Τὸ ἱστολόγιον «fosfanariou.gr» τῆς 6ης Δεκεμβρίου ἀναφέρεται
εἰς κήρυγμα τοῦ Πατριάρχου Κων/πόλεως Βαρθολομαίου κατὰ τὴν ἑορτὴν τοῦ Ἁγίου
Νικολάου σχετικῶς μὲ τὸν σχεδιαζόμενον κοινὸν ἑορτασμὸν τοῦ Πάσχα δι’ ὅλους
τούς χριστιανούς. Προβάλλει τὸ ἐπιχείρημα, ὅτι δὲν πρόκειται διὰ συλλείτουργον
μὲ τὸν Πάπαν καὶ ὅτι ὁ Διάλογος μεταξὺ Ὀρθοδόξων καὶ Ρωμαιοκαθολικῶν δὲν ἔχει
φθάσει ἀκόμη εἰς τοιαύτην ἐγγύτητα, ὥστε νὰ εἶναι δυνατὸν τὸ κοινὸν ποτήριον.
Παραθέτομεν ἀπόσπασμα τῶν λόγων του:
«Ὅπως ἡ πλεινότης τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν ἑορτάζει τὴν ἐπὶ θύραις μεγάλην Δεσποτικὴν ἑορτὴν τῶν Χριστουγέννων στὶς 25 Δεκεμβρίου κατ’ ἔτος, τὴν ἴδια δηλαδὴ ἡμερομηνία μὲ τὴν Ρωμαιοκαθολικὴ Ἐκκλησία, ὅπως οἱ ἐν Ἑλλάδι Ρωμαιοκαθολικὲς Κοινότητες ἀκολουθοῦν τὸ Ὀρθόδοξον Κανόνιον διὰ τὸν προσδιορισμὸν τοῦ Πάσχα, προκειμένου νὰ τὸ ἑορτάζουν ἀπὸ κοινοῦ μὲ τοὺς Ὀρθοδόξους ἀδελφούς τους, ὅπως εἰς Φιλλανδίαν ἀπὸ πολλῶν ἐτῶν ἡ ἡμερομηνία τοῦ Πάσχα εἶναι κοινὴ δι’ ὅλους τούς Χριστιανοὺς τῆς χώρας, τὸ αὐτὸ προτείνουμε νὰ θεσμοθετηθῆ εἰς παγχριστιανικὸν ἐπίπεδον καὶ δὴ ἐπὶ τῇ βάσει τοῦ τρόπου καθορισμοῦ τοῦ Πάσχα ὑπὸ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Φρονοῦμεν ὅτι δὲν ὑπάρχει καλύτερος τρόπος, διὰ νὰ τιμήσωμεν τὴν μνήμην τῶν Πατέρων τῆς ἐν Νικαίᾳ Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, οἱ ὁποῖοι, μεταξὺ ἄλλων, ρύθμισαν καὶ τὸ ζήτημα τοῦ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα. Εἶναι πράγματι θλιβερὸν 1700 ἔτη ἀργότερα νὰ συζητοῦμε ἀκόμη γιὰ τὸ θέμα αὐτό!».
Πράγματι εἶναι θλιβερόν, ὅτι ὁ Πατριάρχης δὲν ἔχει
κατανοήσει μέχρι σήμερα, ὅτι οἱ Πατέρες τῆς ἐν Νικαίᾳ Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου δὲν
καθιέρωσαν μίαν κοινὴν ἡμερομηνίαν ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα, διὰ νὰ ἑορτάζουν τὴν ἑορτὴν
τῶν ἑορτῶν, τὴν Ἀνάστασιν τοῦ Κυρίου μετὰ τῶν αἱρετικῶν. Ὄχι, ὁ κοινὸς ἑορτασμὸς
ἀφορᾶ ἀποκλειστικά τούς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς. Ἄρα δὲν πρόκειται διὰ τιμὴν πρὸς
τοὺς Πατέρας τῆς Συνόδου, ἀλλὰ μᾶλλον δι’ ὑποτίμησιν, ἢ καὶ χειρότερα, διὰ
περιφρόνησιν μὲ τοιαύτας ἀναφοράς εἰς αὐτούς. Ποτὲ δὲν θὰ διενοοῦντο νὰ ἀγωνισθοῦν
διὰ κοινὸν ἑορτασμὸν μὲ αἱρετικούς.
Καὶ προσθέτει ὁ Πατριάρχης τὸ ἑξῆς θλιβερόν:
«Δὲν νοεῖται καὶ εἶναι ἀπαράδεκτο νὰ ἐξακολουθοῦμε σήμερα, εἰς
τὰς ἀρχὰς τοῦ 21ου αἰῶνος, νὰ ζοῦμε μὲ φανατισμούς, μικροψυχία καὶ
προκαταλήψεις. Ὁ Θεὸς μας εἶναι Θεὸς τῆς ἀγάπης. Καὶ ἂν ἀκόμη ἔγιναν λάθη εἰς τὸ
παρελθόν, αὐτὸ δὲν σημαίνει ὅτι ἐμεῖς πρέπει νὰ τὰ διαιωνίζουμε. Αὐτὲς τὶς ἁπλὲς
ἀλλὰ καὶ συνάμα μεγάλες ἀλήθειες μᾶς τὶς ἐδίδαξε καθ’ ὅλην τὴν μακράν του
Πατριαρχείαν ὁ ἀοίδιμος μέγας προκάτοχός μας Πατριάρχης Ἀθηναγόρας. Γι’ αὐτὸ καὶ
πάντοτε τοῦ εἴμεθα εὐγνώμονες. Σήμερα ἰδιαιτέρως ὑπερίπταται ἡ ψυχὴ του ἐδῶ καὶ
συναγάλλεται μαζί μας. Αἰωνία αὐτοῦ ἡ μνήμη καὶ ἄληστος!»
Ἀλήθεια, αὐτὴ εἶναι ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, νὰ θέλη νὰ ἀλλοιώση τὴν
ζωὴν τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν μὲ τὴν συναναστροφὴν μὲ τοὺς Δυτικούς; Ὁ
Πατριάρχης Ἀθηναγόρας ἔφθασε μὲ τὰς εὐλογίας τοῦ μασόνου Ἀμερικανοῦ προέδρου
Τρούμαν τὴν 26ην Ἰανουαρίου 1949 εἰς Κωνσταντινούπολιν. Μάλιστα μετεφέρθη μὲ τὸ
προσωπικὸν ἀεροσκάφος τοῦ Χάρρυ Τρούμαν, προφανῶς διὰ νὰ ἐπιτελέση τὴν ἀποστολὴν,
τήν ὁποίαν ἐκεῖνος τοῦ εἶχε προαναθέσει. Δι’ αὐτὸ καί, ὅπως περιέγραψεν ὁ ἴδιος
ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας κατὰ τὴν πρώτην συνάντησίν του μὲ τὸν Πάπαν τὴν 5ην Ἰανουαρίου
τοῦ 1964 εἰς Ἱερουσαλήμ, συνέβη τὸ ἑξῆς:
«Κι ὅταν εἶδε ὁ ἕνας τὸν ἄλλο, αἱ χεῖρες μας ἤνοιξαν αὐτομάτως.
Ὁ ἕνας ἐρρίφθη εἰς τὴν ἀγκάλην τοῦ ἄλλου. Ὅταν μᾶς ἠρώτησαν πῶς ἐφιληθήκαμεν, ἀδελφοί,
ὕστερα ἀπὸ 900 χρόνια – Ἐρωτᾶς πῶς; Ἐπήγαμε οἱ δύο μας χέρι μὲ χέρι εἰς τὸ
δωμάτιόν του, καὶ εἴχαμεν μίαν μυστικὴν ὁμιλίαν οἱ δύο μας. Τί εἴπαμεν; Ποιὸς
ξέρει τί λέγουν δύο ψυχὲς ὅταν ὁμιλοῦν!».
Εἰς αὐτὸ ἀπέβλεψεν ὁ Τρούμαν, ἀλλὰ συνηγάλλοντο καὶ οἱ Ἅγιοί
μας μαζί τους;
……………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Ἕνα ἀκόμη κροῦσμα
στυγνοῦ βιασμοῦ τῆς ἀλήθειας…
-Ο Οικουμενικός Πατριάρχης
από το Άμπου Ντάμπι για το Πάσχα 2025
-Τὴν Ἄνοιξιν ὁ Πάπας
εἰς τὸ Φανάρι
-Τορπιλίζει την
Πανορθόδοξη Ενότητα ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος
-Φανάρι και
Βατικανό συνεχίζουν το διάλογο για την καθιέρωση «κοινού ποτηρίου»
-Αποκάλυψη τώρα:
Αυτά είναι τα σχέδια τους για το λεγόμενο κοινό Πάσχα
-Καὶ ἡ κυβέρνησίς
«μας» προωθεῖ τὸν κοινὸν ἑορτασμὸν τοῦ Πάσχα μετὰ τῶν αἱρετικῶν
-Ὁ «κοινός» ἑορτασμός
τοῦ Πάσχα (Ιερά Μονή Οσίου Γρηγορίου)
-Να απολογηθή ο
Πατριάρχης Κων/λεως Βαρθολομαίος.
-Προπαγανδιστικὴ ἐκστρατεία
διὰ τὸν κοινὸν ἑορτασμὸν τοῦ Πάσχα
-Συνεφώνησεν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος
συνεορτασμὸν μὲ φιλομοφυλοφίλους;
-ΟΧΙ ΚΟΙΝΟΣ
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΠΑΣΧΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΠΑΠΙΚΩΝ!
-Ἡ προβληματικὴ ἀνακοίνωσις
τῆς Ἱ. Μ. Θεσσαλονίκης – Νέαι Χῶραι καὶ Νέον Σχίσμα
-Οἱ «φατριασταὶ» τῆς
Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
-Ἐορτασμός τῆς ‘’Νικαίας”
μετά τῶν ὁμολογούντων τό αὐτὸ Σύμβολον Πίστεως
-Το κοινό Πάσχα
και η πορεία προς το νέο σχίσμα
-Τό «κοινό Πάσχα»
καί ἡ ὥρα τῆς ἀντίστασης...
-ΤΟ «ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ»
ΚΑΙ Ο ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
-Μὲ τοὺς ἀντιχρίστους
ἀμετανοήτους φραγκοπαπικοὺς κοιναὶ ἑορταί ; Ποτέ! Ποτέ!
-Διευκρινίσεις διὰ τὸ «ἀλάθητον»
ἐν ὄψει συνεορτασμοῦ τὸ 2025
-O Πάπας Φραγκίσκος
εξέφρασε την επιθυμία του να επισκεφθεί την περιοχή της Νίκαιας το 2025
-Συνεχίζει τις
σχισματικές ενέργειες η Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως
-Τὸ προωθούμενον κοινὸν
Πασχάλιον
-ΤΟ ΔΥΝΑΜΕΙ ΣΧΙΣΜΑ
ΘΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗ, ΕΑΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΝΑΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ
-Συνέρχεται ἐπιτροπὴ
διὰ τὸν συνεορτασμὸν τοῦ Πάσχα!
-Περί κοινοῦ ἑορτασμοῦ
τοῦ Πάσχα μετά τῶν ἑτεροδόξων
-Ὄχι στόν κοινό ἑορτασμό
τοῦ Πάσχα μέ τούς ἀμετανοήτους αἱρετικούς ..
-Το «κοινό
Πασχάλιο» κατά τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
-Πατριάρχης
Βαρθολομαίος: Θα γιορτάσουμε την Σύνοδο της Νίκαιας μαζί με τον πάπα Φραγκίσκο.
-Βαρθολομαῖος: Σκάνδαλον
ὁ μὴ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα μὲ τοὺς αἱρετικοὺς
-Ο Ελπιδοφθόρος
κάνει πρόβες για του χρόνου.
-ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, Ο ΝΕΟΣ ΒΕΚΚΟΣ!
-Πρώτα η ενότητα
στην Ορθοδοξία
-Οι προθέσεις
Φαναρίου και Βατικανού σε δύο σοβαρά ζητήματα
-Νέα (τελευταία)
απάντησή μου εις σχόλια
-Το ιδιότυπο
εορτολογικό σχίσμα της Ορθοδόξου Φινλανδικής Εκκλησίας
-Ο Πατριάρχης
Βαρθολομαίος επαναφέρει την ανάγκη για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων και Παπικών
-Προκλητικὴ καὶ ἐπιπολαία
δήλωσις τοῦ Κων/λεως περὶ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα
-Ο μακαριστός π.
Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος περί κοινού εορτασμού του Πάσχα μετά των ετεροδόξων
-Το σκάνδαλον του
εορτασμού του Πάσχα με κλονισμένην την Εκκλησιαστικήν ενότηταν
-Ο σωτηριολογικός
χαρακτήρας του εορτασμού του Πάσχα (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)
-Πατριάρχης
Βαρθολομαίος: «Ευχή και προσπάθεια» για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων – Καθολικών
-Ο καθορισμός
της ημερομηνίας του Πάσχα
-ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΙΝΟΥ
ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟ 2025
-Δρομολογείται κοινός
εορτασμός του Πάσχα και ένωση με τους αιρετικούς το 2025!
-Οι σκοτεινές
μεθοδεύσεις του Οικουμενισμού αποκαλύπτονται!
-Σύντομη ανασκευή
της περί αζύμων πλάνης και λοιπών κακοδοξιών
-Ερωτήματα εις
την επιτροπή της «Πανορθοδόξου Διασκέψεως»
-Η παπική πρόταση
περί κοινού εορτασμού του Πάσχα
-Αποκαλυπτικές οι
προθέσεις του Βατικανού κατά την Παπική «θρονική εορτή»
-Προς κοινό
Πάσχα Ορθοδόξων και Παπικών;
-Η κοινή πίστη θα
καθορίσει τον πραγματικό εορτασμό του Πάσχα
-Ο Παπισμός είναι
συνοδικά καταδικασμένος επί αιρέσει; (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)
-Πρίν τήν
σχεδιαζομένη ἀλλαγή τοῦ Πάσχα ἐπιχειροῦν τώρα τήν ἀλλοίωση τοῦ ἑορτασμοῦ του!
-Η Α΄ Οικουμενική
Σύνοδος. Περιγραφή και Σημασία της
Το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως προωθεί δημόσια τον Εκκλησιαστικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ κοινό εορτασμό του Πάσχα, με τους δαιμονικά ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ Ρωμαιοκαθολικούς, διότι στηρίζεται στην ένοχη δημόσια σιωπή των περισσότερων επισκόπων της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μην παρεξηγηθώ: αγαπώ και σέβομαι βαθιά, τους "ΑΠΛΟΥΣ" και καλοπροαίρετους Ρωμαιοκαθολικούς πιστούς, οι οποίοι ΔΕΝ γνωρίζουν ότι βρίσκονται μέσα στην Χριστιανική πλάνη, αλλά ακολουθούν καλοπροαίρετα την δική τους συνείδηση (σύμφωνα με όσα γνωρίζουν οι ίδιοι).
Ο αρχικός σκληρός και δυσμενής σχολιασμός μου, αναφέρεται ΚΥΡΙΩΣ στον ανώτατο διεθνή Ρωμαιοκαθολικό κλήρο, ο οποίος στην πλειονότητα του υπηρετεί τα προσωπικά του επίγεια "συμφέροντα".