6 Μαΐ 2020

Σχόλια στη δημόσια διαβούλευση για την προώθηση της Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από το Νηπιαγωγείο!

sexualikh diapaidagwghsh diavoyleysh 01
Στην επίσημη ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ  για τη δημόσια διαβούλευση διαβάζει κανείς εκατοντάδες σχόλια που εκφράζουν την αντίθεσή τους για την προώθηση της εν λόγω θεματικής ενότητας. Παραθέτουμε μερικά.

·        6 Μαΐου 2020, 07:59 | Ευαγγελία
Εκφράζω την έντονη αντίθεσή μου στη συγκεκριμένη πρόβλεψη περί ένταξης της «Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης» ως θεματικής ενότητας στα «εργαστήρια δεξιοτήτων», που θα ξεκινήσουν δοκιμαστικώς -σύμφωνα με την παραπάνω αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου- από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και δη, τα νηπιαγωγεία.
Η σεξουαλική αγωγή των παιδιών γίνεται από τους γονείς που είναι οι πρώτοι και φυσικοί παιδαγωγοί των παιδιών. Γίνεται δε, στον κατάλληλο χρόνο ανάλογα με την ωριμότητα του παιδιού, την ανάπτυξη και τις ξεχωριστές -ανά περίπτωση ανάγκες- που προκύπτουν από την ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα και της προσωπικότητα του κάθε παιδιού. Τον ιδανικό αυτό χρόνο, μπορεί να διακρίνει μόνον ο γονέας που παρακολουθεί από κοντά την ανάπτυξη, φυσική και ψυχοπνευματική, του παιδιού του. Γίνεται επίσης, στον κατάλληλο χώρο που δεν είναι άλλο, από το ασφαλές, γεμάτο αγάπη και στοργή στενό οικογενειακό περιβάλλον.
Οιαδήποτε παρέμβαση στο εξαιρετικά ευαίσθητο αυτό θέμα, συνιστά ενέργεια απαράδεκτη, αφού εγκυμονεί κινδύνους για την ψυχική υγεία και το μέλλον του παιδιού.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μια τέτοια πιλοτική ενέργεια θα δημιουργήσει εντάσεις και προβλήματα και δεν θα γίνει αποδεκτή από την πλειοψηφία των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών της πρωτοβάθμιας.
·        6 Μαΐου 2020, 07:58 | Ioanna
Διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στα σχολεία.
Αυτό είναι δουλειά του γονιού.
·        6 Μαΐου 2020, 07:52 | Χρήστος
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής ήδη από τις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Κι αυτό γιατί:
Α. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένας αντικειμενικός βιολογικός λόγος για να γίνει κάτι τέτοιο
Β. Είναι μια θεματική που αναφέρεται στην ίδια την υπόσταση του ανθρώπου, δεν είναι απλά μια δεξιότητα. Άρα είναι ευθύνη καθαρά των γονέων η «διδασκαλία» της.
Γ. Οι όποιοι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να το διδάξουν, εκτός από γνώση και σχετική εκπαίδευση, θα πρέπει να έχουν και ήθος. Και αυτό δεν το εξασφαλίζει κανένα πτυχίο ούτε μπορεί να το εγγυηθεί κανένας νόμος.
Δ. Τα διάφορα προγράμματα που έχουν ήδη καταρτιστεί και εγκριθεί από το Υπουργείο ως προαιρετικά (πχ «Φρίξος») είναι κατ’ εμέ απαράδεκτα και πολύ επικίνδυνα. Αυτό δείχνει ότι οι σχετικές επιτροπές του Υπουργείου δεν είναι κατάλληλες για τον έλεγχο και την έγκριση των προγραμμάτων που σχεδιάζεται να εισαχθούν επισήμως πια.
·        6 Μαΐου 2020, 07:52 | Γιώτα
Χριστός Ανέστη! θεωρώ ότι είναι ανεύθυνο και αντιπαιδαγωγικό να ενταχθεί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο χώρο του σχολείου.Το θέμα αυτό είναι καθαρά θέμα των γονιών ή και κάποιων ειδικών.Επιπλέον,το κάθε παιδί έχει το δικό του ρυθμό ανάπτυξης. Η ενημέρωση πρέπει να γίνεται προσωπικά με το παιδί, ανάλογα πότε το ίδιο Θα εκδηλώσει την ανησυχία και όχι σε μια αίθουσα με 24 παιδιά στα πλαίσια του σχολείου. Το πιθανότερο είναι να γελοιοποιηθεί το όλο θέμα.
·        6 Μαΐου 2020, 07:51 | Ιωάννης Σωτηρόπουλος
Το Νομοσχέδιο στερείται στοχοθετήσεως, δεν έχει τον στόχο της «αναβάθμισης»!
Η σκοποθέτηση της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. 1566/1985 είναι κατώτερη της επιδιώξεως των «Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα»;
Η σοφή παιδαγωγική αρχή «όταν ωριμάσει ο μαθητής έρχεται ο δάσκαλος» ισχύει και για την προτεινόμενη εισαγωγή της «Σεξουαλικής Διαπαιδαγωγήσεως».
Αντιλαμβάνομαι τις πιέσεις που δέχεται η χώρα μας όπως και όλες οι εντεταγμένες στην Ευρωπαϊκή Ένωση χώρες να εισαγάγουν (διάβαζε: να επιβάλουν) το μάθημα αυτό ως «υποχρεωτικό για όλους τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαιδεύσεως» (άρθ. 43 πρόταση ψηφίσματος Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου 2013/2040(INI)) όπου επίσης δηλώνεται «ότι η εκπαίδευση αυτή αποτελεί απαραίτητο μέρος του σχολικού αναλυτικού προγράμματος για την εκπλήρωση των προτύπων της ΠΟΥ για την Ευρώπη» (άρθρ. 4).
Δεν είμαστε εθνικιστές ή ρατσιστές! Λίγο να ενημερωθή κάποιος για το τί προβλέπει το πρόγραμμα αυτό θα αντιληφθεί ότι οι επιμέρους κοινωνίες αγνοούνται.
Οι ελληνικές και ορθόδοξες Χριστιανικές παραδόσεις μας έχουν δοκιμασθεί αιώνες και μάλιστα στα τετρακόσια χρόνια της τουρκοκρατίας και κράτησαν ζωντανό το Έθνος!
Θα τα πετάξουμε λοιπόν και θα βάλουμε τον πανσεξουαλισμό «σεξουαλικοποιώντας» τα αθώα παιδάκια του <νηπιαγωγείου και των «αποϊερώνοντας» στα μάτια των μεγαλυτέρων το μέγα μυστήριο της αναπαραγωγής της ζωής;
Ο κ. Κουντουράς Ιωάν. Καθηγητής του ΑΠΘ έχει δημοσιεύσει έρευνα στην οποία καταδεικνύεται ότι η «θρησκευτικότητα των εφήβων συνδέεται με πολύ χαμηλά ποσοστά παραβατικότητας» την αγνοούμε αυτή την επιστημονική γνώμη;
·        6 Μαΐου 2020, 07:48 | Κωνσταντίνος
Αναφορικά με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση θέλω να υπενθυμίσω την παροιμία «κάθε πράμα στον καιρό του». Και δεν νομίζω ότι το Νηπιαγωγείο είναι καιρός κατάλληλος για τέτοια πράματα. Ας τα αφήσουμε για αργότερα όταν θα αρχίσει να ξυπνά στα παιδιά το γενετήσιο ένστικτο.
Ως Διευθυντής Σχολικής Μονάδας Δ.Ε. παλιότερα σε συνεργασία και με τους εκπαιδευτικούς είχαμε πάρει σχετική πρωτοβουλία για την ενημέρωση των μαθητών μας από ειδικούς, η οποία ήταν πετυχημένη, όπως είπαν οι μαθητές μας.
·        6 Μαΐου 2020, 07:48 | Στέλλα Ηλιοπούλου
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ένα θέμα πολύ λεπτό.
θέλω να εκφράσω ως μητέρα τις ανησυχίες μου για το περιεχόμενο, τον τρόπο και κυρίως την καταλληλότητα του ατόμου που θα αναλάβει το υπεύθυνο αυτό έργο ώστε να μην αποβεί επιζήμιο για τον ψυχισμό των παιδιών μας.
Αν δεν μπορεί να εξασφαλισθεί η λεπτότητα και η διάκριση στο χειρισμό των θεμάτων αυτών είμαι αντίθετη στη θεσμοθέτηση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης στο σχολείο.
·        6 Μαΐου 2020, 07:46 | Ελένη Γούσα
Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο, για να μην πω ειρωνικό και κυνικό, το γεγονός ότι εν μέσω πανδημίας θέλετε να περάσετε ένα τόσο σοβαρό νομοσχέδιο με «εικονική» διαβούλευση λίγων ημερών και χωρίς αναλυτικές παρουσιάσεις και εμπεριστατωμένες τεκμηριώσεις των εισηγήσεων σας! Αυτό είναι ανεπίτρεπτο και προσβάλει την νοημοσύνη του λαού, αν όχι την εμπιστοσύνη που σας έδειξε, την οποία καταστρατηγείτε διαρκώς, κάτι που με λειπεί ιδιαιτέρως.
Όσον αφορά το άρθρο 01 – Εργαστήρια δεξιοτήτων, πολύ καλός σαν τίτλος αλλά, όλα γενικά κι αόριστα. Παρόλα αυτά, είναι ένα πιλοτικό μεν, υποχρεωτικό δε πρόγραμμα που επιχειρείτε να εφαρμοστεί στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά, και για το λόγο αυτό χρήζει ιδιαίτερης προσοχής. Ειδικά τα νηπιαγωγεία, και κατ’επέκταση τα δημοτικά, αποτελούν κομβικό σημείο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως ενδιαφέρον για μάθηση, κοινωνικοποίηση, ικανότητα κατανόησης και έκφρασης, δημιουργική σκέψη κ.α., εφόδια που θα ενισχύσουν το παιδί για την περαιτέρω προσαρμογή του στο παιδαγωγικό σύστημα, αλλά και στο κοινωνικό περιβάλλον αργότερα ως πολίτη του κράτους. Ωστόσο, πρέπει να δίδεται ιδιαίτερη προτεραιότητα στο παιχνίδι και σε δράσεις που βοηθάνε στην ανάπτυξη αντίληψης του περιβάλλοντος και δημιουργίας κριτικής σκέψης και όχι τόσο στη χρήση των νέων τεχνολογιών, με τις οποίες πλέον είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένα και που γνωρίζουμε δυστυχώς ότι διασπούν την προσοχή τους αρκετά, τα εκπαιδεύουν να σκέφτονται με τον τρόπο που υποδεικνύουν εκείνα, και προκαλούν ένα σωρό άλλα προβλήματα, όπως αποξένωση από τα άλλα παιδιά, ακόμα και βίαιες συμπεριφορές και αντιδράσεις λόγω της χρήσης τους. Άλλωστε, στις παιδικές ηλικίες η χρήση των υπολογιστών, των κινητών κτλ. κανονικά πρέπει να είναι εξαιρετικά περιορισμένη και δεν συστήνεται από τους ειδικούς, καθώς κουράζει τα μάτια και τον εγκέφαλο των μικρών παιδιών, ενώ παράλληλα δημιουργεί εθισμό (βλ. Ενδεικτικά σχετική έρευνα https://www.ethnos.gr/ellada/15589_i-mastiga-tis-othonis-500-paidia-sto-paidon-gia-apexartisi-vid). Θα ήταν προτιμότερο, να γίνει μια επένδυση για σχολεία με κήπους, που να έχουν στοιχεία του περιβάλλοντος, όπου τα παιδιά θα παρακολουθούν και θα βιώνουν το πως λειτουργεί η φύση και θα αλληλεπιδρούν μαζί της, μαθαίνοντας να την σέβονται, παρά δράσεις όπως η ρομποτική κτλ. Τόση θεματολογία στις ηλικίες του νηπιαγωγείου και του δημοτικού με τόσο εξειδικευμένα θέματα που δεν είναι σε θέση να τα επεξεργαστούν τα παιδιά είναι εντελώς άστοχη και περιττή.
Το αποκορύφωμα βέβαια είναι αυτή η εμμονή της επιβολής μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, και κυρίως στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά, κάτι που με βρίσκει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ, και εμένα και τον ΣΥΖΥΓΟ μου. Επιδιώκεται η πρώιμη σεξουαλικοποίηση των παιδιών μας ενώ, ούτε βιολογικά, ούτε ψυχικά, ούτε γνωσιακά είναι έτοιμα για τέτοια ερεθίσματα και επεξηγήσεις, και δεν τους χρειάζονται σε μια τόσο τρυφερή ηλικία, που χαρακτηρίζεται από αθωότητα και ανεμελιά, κάτι φυσιολογικό και μονάκριβο. Επιπλέον, σε καμία περίπτωση το συγκεκριμένο θέμα δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο υποχρεωτικής εκπαίδευσης στο σχολείο, από τη στιγμή που κάθε οικογένεια έχει τις δικές τις σταθερές αλλά και πεποιθήσεις σχετικά με την ανατροφή των παιδιών της, και αυτό αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμά της! Δηλαδή, ακόμα και ασπιρίνη δεν μπορεί να χορηγηθεί στα παιδιά μας χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των γονέων, αλλά να τους εμφυσήσετε αυτά που θεωρείτε εσείς σχετικά με την διάθεση του σώματος και κατ’επέκταση της ψυχής τους, δεν χρειάζεται ούτε καν να μας ρωτήσετε. Πόση υποκρισία…… Εάν υπήρχε γνήσιο ενδιαφέρον πραγματικά για τα παιδιά μας, δεν θα προωθούσατε την ανάδειξη της σεξουαλικότητάς τους με τόσο ζήλο, ώστε να τα εκθέτετε σε κινδύνους περιέργειας, σύγχυσης, εμμονών και ίσως και ψυχολογικών προβλημάτων και μάλιστα χωρίς την έγκριση των γονέων, αλλά θα προωθούσατε τον θεσμό της οικογένειας και την ηθική προετοιμασία τους επ’ αυτού, δεδομένων των πολλαπλών διαζυγίων και των προβλημάτων υπογεννητικότητας και αμβλώσεων, προβλήματα που δεν φαίνεται ωστόσο να σας προβληματίζουν τόσο, αν και μαστίζουν την κοινωνία μας. Άλλωστε είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι θεσμοθετείτε χωρίς να λαμβάνεται υπόψη τις γνώμες και τα δικαιώματα των γονέων, καθώς και τις απόψεις ειδικών επιστημόνων και πνευματικών ανθρώπων του τόπου, και μάλιστα ενώ διαβιούμε σε μία χώρα που έχει επιτυχημένη αναφορά αιώνων στην ελληνορθόδοξη παιδεία και την πατερική παράδοση, που παραμένουν πάντοτε επίκαιρες αλλά τίθενται στο περιθώριο του δήθεν εκσυγχρονισμού.
Για τους παραπάνω λόγους και άλλους πολύ περισσότερους που και άλλοι γονείς φαίνεται να παραθέτουν, δεν επιτρέπουμε την συναισθηματική κακοποίηση των παιδιών μας μέσω ενημέρωσής τους για ένα τόσο λεπτό και ευαίσθητο ζήτημα, για το οποίο ο οποιοσδήποτε που θα αναλάβει, ενδεχομένως με προσωπικές εμπειρίες ή πεποιθήσεις ή βάσει προγράμματος (όπως έχει δωθεί ένα δείγμα με το πρόγραμμα Φρίξος), μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση ή άλλα θέματα στα παιδιά μας. Για το λόγο αυτό απαιτούμε την μη υλοποίηση του προγράμματος ή τουλάχιστον τη δυνατότητα απαλλαγής για όσους το επιθυμούν, καθώς η επιβολή του παραπέμπει σε άλλα πολιτεύματα και όχι στο δημοκρατικό που θέλουμε να πιστεύουμε ότι έχουμε στην πατρίδα μας.
·        6 Μαΐου 2020, 07:45 | Βασιλική Λ.
Είναι αναγκαία και επιβεβλημένη η αναθώρηση του 1ου άρθρου, εξαιρώντας την Σεξουαλική Αγωγή από τα εργαστήρια δεξιοτήτων για τους εξής λόγους:
1. Η έννοια της Σεξουαλικής Αγωγής είναι ασύμβατη με την ηλικία των νηπίων, τόσο ασύμβατη που μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να έχει για τον ψυχικό κόσμο των παιδιών. Τα παιδιά του νηπίου ήδη μαθαίνουν τα στοιχειώδη για το ανθρώπινο σώμα και αυτό είναι υπεραρκετό για αθώα παιδάκια τα οποία μόλις πριν από 2-3 χρόνια αποχωρίστηκαν την πάνα και δεν έχουν αποκτήσει πλήρη έλεγχο στο σώμα τους.
2. Τα παιδιά του Δημοτικού επίσης διαφέρουν δραματικά στο ενδιαφέρον και στην δεκτικότητα που έχουν στις σεξουαλικές αναζητήσεις. Ποιον σκοπό θα εξυπηρετήσει η εισαγωγή της Σεξουαλικής Αγωγής στο δημοτικό; Έχουμε αποδείξεις από χώρες στις οποίες έχει εφαρμοστεί η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ότι η ψυχική ανάπτυξη των παιδιών εξελίσεται υγιώς; Μαρτυρίες εκπαιδευτικών και γονέων μιλούν για έκθεση των αθώων ψυχών και τρυφερών υπάρξεων των παιδιών μας σε οπτικοακουστικό υλικό και πρακτικές για τα οποία είναι παντελώς ανέτοιμα και ανώριμα ώστε να συλλάβουν την πραγματική τους διάσταση, με αποτέλεσμα να προκαλούν συχνά τραυματικές εμπειρίες στα παιδιά. Είναι προτιμότερο το Υπουργείο να ασχοληθεί με την εκπαίδευση των γονέων πώς να νουθετούν τα παιδιά τους σε θέματα σεξουαλικής αγωγής, ώστε εκείνοι, ως καθ’ύλην αρμόδιοι – καθώς γνωρίζουν το παιδί τους, την ιδιοσυγκρασία του, τα ενδιαφέροντά του – να το κατευθύνουν σωστά στα θέματα σεξουαλικής αγωγής. Δεν πρόκειται για κανόνες συντακτικού ή μαθηματικών. Πρόκειται για ένα θέμα που σχετίζεται άμεσα με την ψυχική υγεία των αυριανών ενηλίκων και με τις αξίες της κάθε οικογένειας.
3. Σε ότι αφορά στο Γυμνάσιο είναι πάλι εύλογα τα ερωτήματα: Ποιος είναι ο σκοπός και ποια τα στοιχεία που έχουμε από άλλες χώρες που εφάρμοσαν την σεξουαλική διαπεδαγώγηση στα σχολεία ότι η ψυχική ανάπτυξη των εφήβων εξελίσεται υγιώς; Μειώθηκαν τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα; Μειώθηκαν οι ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες ή οι αμβλώσεις; Τα στοιχεία δεν το επιβεβαιώνουν. Υπάρχουν στοιχεία και μαρτυρίες που δείχνουν αντίθετα αποτελέσματα.
Οι γνώσεις που λαμβάνουν τα παιδιά για το ανθρώπινο σώμα και την λειτουργία του μέσω του μαθήματος της βιολογίας είναι αυτές που χρειάζονται ως πληροφορίες για την υγιή τους ψυχική ανάπτυξη.
Παρακαλώ κυρία Υπουργέ, ως νέα μητέρα που είστε, παρακαλώ θερμά αποσύρετε την σεξουαλική αγωγή από τα «εργαστήρια δεξιοτήτων» των μικρών παιδιών. Έχουμε ευθύνη να προστατέψουμε τα παιδιά μας. Έχουμε ευθύνη ως γονείς για την ψυχική τους υγεία.
Με εκτίμηση
·        6 Μαΐου 2020, 07:34 | Ιωάννης Μακρυμανωλάκης
Αλοίμονό σας και περάσετε τέτοιο νομοσχέδιο γι τα παιδιά μας….δεν σας φτάνουν τόσα αντίχριστοι και ανώμαλοι νόμοι που πέρασε η προηγούμενη κυβέρνηση…εσείς συνεχείζετε την ανωμαλία; Ο κάθε δάσκαλος ή δασκάλα ,που δεν ξέρω και εγώ τι σεξουαλικές προτιμίσεις μπορει να έχει , και θα μιλάει στα παιδιά μου για τετοια πράγματα; θα μας βρείτε μπροστά σςς…
·        5 Μαΐου 2020, 23:32 | Ζαφείρη Ελένη
Διαφωνώ με το πρόγραμμα για σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση των μικρών παιδιών. Απογοητευτηκα από τη υπουργό και την κυβέρνηση.η
·        5 Μαΐου 2020, 23:30 | ΔΑΒΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΝΑ
Δ Ι Α Φ.Ω.Ν Ω κάθετα σε μια τόσο πρόωρη ενημέρωση των παιδιών.
Εξάλλου, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι όσοι τα έμαθαν αργότερα, δεν υστερούν σε τίποτα από εκείνους που βιάστηκαν. Ας επενδύσει το κράτος ξοδευοντας μισθούς σε ώρες πιο εποικοδομητικής διδασκαλίας σε αξίες της πατρίδας μας ,στα ήθη και έθιμα μας, στον τόσο πλούσιο πολιτικό μας, της θρησκείας μας που διδάσκει τη χαρα, την ευτυχία, την αγάπη των ανθρώπων χωρις αυτες τις εμμονες της σαρκός…. στους όρκους που δίνουν οι φαντάροι μας ΠΑΤΡΊΔΑ- ΘΡΗΣΚΕΊΑ- ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ….
…έχουν τόσα να μάθουν !!!!
Αν διαφυλάξουμε την αγνότητα των παιδιών μας όσο δυνατόν περισσότερο, θα έχουμε περισσότερα ωφελη. Λιγότερα σεξουαλικά νοσήματα, λιγότερες αμβλώσεις…….αφού θα αργήσει το παιδί να βιαστεί να κάνει πράξη όσα μαθαίνει….
Κάντε μας να νιώσουμε υπερήφανοι για το εκπαιδευτικό μας σύστημα , να νιώσουμε πραγματικοί Έλληνες…..και όχι ψευτοαντίγραφα των ξένων. ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΊΣΟΥΜΕ! ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ!!!!! Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ΜΑΣ!!!!! Ας μείνουμε γνήσιοι, έστω σε κάτι. ΑΓΝΟΊ και ΟΜΟΡΦΟΙ!!!!!
Με εκτίμηση στο δύσκολο έργο Σας….
Χριστός Ανέστη!
·        5 Μαΐου 2020, 16:29 | ΦΩΤΟΥΛΑ
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΠΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ
·        5 Μαΐου 2020, 16:29 | Κωνσταντινα
Χριστός Ανέστη!
Διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο. Σε αυτές τις ευαίσθητες ψυχές μπορούμε να περάσουμε πολλά άλλα ωφέλιμα και δημιουργικά μηνύματα. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση δεν συνάδει με αυτή την ηλικία.
·        5 Μαΐου 2020, 16:28 | Αθηνά Τάτση
Διαφωνώ πλήρως. Η σεξ. διαπαιδαγώγηση πρέπει να γίνεται από την οικογένεια του κάθε παιδιού
·        5 Μαΐου 2020, 16:23 | Κωνσταντίνα
Σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να διδαχθούν τέτοιου είδους ενότητες. Είμαστε ορθόδοξοι χριστιανοί και τέτοιου είδους επιμορφώσεις δεν συνάδουν με την παράδοσή μας. Είμαι μητέρα ενός μικρού παιδιού και εκπαιδευτικός και θλίβομαι από τέτοιου είδους προσεγγίσεις!
·        5 Μαΐου 2020, 16:23 | Μαριάννα
Ψηφίζω οχι στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών και ιδιαίτερα, όταν αυτό θα γίνεται με υποχρεωτική εκπαίδευση. Το δικαίωμα αυτό (ή τουλάχιστον το δικαίωμα επιλογής) το έχουν μόνο οι γονείς.
·        5 Μαΐου 2020, 16:22 | Κατερίνα Νίκα
Ως εκπαιδευτικός και μητέρα, διαφωνώ με την ένταξη προγραμμάτων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο, έστω και σε πιλοτική μορφή. Τα παιδιά, σε αυτήν την πρώιμη ηλικία μαθαίνουν μέσα από το συμβολικό παιχνίδι και τον μιμητισμό και πολύ εύκολα μπορούν να οδηγηθούν σε επικίνδυνα για την ψυχοσωματική τους υγεία παιχνίδια…
Δεδομένου ότι στην προσχολική εκπαίδευση η βασική αρχή είναι: «μαθαίνουμε παίζοντας και παίζουμε μαθαίνοντας», η προσέγγιση θεμάτων που άπτονται της σξουαλικότητας, εύκολα μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά και μέσω της περιέργειας – που είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη σε αυτήν την ηλικία-, σε μια πρώιμη και κάποιες φορές παραποιημένη άποψη για τη σεξουαλικότητα, ενθαρρύνοντας καταστάσεις που μπορούν να τραυματίσουν ανεπανόρθωτα την ψυχολογία τους.
Είναι απαραίτητος ο σεβασμός στις αρχές κάθε οικογένειας που ουσιαστικά θα πρέπει να φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών.
Η ενημέρωση των παιδιών για θέματα σεξουαλικότητας πρέπει να γίνεται εξατομικευμένα και να λαμβάνεται υπ΄όψιν ο χαρακτήρας του παιδιού ώστε να μην προκληθεί κάποια τραύμα, και κυρίως με την αγάπη και την ευαισθησία των γονέων που είναι τα εγγύτερα πρόσωπα για τα παιδιά, γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την ψυχοσύνθεση του παιδιού τους και φυσικά μπορούν τα παιδιά να τους εμπιστευτούν.Και βέβαια τα παιδιά είναι σε θέση να αισθανθούν εάν αυτά που τους προσφέρουν οι γονείς είναι απλές γνώσεις ή βιώματα αγάπης μέσα από το δικό τους γάμο.
Είναι γεγονός ότι τα παιδιά έχουν ανάγκη όχι από σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, αλλά κυρίως από ΠΑΙΔΕΙΑ που θα μορφώνει τον όλον άνθρωπο ως ψυχοσωματική υπόσταση και θα ενσταλάζει στην ύπαρξή τους τις αξίες του σεβασμού και της αγάπης, της ενσυναίσθησης, της ειλικρίνειας, της ευθύτητας, της δημιουργικότητας, της προσφοράς, όχι με ξερή διδασκαλία, αλλά κυρίως μέσα από την προβολή προτύπων που μπορούν να εμπνεύσουν τα παιδιά.
Οφείλουμε να διαφυλάξουμε την ακεραιότητα και αθωότητα της αγνής παιδικής ψυχής, προβάλλοντας στο σχολεία πρότυπα οικογενειακής ζωής που θα καλλιεργούν στις ψυχές των παιδιών την βεβαιότητα ότι οι αληθινές προσωπικές σχέσεις των συζύγων οικοδομούνται με αγάπη, άδειασμα και ολοκλήρωση μέσα στο γάμο. Έτσι σταδιακά και σε βάθος χρόνου χωρίς βιασύνη και επιβολή, τα παιδιά θα εννοούν ότι η επιτυχημένη σεξουαλική σχέση είναι το δώρο βαθιάς ένωσης και αληθινής αγάπης και όχι απλά αυθαίρετης, ατομικής ικανοποίησης.
·        5 Μαΐου 2020, 16:19 | Στέφανος Γάλλιος

Θεωρώ απαραδεκτο να ασχοληθεί ενα μικρο παιδι με ενα θεμα που δεν αναλογει στην ηλικια του. Το καθε παιδι θα πρεπει πρωτα να θωρακιστει με ηθικες αξιες και ετσι οσο θα ενηλικιωνεται θα εχει τη διακριση να κανει σωστες επιλογες που δεν θα το εκθετουν. Αν ενα παιδι μεγαλωσει με θεωριες για σεξουαλικα ζητηματα, ξεκομμενες απο ενα γενικο πλαισιο σεβασμου του εαυτού του και ολων των συνανθρωπων του, θα εχει σαν στοχο στη ζωη του μονο την εφημερη ικανοποιηση. Σε αλλα θεματα και ηθικες αξιες θα πρεπει να εστιασει η σύγχρονη ελληνική κοινωνία αν θελουμε να εχουμε στο μέλλον μια γενια ανθρωπων που θα έχουν αυτοεκτιμιση, αυτοσεβασμο (οχι υπερμετρο εγωισμο) και σεβασμο για τον κοσμο. Η αυτοεκτιμιση και ο αυτοσεβασμος θα προστατευσουν τη νεολαια απο αναζητηση εφημερων σεξουαλικων ικανοποιησεων που οδηγουν πολλεςφορες μονο σε προβληματα. Η σεξουαλικη διαπαιδαγωγιση θα δωσει ερεθισματα που σε αυτη την ηλικια είναι ακομα πολυ αχνά. Μην τα διογκωνουμε…
Καθε πραγμα στον καιρο του. Οι παλιες γενιες ειχαν πιο αγνες αξιες στη ζωη τους… Θα μπορουσαμε να εκτιμήσουμε τις παλιές αξιες απο το να παριστανουμε τους προοδευτικους με τους ψυχολογους, τους διαιτολογους, τους πλαστικους χειρουργους και τις εκτρωσεις…
Ευχομαι καθε καλο σε ολους.
·        5 Μαΐου 2020, 16:18 | ΠΟΥΛΙΑΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ψηφίζω κάθετα ΟΧΙ στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σε τόσο μικρή ηλικία ….
Αυτό το καθήκον ανήκει μόνο στους γονείς σε αυτήν την ευαίσθητη περίοδο
·        5 Μαΐου 2020, 16:18 | Χρήστος
Διαφωνώ με την ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην προσχολική αγωγή. Έλεος, φτάνει να εκβιαζεται την Ελληνική ψυχή.
·        5 Μαΐου 2020, 16:16 | Αγάπη
Χριστός Ανέστη!Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην προσχολική και σχολική ηλικία!Είναι δικαίωμα και ευθύνη κάθε γονιού να μιλήσει στα παιδιά του για ενα τόσο λεπτό και ευαίσθητο θέμα όταν εκείνα είναι αρκετά ώριμα!Αφήστε τα παιδιά μας να χαρούν τα αθώα παιδικά τους χρόνια!!!
·        5 Μαΐου 2020, 16:15 | ΑΝΤΥΠΑ ΣΟΦΙΑ
Απαράδεκτη η κίνηση για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στις ηλικίες αυτές κάτι τέτοιο θα πρέπει να γίνεται από την ίδια την οικογένεια με βάση τις αρχές που η ίδια πρεσβεύει.
·        5 Μαΐου 2020, 16:13 | Ιωάννα Ε.
Διαφωνώ με την επιμέρους θεματική της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Η σεξουαλικότητα του κάθε ανθρώπου και ο τρόπος με τον οποίο θα αποφασίσει να την διαχειρίζεται είναι ένα ευαίσθητο θέμα που άπτεται της προσωπικής του ζωής. Ως τέτοιο θέμα, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση επαφίεται στους γονείς. Το κράτος σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επεμβαίνει, αλλά να μένει ουδέτερο χωρίς να προωθεί τις ιδέες της μιας ή της άλλης κοινωνικής ομάδας επί της σεξουαλικότητας. Είναι πολύ αμφίβολο ότι στο μάθημα της σεξουαλικής αγωγής δεν θα προωθούνται (από τους εκάστοτε δασκάλους ή μέσω εχγειριδίων του δημόσιου σχολείου) συγκεκριμένες απόψεις επί της σεξουαλικότητας. Μια τέτοια προώθηση συνιστά κάθετη επέμβαση του κράτους επί των πολιτών. Στη σύγχρονη πολυπολιτισμική ελληνική κοινωνία, το δημόσιο σχολείο δεν πρέπει να λειτουργεί ως δούρειος ίππος προωθώντας τη μια ή την άλλη ιδέα σε ευαίσθητα θέματα της προσωπικής ζωής.
·        5 Μαΐου 2020, 16:13 | Νίκος Διάκος
Αναζήτησα το πλήρες περιεχόμενο της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης, ποιοι θα το διδάσκουν κ.α. στα κείμενα που δημοσιεύετε και δεν υπάρχει! Δηλαδή τί ακριβώς βγαίνει σε δημόσια διαβουλευση; επι της αρχής; τόσα ετερόκλητα θέματα; Δεν είναι γνωστά όλα τα δεδομένα…
Μην συμπεριλάβετε τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στην «Αναβάθμιση του σχολείου» γιατί με τόσες και σοβαρές αντιδράσεις που υπάρχουν και φαίνονται στα σχόλια, θα συμπαρασύρει και ολόκληρη την προσπάθεια που κάνετε που άλλα κομμάτια της ίσως να είναι θετικά.
Όπως έχει πει ο Άγιος Παϊσιος, όταν μέσα στο τηγάνι με τα αυγά πέσει μια κουτσουλιά, τότε πρέπει να πεταχτεί ολόκληρο μαζί με τ’αυγά.
·        5 Μαΐου 2020, 16:11 | βασιλης κ.
διαφωνώ κάθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση απο το νηπιαγωγείο.Αρκετά με τους πειραματισμούς στα παιδιά.Δεν θελουμε άλλους γραφειοκράτες αλλά σκεπτόμενους ανθρώπους.Δεν μπορούμε με το ετσι θέλω να ανατρεψουμε ολοκληρες παιδαγωγικες θεωρίες και τη ψυχολογία των παιδιών για να εισαγαγουμε τετοιες αμφιβολου αξιας θεωριες.Ας αφησουμε τα παιδια να ειναι παιδια φτανει πια.Επισης ας εχουμε κατα νου οτι η ρομποτικη και αλλα τετοια παρομοια ειναι δυσκολο να εφαρμοστουν στα σχολεια καθως πολλα δεν διαθετουν ουτε την καταλληλη υλικοτεχνική δομή ούτε και το καταλληλο προσωπικο,θα χρειαστεί δηλαδή μια ευρυτερη αναδιαμόρφωση του όλου συστηματος.
·        5 Μαΐου 2020, 16:09 | Φωτεινή Τ. (εκπαιδευτικός)
Διαφωνώ κάθετα με την επιβολή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε αυτές τις τρυφερές ηλικίες της προσχολικής και σχολικής ηλικίας.Μόνο ζημία μπορεί να προκαλέσει στις ψυχές τους.Δηλαδή τα εντελώς αυτονόητα! Αντί να υπάρχει στην Παιδεία μας η καλλιέργεια και η παιδαγωγική της Αρετής…τα ακριβώς αντίθετα!Ποιος θα αναλάβει το κόστος αυτής της ζημίας;
Χριστός Ανέστη!Αληθώς Ανέστη!
·        5 Μαΐου 2020, 16:09 | Γκάγκα Θωμαή
Με βάση ξένα «εγχειρίδια» σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που έχω δει και θα αποτελέσουν σίγουρα πρότυπο, λυπάμαι και διαμαρτύρομαι έντονα. Τι θα διδάξω στα παιδιά μου ως εκπαιδευτικός, ότι μπορούν να διαλέγουν το φύλο τους ή τον τύπο οικογένειας που θέλουν, δηλαδή άντρας-γυναίκα-παιδιά/ένας γονιός-παιδί/ομόφυλα ζευγάρια με παιδιά, όλα φυσιολογικά και αποδεκτά; Ε, όχι, δε θα διδάξω τη διαστρέβλωση και διαφθορά του ανθρώπινου μυαλού! Σε λίγο θα μας πουν ότι εκτός από το φύλο, μπορούμε να διαλέγουμε και την ηλικία μας! Πολεμάται η οικογένεια και οι προϋποθέσεις υγιούς και επιτυχούς δημιουργίας της κι έχουν μπει στο στόχαστρο τα μπουμπούκια με τις αθώες ψυχούλες. Η αλεπού που έκοψε την ουρά της θέλει να την κόψουν και τα αλεπουδάκια…
·        5 Μαΐου 2020, 16:09 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΗΛΙΟΥ
Η διδασκαλία του μαθήματος Σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Δημοτικό
θεωρώ ότι είναι απαράδεκτη. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του δημοτικού σχολειου όπου τα παιδιά είναι μικρά και αθώα. Αν διδαχθεί το μάθημα
αυτό είναι σαν να ωθούμε τα παιδιά σε τέτοιου είδους σκέψεις ή ακομα και πράξεις και να τα «πονηρεύουμε».
·        5 Μαΐου 2020, 16:08 | Καρβουνιδης Αλέξανδρος
Όχι σε σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
·        5 Μαΐου 2020, 16:01 | Σοφία
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα Νηπιαγωγια, στα Δημοτικά…. και γενικά και στα γυμνάσια…. αφήστε σε μας τους γονείς αυτή την ευθύνη… Οι παιδαγωγοί ας τους μάθουν γράμματα.. ειδικά η τρυφερή ηλικία αυτών των παιδιών δεν έχει ανάγκη τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση…. ΔΙΑΦΩΝΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΔΙΑΦΩΝΩ!!!
·        5 Μαΐου 2020, 16:01 | Ε.Χ.
Ως εκπαιδευτικος και μητέρα πολλών μικρών παιδιών(8)διαφωνώ με το μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο νηπειαγωγείο ,δημοτικό και γυμνάσιο.Είναι πολύ λεπτό κι ευαίσθητο θέμα και άρα άκρως οικογενειακή υπόθεση που δεντην εμπιστεύομαι σε τρίτους.Παρακαλώ να αποσυρθεί το συγκεκριμένο νομοσχέδιο.
·        5 Μαΐου 2020, 15:21 | Σωτήρης Πιπέρης
Όντας εκπαιδευτικός, επιστήμονας και ομαδάρχης σε κατασκηνώσεις μαθητών από δημοτικό έως Λύκειο, διαφωνώ κάθετα με το συγκεκριμένο σκέλος του παρόντος νομοσχεδίου. Η ωριμότητα των παιδιών σε αυτές τις μικρές ηλικίες δεν επιτρέπει καμία συζήτηση επί του θέματος… Την επιλογή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης έχουν οι ίδιοι οι γονείς προς τα παιδιά τους και αν οι γονείς χρειάζονται βοήθεια τότε μπορούν να απευθυνθούν σε ειδικούς συμβούλους εγκεκριμένους από το Υπουργείο Παιδείας. Συμπληρώνοντας τις σύντομες σκέψεις μου, πιστεύω ότι Θα ήταν προτιμότερο σε μεγαλύτερες τάξεις του Λυκείου οπου μία ομάδα καταρτισμένη σε παρόμοια ζητήματα να ενημερώνει τα παιδιά κυρίως για τις ασθένειες ειτε πνευματικές είτε σωματικές που δύναται να επιφέρει κάθε ανώριμη ανάλογη πράξη!
·        5 Μαΐου 2020, 15:19 | Αναστάσης
Βλέπω ότι όλα τα σχόλια είναι επικριτικά, παρόλα αυτά θα προχωρήσετε κανονικά τόσο στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση με αμφίβολο περιεχόμενο, όσο και στην μείωση των ωρών διδασκαλίας των θρησκευτικών, παρότι η κυρία υπουργός είχε δηλώσει ότι θα σεβαστεί τις αποφάσεις του συμβουλίου της επικρατείας…
·        5 Μαΐου 2020, 15:17 | Κωνσταντίνος
Είναι απαράδεκτο να θέλει το υπουργείο να επηρεάσει τις τρυφερές ψυχουλες των παιδιών μας με εικόνες και διδάγματα τέτοιου είδους.Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μου είναι υποχρέωση και δικαίωμα μου.Το να επιτρέψω σε κάποιον ξένο να επέμβει σε αυτό έχοντας διαφορετική ηθική και αξίες από αυτές της οικογένειας μου και σε τόσο τρυφερή ηλικία προσιδιάζει με συναίνεση μου στο βιασμό της ψυχής του πολυτιμότερου πλάσματος που έπλασε ο Θεός:ενός μικρού παιδιού.Τα παιδιά μας θα είναι ενήλικες μια ζωή.Αθωα παιδιά όμως θα είναι μόνο για λίγο.Ας μην τους στερήσουμε την αθωότητα της ηλικίας τους.(Σκεφτειτε τις επιπτώσεις στα παιδιά μας αν μαθητές της έκτης τάξης του δημοτικού αποφασίσουν στην τουαλέτα του σχολείου κατα τη διάρκεια του διαλείμματος να εφαρμόσουν όσα έμαθαν στην τάξη τα προηγούμενα χρόνια πάνω σε ένα κοριτσάκι της πρώτης)
·        5 Μαΐου 2020, 15:17 | Ευάγγελος
Ως εκπαιδευτικός, διαφωνώ κάθετα με την επιβολή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και ιδιαίτερα σε τόσο ευαίσθητες ηλικίες.
·        5 Μαΐου 2020, 15:16 | Σταύρος Μαυρίδης
Χριστός Ανέστη!
Στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο, όπως αναφέρετε στο άρθρο 1, στην αιτιολογική έκθεση, προτίθεστε, σε συνέχεια σχετικής εισήγησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, στον Θεματικό κύκλο «Ζω καλύτερα / Ευ ζην», να συμμετέχουν τα παιδιά μας στην επί μέρους θεματική ενότητα «Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση».
Και αυτό, αν αντιλαμβάνομαι σωστά, αφορά και στα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου και στα παιδιά του Νηπιαγωγείου.
Δεν πιστεύω ότι τα παιδιά μας θα ωφεληθούν αν διδαχθούν έννοιες οι οποίες δεν αρμόζει να τους γίνουν γνωστές σε αυτήν την ηλικία. Οι γονείς έχουν αυτόν τον ρόλο και δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να τους υποκαταστήσει σε αυτόν. Ότι ερεθίσματα και να έχουν από το περιβάλλον τους, δεν νομίζω ότι ωφελεί να «τους τα κάνουμε λιανά» τόσο πρώιμα.
Θα πρέπει να ανασταλεί αυτή η θεματική ενότητα στα παιδιά, γιατί κάθε παιδί έχει τη δική του κατάλληλη ηλικία και τον δικό του προσωπικό τρόπο για να ενημερωθεί για αυτά τα θέματα, όταν και όπως πρέπει.
Ελπίζοντας να εισακουσθούν οι σκέψεις μας
Σταύρος Μαυρίδης, πατέρας πέντε παιδιών
·        5 Μαΐου 2020, 15:13 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΟΥΜΠΑΚΗΣ
Απαράδεκτο και αντισυνταγματικό το πρόγραμμα σεξουαλικής διαπεδαγώγησης των παιδιών μας απο το νήπιο και το δημοτικό. Αυτό το δικαίωμα ανήκει σε εμάς τους γονείς κ μόνο σε εμάς. Άλωστε τα αποτελέσματα απο την έμμεση διαπεδαγώγηση των νέων μέσα απο τηλεόραση ίντερνετ κλπ τα βλέπουμε καθημερινά (εκτρώσεις, διαζύγια, ναρκωτικά, ηθική κατάπτωση, χαμηλή αίσθηση ατομικής ευθύνης και απομάκρυνση απο τον Χριστό και την Έλλάδα). Μην τους το επιτρέψουμε. Γονείς αρνηθείτε, αντισταθείτε.
·        5 Μαΐου 2020, 15:13 | Μαρινα
Πως τολμάτε να αμαυρωσετε την αθώα παιδικότητα των ελληνοπουλων;;; Ντροπή! Τελείως αντιπαιδαγωγικο αυτό που θέλετε να περάσετε..
·        5 Μαΐου 2020, 13:35 | ΠΛΙΣΚΑ ΛΟΥΝΤΜΊΛΑ
Διαφωνώ στην διδασκαλία σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα παιδιά νηπιαγωγείου!!!!
·        5 Μαΐου 2020, 13:34 | ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Διαφωνώ απόλυτα.-
·        5 Μαΐου 2020, 13:32 | Δημήτρης Ιεραπετρίτης
Η ατεκμηρίωτη επιστημονικά, εισαγωγή μέσω μιας απλής αιτιολογικής έκθεσης του ευαίσθητου αντικειμένου της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, στην πλέον ευαίσθητη ηλικία των μαθητών του Νηπιαγωγείου, είναι ένα αδιανόητο και άκρως επικίνδυνο εγχείρημα. Οι αρχικοί εμπνευστές της, η διοίκηση του Υπουργείου και προφανώς όσοι τελικά την προωθήσουν δια της ψήφου τους στην Βουλή, θα φέρουν τεράστια ευθύνη για τις συνέπειες στην ψυχοσύνθεση των παιδιών αυτής της ευαίσθητης ηλικίας. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να πειραματίζεται (πιλοτική εφαρμογή) με τα παιδιά, την φροντίδα σε αυτά τα ευαίσθητα θέματα αλλά και προστασία φέρουν στο ακέραιο οι γονείς.
·        5 Μαΐου 2020, 13:26 | Παΐσιος
Κατά την γνώμη μου θεωρώ απαράδεκτη την σεξουαλική αγωγή από την νηπιακή ηλικία αλλά ακόμα και στο δημοτικό διαμορφώνοντας έτσι αντιλήψεις, «πιστεύω» , «θέλω» και σκέψεις οι οποίες σίγουρα δεν χωρούν σε άτομα τέτοιου ηλικιακού φάσματος. Θα πρέπει να είστε λίγο ρεαλιστές και να συνειδητοποιήσετε το «πότε» και «πως» θα πρέπει να διδάσκονται τέτοια μαθήματα. Σίγουρα θα πρέπει να διδάσκονται σε ηλικία όπου το μυαλό έχει ωριμάσει λιγάκι και θα μπορεί να κρίνει τις πληροφορίες που θέλετε να «μεταδώσετε» και όσο αφορά το «πως» κανονικά θα έπρεπε να δίνεται βάση στην εξέλιξη και την αναπαραγωγή του ανθρώπινου είδους και τα θετικά που θα προσφέρει αυτό τόσο στην κοινωνία όσο και στην πατρίδα μας και όχι σε αυτό που πραγματικά θέλετε να «περάσετε» μέσω των δικών σας κατά τα άλλα <> αντιλήψεων
Εν κατακλείδι διαφωνώ με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό και επιπλέον διαφωνώ στο περιεχόμενο αυτού του <>.
Πιστεύετε ότι λύσατε όλα τα άλλα προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης όπως της στείρας παπαγαλίας, της απαρχαιωμένης επιστημονικής ύλης,της κατάθλιψης των μαθητών της τρίτης λυκείου, του bulling κλπ και επεκταθηκατε και σε τέτοια ευαίσθητα ζητήματα; ΕΛΕΟΣ
·        5 Μαΐου 2020, 13:25 | Στυλιανή
Ως γονεις, σεβόμενοι την τόσο ευαίσθητη ηλικία του νηπίου και του Δημοτικού ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑνα συμμετέχουμε σε αυτού του είδους προγράμματα. Αφήστε τα παιδιά μας να τα μεγαλώσουμε με Χριστό στην ψυχή τους, με τα ήθη και έθιμα της πατρίδας μας και όχι με τους νεοτερισμους της ΕΕ. Μην δηλητιριαζουμε την ψυχούλα τους και μην τα κάνουμε πονηρά πολύ πριν την ώρα τους..Είναι ΠΑΙΔΙΆ, και έτσι πρέπει να μεινουν.
Με εκτίμηση.
·        5 Μαΐου 2020, 13:25 | Ντιναλέξη Σοφία
Τουλάχιστον αισχρό
·        5 Μαΐου 2020, 13:16 | Δημήτρης Καπετάνος
Αν η Πολιτεία ενδιαφερόταν για την σωστή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των μικρών παιδιών, θα φρόντιζε πρώτα για την επιμόρφωση ειδικών παιδαγωγών, γιατί με την υπάρχουσα διδακτική υποδομή και το επίπεδο των παιδαγωγών που «βλέπουμε» στις διάφορες εκδηλώσεις, υποθέσεις που (ή που δεν) έρχονται στο φως της δημοσιότητας και μαρτυρίες γνωστών μας γονέων για τα τεκταινόμενα στα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία, είναι δεδομένη η αποτυχία.
Επιπλέον, θεωρώ αδιανόητο να «εισάγουμε» τα νήπια σε έννοιες φυσιολογίας και νοητικού προβληματισμού άκαιρα, σε χρονική στιγμή που στα περισσότερα απ’αυτά ούτε καν περνά απ’το μυαλό τους ως θέμα προβληματισμού.
·        5 Μαΐου 2020, 13:14 | Χρήστος Μπέντης
Χαίρετε, Χριστός Ανέστη. Χρόνια Πολλά.
Είμαι εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Λύκειο), αλλά εδώ γράφω κυρίως με την ιδιότητα και την έγνοια του γονιού ενός παιδιού που φοιτά στο νηπιαγωγείο (5,5 ετών).
Δεν απορρίπτω συλλήβδην τη σεξουαλική αγωγή μέσω του σχολείου. Μία υπεύθυνη ενημέρωση για το θέμα αυτό από καταρτισμένα άτομα με κατάλληλους τρόπους είναι προτιμότερη από την άγνοια ή ακόμη χειρότερα την παραπληροφόρηση των φίλων ή των media. Ωστόσο, δεν πρέπει να υποτιμάτε η αγωγή που δίνουν οι ίδιοι οι γονείς και στο θέμα αυτό στα παιδιά τους. Μπορεί να μην είναι «επιστημονική» αλλά είναι «αγαπητική». Επίσης, δεν θα πρέπει να υποτιμάτε (και να λοιδορείτε) η βιωμένη μακραίωνη παράδοση ενός λαού. Η ιστορική πορεία και ιδιοσυγκρασία των Ελλήνων έχει διαμορφωθεί με βάση διαχρονικές αξίες όπως: την ιερότητα του γάμου, τον σεβασμό του ανθρωπίνου προσώπου, την επιλογή της ¨αγνείας» πριν το γάμο, την παιδοποιία ως έκφραση αγάπης δύο προσώπων, τον σεβασμό στα διακριτά χαρίσματα των δύο φύλων κ.ά.
Θα σας παρακαλούσα, λοιπόν, να λάβετε υπόψη στις όποιες επιλογές σας τις παραμέτρους αυτές και τους ανθρώπους που τις πρεσβεύουν. Θα ήταν κρίμα μία προσπάθεια καλών προθέσεων, θέλω να πιστεύω, να δημιουργήσει προβλήματα και δυσαρέσκεια σε ελληνικές οικογένειες και σε πολλούς Έλληνες πολίτες.
Ευχαριστώ.
·        5 Μαΐου 2020, 13:13 | ΑΡΕΤΗ ΑΝΤ.
H επιστημονική έρευνα συστήνει το να γίνεται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών από τους γονείς τους. Αν η Πολιτεία επιθυμεί να έρθει αρωγός της οικογένειας στη διαχείριση αυτού του πολύ ευαίσθητου θέματος, ας οργανώσει προαιρετικά σεμινάρια για γονείς κι ας ενθαρρύνει με διάφορους τρόπους τους τελευταίους να τα παρακολουθήσουν, ώστε αυτοί να διαπαιδαγωγήσουν κατάλληλα τα παιδιά τους. Ως εκπαιδευτικός και ως πολίτης διαφωνώ κάθετα με την πραγματοποίηση σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των ίδιων των παιδιών από τρίτους, άρα και από την πολιτεία.
·        5 Μαΐου 2020, 13:11 | Ζίχναλη Δέσποινα
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην Εκπαίδευση. Σύμφωνα με το νόμο, οι γονείς είναι οι μοναδικοί υπεύθυνοι για ένα τόσο ευαίσθητο και λεπτό προσωπικό θέμα.
·        5 Μαΐου 2020, 13:10 | ΕΛΙΣΑΒΕΤ
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ!!!!!!!!
·        5 Μαΐου 2020, 13:00 | ΝΙΚΟΛΕΤΑ
Είναι πραγματικά απαράδεκτη, ανήθικη και παράνομη η εισαγωγή ενός τέτοιου μαθήματος σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και δη στην προσχολική ηλικία.
Άλλες αξίες δεν μπορούμε να εμφυσήσουμε στα παιδιά μας από αυτήν την τρυφερή ηλικία? Μήπως οι νομοθέτες μας ξέχασαν σε ποια χώρα ζουν?
Μια χώρα με ευλογημένη ιστορία και με ελληνορθόδοξη παράδοση, η οποία μπορεί να παραδειγματίσει τα παιδιά μας και να διαπλάσει με ήθος και με αξίες τον χαρακτήρα τους.
Ας συνέλθουν οι νομοθέτες μας επιτέλους!
Σε ποιον θα εμπιστευτούμε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας?
Σε εκείνους που νομοθετούν υπέρ της αλλαγής φύλου στην εφηβική ηλικία?
Να αποσυρθεί άμεσα το νομοσχέδιο αυτό..
ΚΑΜΙΑ ΔΥΣΩΔΗΣ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!
·        5 Μαΐου 2020, 12:57 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΙΘΟΞΟΠΟΥΛΟΣ
Διαφωνούμε απολύτως με τις πολιτικές του Υπουργείου. Πιθανών η Αξιότιμη κυρία Υπουργός δεν έχει λάβει γνώση των «λεπτομερειών» του νομοσχεδίου αυτού. Κατά τη γνώμη μας, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η εισαγωγή σεξουαλικής «διαπαιδαγώγησης» στα σχολεία, σε κάθε ηλικία, όχι μόνο στο νηπιαγωγείο, αλλά σε όλες της βαθμίδες εκπαίδευσης.Δεν έχετε δικαίωμα να αγγίζεται την ηθική υπόσταση του παιδιού.Το
θέμα Αυτό είναι αρμοδιότητα των γονέων και μόνο των γονέων.Σταματήστε να πολεμάτε εν γνώση, η εν αγνοία την ελληνική οικογένεια με τους νόμους που ψηφίζεται.
Παρακαλούμε πολύ να αποσύρετε τη συγκεκριμένη διάταξη. Είναι επικίνδυνη και εγκληματική. Ελπίζω να ακουστεί η φωνή των πολιτών, οι οποίοι και αποτελούν το λόγο που είστε στην Κυβέρνηση.
·        5 Μαΐου 2020, 12:55 | Βασίλειος
Διαφωνώ με το θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Πάρτε παράδειγμα απο τα άλογα ζώα ποιός τους μαθαίνει να αναπαράγονται κανένας. Δεν χρειάζονται τα παιδιά να μαθαίνουν από μικρή ηλικία τέτοιου είδους πράγματα, θα τα μάθουν όταν έρθει ο κατάλληλος καιρός όχι από τους δασκάλους. Τόσα χρόνια πέρασαν και δεν υπήρχε αυτό το πρόγγραμμα, ούτε τώρα χρειάζετε να υπάρχει.
·        5 Μαΐου 2020, 23:29 | Θεοδώρα, εκπαιδευτικός
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών από τη νηπιακή τους ακόμη ηλικία. Η ενασχόληση με τα ευαίσθητα αυτά θέματα, σε αυτήν μάλιστα την ηλικία των παιδιών, είναι δικαίωμα των γονέων. Εξάλλου η εφαρμογή αντίστοιχων προγραμμάτων σε χώρες του εξωτερικού έχει προκαλέσει τραγικές επιπτώσεις!
·        5 Μαΐου 2020, 23:29 | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΘΜΙΑΣ
Η «σχολειοποίηση» του Νηπιαγωγείου και ο κατακερματισμός της γνώσης με την κατάτμηση σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα που προωθείτε, δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των νηπίων. Στο Νηπιαγωγείο η γνώση κατακτάται διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών (4-6 ετών) και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας, δραστηριοτήτων, υπό μία ενιαία ολιστική προσέγγιση βάση της οποίας είναι οργανωμένο το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για το Νηπιαγωγείο (ΔΕΠΠΣ). Με την πρόταση υλοποίησης λοιπόν εργαστηρίων δεξιοτήτων, παραβλέπονται όλες οι μελέτες σπουδών για την ευαίσθητη ηλικία αυτή και δεν λαμβάνεται υπόψη το ίδιο το αναλυτικό εφαρμοσμένο πρόγραμμα και οι στόχοι του! Όσο για την φυσική αγωγή, οι νηπιαγωγοί έχουν ειδικευτεί στις σπουδές τους στα Πανεπιστήμια, ειδικά για την ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων και την προαγωγή της φυσικής υγείας των νηπίων/προνηπίων! Πώς προτείνετε λοιπόν την «εισβολή» γυμναστών μέσα σε αυτή την βαθμίδα εκπαίδευσης αναιρώντας έτσι το έργο των νηπιαγωγών αλλά και μη λαμβάνοντας υπόψη καν το αναλυτικό πρόγραμμα ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο;;Έπειτα πόσο παιδαγωγικό είναι να αλλάζει ο εκπαιδευτικός (έστω για μίση ώρα) τη στιγμή που τα παιδιά αυτής της ηλικίας θέλουν χρόνο για να εξοικειωθούν με τη νηπιαγωγό τους,γιατί να πρέπει να προσαρμοστούν και με κάποιον άλλο;;ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΜΗΝ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ!
Όσο για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε μια τόσο κρίσιμη ηλικία, ντροπή και μόνο που σκεφτήκατε την εφαρμογή κάτι τέτοιου! Ειδικά γνωρίζοντας τα αρνητικά αποτελέσματα που έχει φέρει σε άλλες σκανδιναβικές χώρες!Εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς δεν θα επιτρέψουμε να εισβάλλετε στο αθώο μυαλό των παιδιών μας σημαδεύοντας συνειδήσεις!Άλλωστε και βάσει νόμου και ατομικών δικαιωμάτων, για αυτού του είδους την διαπαιδαγώγηση υπεύθυνοι είναι μόνο οι γονείς, όταν κρίνουν ότι το παιδί τους είναι αρκετά ώριμο (συνήθως στην εφηβεία)!ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ!!!
·        5 Μαΐου 2020, 23:28 | ΘΩΜΑΣ ΑΧΠΑΡΙΔΗΣ
Θεωρώ απαράδεκτο να γίνεται σε αυτή την αθώα ηλικία αυτό το μάθημα .
Προσπαθούμε να πονηρέψουμε τα παιδιά με θέματα που σε αυτή την ηλικία ούτε καν έχουν σκεφτεί.
Επίσης ποίος θα είναι αυτός «ο ιδικός » που θα κάνει αυτό το «μάθημα»;
Όχι , διαφωνώ κάθετα.
·        5 Μαΐου 2020, 23:27 | Βασίλης
Ως πατέρας παιδιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια.
·        5 Μαΐου 2020, 23:27 | Αντώνης
Διαφωνώ απόλυτα με την θεματική ενότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Δεν είναι δυνατό το σχολείο και το κράτος να αντικαθιστά τους γονείς και την οικογένεια του κάθε παιδιού.
·        5 Μαΐου 2020, 23:26 | Αννα
Διαφωνώ καθετως
·        5 Μαΐου 2020, 23:25 | Διονυσιος Τζιμαπιτης
Διαφωνω απολυτα με τη σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση των νηπιων. Ειμαι τελειως απογοητευμενος.Αν περασει κατι τετοιο θα αναγκαστουμε οι γονεις ναμην επιτρεπουμε στα παιδια μας να συμμετεχουν.
·        5 Μαΐου 2020, 23:25 | Ελευθερία
Δεν συμφωνώ να υπάρχει το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο.
·        5 Μαΐου 2020, 23:24 | Βαΐα Κωνσταντινίδου
Διαφωνω απολυτα με την εισαγωγη σεξουαλικής αγωγής σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης.
·        5 Μαΐου 2020, 23:24 | ΔΑΒΙΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΝΑ
Δ Ι Α Φ.Ω.Ν Ω κάθετα σε μια τόσο πρόωρη ενημέρωση των παιδιών.
Εξάλλου, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι όσοι τα έμαθαν αργότερα, δεν υστερούν σε τίποτα από εκείνους που βιάστηκαν. Ας επενδύσει το κράτος ξοδευοντας μισθούς σε ώρες πιο εποικοδομητικής διδασκαλίας σε αξίες της πατρίδας μας ,στα ήθη και έθιμα μας, στον τόσο πλούσιο πολιτικό μας, της θρησκείας μας που διδάσκει τη χαρα, την ευτυχία, την αγάπη των ανθρώπων χωρις αυτες τις εμμονες της σαρκός…. στους όρκους που δίνουν οι φαντάροι μας ΠΑΤΡΊΔΑ- ΘΡΗΣΚΕΊΑ- ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ….
…έχουν τόσα να μάθουν !!!!
Αν διαφυλάξουμε την αγνότητα των παιδιών μας όσο δυνατόν περισσότερο, θα έχουμε περισσότερα ωφελη. Λιγότερα σεξουαλικά νοσήματα, λιγότερες αμβλώσεις…….αφού θα αργήσει το παιδί να βιαστεί να κάνει πράξη όσα μαθαίνει….
Κάντε μας να νιώσουμε υπερήφανοι για το εκπαιδευτικό μας σύστημα , να νιώσουμε πραγματικοί Έλληνες…..και όχι ψευτοαντίγραφα των ξένων. ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΊΣΟΥΜΕ! ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ!!!!! Η ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ΜΑΣ!!!!! Ας μείνουμε γνήσιοι, έστω σε κάτι. ΑΓΝΟΊ και ΟΜΟΡΦΟΙ!!!!!
Με όλη την εκτίμηση στο έργο σας….
·        5 Μαΐου 2020, 23:22 | Λουκάς Καλοφουσης
Διαφωνώ απόλυτα. Η σεξουαλικη διαπαιδαγώγηση των παιδιών δεν μπορεί να γίνεται σε τρυφερές ηλικίες. Δεν γυρνάνε όλα γύρω από το σεξ και τις διαστροφές του.
·        5 Μαΐου 2020, 23:21 | Αντώνης Φρόνιμος
Είναι λίγο αστείο σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα με τόσα κενά, να θεωρείται ανάγκη η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από τόσο νωρίς. Ας πούμε ότι μαθαίνουν και ενημερώνονται. Υπάρχει κάποια άμεση αξιοποίηση των γνώσεων σε αυτή την ηλικία; Κάτι που δεν μπορεί να περιμένει να διδαχθεί σε μια ηλικία που είναι και πιο ώριμα τα παιδιά; Εάν πρέπει να διδαχθεί κάτι δε θα μπορούσε να περιοριστεί στη γνώση του ανθρώπινου σώματος; Αν συμφωνώ σε κάτι, είναι ΜΟΝΟ να μάθουν τα παιδιά που δεν πρέπει να τα αγγίξει κάποιος πονηρά, περιπτώσεις που έχουμε δει όλοι καί που απευχομαστε.
·        5 Μαΐου 2020, 23:20 | Άγγελος
Φαίνεται πέρα από κάθε λογική να διδάσκεται το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής σε μια ηλικία κατά την οποία τα παιδιά δεν έχουν διδαχθεί καν την κοινωνική αγωγή!Δηλαδή πριν μάθουν τα παιδιά πως θα χαιρετούν μα τα χέρια τους, πως θα δείχνουν τα συναισθήματά τους με το πρόσωπο, πως θα μιλούν σωστά ανάλογα με την κάθε περίσταση θα προσπαθήσουμε να τους μάθουμε σεξουαλική αγωγή;;;
Επιπλέον βέβαια αυτά τα προγράμματα, ακόμα και για τις μεγαλύτερες ηλικίες, είμαστε σίγουροι ότι εκφράζουν τα πιστεύω του μεγαλύτερου τμήματος της ελληνικής κοινωνίας; Νομιμοποιούνται στα μυαλά των παιδιών μας μειοψηφίες και αμφιλεγόμενες διαθέσεις και προτιμήσεις χωρίς προηγουμένως να υπάρχει η συγκατάθεση και η αποδοχή εκ μέρους της κοινωνίας!
·        5 Μαΐου 2020, 23:19 | π. Εμμανουήλ
Χριστός ανέστη!
Ως ιερέας, φιλόλογος και πατέρας τεσσάρων ανηλίκων τέκνων, διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Νηπιαγωγείο και την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι ευαίσθητες ψυχές των παιδιών δεν έχουν ανάγκη τέτοιων ερεθισμάτων, που θα τα τραυματίσουν ανεπανόρθωτα σε ένα πεδίο γνώσεων που δεν μπορούν να αφομοιώσουν. Οι γονείς θα πρέπει να έχουν την άμεση ευθύνη για το όλο θέμα. Το σχολείο καλείται να διδάξει ήθος και παιδεία στους μαθητές του.
·        5 Μαΐου 2020, 23:19 | Ασπασία
Ως εκπαιδευτικός και μητέρα, διαφωνώ με την ένταξη προγραμμάτων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο Νηπιαγωγείο, έστω και σε πιλοτική μορφή. Τα παιδιά, σε αυτήν την πρώιμη ηλικία μαθαίνουν μέσα από το συμβολικό παιχνίδι και τον μιμητισμό και πολύ εύκολα μπορούν να οδηγηθούν σε επικίνδυνα για την ψυχοσωματική τους υγεία παιχνίδια…Δεδομένου ότι στην προσχολική εκπαίδευση η βασική αρχή είναι: «μαθαίνουμε παίζοντας και παίζουμε μαθαίνοντας», η προσέγγιση θεμάτων που άπτονται της σξουαλικότητας, εύκολα μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά και μέσω της περιέργειας – που είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη σε αυτήν την ηλικία-, σε μια πρώιμη και κάποιες φορές παραποιημένη άποψη για τη σεξουαλικότητα, ενθαρρύνοντας καταστάσεις που μπορούν να τραυματίσουν ανεπανόρθωτα την ψυχολογία τους.Είναι απαραίτητος ο σεβασμός στις αρχές κάθε οικογένειας που ουσιαστικά θα πρέπει να φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών.
Η ενημέρωση των παιδιών για θέματα σεξουαλικότητας πρέπει να γίνεται εξατομικευμένα και να λαμβάνεται υπ΄όψιν ο χαρακτήρας του παιδιού ώστε να μην προκληθεί κάποια τραύμα, και κυρίως με την αγάπη και την ευαισθησία των γονέων που είναι τα εγγύτερα πρόσωπα για τα παιδιά, γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την ψυχοσύνθεση του παιδιού τους και φυσικά μπορούν τα παιδιά να τους εμπιστευτούν.Και βέβαια τα παιδιά είναι σε θέση να αισθανθούν εάν αυτά που τους προσφέρουν οι γονείς είναι απλές γνώσεις ή βιώματα αγάπης μέσα από το δικό τους γάμο.Είναι γεγονός ότι τα παιδιά έχουν ανάγκη όχι από σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, αλλά κυρίως από ΠΑΙΔΕΙΑ που θα μορφώνει τον όλον άνθρωπο ως ψυχοσωματική υπόσταση και θα ενσταλάζει στην ύπαρξή τους τις αξίες του σεβασμού και της αγάπης, της ενσυναίσθησης, της ειλικρίνειας, της ευθύτητας, της δημιουργικότητας, της προσφοράς, όχι με ξερή διδασκαλία, αλλά κυρίως μέσα από την προβολή προτύπων που μπορούν να εμπνεύσουν τα παιδιά.Οφείλουμε να διαφυλάξουμε την ακεραιότητα και αθωότητα της αγνής παιδικής ψυχής, προβάλλοντας στο σχολεία πρότυπα οικογενειακής ζωής που θα καλλιεργούν στις ψυχές των παιδιών την βεβαιότητα ότι οι αληθινές προσωπικές σχέσεις των συζύγων οικοδομούνται με αγάπη, άδειασμα και ολοκλήρωση μέσα στο γάμο. Έτσι σταδιακά και σε βάθος χρόνου χωρίς βιασύνη και επιβολή, τα παιδιά θα εννοούν ότι η επιτυχημένη σεξουαλική σχέση είναι το δώρο βαθιάς ένωσης και αληθινής αγάπης και όχι απλά αυθαίρετης, ατομικής ικανοποίησης.
·        5 Μαΐου 2020, 23:19 | Π Σpe
Αναρωτιεμαι γιατι απομακρυνουμε τα αρχαια ελληνικα απο το σχολειο κ βαζουμε τα αγγλικα στο νηπιαγωγειο.Υπαρχει αραγε λογικη κ συμφερον στο να αλλαζεις τις καταβολες σου εκ των θεμελιων της εκπαιδευσης?Επισης,με τοσα μαθηματα χαμενα η σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση μας απασχολει?Απαραδεκτο και που προτεινεται.Μαλιστα μονο συγχιση θα μπορουσε να δημιουργησει και μονο η αναφορα στις παιδικες τους αθωες ψυχουλες.Απαραδεκτο να αποφασιζεται κατι τετοιο χωρις τη γνωμη των γονιων.Αυτοι πρεπει να αποφασισουν το ποτε θα μιλησουν στα μικρα παιδια .Ειναι χρεος του υπουργειου να λαβει υπ οψιν τη γνωμη των γονιων. Ειμαιαντιθετη
·        5 Μαΐου 2020, 23:19 | Ευδοκια
Ένα τέτοιο μάθημα σε αυτήν την ηλικία είναι απαράδεκτο, για να μη πω εγκληματικό.
·        5 Μαΐου 2020, 23:17 | Γεώργιος Ταμπακακος
H σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο νηπιαγωγείο και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, όπου το παιδί δεν έχει καν ολοκληρωμένη συνείδηση αυτών των πραγμάτων, μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να επιφέρει στο παιδί και μόνο λόγοι προπαγάνδισης συγκεκριμένης σεξουαλικής συμπεριφοράς την δικαιολογούν, πράγμα αντιδημοκρατικό.Για δε τις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού, γυμνάσιο κλπ. η δικαιολογία περιορισμού των αμβλώσεων δεν μπορεί να οδηγήσει σε υποχρεωτική επιβολή ενός τέτοιου «μαθήματος» σε οικογένειες που ήδη καταφέρνουν αυτό το στόχο με άλλα μέσα, όπως διαπαιδαγωγώντας τα παιδιά τους με στόχο την αποχή από σεξουαλικές σχέσεις στην εφηβεία, πρακτική που συνιστούν άλλωστε και μονάδες εφηβικής υγείας. Στις περιπτώσεις αυτές το μάθημα θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα, δημιουργώντας ανησυχίες στα παιδιά μας και θα έρθει και σε αντίθεση με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις πολλών οικογενειών. Εάν το Υπουργείο θεωρεί ότι το μάθημα θα έχει κάποια χρησιμότητα σε ορισμένες οικογένειες, το λιγότερο που θα πρέπει να γίνει είναι να είναι προαιρετικό, ώστε να κρίνουν οι γονείς, που είναι και οι πλέον αρμόδιοι, κατά πόσο τα παιδιά τους έχουν ανάγκη κάτι τέτοιο.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΑΣ
·        5 Μαΐου 2020, 23:17 | Μαγδα Νομπελη
Διαφωνώ απόλυτα.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών μου είναι αποκλειστικά δικό μου δικαίωμα.
·        5 Μαΐου 2020, 23:17 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β
Διαφωνώ με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην εκπαίδευση. Θεωρώ ότι είναι καλύτερα αυτό το θέμα να το αναλάβει η οικογένεια για το κάθε παιδί ξεχωριστά και όχι ο οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός (που μπορεί να μην είναι και σωστός) και μαζικά σε όλη την τάξη.
·        5 Μαΐου 2020, 23:14 | Σακελλαρίου Α
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο και λιγότερο στο Δημοτικό είναι αμφισβητήσιμα παιδαγωγικά για τρεις απλούς λόγους.
1ον αφαιρείται από το γονιό η ευθύνη για την ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού του. Την ίδια στιγμή η κοινωνία του ζητάει ευθύνη για την συμπεριφορά του παιδιού του. Μοιάζει σαν να καταργείται ο θεσμός της οικογένειας.
2ον Όσο και ακατάλληλοι να είναι κάποιοι γονείς δεν δικαιολογείται η αντικατάστασή τους από άλλους που ενδεχομένως να είναι ακαταλληλότεροι και ανεπαρκείς στο να αναλάβουν αυτές τις ήπιες δεξιότητες και
3ον Εκπαιδευτικός πολλά χρόνια δεν έχω συναντήσει θεωρίες επιστημονικές που να κατοχυρώνουν αυτές τις επεμβάσεις στην πρωτοβάθμια τουλάχιστον εκπαίδευση.
·        5 Μαΐου 2020, 23:13 | Βασίλειος Νικολακοπουλος
Διαφωνώ, και δεν θα στείλω τα παιδιά μου, στο σχολείο, είμαι υποχρεωμένος να τα προφύλαξω από τον τραυματισμό της παιδικής αθωωτητας τους. Αν εσείς πιστεύετε ότι έχω λάθος άποψη για το θέμα, το ίδιο πιστεύω και εγώ για εσάς,….. Και όταν καταλάβετε το λάθος σας, η συγνώμη σας δεν θα διορθώσει το πρόβλημα. Έτσι έχει δείξει η πορεία των λαθών σας.
·        5 Μαΐου 2020, 21:38 | ΜΑΡΙΑ
Διαφωνώ κάθετα με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών στο σχολείο. Είναι αντιπαιδαγωγικό να προβληματίσουμε τις ψυχες που ακόμη δεν έχουν διαμορφώσει τη σκέψη, τη θέλησή τους και το χαρακτήρα τους για ένα τόσο σοβαρό θέμα.
·        5 Μαΐου 2020, 21:37 | Αλέξανδρος
Διαφωνώ με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην προσχολική και σχολική ηλικία.
·        5 Μαΐου 2020, 21:37 | ΣΟΦΙΑ Π.Γ.
Διαφωνώ, θέλω προσωπικά να ενημερώσω τα παιδιά μου για τα σεξουαλικά ζητήματα σύμφωνα με τις αρχές μου και τις ανάγκες τους.
Δεν εμπιστεύομαι κανέναν ειδικό να διδάξει αυτά τα θέματα στα παιδιά μας σύμφωνα με τις διεθνής εντολές, τα βιώματά του και τις ηθικές αξίες του.
Επίσης διαφωνώ με την αύξηση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις και μάλιστα με τη στρατιά ανέργων και αδιόριστων εκπαιδευτικών….
·        5 Μαΐου 2020, 21:34 | Αθηνά Δουλγεράκη
Χριστός Ανέστη! Διαφωνώ απόλυτα με την υιοθέτηση της θεματικής ενότητας με περιεχόμενο τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στο πλαίσιο εργαστηρίων δεξιοτήτων τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση .
Κάθε παιδί και έφηβος έχει το δικό του ρυθμό ανάπτυξης και ωρίμασης των γνωστικών και ψυχοσυναισθηματικών λειτουργιών . Τις ιδιαιτερότητες αυτές τις βλέπουμε έντονα στα παιδιά μας χωρίς να είμαστε ειδικοί. Δε υιοθετούμε την ίδια συμπεριφορά απέναντι τους! Δεν έχει δικαίωμα η Πολιτεία να παρεισφρήσει σ’ ένα τόσο λεπτό ζήτημα ! Δεν είναι αυτός ο ρόλος της! Ας φροντίσει κατά Το πρώτον να περιφρουρήσει ουσιαστικά το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της δωρεάν παιδείας σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης!
·        5 Μαΐου 2020, 21:33 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εύχομαι ο Θεός να μην επιτρέψει αυτή την προσπάθεια πλήρους εξάλειψης κάθε πατροπαράδοτης αξίας. Απαράδεκτο. Χριστός Ανέστη
Εκπαιδευτικός, πολύτεκνος πατέρας
·        5 Μαΐου 2020, 21:31 | Στέφανος Β.
Διαφωνω καθετα με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και τη θεωρω ακρως επικίνδυνη γι αυτη την ηλικία, και θα μπορουσα να πω οτι ειναι διαβολικη ενέργεια για να καταστρέψει τις ψυχες των παιδιων απο την πρωιμη κιολας ηλικια..
·        5 Μαΐου 2020, 21:31 | Αγάπη
Διαφωνώ κάθετα!!!
·        5 Μαΐου 2020, 17:25 | Ελευθερία Σφακιανάκη
Ως πολύτεκνη μητέρα και εκπαιδευτικός διαφωνώ απόλυτα με την υιοθέτηση της θεματικής ενότητας με περιεχόμενο τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση στο πλαίσιο εργαστηρίων δεξιοτήτων τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση για καθαρά παιδαγωγικούς, γνωστικούς και ψυχολογικούς λόγους.
Κάθε παιδί και έφηβος έχει το δικό του προσωπικό τρόπο σταδιακής ανάπτυξης και ωρίμασης των γνωστικών και ψυχοσυναισθηματικών λειτουργιών του τα οποία μόνο ο γονιός που περνάει ώρες μαζί του έχει τη δυνατότητα να αντιληφθεί. Ακόμα και μέσα στην ίδια την οικογένεια, η οποία διέπεται από το ίδιο σύστημα αξιών, παρατηρούνται πολλές διαφορές στο βαθμό και το ρυθμό ωρίμασης των λειτουργιών αυτών ανάμεσα στα ίδια τα αδέλφια.
Το θέμα της σεξουαλικής διαφώτισης κάθε γονιός το επιχειρεί με το κάθε παιδί του όταν το δει έτοιμο να δεχτεί τις απαντήσεις που είναι έτοιμο να λάβει. Δε μπορούμε να βάλουμε μαθητές της ίδιας ηλικίας στο ίδιο καλούπι όταν και ανάμεσα στα ίδια αδέλφια ο γονιός δεν ξεκινά τη σεξουαλική διαφώτιση ακριβώς στην ίδια ηλικία, αλλά ανάλογα με τις ερωτήσεις που του κάνει το κάθε παιδί και τις πληροφορίες που έχει εισπράξει από το εξωτερικό του περιβάλλον.
Το θέμα του πώς αντιλαμβάνομαι τον έρωτα, τον εαυτό μου και το άλλο φύλο είναι τόσο ευαίσθητο που δε μπορείτε να στερήσετε από τους γονείς την πρωτοβουλία να το συζητήσουν με τα παιδιά τους όποτε κρίνουν εκείνοι ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου. Δεν είναι αριθμητική ή ορθογραφία η σεξουαλική διαφώτιση ώστε να ξεκινήσει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή από τον «αρμόδιο» εκπαιδευτικό. Εξάλλου το θέμα άπτεται τόσο πολύ προσωπικών πεποιθήσεων και είναι τόσο ευαίσθητο όσο τα προσωπικά δεδομένα ή το ιατρικό απόρρητο.
Ως γονιός θα θεωρούσα ότι το κράτος παραμερίζει τη δική μου ευθύνη ως γονέα να καθοδηγήσω και να ενημερώσω το παιδί μου για ένα τόσο λεπτό και συνάμα σοβαρό θέμα και θα αισθανόμουν ότι παραβιάζει ατομικά δικαιώματα τόσο δικά μου όσο και του παιδιού μου. Αλλά και ως εκπαιδευτικός, εάν το κράτος με υποχρέωνε να διαφωτίσω σεξουαλικά τους μαθητές μου σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή και χωρίς την προηγούμενη γονική συναίνεση ή σχετική ανατροφοδότηση από τους μαθητές μου θα αισθανόμουν ότι παρεμβαίνω στην προσωπική τους ζωή και ότι επιχειρώ να αναθεωρήσω το σύστημα αξιών και προσωπικών πεποιθήσεων που τους έχουν εμφυσήσει οι γονείς τους !
Ελπίζω να λάβετε σοβαρά υπόψη σας τις ανησυχίες μου και να πράξετε τα δέοντα ώστε οι γονείς να έχουν τον πρώτο λόγο στην ανατροφή των παιδιών τους όσον αφορά το ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης
·        5 Μαΐου 2020, 17:24 | Νικολετα
Διαφωνώ κάθετα!
·        5 Μαΐου 2020, 17:24 | Ράνια
Χριστός Ανέστη…Θα ήθελα να εκφράσω την έντονη διαφωνία μου σχετικά με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στην πρωτοβάθμια και στο νηπιαγωγείο..Σαν μητέρα τεσσάρων παιδιών μεγαλώνοντας με τόσες θυσίες και προσπαθώντας να τους κάνω άξιους και χρήσιμους πολίτες θα ήθελα να σας παρακαλέσω να αποσύρεται την πρόταση σας…δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να πάρει την αθωότητα των παιδιών μου σε τέτοια μικρή ηλικία… Ευχαριστώ
·        5 Μαΐου 2020, 17:22 | Βασιλική
Ευχαριστώ εκ βαθέων για το ενδιαφέρον, αλλά ως γονέας επιθυμώ να βοηθήσω το παιδί μου, στο θέμα της σεξουαλικής του διαπαιδαγώγησης, όταν δείξει το απαιτούμενο ενδιαφέρον!!! Υπάρχουν μάλιστα ειδικοί στον τομέα των σχέσεων, τους οποίους γνωρίζουμε και εάν χρειαστεί θα ζητήσουμε τη βοήθειά τους!!! Στην παρούσα φάση ο ρόλος του σχολείου είναι να του παρέχει γνώσεις, αξίες,δεξιότητες και εκεί επιθυμώ να περιοριστεί!! Πρωτίστως οφειλούμε να διαφυλάξουμε τις αθώες παιδικές ψυχούλες και τα ανθρώπινα δικαιώματά τους, δίνοντας τους την πληροφορία που αναζητούν και χρειάζονται! Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο!
·        5 Μαΐου 2020, 17:22 | Γιώργος Π.
Χαίρετε,
Διαφωνώ κάθετα με τη συμπερίληψη της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγισης στην δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» τόσο για το Νηπιαγωγείο όσο και για το Δημοτικό σχολείο. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι αποκλειστική ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων και δεν μπορεί να ενταχθεί σε φόρμουλες εκπαιδευτικών προγραμμάτων διότι εξαρτάται σε μέγιστο βαθμό τόσο από την ηλικία, την ωριμότητα και τον ψυχισμό του κάθε παιδιού, όσο και από το αξιακό σύστημα της κάθε οικογένειας.
Θα είναι καταστροφικό για την ψυχολογία των παιδιών η επαφή τους με ένα θέμα που δεν τα ενδιαφέρει κατά κύριο λόγο, ειδικά στην τρυφερή ηλικία 5-10 ετών, μέσα από ένα οριζόντιο, μη προσωποποιημένο τρόπο προσέγγισης. Οι προθέσεις μπορεί να είναι καλές, αλλά τα αποτελέσματα θα είναι ακριβώς τα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα.
Προτιμώτερο θα ήταν το Υπουργείο να διοργανώσει Σχολές Γονέων που θα παρέχουν συμβουλευτική από ειδικούς στους ενδιαφερόμενους γονείς/κηδεμόνες γύρω από την παιδαγωγική των θεμάτων αυτών.
·        5 Μαΐου 2020, 17:21 | ΑΘΟΥΣΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ουτε καν θα έπρεπε να το σκεφθεί κάποιος. Οι ηλικίες είναι πολύ τρυφερές για να μολύνθούν. Θλίβομαι με τέτοιες προσεγγίσεις. Αν αυτός που τις εμπνεύσθηκε δεν έχει κάποιο περαιτέρω σχεδιασμό, που εφαλτήριο είναι η …σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των … νηπίων, τότε θα πρέπει άμεσα, να καταλάβει το έγκλημα που πρόκειται να διαπραχθεί και να διαγράψει οιαδήποτε σχετική πρόβλεψη από το νομοθέτημα.
·        5 Μαΐου 2020, 17:16 | lika katselashvili
Διαφωνώ
·        5 Μαΐου 2020, 17:14 | Ελένη Π.
Ψηφίζω κάθετα ΟΧΙ στην σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών σε τόσο μικρή ηλικία…
Αυτό το καθήκον ανήκει μόνο στους γονείς σε αυτήν την ευαίσθητη περίοδο.
·        5 Μαΐου 2020, 17:11 | lika katselashvili
Διαφωνώ διαφωνώ διαφωνώ
·        5 Μαΐου 2020, 17:08 | Παυλίδης Κ.
Διαφωνώ σαφώς και κατηγορηματικά με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στη νηπιακή ηλικία! Αυτή την ευθύνη έχει μόνο ο γονιός και κανείς άλλος! Αμφισβητώ κάθετα την εγκυρότητα και την εντιμότητα του ειδικού της σεξουαλικής αγωγής. Θέτω υπόψη σας τις μελέτες αξιόλογων ψυχολόγων που μιλούν για τις τραυματικές εμπειρίες που μπορούν να προκαλέσουν τέτοιοι πειραματισμοί και τέλος θεωρώ το εγχείρημά σας αντισυνταγματικό και σίγουρα θα δεν θα έχει συνέχεια. Επίσης διαφωνώ και με την εκμάθηση των Αγγλικών σε τόσο πρώιμη ηλικία, όταν δεν υπάρχει ωριμότητα για την κατανόηση της Ελληνικής γλώσσας. Τέλος ένα «παιχνίδι» δεξιοτήτων θα ήταν η σύνδεση της καθομιλουμένης γλώσσας με την αρχαία, ώστε το παιδί να καταλάβει ότι αυτά που σήμερα λέει, τα έλεγαν και τα παιδάκια της ομηρικής εποχής. Ευχαριστώ.
·        5 Μαΐου 2020, 17:07 | Βασιλική
Από καμία συνταγματική διάταξη δεν προκύπτει αρμοδιότητα του κράτους να ψηφίζει τέτοιου είδους ή παρόμοια νομοθέτημα!!!Δηλώνω την απερίφραστη διαφωνία μου στην εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση!!! Αυτονόητο είναι ότι επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου!!!
·        5 Μαΐου 2020, 17:05 | Μαρία
Διαφωνώ ριζικά με την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο σχολείο. Γιατί να μην καθοδηγηθούν οι γονείς (και ας δεχθούμε ότι υπάρχει μια τέτοια ανάγκη) και να επιλέξουν εκείνοι το πως και το πότε θα ενημερώσουν τα παιδιά τους. Ως εκπαιδευτικός και μητέρα δεν δέχομαι κανέναν «ειδικό» να αναλάβει αυτόν το ρόλο αντικαθιστώντας τους γονείς για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα σε τόσο ευαίσθητες ηλικίες.
·        5 Μαΐου 2020, 17:05 | ΑΛΕΒΙΖΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Είναι προφανές ότι η πρώιμη σεξουαλική αγωγή μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να έχει. Ειδικότερα στα νήπια και τα παιδιά του δημοτικού είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα δημιουργήσει : 1. Εμμονές, αφού διαρκώς θα δίνεται έμφαση στα γεννητικά όργανα από όλο το σώμα.
2. Περιέργεια για επεξεργασία των γεννητικών οργάνων και νέων σεξουαλικών αναζητήσεων άκαιρα και πρόωρα για την ηλικία των μικρών παιδιών.
3. Ψυχολογικά προβλήματα στα πιο ανώριμα παιδάκια.
Όσον αφορά τη σεξουαλική αγωγή στις ανώτερες εκπαιδευτικές βαθμίδες έγκυρες ανασκοπήσεις έχουν δείξει ότι η σεξουαλική αγωγή δεν μείωσε ούτε τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, ούτε τις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες. [https://www.cochranelibrary.com/cdsr/doi/10.1002/14651858.CD006417.pub3/full]
Το αναπαραγωγικό σύστημα στις βιολογίες των διαφόρων τάξεων, ήδη από το δημοτικό, δίνει τις απαραίτητες γνώσεις στα παιδιά. Τα επιπλέον στοιχεία της σεξουαλικής αγωγής μπορεί να έρχονται σε αντίθεση με τις αξίες της οικογένειας και να δημιουργήσουν πολλά προβλήματα στα παιδιά.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΕΡΧΕΣΤΕ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ! ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!
Μιχάλης Αλεβίζος Εκπαιδευτικός
·        5 Μαΐου 2020, 17:01 | ΟΚΚ
Διαφωνούμε με την εισαγωγή του προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως στα σχολεία, και δη στα νηπιαγωγεία.
Κάθε παιδί έχει την δική του προσωπικότητα και τον δικό του ρυθμό ψυχοσωματικής αναπτύξεως. Η άκαιρη ενημέρωση, και μάλιστα ενώπιον όλης της τάξεως, σε ηλικία, κατά την οποία δεν έχει γεννηθεί μέσα του η απορία περί της γενετησίας λειτουργίας, μπορεί να προκαλέσει μέσα του αισθήματα φόβου, αποστροφής, κακής περιεργείας, που ενδεχομένως οδηγήσουν στην αποϊεροποίηση μέσα στην άπλαστη και αθώα παιδική ψυχή του αυτής της ιερής και θαυμαστής λειτουργίας της ζωής.
Κατ’ εξοχήν αρμόδιοι για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους, και μάλιστα κατά την νηπιακή ηλικία, είναι μόνον οι γονείς τους, οι οποίοι διαισθάνονται πότε και πώς να μιλήσουν σε κάθε παιδί τους ιδιαιτέρως, αναλόγως της ιδιοσυγκρασίας του.
Οι ελάχιστες θλιβερές εξαιρέσεις γονέων, οι οποίοι κακομεταχειρίζονται ή αμελούν τα παιδιά τους, δεν μπορεί να αποτελέσουν κριτήριο για την επιβολή προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως στα σχολεία, και μάλιστα στα νηπιαγωγεία.
·        5 Μαΐου 2020, 16:58 | Σαββας
Διαφωνώ κάθετα. Είναι παρανομο. Είναι αντισυνταγματικό. Πέρα για πέρα παράλογο. Δεν επιθυμώ κάτι τέτοιο ούτε για το παιδί μου ούτε για κάποιο άλλο παιδί αυτής της χώρας. Ευχαριστώ
·        5 Μαΐου 2020, 16:55 | Αθηνά
Αυτό το πράγμα που σκέφτεστε να υλοποιήσετε στα σχολεία που πηγαίνουν τα παιδιά μας είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.Ειμαι μητέρα τεσσάρων παιδιών και χαίρομαι που έχουν μεγαλώσει με αξιοπρέπεια και όπως πρέπει στο σχολείο.Για κανέναν λόγο δεν θα ήθελα να συμβεί αυτό που λέτε διότι όπως όλοι ξέρουμε τα μωρά κυρίως μέχρι το δημοτικο κάνουν αυτά που βλέπουν και ακούνε.Οπότε αν αρχίσετε να τους διδάσκετε τέτοια πράγματα θα αρχίσουν να τα κάνουν και οι ίδιοι.Ευχομαι να εναντιωθούν όλοι οι γονείς και οι δάσκαλοι και να μην περάσει αυτό που θέλετε εσείς.Να μάθετε πρώτα εσείς να φορέσετε σαν άνθρωποι και μην κάνετε κουμάντο στις ζωές των δικών μας παιδιών.Δεν χετε δικαίωμα να κάνετε τα παιδιά μας πειραματόζωα και να αποκτήσουν ψυχικές διαταραχές!
·        5 Μαΐου 2020, 16:31 | Δημοσθένης
Τόσο ως Έλλην πολίτης όσο και κυρίως, ως Χριστιανός Ορθόδοξος ΔΙΑΦΩΝΩ με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο με την εισαγωγή της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, επιφυλλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου στην περίπτωση που το αναρμόδιο από συνταγματικής απόψεως και τάξης και μηδέποτε νομιμοποιούμενο από το εκλογικό σώμα οιασδήποτε ιδεολογικής χροιάς κράτος/εκτελεστική εξουσία προχωρήσει σε ψήφιση αυτού ή παρόμοιων νομοθετημάτων!!!
·        5 Μαΐου 2020, 16:30 | Χρυσοστομος Καλαντζής
Διαφωνώ κάθετα με την εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στην δημόσια εκπαίδευση

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστά τα σχόλια.

Κ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ! ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ!

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com