Η ερώτηση του Δημοσιογράφου: Για το ουκρανικό, επειδή το
ανέφερε και ο Μακαριώτατος στην εισήγησή του. Θα κάνει μία ενημέρωση του
Σώματος για τις κινήσεις και τις ενέργειες που έχουν γίνει όλο αυτό το
διάστημα. Τι θα κληθεί να αποφασίσει η Ιεραρχία; Εάν
αναγνωρίζει την νέα «εκκλησία»; Εάν επιβεβαιώνει την απόφαση της Διαρκούς, η
οποία αναγνωρίζει το προνόμιο του προκαθημένου να το χειριστεί μόνος του;
Δηλαδή, ποιό είναι το ερώτημα το οποίο καλείται να απαντήσει η Ιεραρχία;
Όπως θα δείτε, ο Ναυπάκτου Ιερόθεος, ως εκπρόσωπος
Τύπου της Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν
απαντά σε κανένα από τα εύλογα ερωτήματα που του έθεσε ο δημοσιογράφος. Σέρνει μόνο την κουβέντα στην ενημέρωση του
Αρχιεπισκόπου, και όχι τυχαία.
Η απάντηση του Ναυπάκτου Ιερόθεου: Ξέρω το θέμα το οποίο θα
εισηγηθεί ο Αρχιεπίσκοπος που είναι η εισήγησις επί του θέματος του Αυτοκεφάλου
της Ουκρανίας. Δεν γνωρίζω όμως το περιεχόμενο της εισηγήσεως. Δεν μας έχει
κοινοποιηθεί. Κι εγώ προσωπικά, και δεν το γνωρίζω και δεν ξέρω στο
τέλος που θα καταλήξει ο Αρχιεπίσκοπος, το που θέλει να οδηγηθεί η συζήτηση και
το αποτέλεσμα της Ιεραρχίας. Δεν το γνωρίζω. Αυτό νομίζω θα φανεί καθαρά,
γιατί και πριν το Σάββατο νομίζω δεν θα κυκλοφορήσει η ενημέρωσις, η εισήγησης
του Μακαριωτάτου -μάλλον είναι όχι εισήγησις, ενημέρωσις του Μακαριωτάτου- επί
του θέματος αυτού, και τότε βεβαίως θα είμαστε το Σάββατο σε μία θέση να σας
πούμε τα σχετικά…
Η ειλικρινής απάντηση που δεν είπε ο Ναυπάκτου
Ιερόθεος:
«Θα κάνει μία ενημέρωση του Σώματος για τις κινήσεις και τις ενέργειες
που έχουν γίνει όλο αυτό το διάστημα.»
Θα πρέπει να αστειεύεσαι. Ο Αρχιεπίσκοπος δεν μπορεί να ενημερώσει το Σώμα
για τις συζητήσεις που είχε με τον Τζέφρυ Πάιατ, τους προέδρους των στημμένων
επιτροπών και τον πατρ. Βαρθολομαίο. Θα αναγνώσει απλά μία συγκινητική ιστορία.
«Τι θα κληθεί να αποφασίσει η Ιεραρχία;»
Αν και με έπιασε ένας περίεργος βήχας! την ώρα που μου έκανες αυτήν την
ερώτηση, οφείλω να σου πω ότι ο λόγος για τον οποίον βρισκόμαστε σήμερα εμείς
εδώ είναι ακριβώς επειδή υπάρχει αυτή η απορία. Καταρχάς στην ημερήσια διάταξη
δεν υπάρχει ψηφοφορία, άρα η Ιεραρχία δεν θα κληθεί να αποφασίσει τίποτα. Εάν
οι Ιεράρχες κληθούν να αποφασίσουν σε κάτι θα είναι σε δευτερεύοντα θέματα,
όπως π.χ. πως να διατυπωθούν οι ήδη ειλημμένες αποφάσεις του «Πρώτου» Ιεράρχου.
Η απάντηση λοιπόν στο ερώτημά σου βρίσκεται στην τσέπη του «Πρώτου» Επισκόπου
Ιερωνύμου, εκεί που βρίσκεται και η λευκή επιταγή που απέσπασε με πονηριά από
την προηγούμενη ΔΙΣ. Έγινε την τελευταία ημέρα και ώρα της συνεδριάσεώς της
προηγούμενης ΔΙΣ για να μην τους ξαναδεί στα μάτια του. Τους χρησιμοποίησε.
Τους έστυψε και τους πέταξε σαν την λεμονόκουπα. Τώρα είναι πάλι ο «καλός
Πρόεδρος» της νέας ΔΙΣ. Το ερώτημά σου λοιπόν είναι ρητορικό. «Να αποφασίσει η
Ιεραρχία;» Είσαι ανεπιτήδευτος μαθήσεως. Τόσα χρόνια δεν έμαθες ότι στα
σημαντικά θέματα οι Ιεράρχες στα συνοδικά όργανα είναι οι τελευταίοι που
«αποφασίζουν». Η λέξη «απόφαση» είναι βαριά κουβέντα. Δεν αποφασίζουν.
Συναινούν. Και το καταλαβαίνουν πολύ αργότερα, όταν έχουν ήδη επιστρέψει σπίτι
τους!
Εάν αναγνωρίζει την νέα «εκκλησία»;
Βρίσκεσαι εκτός τόπου και χρόνου. Εάν ήταν να αποφασίσει σε αυτό το ερώτημα
η ΙΣΙ, τότε η Έκτακτη Συνέλευση θα είχε συγκληθεί πολύ πιο πριν για να
εμποδίσουμε τις ντε φάκτο αναγνωρίσεις των σχισματικών. Εμείς γιατί περιμέναμε
τόσους μήνες; Γιατί εγώ, που με ρωτάς, έγραψα τόσα άρθρα να δεχτούμε την
απόφαση του Φαναρίου; Μέχρι και βιβλίο έγραψα για αυτό το θέμα! Γιατί ο
Αρχιεπίσκοπος απέσπασε λευκή επιταγή από την προηγούμενη ΔΙΣ να χειριστεί μόνος
του το θέμαl Για να αποφασίσει τώρα η Ιεραρχία ελεύθερα εάν αναγνωρίζει τους
σχισματικούς του Φαναρίου; Εμένα με ρώτησες τι θα κάνω μετά; Με τι κούτελο θα
κυκλοφορώ στις πανεπιστημιακές έδρες; Πως θα αντικρίσω ξανά εκείνα τα
σπινθιροβόλα μάτια του Τζέφρυ Πάιατ;
«Εάν επιβεβαιώνει την απόφαση της Διαρκούς, η οποία αναγνωρίζει το
προνόμιο του προκαθημένου να το χειριστεί μόνος του;»
Καταλαβαίνεις ποιο είναι το πρόβλημά σου; Κάνεις ερωτήσεις που θα έκανε
ένας σώφρων άνθρωπος σε περίοδο κανονικότητας και έχεις μείνει πολύ πίσω. Δεν
έχεις καταλάβει ότι εδώ επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας. Ο ίδιος ο
Αρχιεπίσκοπος, ο «Πρώτος», καλοδέχτηκε την βεβιασμένη και αντικανονική απόφαση
της Διαρκούς να του αναγνωρίσει «το προνόμιο» να χειριστεί το ουκρανικό. Εάν
δεν υπήρχε αυτή η λευκή επιταγή, έκτακτη Συνέλευση της ΙΣΙ δεν θα βλέπατε ούτε στα
όνειρά σας. Η ενημέρωση (όχι εισήγηση, το τονίζω) του «Πρώτου» Επισκόπου είναι το
βασικό μενού στην ημερήσια διάταξη, Δεν υπάρχει πουθενά συζήτηση για το
αντικανονικό «προνόμιο» που παραχωρήθηκε στον «Πρώτο». Ο «Πάσης Ελλάδος» ήδη αξιοποιεί
αυτό το αντικανονικό «προνόμιο», μη επιτρέποντας να γίνει καθαρή ψηφοφορία (με
ελάχιστη απαιτούμενη πλειοψηφία των δύο τρίτων) σε αυτό το σοβαρότατο θέμα όπως
ορίζει ο καταστατικός χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος. Εν
κατακλείδι, η ΙΣΙ θα επιβεβαιώσει «την απόφαση της Διαρκούς» και όλα όσα θα
επακολουθήσουν δια της παρουσίας Της και δια του βουλωμένου στόματός Της.
«Δηλαδή, ποιό είναι το ερώτημα το οποίο καλείται να απαντήσει η
Ιεραρχία;»
Θεός φυλάξοι, αν ποτέ παύσει να υπάρχει αυτή η ευλογημένη απορία τότε θα
σημαίνει ότι το πραξικόπημα στην Εκκλησία της Ελλάδος τέλειωσε, και ότι τα
συνοδικά όργανα λειτουργούν όπως ορίζει ο Καταστατικός Χάρτης. Τι θα απογίνει
όμως μετά το εσβεσμένο μασονικό Φανάρι; Τι θα πουν οι μασόνοι οικουμενιστές
στους άλλους μασόνους και στους αμερικανούς; Εγώ τώρα που με βλέπεις έχω
καταπιαστεί με μια νέα θεωρία περί συνοδικότητας και ιεραρχίας. Γράφω.. γράφω..
γράφω.. Άσε τι λένε οι Πατέρες. Η συνοδικότητα δεν επαρκεί, χρειάζεται και ένας
«πιο Πρώτος» που θα υποτάσσει το σύνολο της Συνόδου στον εαυτό του και ο ίδιος
μετά θα υποτάσσεται στον πάπα της Ανατολής. Θα γίνονται συζητήσεις για το τι
συζητάνε, χάβρα Ιουδαίων δηλαδή, και ο «Πάσης Ελλάδος» θα τις οδηγηθεί εκεί που
θέλει για να παράξει το αποτέλεσμα που του έχει διαμηνύσει ο πάπας της
Ανατολής. Έτσι θα πάμε μπροστά παιδί μου.
Φαίη.Τας Θύρας Τας Θύρας
Δείτε το βίντεο εδώ -Ενημέρωση για την
πρώτη ημέρα της Ιεραρχίας από τον εκπρόσωπο Τύπου Μητροπολίτη Ναυπάκτου
Ιερόθεο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου