O Υπουργός Παιδείας, κάποιοι κύκλοι εντός και πέριξ του ΑΚΕΛ και ορισμένοι «επαναπροσεγγιστικοί» φιλόσοφοι δεν έχουν κατανοήσει το βάρος της ευθύνης που αναλαμβάνουν, με την παραχάραξη της Ιστορίας και τη διαστρέβλωση των γεγονότων.
Δεν έχουν αντιληφθεί ότι έχουν καταστεί οι καλύτεροι νεροκουβαλητές στο μύλο της τουρκικής προπαγάνδας και των τουρκικών στρατηγικών στόχων, και ότι έχουν μετατραπεί σε επικίνδυνες και διαιρετικές εστίες, που είναι δυνατό να μεταλλαχθούν σε φωλιές διχασμού και αντιπαραθέσεων μέσα στην ελληνοκυπριακή κοινότητα.
Ήδη, με την όλη πολιτική τους και την υπόγεια προώθηση της «καλλιέργειας κουλτούρας επαναπροσέγγισης με την τουρκοκυπριακή κοινότητα», έχουν καλλιεργήσει κλίμα διχόνοιας και αντιπαράθεσης μέσα στους εγκλωβισμένους της Καρπασίας, και είναι θέμα χρόνου να ανάψουν το φυτίλι της σύγκρουσης και μεταξύ των νέων μας, των εκπαιδευτικών και γενικότερα της κοινωνίας.
Όλοι αυτοί δεν μπορούν να κρύβονται κάτω από το ψεύτικο επιχείρημα πως «δεν υπάρχει προς συζήτηση τέτοιο θέμα», πως δεν έχει διοριστεί η αρμόδια επιτροπή που να ασχοληθεί με τον καταρτισμό του αναλυτικού προγράμματος και τη συγγραφή των βιβλίων της Ιστορίας». Μπορεί επίσημα και με κρατική στήριξη να μην άρχισε η επίσημη εκθεμελίωση, αλλά «η ουρά της κουφής» φαίνεται και η υπόγεια εκθεμελίωση ξεκίνησε.
Η κοινή γνώμη έχει μπροστά της σαφή δείγματα και τεκμηριωμένες αποδείξεις για το τι πρόκειται να γίνει και τι αναμένεται να επακολουθήσει.
Υπάρχουν τα βιβλία που κατά καιρούς αποκάλυψε η «Σημερινή», τα οποία προσφέρονται στους εκπαιδευτικούς σαν «βοηθήματα» και σαν «πηγές προβληματισμού». Υπάρχει η πρόσφατη εγκύκλιος του Υπουργού Παιδείας, υπάρχει το ερωτηματολόγιο που δημοσίευσε μόλις προχθές η εφημερίδα μας προς τους μαθητές συγκεκριμένου Λυκείου.Υπάρχουν οι δημόσιες τοποθετήσεις επαναπροσεγγιστικών κύκλων. Όλα αυτά συνδέονται και ταυτίζονται μεταξύ τους, κινούνται στην ίδια γραμμή, έχουν την ίδια κουλτούρα και φιλοσοφία, είναι η αρχή που προδιαγράφει με συνέπεια τη συνέχεια.Ας μη μας πουν ότι όλα αυτά είναι αποκυήματα φαντασίας, ούτε ότι δεν έχουν καμιά σύνδεση και σχέση με την «κουλτούρα» που επιχειρεί να καλλιεργήσει το Υπουργείο Παιδείας.
Κουλτούρα η οποία δεν έχει καμιά σχέση με τη σωστή επαναπροσέγγιση με την τουρκοκυπριακή κοινότητα, αλλά με την ανάδειξη θέσεων και θεωριών, που ξεκάθαρα τείνουν να δηλητηριάσουν το φρόνημα των νέων και να στηρίξουν τις τουρκικές θέσεις.
Γιατί ποιο νόημα έχει η υποβολή ερωτηματολογίου, συμφώνου με την πολιτική «κουλτούρας» του Υπουργείου Παιδείας, στο οποίο ερωτάται ο μαθητής, αν γνωρίζει ότι από το 1963-1974, οι Τουρκοκύπριοι ήταν αποκλεισμένοι σε μια πολύ μικρή λωρίδα γης;
Δεν συνδέεται με την τουρκική προπαγανδιστική θέση περί δήθεν απομόνωσης και για την ανάγκη άρσης της; Και από το '74 και ύστερα, τι γίνεται; Και ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή, που αποκαλύπτονται τα τουρκικά εγκλήματα πολέμου, να ερωτάται ο νέος αν γνωρίζει ότι υπάρχουν πολλοί Τουρκοκύπριοι αγνοούμενοι και πρόσφυγες;
Την ιστορία των Τουρκοκυπρίων θα μάθει ο Ελληνοκύπριος νέος, ή την ιστορία της κατοχής της πατρίδας του και των εγκλημάτων που διέπραξαν οι κατακτητές σε βάρος της πατρίδας του;
Ας παρέμβει, επιτέλους, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, για να τερματισθεί αυτό το αίσχος της διαστρέβλωσης και της παραχάραξης. Διότι οι διχαστικές κατηχήσεις στα σχολεία θα οδηγήσουν σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις...
Πηγή:Σημερινή
Πηγή:Σημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου