..
Εάν άρει την Πράξη του 1928 και υπαγάγει τις Μητροπόλεις της Βορείου Ελλάδος
στην δικαιοδοσία του ο Πατριάρχης, γίνεται σχίσμα. Σχίσμα μεταξύ Πατριαρχείου
και Εκκλησίας της Ελλάδος και διαίρεση μέσα στην Εκκλησία της Ελλάδος. Το δε σχίσμα δεν έχει
μόνο εκκλησιαστική σημασία, έχει και εθνική σημασία.
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣ
ΥΠΗΚΟΟΣ, αλλιώς δεν θα γινόταν Πατριάρχης. Είναι
Τούρκος υπήκοος και υπηρέτησε στον τουρκικό στρατό ως αξιωματικός σε
εμπιστευτική θέση. Αυτό, τί σημαίνει; Κουτόχορτο δεν τρώμε. Αυτό
σημαίνει ότι ο Πατριάρχης απολάβει της πλήρους εμπιστοσύνης του Τουρκικού
κράτους. Ναι ή όχι;
Παρακάτω, συλλογισμός. ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ
ΑΠΟΛΑΒΕΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΒΕΙ
ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Άλλο. Είναι τόσα χρόνια Πατριάρχης, σας ερωτώ. Ακούτε
τα μέσα της ενημερώσεως, διαβάζετε εφημερίδες, περιοδικά. Είδατε ποτέ να πει ο
Πατριάρχης Βαρθολομαίος ευρισκόμενος εις την Κωνσταντινούπολη ή στο εξωτερικό
-όπου περιοδεύει για να μαζεύει δώρα και λεφτά- είδατε ποτέ να πει
ΕΝΑΝ ΘΕΡΜΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΙΔΑ;
Προκάτοχοι Πατριάρχες στα
400 χρόνια της δουλείας μας στους Τούρκους είπαν πολλούς θερμούς λόγους για την
Πατρίδα και προέβησαν σε ενέργειες εθνικές και υπέστησαν περιπέτειες και πολλοί
βασανιστήρια και θάνατο. Ετούτος κάνει το παν για να μην έχει καμία περιπέτεια
και καμία θυσία.
Υπενθυμίζω. Πράγμα που δεν πρέπει ποτέ να το
λησμονήσουμε. Υπενθυμίζω ότι ο σημερινός Πατριάρχης δεν ύβρισε μόνο τους Πατέρες της
Εκκλησίας που απέκοψαν τον παπισμό από την Εκκλησία ως αιρετικό, ύβρισε και
τους πατέρες του Έθνους, τους Ήρωες του 1821.
Τετρακόσια χρόνια, είπε ο
Πατριάρχης, Τούρκοι και Έλληνες ζούσαν θαυμάσια. Μας
έσφαζαν, μας έγδερναν, μας έψηναν, μας ατίμαζαν οι Τούρκοι και ζούσαμε
«θαυμάσια». Έχασαν οι λέξεις τις έννοιές τους. Και βρέθηκαν μερικοί -εκφράστηκε
χυδαία- ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΙ και έκαναν επανάσταση και κατέστρεψαν την αρμονική σχέση
Τούρκων και Ελλήνων. !!
Γι’ αυτό αγαπητοί μου όταν έθεσε θέμα «νέων χωρών» ο
Πατριάρχης, μερίδα του τουρκικού Τύπου το πανηγύρισε. Και πολλές κακές γλώσσες
αλλά και καλές γλώσσες, πατέρες και αδελφοί, τί λένε; Ότι πίσω από την
υπερφίαλη αξίωση του Πατριάρχου κρύπτονται σκοτεινές δυνάμεις. Εχθροί
του Έθνους και της Εκκλησίας και σκοτεινοί πολιτικοί παράγοντες, Εκκλησιομάχοι
και Χριστομάχοι.
Επανειλημμένως απηύθηνα -ως
ερώτημα Χριστιανών όχι μόνο ως προσωπικό ερώτημα- γραπτώς στον
Πατριάρχη το ερώτημα: Συμβιβάζεται ο μασονισμός με τον
Χριστιανισμό ναι ή όχι; ΔΕΝ ΑΠΗΝΤΗΣΕ. Μασώνοι, Τούρκοι,
Εκκλησιομάχοι και Χριστομάχοι πολιτικοί, Εβραίοι, άλλες σκοτεινές δυνάμεις
θέλουν να διαιρέσουν την Εκκλησία μας και να αποδυναμώσουν την Εκκλησία μας,
διότι η Εκκλησία της Ελλάδος να ξέρετε θεωρείται η πλέον υπολογίσιμη Ορθόδοξη
Εκκλησία των ημερών μας. Η Ρωσσία έχει πολλές δεκάδες εκατομμύρια Χριστιανούς
αλλά είναι αδύνατη η Εκκλησία της Ρωσσίας επειδή πέρασε μεγάλη δοκιμασία κάτω
από το καθεστώς των αθέων. Επαναλαμβάνω. Η πιο υπολογίσιμη σήμερα Εκκλησία
είναι η Εκκλησία της Ελλάδος. Και τί λένε οι εχθροί συν τοις άλλοις; Να αποδυναμώσουμε την
θρησκεία στην Ελλάδα. Έγινε μία στατιστική απ’ τους Ευρωπαίους
και τί λένε; Οι Έλληνες είναι οι περισσότερο θρησκευτικοί άνθρωποι και οι
περισσότερο προσευχόμενοι άνθρωποι στην Ευρώπη, και σ’ όλον τον κόσμο. Και αυτό
δεν το χωνεύει ο διάβολος και τα όργανά του…
Γι’ αυτό καλό είναι να επεμβεί και η Πολιτεία.
Επιτέλους στην Ελλάδα Εκκλησία και Πολιτεία συνδέονται. Και υπάρχει Πολιτεία
διότι υπήρξε Εκκλησία με αγώνες και με Πατριάρχες που θυσιάζονταν για το Έθνος.
Η κυβέρνηση το δήλωσε σαφώς, θα εφαρμόσει τον νόμο δηλαδή θα εκδώσει τα
προεδρικά διατάγματα της αναγνωρίσεως των νέων μητροπολιτών, των τριών της
Βορείου Ελλάδος.
Εγώ άκουσα και κάτι άλλο… Άκουσα ότι μπορεί η
Πολιτεία, αν ο πατριάρχης προχωρήσει ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΊΑ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΥΠΑΓΑΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ
ΕΛΛΑΔΟΣ.
Εγώ σαν θεολόγος αδελφοί μου το υποστηρίζω από καιρό
αυτό και στα κανάλια το έχω πει. Όχι μόνο να μην έχει καμία ανάμειξη στην
διοίκηση των Μητροπόλεων των λεγομένων «νέων χωρών» αλλά ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΙ Η
ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ. Να συμβεί αυτό που λέει ο λαός, πήγε για μαλλί και
βγήκε κουρεμένος. Εγώ θα ‘θελα να βγει και κουρεμένος και ξυρισμένος, ΝΑ
ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ.
ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΑΡΧΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ.
Λένε, «ο θεσμός του Οικουμενικού Πατριαρχείου». Εν
τάξει, σεβόμαστε τον θεσμό, μάλιστα. Θεσμός είναι και η Εκκλησία της Ελλάδος.
Το Πνεύμα λέει το Άγιον όλον συγκροτεί τον θεσμόν της Εκκλησίας. Δεν είναι
μόνον θεσμός το Οικουμενικό Πατριαρχείο αλλά πρώτος που πρέπει να σέβεται έναν
θεσμό είναι ο εκπρόσωπος του θεσμού. Τον πρόδωσε τον θεσμό του Οικουμενικού
Πατριαρχείου με τις ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ που κάνει, με τα ανοίγματα
προς τους αιρετικούς και δηλώσεις και ενέργειες οικουμενιστικές, αιρετικές. Γι’
αυτό είναι άξιος καθαιρέσεως.
Προηγουμένως μου έκαμαν ένα τηλεφώνημα από την Κρήτη
Χριστιανοί και μία Χριστιανή που ήταν στους Ιεχωβίτες και κατόπιν συζητήσεων
που κάναμε επέστρεψε. Χρόνια τώρα που επέστρεψε και είναι ζηλώτρια. Αυτή και
οικογενειακά της πρόσωπα μου τηλεφώνησαν. Εμείς, λέει, ακούγαμε τον ραδιοφωνικό
σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος, διάφορες ομιλίες και ευχαριστούμεθα και τώρα
διέκοψαν εκεί την μετάδοση στην Κρήτη του ραδιοφωνικού σταθμού της Εκκλησίας
της Ελλάδος και το πρωί βγήκε και μίλησε ο παπάς. Και τί είπε ο παπάς; Εμείς
λέει είμαστε λέει με το Πατριαρχείο, προσέξτε κανείς από σας να μην είναι με
την Εκκλησία της Ελλάδος…
Προ ετών, εκεί ένας ευσεβής ιερεύς της Κρήτης επειδή
δίπλα από τον Ναό έκτιζαν αιρετικοί πνευματικό κέντρο με κάλεσε εσπευσμένως να
πάω να κηρύξω και να πολεμήσω τους αιρετικούς. Έκανα ανακοινώσεις, φέιγ βολάν,
αφίσες, μίλησα από ραδιόφωνο, τηλεόραση, προανείγγειλε την ομιλία, πήρα το
αεροπλάνο πήγα και μόλις πήγα ήρθε απαγόρευση από τον Τιμόθεο τον αρχιεπίσκοπο
Κρήτης, «απαγορεύεται το κήρυγμα». Πήγα με μερικούς Χριστιανούς και τον είδα.
-Όταν ήρθα άλλοτε, λέω, είπατε ότι αδίκως αφορίστηκα.
– Ναι, λέει, αλλά δεν θα χάσω εγώ τον θρόνο μου για
σένα.
–ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΛΕΩ, Η ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ;
Πήρε την κουρσάρα του κι έφυγε, έγινε άφαντος.
Ένας δε αρχιμανδρίτης εκεί, δεν θυμάμαι πρωτοσύγκελός
του τί ήταν, που έκανε τον φίλο, πήγε στα μέσα της ενημερώσεως και έλεγε,, ήρθε
εδώ ένας αποκομμένος από την Εκκλησία, ένας αιρετικός, να μην τον ακούσει
κανείς. ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΑΥΤΟΣ.
Τέτοιοι είναι οι παπάδες σήμερα και οι δεσποτάδες
εκτός ολίγων. Εάν ήταν στην Εκκλησία της Ελλάδος θα υποστήριζαν τον
Χριστόδουλο, τώρα που είναι σε άλλο καθεστώς υποστηρίζουν τον Βαρθολομαίο. ΟΠΟΥ
ΦΥΣΑΕΙ ΑΝΕΜΟΣ.
Σαν πιστό μέλος της Εκκλησίας που απευθύνομαι σε πιστά
μέλη της Εκκλησίας αδελφοί μου, κάνω μία πρόταση για την λύση του
εκκλησιαστικού προβλήματος. Ποία η πρότασις;
Όπως στην Κύπρο έγινε δημοψήφισμα και οι Κύπριοι είπαν
ΟΧΙ στο επαίσχυντο σχέδιο Ανάν, να γίνει δημοψήφισμα και στην Βόρειο Ελλάδα.
Διότι η υψίστη αυθεντία στην Εκκλησία μετά τον Θεό δεν είναι κανένας επίσκοπος
ή αρχιεπίσκοπος ή πατριάρχης ή σύνοδος. Η υπερτάτη αυθεντία στην Εκκλησία μετά
τον Θεό είναι η ίδια η Εκκλησία, ο πιστός λαός του Θεού. Ο πιστός λαός του Θεού
κρίνει και Οικουμενικές Συνόδους. Ας κάνει ο Βαρθολομαίος όσες συνόδους θέλει.
Ας κάνει σχίσμα, ας επιβάλει επιτίμια ακοινωνησίας, αφορισμούς, καθαιρέσεις. Τα
γράφομε όλα στα παλιά μας τα παπούτσια όταν είναι άδικα. Και είναι άδικα στην
προκειμένη περίπτωση. Εκείνο που έχει σημασία είναι τι θα πει ο πιστός λαός .
Να γίνει δημοψήφισμα και θα δείτε ότι ο λαός της Βορείου Ελλάδος θα ψηφίσει
παραμονή στην Εκκλησία της Ελλάδος και όχι ένταξη στο Οικουμενικό
Πατριαρχείο.
Ήδη ακούω από τα μέσα της ενημερώσεως ότι έγινε
δημοσκόπηση και σε μεγάλο ποσοστό οι Έλληνες λένε, το δίκαιο είναι προς την
Εκκλησία της Ελλάδος και όχι προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Είναι ισχνή η
μειονότις που είναι υπέρ του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Άμα είναι δημοκράτες,
άμα σέβονται την Εκκλησία και τον εαυτό τους να κάνουν δημοψήφισμα. Και τότε θα
γίνει αυτό που λέγει ο λαός, και το επαναλαμβάνω, ο πατριάρχης πηγαίνει για
μαλλί και θα βγει κουρεμένος.
Κι αν κάνει αδελφοί μου σχίσμα μην τρομοκρατηθείτε.
Μπορεί να κάνει σχίσμα. Δεν το αναγνωρίζουμε. Είναι άδικο. Σχίσματα,
καθαιρέσεις, αφορισμοί, επιτίμια ακοινωνησίας όταν είναι άδικα γυρίζουν στα
κεφάλια τους και δεν ισχύουν. Τουναντίον μπορεί να γίνουν αφορμή όλες οι
περιοχές της Ελλάδος, όπως είπε ένας πολιτικός, να υπάγονται στην Εκκλησία της
Ελλάδος.
Ακόμη μπορεί να συμβεί και ότι συνέβη με άλλες
Εκκλησίες. Η Εκκλησία της Βουλγαρίας είναι Πατριαρχείο. Η Εκκλησία της Σερβίας
είναι Πατριαρχείο. Η Εκκλησία της Γεωργίας είναι Πατριαρχείο. Της Ρουμανίας είναι
Πατριαρχείο. Της Ρωσσίας είναι Πατριαρχείο. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ
ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Αυτό υπεστήριξε ο π. Αυγουστίνος…. Και
το Οικουμενικό Πατριαρχείο να διατηρήσει την ειδοποιό διαφορά του. Να είναι
Οικουμενικό Πατριαρχείο με υψηλά καθήκοντα, όχι με διοικητικές αναμείξεις στις
Αυτοκέφαλες Εκκλησίες. Με υψηλά καθήκοντα, με πνευματικά καθήκοντα… να είναι
Οικουμενικό και όχι Οικουμενιστικό όπως είναι τώρα. Τώρα είναι εκτός προορισμού.
Αδελφοί μου, τελειώνω αυτήν την ομιλία με δύο συνθήματα
που είναι η σύνοψις της ομιλίας.
-Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ – ΜΙΑ
ΧΩΡΑ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
…Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΜΑΣ. Το Σπίτι όσων κατοικούμε στην Ελλάδα και είμαστε Ορθόδοξοι Έλληνες. Η
Ελλάδα είναι το Σπίτι μας, το Εθνικό Σπίτι και το Εκκλησιαστικό Σπίτι.
-ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ, ΤΟ
ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ. ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΑΛΛΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ. ΤΟ
ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ.
Αυτές τις ημέρες να κάνουμε προσευχή θερμή.
Όταν ήταν φυλακισμένος ο Απόστολος Πέτρος στην Εκκλησία.. εγίνετο εκτενής,
θερμή δηλαδή προσευχή και έγινε σεισμός και ελευθερώθηκε θαυματουργικώς ο
Απόστολος Πέτρος. Να εντείνομε την προσευχή μας να γίνει θαύμα για την Εκκλησία
της Ελλάδος όπου υπάρχουν πολλές ψυχές που προσεύχονται, που αγρυπνούν, που
αγωνιούν, που θέλουν την δόξα της Εκκλησίας και του Δομήτορος της Εκκλησίας του
Κυρίου και Θεού και Σωτήρος μας Ιησού Χριστού. Αυτού η δόξα και η λατρεία εις
τους απεράντους αιώνας Αμήν.
Απομαγνητοφώνηση Φαίη για το ΑΒΕΡΩΦ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου