10 Αυγ 2024

Μὲ τοὺς ἀντιχρίστους ἀμετανοήτους φραγκοπαπικοὺς κοιναὶ ἑορταί ; Ποτέ! Ποτέ!

 

Ἁγιορειτῶν Κελλιωτῶν Πατέρων

Μὲ τοὺς ἀντιχρίστους ἀμετανοήτους φραγκοπαπικοὺς κοιναὶ ἑορταί ; Ποτέ! Ποτέ!

Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 14/27.7.2024. Ἁγίου Νικοδήμου Ἁγιορείτου.

Εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ἀμήν.

Τῶν «ὑπέρ- ὑπερηχητικῶν» μαχητικῶν πυραύλων τὴν καταστροφικὴ μανία μιμούμενοι οἱ θιασῶτες τῆς καταστροφικῆς νέας ἐποχῆς, ἀνακοινώνουν νέους νόμους καὶ πρακτικές.

Ὅπως οἱ πύραυλοι αὐτοί, ξαφνικά, μὲ κρότους καὶ συμφορὲς κάνουν τὴν παρουσία τους, τὸ ἴδιο ἀκριβῶς συμβαίνει καὶ μὲ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Μὲ νέα ἀνακοίνωσή του, ἐμφανίζεται καὶ πρωταγωνιστεῖ γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ στὸ προσκήνιο τῆς ἀντίχριστης ἐπικαιρότητας.

Διακήρυξε μὲ πολὺ αὐταρχισμὸ καὶ κομπασμό, τὴν ἡμέρα τοῦ πάσχα τῶν παπικῶν τοῦ τρέχοντος ἔτους (2024 ), πὼς τὸ ἑπόμενο ἔτος (2025 ), τὸ Ὀρθόδοξο Χριστιανικὸ Πάσχα θὰ εὐθυγραμμισθεῖ καὶ συν­εορτασθεῖ μὲ αὐτό τῶν Λατίνων.*

Ἡ ἀποφασιστικότητά του διαφαίνεται:

α) Ἀπὸ τὴν βαρύγδουπη, δίκην ὁδοστρωτήρα ἐπισήμανσή του : «μὲ ὁποιοδήποτε κόστος», ὑπονοῶντας πὼς ἀδιαφορεῖ πλήρως μὲ τὸ ἐὰν ὑπάρξουν σκανδαλισμοί πού θά ἐπιφέρουν ἀντιδράσεις καὶ σχίσματα, «οὐαὶ τῷ ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ δι᾿ οὗ τά σκάνδαλα ἔρχονται» (πρβλ.Ματθ. 18,7).

β) Ἀπὸ τὴν μετὰ ἀπὸ πάροδο κάποιων ἡμερῶν, ἀνακοίνωση ἔναρξης διμερῶν συζητήσεων καὶ προετοιμασιῶν γιὰ τὴν ἐν λόγῳ προγραμματισμένη φιέστα.

Καὶ ὅλα αὐτὰ χωρὶς προϋποθέσεις καὶ δεσμεύσεις ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ εὑρίσκονται στὴν κορωνίδα τῶν συμφωνιῶν.

Ἐμεῖς θὰ ἐπιχειρήσουμε τὴν προσέγγιση τοῦ ζητήματος μὲ ἄλλη πνευματική πρισματικὴ γωνία ἀπὸ αὐτὴ ποὺ συνηθίζεται γιὰ τὸ θέμα αὐτό, ἀφοῦ θὰ καταθέσουμε κάποια νέα ἀδιάσειστα στοιχεῖα, τὰ ὁποῖα ἐκκωφαντικὰ ἀποδεικνύουν ὅτι «μεταξὺ ἡμῶν καὶ αὐτῶν, χάσμα μέγα ἐστήρικται» (: μᾶς χωρίζει) (πρβλ. Λουκ,16,26).

Γι’ αὐτὸ ὁποιαδήποτε σκέψη γιὰ ἐπανένωση μὲ τοὺς Λατίνους εἶναι ἀδύνατη. Εἶναι ἁπλὰ, γελοία.

α) Ἡ κατασκευὴ τὸ 1971 στὴν περιοχὴ τοῦ Βατικανοῦ τῆς ΣΑΤΑΝΟΜΟΡΦΗΣ αἴθουσας χωρητικότητας 6.300 (ἕξι χιλιάδων τριακοσίων) προσώπων, εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα σύγχρονα ὀλισθήματα τοῦ παπισμοῦ.(ΕΔΩ)

Ἡ αἴθουσα αὐτὴ ἀκούει στὸ ἐπίσημο ὄνομα «Αἴθουσα Ἀκροατηρίων τοῦ Πάπα», ἐνῷ ἀνεπίσημα καὶ πιὸ διαδεδομένο εἶναι τὸ ὄνομα «Αἴθουσα τοῦ Ὄφεως» (!!!). Αὐτό τούς κατατάσσει αὐτόματα σὲ ἄλλη πίστη καὶ λατρεία.

Κατήντησαν, δυστυχῶς, νὰ μὴν πιστεύουν στὸν ἀληθινὸ ἐν Τριάδι Θεό, ἀλλὰ στὸν «ἐξαποδῶ», τὸν διάβολο δηλαδή.

Μπορεῖ ὁ καθένας νὰ βεβαιωθεῖ γιὰ τὴν ὕπαρξή της καὶ τὴ σημασία της, ὅταν πληκτρολογήσει στὸν διαδικτυακὸ ἱστότοπο, “Vatican snake” ἢ στὰ Ἑλληνικὰ «Φίδι Βατικανό».

Θὰ ἐμφανιστοῦν πάραυτα φωτογραφίες καὶ μικροκινηματογραφικὰ ἀποσπάσματα ποὺ παρουσιάζουν μὲ εὐκρίνεια τὰ ἀνωτέρω.

Ἄλλωστε ἐπισκέπτες τῆς ἐν λόγῳ τεράστιας διαβολόμορφης αἴθουσας μᾶς περιέγραψαν καὶ ἐπιβεβαίωσαν τὴν ὕπαρξή της.

Τὸ σχῆμα τῆς κεφαλῆς τοῦ φιδιοῦ εἶναι καταφανὲς ἐντὸς καὶ ἐκτὸς τοῦ κτιρίου αὐτοῦ καὶ ἂς σημειωθεῖ ὅτι ὁ πάπας πάντα ἐμφανίζεται νὰ ὁμιλεῖ μέσα ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ φιδιοῦ-διαβόλου, καθὼς τὸ ἕδρανο ὁμιλίας του εἶναι τοποθετημένο στὸ συγκεκριμένο σημεῖο.

Ἐντὸς τῆς αἴθουσας τοῦ σατανᾶ ἔχει τοποθετηθεῖ χάλκινο γλυπτὸ ὀγδόντα (80) τόνων, ἕνα ἔκτρωμα ποὺ μοιάζει μὲ τὸν Χριστό, ἀλλά, δυστυχῶς, ἀπεικονίζεται ἡ μορφή τοῦ ἀρχαικάκου ὄφεως, τοῦ διαβόλου δηλαδή.

Ἐνῷ ὑποτίθεται ὅτι εἰκονίζεται ἡ Ἀνάστασις (αὐτὴ εἶναι ἡ ὀνομασία του), αὐτὸ ποὺ βλέπει κανεὶς παραπέμπει στὴν προσπάθεια τῆς «Νέας ἐποχῆς» γιά… «ἀνάσταση» καὶ ἐπικράτηση παγκόσμια τοῦ διαβόλου ὡς … «θεοῦ».

β) Τὸ σκαλιστὸ καταθλιπτικὸ περιβάλλον τῆς … «ἀνάστασης» τοῦ Ἑωσφόρου θυμίζει κόλαση, ἐνῷ ἡ μεγέθυνσή του ἀποκαλύπτει κεφαλὲς φιδιῶν, δαιμόνων δηλαδή.(ΕΔΩ)

γ) Ὁ ἀντεστραμμένος (ἀνάποδος) σταυρὸς ποὺ παραγκώνισε τὸν πραγματικὸ Σταυρὸ τοῦ Χριστοῦ εἶναι μιὰ ἀπόδειξη τῆς ἀντιχριστιανικῆς μανίας τῆς παπικῆς «ἐκκλησίας» τοῦ σατανᾶ.

 

δ) Ἡ τιάρα τοῦ πάπα εἶναι ἀκριβὲς ἀντίγραφο τοῦ στέμματος τοῦ Ἀσσύριου θεοῦ Δαγών. Αὐτὸ μεταφράζεται σὲ λατρεία τῆς εἰδωλολατρίας.

ε) Ἀπὸ τὰ προηγούμενα ἐξηγεῖται καὶ ὁ σατανικὸς χαιρετισμὸς τοῦ πάπα: ἀντίχειρας, δείκτης καὶ μικρὸς δάκτυλος ἐκτεινόμενοι καὶ οἱ ἄλλοι δυὸ δάκτυλοι –μέσος καὶ παράμεσος – καμπτόμενοι ποὺ ἀκουμβοῦν στὸ κέντρο τῆς παλάμης. Τὰ δύο δάκτυλα – δείκτης καὶ μικρὸ- συμβολίζουν τὰ δύο κέρατα τοῦ τράγου-διαβόλου.


Ὁ Χριστὸς μᾶς ἐπισημαίνει ὅτι κατὰ τὴ Δευτέρα Του Παρουσία θὰ χωρίσει τὰ πρόβατα ἀπὸ τὰ ἐρίφια (Ματθ. 23, 22 καὶ 25, 32 καὶ 33). Ἀπὸ αὐτὴ τὴν ζωὴ οἱ ἄνθρωποι κάνουν τὴν ἐπιλογή τους γιὰ τὴν τοποθέτησή τους. Ἄλλοι πρόβατα, ἄλλοι ἐρίφια.

 «Ἕκαστον δένδρον ἐκ τοῦ ἰδίου καρποῦ γινώσκεται», (Ἰωάν. 6, 44). καὶ τὸ βατικάνειο δένδρο ὁδηγεῖ καὶ ὁδηγεῖται στὸν θάνατο.

«Τὸν πάπα νὰ καταρᾶσθε, γιατί αὐτὸς θὰ εἶναι ἡ αἰτία», ἔλεγε ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός καὶ Ἁγιορείτης.

Τὸ Βατικανὸ τώρα μᾶς θυμίζει τὸ Ναὸ τοῦ Σολομώντα, τότε, ἐπὶ τῆς ἐποχῆς τοῦ προφήτου Ἰεζεκιήλ.

Στὴν «ξενάγηση» ποὺ ἔκανε ὁ Πανάγιος Θεὸς στὸν Προφήτη, στὰ τέσσερα σημεῖα τοῦ Ναοῦ, ἀποκαλύφθηκαν φρικτὰ πράγματα.

Κυρίως οἱ τότε πρεσβύτεροι, ἀλλὰ καὶ ὁ λαὸς, ἀλληθώριζαν πρὸς ἄλλους ἀνύπαρκτους θεούς. Λάτρευαν αὐτοὺς καὶ ὄχι τὸν ἀληθινὸ Θεὸ (ὅπως τώρα τὸ Βατικανό).

Ἐκ τῶν πρεσβυτέρων, ἄλλοι ἔκαναν μεγάλες παρανομίες καὶ ἀπεῖχαν ἀπὸ τὶς ἅγιες ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ (Ἰεζ. 8, 6), ἄλλοι θυμιάτιζαν «τὰ μάταια βδελύγματα καὶ πάντα τὰ εἴδωλα οἴκου Ἰσραὴλ» (ἔ.ἀ. 8, 10-12).

Σὲ ἄλλο σημεῖο τοῦ Ναοῦ «γυναῖκες καθήμεναι θρηνοῦσαι τὸν Θαμμοὺζ (ἔ.ἀ. 14) (Θαμμούζ . Ὁ παρ’ Ἕλλησιν θεὸς Ἄδωνις).

Καὶ τέλος, ἄλλοι πρεσβύτεροι εἶχαν τὰ ὀπίσθιά τους πρὸς τὸν ναὸ τοῦ Κυρίου καὶ τὸ πρόσωπό τους ἀπέναντι. Αὐτοὶ προσκυνοῦσαν τὸν ἥλιο.

Κάθε φορὰ ὁ Πανάγιος Θεὸς ἔλεγε στὸν προφήτη Ἰεζεκιὴλ. «ἑώρακας τί οὗτοι ποιοῦσιν;» (Ἰεζ. 8, στίχους 6, 12, 15, 17). «Βλέπεις τί κάνουν;». «Ἑώρακας;… ἑώρακας;… ἑώρακας;…  ἑώρακας;…».

Ἑώρακας κι ἐσὺ Πατριάρχα, ἐσὺ φιλοπατριαρχικέ, κι ἐσὺ φιλοπαπικέ;

Πῶς μποροῦν νὰ ὑπάρξουν κοινοὶ ἑορτασμοὶ τὴ στιγμὴ ποὺ αὐτὰ ποὺ μᾶς χωρίζουν εἶναι ἀγεφύρωτα καὶ μὲ πλῆθος αἱρέσεων;

Πῶς θὰ κάνουμε κάτι τὸ ὁποῖο ἰσοδυναμεῖ μὲ ἄρνηση Χριστοῦ, ξεπούλημα, συμφωνία καὶ ὑποταγὴ μέ γονάτισμα σὲ ἀντίχριστη ἀρχή; ΟΧΙ! Καὶ πάλι ΟΧΙ!

Σὰν τὸν πτωχὸ ἀλλὰ ἀξιοπρεπῆ Θεοφοβούμενο Ναβουθαί, ἐκκωφαντικὰ θὰ φωνάξουμε στὸν κάθε σύγχρονο Ἀχαὰβ ποὺ ἀπαιτεῖ παράνομα τὸ χωράφι τῶν Ἁγίων Πατέρων μας . «μή γένοιτό μοι παρά Θεοῦ μου δοῦναι κληρονομίαν πατέρων μου σοί» (Γ΄Βασιλ. Κ (ΚΑ), 3).

Κοινὲς γιορτὲς καὶ πανηγύρια μὲ τοὺς ἀντίχριστους δυτικούς, Φραγκολατίνους, ἐμεῖς δὲν θὰ πράξουμε γιὰ τοὺς ἀναφερόμενους, καὶ γιά πολλοὺς ἄλλους λόγους…

Ὅσο γιὰ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τὸ βεβαρημένο πνευματικό ἱστορικό του μᾶς ἔχει δημιουργήσει δικαιολογημένα συνεχεῖς ἀντιδράσεις καὶ διαμαρτυρίες (βλέπε διανομὴ Κορανίου, αἱρετικὲς θέσεις στὸ Κολυμπάρι, ἀντικατάσταση ἀρχιεπισκοπικῆς ἀρχῆς στὴν Οὐκρανία καὶ τῆς ἀντίστοιχης σκοπιανῆς ἀπὸ ἀχειροτόνητους καὶ σχισματικό-αἱρετικοὺς κ. ἄ. προστίθεται καὶ ἡ ἀπόφασις περὶ συνεορτασμοῦ τοῦ Πάσχα τὸ ἑπόμενο ἔτος -2025 -μέ τούς ἐγνωσμένους ἀμετανόητους αἱρετικούς).

Ὅλα αὐτὰ γιὰ ὅσους ἔχουν «γρήγορον νοῦν,

σώφρονα λογισμόν, καρδίαν νήφουσαν».

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ

Παραπομπή:

* Βλέπε ὁμιλία Πατρ.Βαρθολομαίου στὶς 31.3.2024 στὸν Ἱ. Ν. Ἁγίων Θεοδώρων τῆς Κοινότητας Βλάγκας-ἡμέρα ἑορτασμοῦ τοῦ πάσχα τῶν παπικῶν, ἐπίσημη ἱστοσελίδα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως https://ec-patr.org/%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82-%cf%80%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%b7%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b5%ce%af-%cf%83%ce%ba/

Εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος

……………………………………………………….

Δείτε σχετικά και:

-Διευκρινίσεις διὰ τὸ «ἀλάθητον» ἐν ὄψει συνεορτασμοῦ τὸ 2025

-O Πάπας Φραγκίσκος εξέφρασε την επιθυμία του να επισκεφθεί την περιοχή της Νίκαιας το 2025

-Συνεχίζει τις σχισματικές ενέργειες η Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως

-Τὸ προωθούμενον κοινὸν Πασχάλιον

-ΤΟ ΔΥΝΑΜΕΙ ΣΧΙΣΜΑ ΘΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗ, ΕΑΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΝΑΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ

-Η Συντονιστική Ἐπιτροπή τῆς Μικτῆς Διεθνοῦς Ἐπιτροπῆς ἐπί τοῦ Θεολογικοῦ Διαλόγου μεταξύ Παπικών και Ορθοδόξων προσβλέπει στήν προσεχῆ ἐπέτειο τῆς συμπλήρωσης 1.700 ἐτῶν ἀπό τή σύγκληση τῆς Α´ Οἰκουμενικῆς Συνόδου το 2025.

-Συνέρχεται ἐπιτροπὴ διὰ τὸν συνεορτασμὸν τοῦ Πάσχα!

-Περί κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα μετά τῶν ἑτεροδόξων

-Ὄχι στόν κοινό ἑορτασμό τοῦ Πάσχα μέ τούς ἀμετανοήτους αἱρετικούς ..

-Το «κοινό Πασχάλιο» κατά τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.

-Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Θα γιορτάσουμε την Σύνοδο της Νίκαιας μαζί με τον πάπα Φραγκίσκο.

-Η πρώτη επίσημη επίσκεψη από Έλληνα υπουργό Παιδείας της Ελλάδας στο Βατικανό με αναφορά στον κοινό εορτασμό του Πάσχα το 2025.

-Βαρθολομαῖος: Σκάνδαλον ὁ μὴ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα μὲ τοὺς αἱρετικοὺς

-Ο Ελπιδοφθόρος κάνει πρόβες για του χρόνου.

-Κυθήρων Σεραφείμ: Ἀπό Ἀνατολήν καί Δύσιν προανακρούονται ἐσχάτως «σάλπιγγες», οἱ ὁποῖες προμηνύουν τόν κοινόν ἑορτασμόν τοῦ Πάσχα Ὀρθοδόξων καί Παπικῶν, καί κατ’ ἐπέκτασιν καί τῶν λοιπῶν ἑτεροδόξων ὁμολογιῶν, μέ προοπτικήν τό «κοινόν Ποτήριον».

-Επαναφέρουν στον Πάπα τον τίτλο· "Πατριάρχης της Δύσης"! Άρχισαν οι σκοτεινές μεθοδεύσεις του Οικουμενισμού για κοινό εορτασμό του Πάσχα και ένωση με τους αιρετικούς το 2025!

-ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, Ο ΝΕΟΣ ΒΕΚΚΟΣ!

-Ἐπίσημον ἀνακοινωθέν: «Κοινὸς ἑορτασμὸς Πατριάρχη Κων/λεως μὲ τὸν Πάπα τὸ 2025 στὴ Νίκαια τῆς Βιθυνίας»!

-Νέες αναφορές του Οικουμενικού Πατριάρχη για την πρωτοβουλία που ανέλαβε με τον Πάπα Φραγκίσκο για από κοινού εορτασμό, το 2025, της 1700ης επετείου από της συγκλήσεως της Α´ Οικουμενικής Συνόδου

-Πρώτα η ενότητα στην Ορθοδοξία

-Πρὸς Θεοῦ! Ὄχι ἄλλο σχίσμα!

-Οι προθέσεις Φαναρίου και Βατικανού σε δύο σοβαρά ζητήματα

 -Aπάντηση σε σχόλιο επί του ρεπορτάζ για κοινό εορτασμό του Πάσχα και ενώσεως των Ρ/Κ με την Ορθόδοξη Εκκλησία.

-Νέα (τελευταία) απάντησή μου εις σχόλια

-Το ιδιότυπο εορτολογικό σχίσμα της Ορθοδόξου Φινλανδικής Εκκλησίας

-Το Πάσχα και η Ένωση

-Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος επαναφέρει την ανάγκη για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων και Παπικών

-Προκλητικὴ καὶ ἐπιπολαία δήλωσις τοῦ Κων/λεως περὶ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα

-Ο μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος περί κοινού εορτασμού του Πάσχα μετά των ετεροδόξων

-Χονγκ Κονγκ Νεκτάριος: Μέχρι να υπάρξει μία νέα Συνοδική απόφαση προσωπικά εμμένω στην παράδοση της Εκκλησίας: Το Χριστιανικό Πάσχα να εορτάζεται μετά το Εβραϊκό Πάσχα.

-Τό Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως ἀπεργάζεται νέο παγκόσμιο σκάνδαλο εἰς βάρος τῆς ἐκκλησιαστικῆς Ἑνότητος καί τῆς ὀρθοδόξου Παραδόσεως/

-Το σκάνδαλον του εορτασμού του Πάσχα με κλονισμένην την Εκκλησιαστικήν ενότηταν

-Πειραιώς Σεραφείμ: “Δεν μπορεί να αλλάξει ο Πασχάλιος Κανών διότι αυτό αποτελεί βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος – Ο συνεορτασμός με κατεγνωσμένους αιρετικούς εμμένοντας στην αίρεση είναι κανονικώς αδύνατος”

-Ιδού γιατί υπήρξε φέτος τόση διαφορά στον εορτασμό του Πάσχα με τους Παπικούς! (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)

-Ο σωτηριολογικός χαρακτήρας του εορτασμού του Πάσχα (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)

-Πατριάρχης Βαρθολομαίος: «Ευχή και προσπάθεια» για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων – Καθολικών

-Ο καθορισμός της ημερομηνίας του Πάσχα

-Το Νομικό Πάσχα

-ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟ 2025

-Δρομολογείται κοινός εορτασμός του Πάσχα και ένωση με τους αιρετικούς το 2025!

-Οι σκοτεινές μεθοδεύσεις του Οικουμενισμού αποκαλύπτονται!

-Σύντομη ανασκευή της περί αζύμων πλάνης και λοιπών κακοδοξιών

 -Ο κοινός εορτασμός του Πάσχα

-Ερωτήματα εις την επιτροπή της «Πανορθοδόξου Διασκέψεως»

-Η παπική πρόταση περί κοινού εορτασμού του Πάσχα

-Αποκαλυπτικές οι προθέσεις του Βατικανού κατά την Παπική «θρονική εορτή»

-Προς κοινό Πάσχα Ορθοδόξων και Παπικών;

-Η κοινή πίστη θα καθορίσει τον πραγματικό εορτασμό του Πάσχα

-Ο πραγματικός συνεορτασμός του Πάσχα θα γίνει με την επιστροφή των Παπικών και Προτεσταντών στην Εκκλησία.

-Ο Παπισμός είναι συνοδικά καταδικασμένος επί αιρέσει; (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)

 -Πρίν τήν σχεδιαζομένη ἀλλαγή τοῦ Πάσχα ἐπιχειροῦν τώρα τήν ἀλλοίωση τοῦ ἑορτασμοῦ του!

-Η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος. Περιγραφή και Σημασία της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου