Η αποστασία της ελευθέρας σκέψεως
Χαράλαμπος Β.
Κατσιβαρδάς, Δικηγόρος Παρ’ Αρείω
Πάγω
Η Δημοκρατία μας
πλήττεται εκ βάθρων, η διαφορετική άποψη, διώκεται απηνώς, και το πολίτευμα μας
υποσκάπτεται, διότι η ελευθερία του λόγου, συνιστά πρόσκομμα προς τον εσμό των
οργανωμένων συμφερόντων.
Είναι πρόδηλο ότι
τα Μ.Μ.Ε, κατά παράβαση της Συνταγματικής εννόμου τάξεως, εξυπηρετούν
ιδιοτελείς σκοπιμότητες, οι οποίες είναι φίλα προσκείμενες προς την εκάστοτε
κυβέρνηση.
Τα ως άνω είναι
όμως κατά το μάλλον ή ήττον γνωστά, η μείζονα εν προκειμένω, προβληματική
συνίσταται ως προς ποιο έννομο αγαθό τιτρώσκει η ιδιότυπη αυτή επιβολή
ανελευθερίας και αστυνόμευση της διακινήσεως των ιδεών, ασφαλώς η απάντησης
είναι ευθύβολη, η ελευθερία καθίσταται εις το στόχαστρο και πολεμιέται
λυσσωδώς.
Η έννοια της ελευθερίας ουσιαστικά είναι η θρυαλλίδα όλων των αντιδημοκρατικών μέτρων, τα οποία, δυνάμει της ισχύος της προπαγάνδας και των προσχηματικών επιχειρημάτων περί δήθεν των δικαιωμάτων, καταβαραθρώνεται.
Ζούμε εν τοις
πράγμασι σε ένα τοξικό περιβάλλον, όπου η διαστροφή των πραγμάτων, η απαξία, η
παρά φύση καταστάσεις, η ολιγαρχία κυβερνά σιδηρά, πλην όμως η διοικούμενη
μάζα, ούσα παντελώς ευνουχισμένη ουδόλως συνειδητοποιεί τι συμβαίνει και τι
υφίσταται από τους ιθύνοντες και τους πολιτικούς ταγούς.
Ιδίως εις την
Ελλάδα, επικρατεί μία μορφή επίφαση δημοκρατίας όπου εις τον πυρήνα της
πρόκειται για μία δυναστεία πολιτικών οι οποίοι πατερναλιστικά και οικογενειο-κρατικά,
διαφεντεύουν την τύχη μας και το μέλλον μας, δίχως να υπολογίσουν την ζωή των
απλών πολιτών, τους οποίους ευθαρσώς και ανενδοιάστως τους αντιμετωπίζουν ως
διανοητικώς λοβοτομημένη μάζα.
Η καλλιέργεια της
ηττοπάθειας ή της τρομοκρατίας προς τις μάζες συνιστά μέρος του σχεδίου των
πολιτικού ελίτ, όπου επιστρατεύουν τους μηχανισμούς καταστολής, ήτοι τις
εισαγγελικές αρχές, οι οποίες ειρήσθω εν παρόδω, επιδεικνύουν μεροληπτική
συμπεριφορά, άλλοτε καθίστανται βασιλικότεροι του βασιλέως και άλλοτε
αποσιωπούν, παρασιωπούν, εθελοτυφλούν και κωφεύουν ανεπαίσχυντα.
Άρα λοιπόν,
δυστυχώς, η δικαιοσύνη κατά παράβαση του άρθρου 26 του Συντάγματος φέρεται ως
θεραπαινίδα, βακτηρία του συστήματος
ήτοι της εκάστοτε εκτελεστικής εξουσίας την οποία εξανδραποδίζει και
καθυποτάσσει ευθαρσώς και απεριφράστως.
Ευθύς αμέσως
λοιπόν η δημοκρατία ψυχορραγεί, καθότι αφενός η Δικαιοσύνη και αφετέρου η
πολυφωνία καταβαραθρώνεται διότι κατά αθέμιτο τρόπο και ασφαλώς μη θεσμικό
προσδένεται εμμέσως πλην σαφώς με την εκάστοτε εκτελεστική εξουσία προκειμένου
να ελέγχει την κατάσταση και να εξουδετερώνει οποιονδήποτε ουσιαστικό έλεγχο,
από τους ελεύθερους πολίτες.
Ως εκ τούτου
λοιπόν, η αλήθεια, ή η ορθή εκφορά του λόγου, η απρόσκοπτη διακίνηση ιδεών και
διατύπωση απόψεως, αμέσως φαλκιδεύεται από την προπαγάνδα του συστήματος, η
οποία επιστρατεύει τον ποινικό νόμο, ήτοι το εργαλείο ποινικής καταστολής, δια
του οποίου εισάγεται η κερκόπορτα άδικων ποινικών, νόμων, παρασκευασμένων στα
μέτρα της ελίτ των κοσμοεξουσιαστών, η εκφορά μίας διαφορετικής από το
κατεστημένο απόψεως.
Είναι πρόδηλο ότι
είμαστε όμηροι, του φθαρμένου καταναλωτισμού, της θνήσκουσας απαξιωτικής μη
ποιοτικής ζωής της τηλεοψίας, θύματα της πιο νοσηρής και ανελεύθερης ιδεοληψίας
του Μαρξισμού, μας έχουν επιβάλλει, δια του μιθριδατισμού, εξ ού και δεν
αντιδρούμε, επανειλημμένως, έναν κτηνώδη απάνθρωπο τρόπο ζωής.
Εργαζόμαστε για
να ζούμε, πολιτικά δεν υφίσταται καμία παιδεία, επικρατεί η υποκουλτούρα του
πολιτισμικού μαρξισμού και η κατάπτυστη ρητορική της ντουντούκας της αριστεράς,
δηλαδή μία σηψαιμική ανεπάρκεια.
Η Ελλάς πάσχει
από πολύ-οργανική ανεπάρκεια και ημείς απλώς θεατές, ανελεύθεροι, σιωπηλοί
αναμένουμε τις εξελίξεις, ήδη, επανήλθε δριμύτερα το αφήγημα του κορονοιού, δεν
αμφισβητώ την ύπαρξη του ιού, αλλά ούτε και δύναμαι να αναλύσω επιστημονικά την
συμπεριφορά του, στερούμενος ειδικών ιατρικών γνώσεων, όμως αυτό το οποίο
αδυνατώ να κατανοήσω, είναι η καλλιέργεια τρομοκρατίας και η μη ανοχή
διαφορετικής απόψεως.
Ήδη δηλαδή
επιστρατεύτηκε η Εισαγγελία να διενεργήσει προκαταρκτική εξέταση αυτεπαγγέλτως
κατ’ εντολή του Υπουργού Δημοσίας Τάξεως δια διασπορά ψευδών ειδήσεων περί του
ιού, δηλαδή ποινικοποιείται και καταστέλλεται η ελεύθερη διαφορετική γνώμη από
αυτήν την οποία προβάλλει η καθεστηκυία τάξη.
Για ποιόν λόγο
άραγε, τι φοβάται το σύστημα και
εξαπολύει ποινικές διώξεις στους αντιφρονούντες, ωσάν να ζούμε στο Σιδηρούν
Παραπέτασμα, δηλαδή φιμώνεται η διαφορετική άποψη, όποια και εάν είναι αυτή,
δηλαδή είμαστε κτήνοι και επιβάλλεται επί ποινή φυλακίσεως να αποδεχόμαστε
αδιαμαρτύρητα ό,τι η εκάστοτε εξουσία πρεσβεύει.
Ουδείς αντέδρασε
δια την απαράδεκτη αυτή απόφαση, να φιμωθεί ουσιαστικά η αντίθετη άποψη, όσο
ανεδαφική ή ενδεχομένως αβάσιμη και εάν είναι, οι πρακτικές αυτές καθίστανται
λίαν επικίνδυνες για την δημοκρατία, το Κράτος δικαίου τους θεσμούς και
δικαιολογούν πρακτικές παρακράτους σε ανάλογες περιπτώσεις.
Εν άλλος λόγοις
η ποινική δίωξη σε διαφορετική γνώμη,
πέραν της αυθαιρεσίας της αυθεντίας της εξουσίας προς σκοπό την υποδούλωση και
την αμείλικτη υποταγή, δημιουργεί και συνειρμούς μαφιόζικων ενεργειών
παρακράτους.
Αντιβαίνεις στο
κατεστημένο, θα σε εξοβελίσω, θα σε εξοντώσω, ή παρακρατικά δήθεν τάγματα
εφόδου, προξενούν στοχευμένες δολιοφθορές σωματικές βλάβες κτλ, ή στην καλύτερα
θα σου επιβάλλω ποινή φυλακίσεως και εξοντωτικά οικονομικά πρόστιμα δια να μην
τολμήσει να αρθρώνεις ελεύθερα την γνώμη και την άποψη σου, παρεκκλίνοντας από
τον ισοπεδωτικό ολετήρα του κατεστημένου.
Αυτή είναι η
σημερινή δημοκρατία μας, δυστυχώς το ερώτημα είναι τι κάνουμε, δεδομένου η
επιβολή μίας ερυθρής ή άλλης αποχρώσεως φασίζουσας νοοτροπίας καθίσταται
καταδήλως αντίθετη με ελεύθερο Δημοκρατικό πνεύμα, καταλύεται τη Συνταγματική
έννομη τάξη, νοθεύεται άρδην το εξ ορισμού επαναστατικό και φύσει ανατρεπτικό
Ορθόδοξο φρόνημα μας ως βαπτισμένοι Χριστιανοί και δη Έλληνες.
Άρα τι πράττουμε,
πέραν της αναλύσεως και της καταγγελίας απλώς των γεγονότων, το ζήτημα είναι
ότι καταρχάς επιβάλλεται να παραμείνουμε σε επιφυλακή και να διασώσουμε άσβεστη
την φλόγα της ανανήψεως και της πολεμικής με το κατεστημένο όμως με άλλα πιο
διπλωματικά μέσα τα οποία αφενός δεν θα είναι αξιόποινα αφετέρου όμως θα
διακινούμε τις απόψεις μας.
Ασφαλώς τούτο
απαιτεί, μελέτη και διαρκή αγώνα, διότι θα επιδιώξουμε με μία αριστοτεχνική και
επιδέξια «καισαρική τομή» να διαδώσουμε τις αρχές και τις αξίες μας μέσα από
την οπή της καρφίτσας.
Άρα η λύσις είναι
αναπροσαρμογή εις τα μέσα επίθεσης ούτως
ώστε να ενεργούμε σύννομα και να αναγκάσουμε το σύστημα να ψηφίζει νόμους δια
να ποινικοποίηση έτι περαιτέρω τη ζωή μας, ωστόσο όμως το σύστημα συνιστά απλώς
ένα εωσφορικό γίγαντα με πήλινα πόδια ο οποίος λίαν ανέτως και εν ευθέτω χρόνω
κατακρημνίζεται, αρκεί να προβαίνουμε σε χαμηλές πτήσεις με σύγχρονα μέσα.
Ο Αγών συνεχίζεται, δεν πτοούμεθα διότι η
πίστης είναι πιο δυνατή από την φωτιά και έχουμε ιδιαίτερο χρέος έναντι των
κεκοιμημένων προγόνων μας αλλά και των αγέννητων τέκνων μας να αντισταθούμε ως
υπεύθυνοι ελεύεθροι πολίτες και να μην υποκύψουμε εις τον εχθρό, με οιοδήποτε
τίμημα.
Άρα, ψυχραιμία,
αισιοδοξία, και λίαν συντόμως, η νίκη θα είναι ιδική μας, καθότι όταν σύμπαν το
σύστημα εξαπολύει επίθεση ακόμη προς τον αδύνατο πολίτη, σημαίνει ότι πάσχει
ένδον, δεν είναι τόσο ισχυρό και προσπαθεί να σκληρύνει την πολεμική του
προκειμένου να αποδείξει επιδερμικά ότι δήθεν είναι δυνατό, δηλαδή ενεργεί εκ
του ασφαλούς, μετερχόμενο ποικιλότροπα ισχυρά μέσα, προκειμένου να καταπείσει
ότι δήθεν είναι δυνατό, όμως επί της ουσίας ουδόλως είναι.
Ας αφεθούμε εις
την σκέπη της Θεομήτορος Παναγίας μας, ζητώντας από την Χάρη της τον φωτισμό
την έμπνευση και την αμείωτη εξακολούθηση του παραγωγικού και κοινωφελούς
αγώνος μας, υπέρ Πίστεως και Πατρίδος άχρι εσχάτων, πάλαι τε και επ’ εσχάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου