Κατά την εορτή του Αγ.
Διονυσίου στην Ζάκυνθο προεξήρχε της Θ. Λειτουργίας ο πρ. Ζακύνθου και νυν Μητροπολίτης Δωδώνης κ. Χρυσόστομος. Ο κ.
Χρυσόστομος μνημόνευσε τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως στο «εν πρώτοις
μνήσθητι…». Η αιτιολόγηση που κυκλοφόρησε είναι ότι η Δωδώνη ανήκει στις
υποτιθέμενες «Νέες Χώρες». Παραλλήλως ο διάκονος πρόσθεσε κατά την ανάγνωση των
διπτύχων και τον ψευδοκιέβου Επιφάνιο.
Ο
κ. Χρυσόστομος επιθυμεί φαίνεται να κληθεί για δευτέρα φορά από συνοδικό
δικαστήριο, όπως τότε με τις δηλώσεις στο κοσμικό περιοδικόν, και θα πρέπει
όντως να σταλεί κλήτευση.
Πρώτον,
η Ζάκυνθος υπάγεται εις την Παλαιά Ελλάδα, οπότε ακόμη και ως πρ. Ζακύνθου δεν
έχει κανένα δικαίωμα. Άλλωστε και το καθεστώς των τάχα «Νέων Χωρών» είναι
αντικανονικό, όπως και η διπλή μνημόνευση.
Δεύτερον,
η Δωδώνη δεν είναι επισκοπή, αλλά τίτλος. Ισχυριζόμενος ότι είναι ενεργός
επισκοπή όχι μόνον δημιουργεί ανύπαρκτη επαρχία, αλλά και διασπά την Ι. Μ.
Ιωαννίνων, που στοιχειοθετεί αιτία για καθαίρεση.
Τρίτον,
οι τιτουλάριοι μνημονεύουν τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και ουδένα άλλο. Η
μνημόνευση άλλης αρχής συνιστά κανονικό παράπτωμα.
Τέταρτον,
ο θεσμός του τιτουλαρίου είναι αντικανονικός κατά την εκκλησιολογία, πόσο
μάλλον όταν τον εκτρέπει έτι περαιτέρω.
Πέμπτον,
ως στερούμενος ποιμνίου είναι υποχρεωμένος να σιωπά διότι δεν εκπροσωπεί
κανέναν.
Έκτον,
η προσθήκη στα δίπτυχα άνευ εγκρίσεως της Ιεραρχίας συνιστά επίσης κανονικό
παράπτωμα.
Έβδομον,
επειδή ο διάκονος είναι υπηρετικό όργανο του προεξάρχοντα, η ευθύνη για το
παράπτωμά του βαρύνει πλήρως τον κ. Χρυσόστομο. Σε περίπτωση δε που ο ίδιος
είχε άγνοια βαρύνεται διπλώς τόσο διότι προηξήρχε ανευθύνως όσο και γιά το
γεγονός ότι δεν επενέβη να διορθώσει τον διάκονο.
Όγδοον,
η μνημόνευση σχισματικού Αρχιερέα εγείρει ενστάσεις για την εγκυρότητα της
ιερωσύνης του κ. Χρυσοστόμου όσο και της Θ. Λειτουργίας που τέλεσε.
Έννατον,
είναι «αντιποίησις αρχής» να αναγιγνώσκονται δίπτυχα προεξάρχοντος τιτουλαρίου.
Δέκατον,
ο κ. Χρυσόστομος βαρύνεται τόσο για τον σκανδαλισμό που επέφερε αυτή η πράξη
του στο ποίμνιον όσο και για διατάραξη της τάξεως της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Σιωπά ο
Μακαριώτατος ενώπιον του Σεβ. Δωδώνης; Μας διαφεύγει κάτι;
Ο Σεβ.
Δωδώνης θα κατευθύνει την Εκκλησία της Ελλάδος, Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες;
Αρκετά
με τις εμφανίσεις του στα τηλεοπτικά κανάλια το τελευταίο διάστημα δίνοντας την
εσφαλμένη εντύπωση στον λαόν ότι εκπροσωπεί την Εκκλησίαν.
4 σχόλια:
Τι κατάντια είναι αυτή.Μιληστε Άγιοι Συνοδικοί,μιλήστε,η σιωπή στην κακοδοξία είναι δαιμονική ευσέβεια.Μέγας Βασίλειος.
Η παρέκκλιση και η κάθε απόκλιση πρέπει να αντιμετωπίζεται,για να μην γιγαντώνεται το κακό,επιτέλους,δεν πονάτε για όλα αυτά;Ο όσιος Παΐσιος σε μια βλάσφημη ταινία άφησε την ησυχία του Αγίου όρους και με το τριακοσάρι κομποσχοίνι κατέβηκε Θεσσαλονίκη και εσείς δεν μιλάτε;Βαπτίσατε την υπεκφυγή.. σύνεση και την κάθε χλιαρότητα... διάκριση;Έλεος, βγείτε μπροστά,δεν βλέπετε τι γίνεται;
Η Χάρις της Παναγίας μας, να σας φωτίσει και ενδυναμώσει να πράξετε αυτά που σας αναλογούν, είς δόξαν του Αγίου Τριαδικού Θεού και εις καταισχύνη του σατανά,αμήν.
Τιτουλάριος λέει χωρίς ποίμνιο! Μοίραζε τίτλους ο Χριστός άνευ αντικειμένου στους μαθητές του? Ναι ναι παράδοση χωρίς νόημα για να κρατάμε τα προσχήματα! Γελάει ο Θεός οδύρονται τα επουράνια με τούτα ΄δω τα ανθρωπάρεσκα, και να ΄ταν μόνο αυτό! Ευλογούμε και την αίρεση, ή πιό σαφέστερα την παναίρεση του οικουμενισμού και τους θιασώτες της!
Ο νυν Δωδώνης καλύτερα είναι να παραιτηθεί και από τιτουλάριος Δωδώνης και να πάει στο Άγιο Όρος να μονάσει.
Καλλίστρατος
Ο Θεός να μας φωτίσει!...
Δημοσίευση σχολίου