Μερικοί ἄνθρωποι ἔχουν
ἄποψη ἐπί παντός ἐπιστητοῦ πράγματος.
Καί ἐνώ γιά
θέματα λ.χ. ἰατρικά, ἄν ἐξέφραζε ἄποψη γιά κάποιο σοβαρό πρόβλημα ἐπιστήμων ἄλλης
εἰδικότητας, σύσσωμη ἡ ἰατρική κοινότητα θά ἀντιδροῦσε, ὡστόσο γιά θέματα ἐκκλησιαστικά
καί θεολογικά ἔχει ἄποψη ἀκόμη καί ὁ κάθε συριζαῖος ἤ μή ψευδοκουλτουριάρης ἄθεος.
Τελευταῖα
προέκυψε, ὡς μή ὄφειλε, θέμα μετάδοσης τῆς Θείας Κοινωνίας.
Δέν θά ὑπεισέλθουμε
σέ θέματα τῆς θεολογίας, τῆς λειτουργιολογίας ἤ τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας.
Θά θέσουμε ἁπλῶς
μία ἀπορία. Ἡ ἀποστείρωση, ἡ ἀπολύμανση, τό καυτό νερό, τό ἀντισηπτικό, ἡ
σαπουνάδα... εἶναι πιό δυνατά ἀπό τό Αἶμα τοῦ Χριστοῦ μας; Δηλαδή ὁ Χριστός, «ὁ
θεραπεύων πᾶσαν νόσον καί πᾶσαν μαλακίαν» εἶναι ἀνήκανος νά ἐξαλείψει ἕναν ἰό;
Ἄν ὄχι, τότε
γιατί ἐνοχοποιοῦμε τήν ἁγία λαβίδα; Ἄν ναί, τότε ποῦ εἶναι ἡ πίστη μας καί
γιατί ἀφήνουμε τούς ἄγευστους Θείας Χάριτος νά ἐκφέρουν ἄποψη καί νά βλασφημοῦν;
2 σχόλια:
Η πίστη μας λέει ό,τιδήποτε έρχεται σε επαφή με τον Χριστό αγιάζεται.Ο Χριστός είναι η αυτοζωή. Τώρα πώς φτάσαμε σήμερα να αμφιβάλουμε και να αμφισβητούμε και να απιστούμε, ο καθένας ας αναλογιστεί τις επιλογές του. Αν δε πιστεύεις δε μετέχεις του μυστηρίου. Αν δεχτούμε αυτές τις καινοτομίες είναι καθαρή απιστία, είναι σαν να ακυρώνουμε τη πίστη μας, αυτή που εδώ και 2000 χρόνια παραδόθηκε από γενιά σε γενιά.
Όταν οι Εκκλησιαστικοί γίνονται υπάλληλοι του δημοσίου, αναγκαστικά θα υποστηρίξουν την κουτάλα από το σιτηρέσιο, διότι εάν δεν γίνει αυτή η υποστήριξη, θα βγούνε εκτός δημόσιο-νυμφώνος.
Γι αυτό το λόγο όλοι οι αριστεροκάπηλοι έχουν τέτοιο λόγο, διότι θεωρούν πως τους πληρώνει το δημόσιο, και κατά συνέπεια τους έχουν υποσκελισμένους στη μπότα των άθεων.
Η χειρότερη καινοτομία ήταν ο μισθός των Εκκλησιαστικών.
Εαν η Εκκλησία είχε την αυτοδυναμία της, δεν θα ήταν το οικονομικό κίνητρο για να γίνει κάποιος Ιερέας.
Δημοσίευση σχολίου