Η απόφαση
αναμένεται τις επόμενες ημέρες ανάλογα με τις εισηγήσεις των ειδικών, ενώ
αντίστοιχες αποφάσεις θα ληφθούν και για τα πανηγύρια τον Αύγουστο
Το ενδεχόμενο να
καταστεί υποχρεωτική η χρήση της μάσκας σε εκκλησίες και σε
άλλους κλειστούς χώρους έκανε γνωστό ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος
Πέτσας. Όπως διευκρίνισε αυτό είναι κάτι που συζητείται τις τελευταίες
ημέρες λόγω της αύξησης των κρουσμάτων κορωνοϊού, αλλά δεν είναι ακόμη
αποφασισμένο πότε και αν θα ληφθεί απόφαση και ποιους χώρους θα αφορά.
Παράλληλα, ο
κ.Πέτσας είπε ότι τις επόμενες ημέρες θα γίνουν γνωστές και οι τελικές
αποφάσεις για το αν θα επιτραπούν ή όχι τα πανηγύρια τον Αύγουστο.
protothema, 27/07/2020
Ανοιχτό το ενδεχόμενο χρήσης μάσκας εντός των ναών σύμφωνα με τον
Κυβερνητικό Εκπρόσωπο
orthodoxianewsagency, 27/07/2020
Προετοιμάζει το
έδαφος για μια μίνι επανάληψη όσων βιώσαμε το Πάσχα με κλειστές Εκκλησίες για
τους πιστούς η κυβέρνηση;
Αυτό το ερώτημα
γεννάται από το ανοιχτό ενδεχόμενο που άφησε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Στέλιος Πέτσας σε ερώτηση αν υπάρχει περίπτωση η χρήση μάσκας να γίνει
υποχρεωτική και σε άλλους χώρους, ακόμη και σε ναούς.
«Μας ανησυχεί το
φαινόμενο αύξησης κρουσμάτων του κορωνοϊού. Εξετάζεται μετά από εισήγηση των
ειδικών η περαιτέρω χρήση μάσκας σε διάφορους κλειστούς χώρους. Ακόμα και στις
Εκκλησίες μας που βλέπουμε και εκεί να υπάρχει συγχρωτισμός. Επομένως κάνουμε
ό,τι χρειάζεται για να στείλουμε το μήνυμα ότι εχθρός είναι εφησυχασμός και η
χαράλωση, αυτό πρέπει να καταπολεμήσουμε», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πέτσας.
Σε ερώτηση πότε
αυτό θα γίνει χρονικά, ο κ. Πέτσας απάντησε: «Είναι κάτι το οποίο
παρακολουθούμε με τους αρμόδιους ειδικούς. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω αν
είναι θέμα ωρών ή ημερών. Είναι θέμα που συζητείται τις τελευταίες ημέρες υπό
το πρίσμα των αυξημένων κρουσμάτων».
21 σχόλια:
Νά τό ξεχάσει πάραυτα αυτός και το συνάφι του. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού! Σοφός δεν υπήρξε , αλλά και μην τολμήσει περαιτέρω!
Η κυβέρνηση των αφορισμένων συνεχίζει να βλασφημεί τους ιερούς ναούς ως χώρους μολύνσεως.
Συνένοχοι στην αμαρτία τους δεν θα γίνουν οι πιστοί.
Καλύτερα να μην πας στην εκκλησία, παρά να πας φορώντας μάσκα. Στην πρώτη περίπτωση είναι μόνο ο φόβος. Στη δεύτερη είναι ο φόβος μαζί με βλασφημία
Όλοι οι Αγιοί μας και ειδικά η Ζ' Οικουμενική Σύνοδος έχουν δογματίσει ότι ο Ναός είναι ιερός και αγιασμένος χώρος όπου δρα συνεχώς το Αγιον Πνεύμα και, άρα, ενοικεί σε αυτόν ο Θεός (Οίκος Θεού). Είναι βλασφημία και αδιανόητο να λέμε ότι μεταδίδονται αρρώστιες, ιοί και μικρόβια μέσα στους Ναούς μας από τον παρόντα Τριαδικό Θεό μας και ότι οι Ναοί δεν διαφέρουν σε τίποτε από άλλους κλειστούς χώρους. Κατά την εγκαινίαση ενός Ναού, υπάρχει ειδική ακολουθία αιώνιου καθαγιασμού του, μεταξύ άλλων, και μέσω των αγίων λειψάνων της Αγίας Τράπεζας. Ο Αγ Γρηγόριος Παλαμάς γράφει ότι όχι μόνον οι Ναοί αλλά ακόμα κι οι τόποι όπου τελείται Θεία Λειτουργία είναι αγιασμένοι. Είναι εντελώς αθεολόγητος ο διαχωρισμός στον οποίο προέβη η Ιερά Σύνοδος ότι με τη Θεία Κοινωνία "δεν κολλάς" αλλά μπορεί να "κολλήσεις" αρρώστιες στον υπόλοιπο χώρο του Ναού, από τις εικόνες, το χέρι του ιερέα ή τα αντικείμενα. Όλα αυτά αντιτίθενται στα δόγματα (διδασκαλία) της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου που στηρίχτηκε, κυρίως, στη θεολογία του Αγ Ιωάννη του Δαμασκηνού και η οποία θέσπισε τον αφορισμό (εκδίωξη) ενός πιστού αν δεν προσκυνα τις εικόνες ή το χέρι του ιερέα. Η χρήση μάσκας μέσα στο Ναό από το εκκλησίασμα και τους ιερείς αποτελεί πράξη άρνησης της πατροαπαράδοτης πίστης των Αγίων μας και των Συνόδων (δηλ. του Αγίου Πνεύματος) και βεβήλωσης του προσώπου του Τριαδικού Θεού. Αφού ομολογούμε με την πράξη μας αυτή ότι δεν ενεργεί το Αγιον Πνεύμα μέσα στο Ναό και κινδυνεύει η υγεία μας, ο χώρος δεν είναι αγιασμένος ούτε οι εικόνες, οι αγιογραφίες κλπ. και δεν συνιστούμε κατά χάρι Σώμα Χριστού όταν συνερχόμαστε για τη Θεία Λειτουργία, αφού δεχόμαστε ότι το Άγιο αυτό Σώμα (δηλ. οι αδελφοί μας δεξιά και αριστερά) μπορεί να σκορπίσει ασθένειες. Είναι ακριβώς το ίδιο και δεν διαφέρει καθόλου, σαν να λέμε ότι κολλάμε ιούς και μικρόβια από το Σώμα (τον Άρτο) και Αίμα (τον Οίνο) Χριστού στο Αγιο Δισκοπότηρο ή από τον αγιασμό ! Όσοι φοράνε μάσκα μέσα στο Ναό και προσέρχονται με μάσκα να κοινωνήσουν, ας προσέξουν, διότι δεν προσέρχονται "μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης" και μπορεί να ενεργοποιηθούν προς συνετισμό τους οι επιπτώσεις τις οποίες περιγράφει ο Απ. Παύλος για τους αναξίως μεταλαμβάνοντες (Α' Κορ. ,11, στ. 27-32).
Αν είναι δυνατόν να λέγεται αυτό στα σοβαρά!!!!
Αν είναι δυνατόν!!!!!!
Βεβαιως και λεγεται σοβαρα διοτι οι ηγεσια ειναι ασοβαρες και κατωτερες των περιστασεων...Παρεμπιπτοντως που ειναι εκεινοι οι αρχιερεις που διεμηνυαν οτι ναι μεν σωστα δεν εκαναν λιτανιες εκτος καραντινας αλλα μετα θα εκαναν?ΟΕΟ κανανε καμια?Μπα Οχι Κυριε, Παναγια μου και Αγιοι με τα πανσεπτα λειψανα σας οπλα μας τωρα ειναι το οινοπνευμα το detol και...οι μασκες...
Θα έρθουν να μας ελέγξουν εν ώρα λατρείας;Εξέγερση τώρα!
Λάθος 3:22 μμ.
Καλύτερα να πας μάσκα, παρά να μην πας καθόλου!
Το καλύτερο βέβαια είναι χωρίς μάσκα να πας. Αλλά αν είναι να επιλέξεις τότε καλύτερα με μάσκα.
Ξέρετε, συνήθως κατηγορούμε τους άλλους. Στην περίπτωση αυτή τον Πέτσα. Τί μπορεί να περιμένει όμως κανείς από έναν σημερινό 50άρι που δεν έμαθε Ιστορία, Αρχαία Ελληνικά, για την Εκκλησία Του Χριστού, Αγωγή Του Πολίτη και άλλα πολλά. Για όλα αυτά ευθύνονται όλοι μετά την Μεταπολίτευση. Κλήρος, πολιτικοί και Εκπαιδευτικοί που αρκέστηκαν στην καλοπέραση και στο "εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα?" Κανείς δεν θυσιάστηκε. όλοι κοίταξαν να βολευτούν και να βολέψουν τα παιδιά τους στο δημόσιο. Τώρα έχεις ένα Πέτσα που σου λέει ότι ο Ορθόδοξος Ναός είναι το ίδιο με άλλους (τρέχα γύρευε) κλειστούς χώρους. Και εμείς ακόμη δεν δείξαμε ίχνος μετανοίας!!!
Απάντηση στον ανώνυμο 6.50μμ. : όταν προσέρχομαι στο Ναό με μάσκα και ακόμα χειρότερα προσέρχομαι στην Αγία Κοινωνία με μάσκα, κάνω βεβήλωση του Ναού, διότι ομολογώ ότι δεν είναι ιερός και αγιασμένος χώρος γεμάτος Άγιο Πνεύμα και ακόμα άρνηση πίστης και προσβολή του προσώπου του Κυρίου μας σύμφωνα με τους Αγίους μας και τα δόγματα της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου . Ενώ, προφανώς, δεν εισπράττω κανένα "Πνεύμα" από τη Θεία Κοινωνία κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις. Καλύτερα συνεπώς να μείνω σπίτι μου ώστε με προσευχή, πνευματική μελέτη και την καθοδήγηση του πνευματικού μου να ενισχύσω την πίστη μου και να αυξήσω τις θεικές γνώσεις μου (τη "θεωρία" μου όπως λέγει ο Αγ Μάξιμος) και τελικά να οδηγηθώ συν Θεώ σε ορθοπραξία, παρά να φορτωθώ ανεύθυνα με τέτοια κρίματα ενώπιον του Τριαδικού Θεού. Έχει δίκιο ο ανώνυμος 3.22. Οσοι έχουμε φόβο για την ανθρώπινη ζωή μας αλλά όχι για το Θεό, που Αυτός άλλωστε είναι ο κύριος αυτής της αθρώπινης ζωής μας και Αυτός την αποφασίζει, το πότε και το πως, ή ακόμα ολιγοπιστία και έλλειψη θερμής αγάπης προς τον Κύριο ώστε ακόμα και να θυσιαζόμαστε για Αυτόν, ας μείνουμε στο σπίτι μας. Δεν ισχύει για μας το "μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης, προσέλθετε !".
Όχι κύριοι ,δε συναινούμε στην προσβολή των ιερών μας ,δεν θα φορέσουμε την μπουργκα,την αφήνουμε για εσάς.Οσο για τον κ Πέτσα κ τους ομοϊδεάτες του, δεν έχουν το ακαταλογιστο επειδή δεν έλαβαν δήθεν καλή κατήχηση από το σχολείο και τους ιερείς όταν ήταν μικροί.Φτανει πια με αυτόν τον παραλογισμό ,φτάνει με την τηλετρομοκρατια και τα διαγγέλματα. Στώμεν καλώς.
Η χρήση μάσκας εντός του Ναού φανερώνει τουλάχιστον ολιγοπιστία και αμφισβήτηση της ενοικούσης εκεί Θείας Χάριτος,ενώ αποτελεί-αθέλητη έστω-διακωμώδηση της Λατρείας. Συνεπώς οι Χριστιανοί αυτής της κατηγορίας είναι καλύτερα για τους ίδιους αλλά και για να μην σκανδαλίζουν τους υπολοίπους να παραμένουν σπίτι τους προσευχόμενοι ο Θεός να τους βοηθήσει να απαλλαγούν από τον συγκεκριμένο πειρασμό.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ (ένα απ' όλα, δηλαδή!) είναι το εξής: ποια αύξηση των κρουσμάτων; Εδώ και τουλάχιστον 40-50 μέρες οι αριθμοί που ανακοινώνουν είναι σχετικά σταθεροί, από 20 έως 35-40, σχεδόν πάντα κάτω από 40, την ημέρα. Τι τους έπιασε ξαφνικά να θέλουν να πάρουν μέτρα;
Άμα πεις ότι παίρνουν εντολές από τα "αφεντικά", θα σε πούνε συνομωσιολόγο. Αλλά η επίσημη ρητορική τους, αυτών των ορθολογιστών υποτίθεται, είναι ανορθολογική.
Δεν συμφωνώ με τον συλλογισμό σας κ. Λουκάκη.
Οποιος πηγαίνει με μάσκα στην εκκλησία επειδή υποχρεώνεται απο το Κράτος δεν το κάνει απο ολιγοπιστία. Το κάνει για να μπορέσει να εκκλησιαστεί.
Και είναι πολύ καλύτερο απο το να χάσει τον εκκλησιασμό και να κάτσει σπίτι του.
Δεν έχεις δίκαιο P.Mats. 9:15 μμ και άσχετα αναφέρεσαι στην Ζ' Οικουμενική Σύνοδο. Ασχετη η αναφορά σου.
Απάντησα πριν λίγο στον κ.Λουκάκη, διάβασε την και μην προτρέχεις με άσχετους και έωλους συλλογισμούς να συστήσεις αποχή απο τον εκκλησιασμό! Αυτό είναι το χειρότερο όλων και όχι να φορούν μάσκα οι πιστοί , όχι απο ολιγοπιστία, αλλά για να εκκλησιαστούν.
Τα υπάρχοντα σχόλια -και το προηγηθέν δικό μου- αναφέρονται κατά βάσιν στην εξ΄ ολιγοπιστίας χρήση μάσκας και όχι εξ΄επιβολής κρατικής.Άλλωστε και ο μοναδικός διαφωνών φίλος σε επιλογή αναφέρεται στο από 6.50(27/7)σχόλιό του.Στην περίπτωση λοιπόν αυτήν επιμένω ότι όπως οι μη ''μετά φόβου Θεού,πίστεως και αγάπης'' μεταλαμβάνοντες όχι μόνον ουδεμία πνευματικήν ωφέλειαν αποκομίζουν αλλά αντιθέτως υφίστανται ολέθριες συνέπειες, καθ΄όμοιον τρόπον ο εκκλησιασμός των ολιγοπίστων και αμφισβητούντων την παντοδυναμία του Θεού ''μασκοφόρων'' αδελφών την λύπη και την απαρέσκειαν Αυτού προκαλεί.
Kαι για να μην επανέρχομαι.Εάν οι αντίχριστοι αποτολμήσουν την υποχρεωτική χρήση μάσκας εντός των Ιερών Ναών,μοναδική λύση οι υπαίθριες Θείες Λειτουργίες ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ καιρικών συνθηκών.
Προσωπικά αν τα πράγματα πάνε προς τα εκεί, θα πάρω την Κυριακή μαζί μου το φίμωτρο διπλωμένο - τσαλακωμένο μέσα στην τσέπη μου (έχω ένα φίμωτρο "μίας χρήσεως" απ' τον Απρίλιο που το φοράω όταν είναι απαραίτητο για να μην κολλήσω πρόστιμο και όχι για να μην κολλήσω αρρώστια). Θα προτίμησω να καθήσω έξω. Ούτως ή άλλως αυτές τις εβδομάδες με τις μειωμένες θέσεις μέσα στο ναό εγώ κάθομαι έξω, αφήνω να μπει μέσα κανένας ηλικιωμένος. Και αν βρεθώ μέσα και τεθεί θέμα μπάτσων, ελέγχου κλπ, το βάζω στα γρήγορα και όταν ξεκουμπιστούν το ξαναβγάζω. Για να μην εκθέσω τον παπά (που έχει κρατήσει το κατά δύναμιν καλή στάση με τα τελευταία γεγονότα), να μην πληρώνω πρόστιμα στο αντίχριστο κράτος και να μην δημιουργηθεί φασαρία.
Αν βγεις έξω απο τον Ναό καλέ μου συνάνθρωπε 12:38 μμ, δεν χρειάζεται να πάρεις μαζί σου κανένα φίμωτρο.
Εξω απο τον Ναό δεν σου το επιβάλλει κανείς.
Α.
Σωστό και αυτό που γράφει ο κ.Γ. Λουκάκης. Αλλά όχι σαν μοναδική λύση. Σαν η καλύτερη λύση, ναι.
Α.
Αν συμβεί αυτό, πρέπει ο καθένας από εμάς (καλόν είναι να έχει και ένα 2ο άτομο μαζί του ομοφρονούντα) να ίσταται δίπλα στο παγκάρι και να αποτρέπει τον κάθε επίτροπο-νεωκόρο, να επιβάλλει-προτρέπει τη χρήση μάσκας στον πιστό εκείνο που δεν θέλει να προσβάλει τον ιερό χώρο και προσέρχεται με την εικόνα του προσώπου που του έχει δώσει ο Θεός. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα μπει φρένο στη διαφαινόμενη συναίνεση των Ιεραρχών στην επιβολή της νεοφανούς ''βλασφημίας του μολυσμού εν τω ναώ''
Σιγά μήν έχει ο καθένας πού πάει στήν εκκλησία νά μήν έχει καί μιά κουστωδία μαζί του γιά νά αποτρέπει τόν επίτροπο νά επιβάλλει τήν χρήση μάσκας,τι ειναι αυτα τα απαραδεκτα και τα κουφα που λετε...τί θά ακούσουμε ακομα σ'αυτο το κοσμο.
Δημοσίευση σχολίου