21 Σεπ 2017

Επιστολή του Δημάρχου Δράμας προς τον Υπουργό παιδείας αναφορικά με την ύλη του μαθήματος των Θρησκευτικών της Δ’ Δημοτικού

Επιστολή Δημάρχου Δράμας προς τον Υπουργό παιδείας αναφορικά με την ύλη των Θρησκευτικών της Δ’  Δημοτικού
Δράμα, 20 Σεπτεμβρίου 2017
Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,
κ. Κώστα Γαβρόγλου
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Δεχθείτε τους ειλικρινείς χαιρετισμούς μου και τις θερμότερες ευχές μου στο πρόσωπό σας.
Με την επιστολή μου σας μεταφέρω το μήνυμα των συμπολιτών μου αναφορικά με την ύλη του μαθήματος των θρησκευτικών της Δ΄ Δημοτικού.
Συντάσσομαι με την πλειοψηφία των συνδημοτών μου που αντιδρούν με το περιεχόμενο των κεφαλαίων που αναφέρονται στο ισλάμ-μουσουλμανισμό και στις άλλες θρησκείες.
Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι η ιστορία της πατρίδας μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ορθοδοξία.

Για μας αποτελεί υποχρέωση τα παιδιά μας να διδαχθούν τις αρχές και τις αξίες που εμπερικλείει ο χριστιανισμός.
Σίγουρα, θα πρέπει να γνωρίζουμε τι πρεσβεύει η κάθε θρησκεία, όμως ένας μαθητής της ηλικίας των 10 ετών δεν μπορεί να έχει την ωριμότητα για να κρίνει κατάλληλα και έτσι ελλοχεύει ο κίνδυνος να δημιουργηθεί σύγχυση.
Ας μη ξεχνούμε ότι διανύουμε μια δύσκολη περίοδο που η οικονομική κρίση έχει προκαλέσει και κρίση των αξιών και των θεσμών.
Σε αυτό το πλαίσιο οφείλουμε όλοι να επαναφέρουμε τις διαχρονικές αξίες που μας κληροδότησαν οι πρόγονοί μας, και να τις διοχετεύσουμε στο ακέραιο στα παιδιά μας που αποτελούν το αύριο του τόπου.
Η στάση αυτή δεν είναι δείγμα μισαλλοδοξίας ούτε πρέπει να εκλήφθη ως αδυναμία.
Αντιθέτως, πρέπει να προστατεύσουμε την ιστορία μας και την ταυτότητά μας και κυρίως να ενδυναμώσουμε τους μαθητές του Δημοτικού που δεν διαθέτουν ακόμη ολοκληρωμένη κρίση, ενώ παράλληλα οφείλουμε να τους μυήσουμε στον ελληνικό πολιτισμό και στην ελληνική παράδοση που σχετίζεται με την ορθόδοξη χριστιανική πίστη.
Ευελπιστώ ότι θα εκλάβετε σοβαρά το αίτημα της πλειοψηφίας των συνδημοτών και τα κεφάλαια του μαθήματος των θρησκευτικών που έχουν προκαλέσει αναταραχή στην κοινωνία μας, θα αποκλειστούν από τη διδακτική ύλη.
Δεδομένου ότι συντάσσεστε και υπηρετείτε τα ευγενή ιδεώδη του Πολιτισμού και της Παιδείας, παρακαλώ θερμά εγώ και οι συμπολίτες μου για την θετική ανταπόκρισή σας, την πρέπουσα βαρύτητα και σημασία στην πρότασή μας.
Παραμένω στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε παροχή πληροφοριών και εξηγήσεων, και προτίθεμαι να συνδράμω με τη θεσμική μου ιδιότητα σε οτιδήποτε χρειαστεί προς τον σκοπό αυτό.

Με τιμή,
Χριστόδουλος Μαμσάκος
Δήμαρχος Δράμας
Επιστολή προς Υπουργό Παιδείας Page 1
Επιστολή προς Υπουργό Παιδείας Page 2

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Άξιος πολλών συγχαρητηρίων !

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com