30 Οκτ 2020

Ο Μητροπολίτης Κερκύρας Νεκτάριος για την Έφεση του Εισαγγελέα

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΛΙΤΑΝΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΚΗΝΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριος ενημερώθηκε σχετικά με την υποβολή εφέσεως από τον εισαγγελέα Πρωτοδικών κ. Διονύσιο Λαμπρίδη για την αθώωσή του από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Κέρκυρας ως προς την υπόθεση της λιτανεύσεως του σκηνώματος του Αγίου Σπυρίδωνος την Κυριακή των Βαΐων και προέβη στην εξής δήλωση:

«Εξ αρχής ήμουν και παραμένω στην διάθεση της ελληνικής Δικαιοσύνης, την οποία σέβομαι και εμπιστεύομαι και το απέδειξα με την αυτοπρόσωπη παρουσία μου στις πρόσφατες δίκες μου. Ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Κέρκυρας άσκησε έφεση, όπως έχει δικαίωμα εκ του νόμου, κατά της αθωώσεώς μου ως προς την υπόθεση της λιτανεύσεως του σκηνώματος του Αγίου Σπυρίδωνος την Κυριακή των Βαΐων, για λόγους νομικούς και ουσιαστικούς. Όταν θα επανεκδικασθεί η υπόθεση στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο  θα είμαι, Θεού θέλοντος, παρών για να καταθέσω και πάλι την μαρτυρία της συνειδήσεώς μου και να υπερασπιστώ τα ήθη, τις παραδόσεις και την ευθύνη που η Εκκλησία και ο κερκυραϊκός λαός μου έχουν αναθέσει, αλλά και για να αποδείξω ξανά τον δεδομένο σεβασμό μου και στους νόμους της Πολιτείας.

Ευχαριστώ όλους όσους μου συμπαραστάθηκαν και εξακολουθούν να μου συμπαρίστανται ποικιλοτρόπως. Ας έχουμε όλοι την ευλογία του Αγίου μας».

Ιερά Μητρόπολη Κερκύρας, Παξών & Διαποντίων νήσων

Δείτε και

-ΚΕΡΚΥΡΑ: Έφεση άσκησε ο Εισαγγελέας για την αθώωση του Μητροπολίτου κ. Νεκταρίου

-Ιστορικής σημασίας η αθώωση του Μητροπολίτη Κερκύρας με βάση το άρθρο 33 του νέου ποινικού κώδικα

-Πιο "δημοκρατία" πεθαίνεις....

ΑΘΩΟΣ ο Μητροπολίτης Κερκύρας και για τις δύο υποθέσεις

-Κερκύρας Νεκτάριος: Δικαζόμαστε για την πίστη μας στον Χριστό, στηριζόμαστε στην αγάπη του λαού μας

-Νομικά ζητήματα με τη δίκη του Μητροπολίτη Κερκύρας

-Επιστολή συμπαραστάσεως Μητροπολίτου Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων, κυρίου Νεκταρίου. (Αρχιμανδρίτης Παύλος Ντανάς)

-Η κρίσιμη δίκη του μητροπολίτη Κερκύρας

-Στο εδώλιο ο Μητροπολίτης Κερκύρας Νεκτάριος στις 19 Οκτωβρίου. Απίστευτες καταστάσεις: Δικαστήριο θα αποφασίσει αν είναι ποινικό αδίκημα η Θεία Κοινωνία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com