11 Μαΐ 2017

Οι προδοσίες τών Ποιμένων καί η εκ τού ποιμνίου αντιμετώπισις.

Αποτέλεσμα εικόνας για Ecumenical Prayer with Pope Francis, from El-Botroseya Church, Cairo, Egypt 28 April 2017
Οι προδοσίες τών Ποιμένων καί η εκ τού ποιμνίου αντιμετώπισις.
    Μετά τό φρικτό καί ανεπανάληπτο γεγονός τής συμπροσευχής τών «Κεφαλών» τού «Χριστιανισμού», δηλ. τού αντιχρίστου Πάπα,πού υποκρίνεται τόν παγκόσμιον καλόν Ποιμένα, αφού θέρισε κόσμο καί παπάδες στήν Αργεντινή μέ τόν δικτάτορα Πινοσέτ, 

ο οποίος συνεχώς βλασφημάει τόν Χριστό ότι δέν είναι Θεός, τού μονοφυσίτη Πατριάρχη πού επιμένει στήν αίρεση πού έχουν καταδικάσει οι άγιοι Πατέρες, η 4η Οικουμενική Σύνοδος,η αγία μεγαλομάρτυς Ευφημία καί πρόσφατα ο άγιος γέροντας Παϊσιος καί ο ηγούμενος Γεώργιος Καψάνης τής Μονής Γρηγορίου, τού «δικού μας» Πατριάρχη Κων/λεως, η ιστορική μορφή πού καταφρόνησε όλες τίς αρχές καί αξίες τής Ορθόδοξης Εκκλησίας μέ τίς αντίχριστες δηλώσεις του γιά τούς αγίους Πατέρες, τούς Ιερούς Κανόνες, τίς άλλες θρησκείες τό κοράνιο καί μέ τίς ατελείωτες αντικανονικές του ενέργειες, τού Πατριάρχη Αλεξανδρείας πού ώς φαίνεται δέν έχει νά παρουσιάσει καμμία ευαισθησία στήν πίστη του καί τού εκπροσώπου τής Αντιοχειανής Εκκλησίας, πού ναί μέν δέν πήγαν στήν Σύνοδο τής Κρήτης γιά τό πλούσιο οικόπεδο τού Κατάρ, ενώ είναι ολοφάνερο ότι συμφωνεί καί συμμετέχει κατά πάντα σέ όσα αποφασίστηκαν εκεί.
    Δέν τούς έφτανε αυτή η σατανική εκδήλωση ασέβειας καί αποστασίας από τό θέλημα τού Θεού πού είναι σαφώς τό νά κρατήσουμε ανόθευτη τήν πίστη Του καί νά τήν μεταδώσουμε στήν επόμενη γενεά, ήδη κανόνισε ο παναιρετικός Πατριάρχης νά πάει στόν Καρδινάλιο τής Μπολόνιας νά γιορτάσει τήν Ύψωση τού Τιμίου Σταυρού μέ τούς φίλους του τούς αιρετικούς. Άς πάει κι άς κάτσει εκεί, διότι εδώ μόνο κακό μάς κάνει.
    Αλλ`όμως δείτε τί κάνουν καί οι Αγιορείτες Ηγούμενοι. Ο μέν Βατοπαιδινός πήγε στό Φανάρι καί εγκωμίασε τήν Σύνοδο καί κατηγόρησε όσους αντιδρούν, ξεσκεπάζωντας τά αιρετικά του φρονήματα καί ο Σιμωνοπετρίτης  ηγούμενος Ελισαίος πήγε τήν Κυριακή τών Μυροφόρων στό Μπαλουκλί σέ Αρχιερατικό Συλλείτουργο πού ήταν εκτός από τόν Πατριάρχη, ο Περγάμου Ζηζιούλας, τό αιρετικό σφουγγάρι πού μαζεύει κάθε αιρετική βρωμιά από τούς δυτικούς ετεροδόξους καί τήν στίβει στήν Ορθόδοξη Εκκλησία μας καί είναι τό δεξί χέρι τού αθεολόγητου Πατριάρχη. Εκεί ο Ελισαίος έβγαλε λόγο έξ Αγίου Όρους καί τί είπε;
     «Παναγιώτατε πάτερ καί προσκυνητέ ημών Δέσποτα Οικουμενικέ». Ερωτώ, είναι ή δέν είναι ασέβεια νά προσφέρεις τήν προσκύνησή σου σ΄ έναν Πατριάρχη ασεβή καί βλάσφημο καί με αμέτρητες καθαιρέσεις καί αναθεματισμούς από τούς Ιερούς Κανόνες; Είναι ή δέν είναι αυτό πνευματική κατάπτωση;
    Αυτό είναι δικό του θέμα, αλλ΄ όμως τί λέει παρακάτω; «Εσκέφθημεν ότι η ευλογία τού Αρχιεπισκόπου ημών νά παρίσταμαι συμμέτοχος καί συγκοινωνός τής Ιεράς τάυτης πανηγύρεως, αισθητοποιεί τήν άρρηκτον ενότητα τού Σεπτού Κέντρου τού Φαναρίου καί τού Αγίου Όρους».
    Ποιός σάς δίνει τό δικαίωμα νά εκφράζεστε γιά όλο τό Άγιον Όρος; Αυτή η έκπτωση πίστεως καί η επαίσχυντη φιλία μετά τών Οικουμενιστών, μόνο τό οικουμενιστικό κεφάλι σας βαραίνει καί όσους δυστυχείς σάς μιμούνται, όπως τού Βατοπαιδινού Πρωτεπιστάτη πού πήγε σέ Παπικό ναό καί συμμετείχε σέ Λειτουργία μέ Καρδινάλιους ή του Ηγουμένου τής Ιβήρων πού πήγε σέ χειροτονία τού Φαναρίου παρόντων Καρδιναλίων.
    Καί συνεχίζει ο Ηγούμενος τό αδιάντροπο παραλήρημα, κατά μίμησην τού αρχηγού τού ψεύδους διαβόλου: «Πέντε συναπταί πενταετίαι πατριαρχείας διασφαλίζουν ανά τόν κόσμον τήν ενιαίαν φωνήν τής Εκκλησίας καί εκφράζουν τόν τεράστιον αγώνα διά τήν ενότητα τής Ορθοδοξίας μέ αποκορύφωμα διά συνεργίας ουρανού καί γής τήν επίτευξιν τής συγκλήσεως τής Αγίας καί Μεγάλης Συνόδου τών Ορθοδόξων».
    Άγιε Καθηγούμενε ντροπή, πού τά είδες όλ΄ αυτά πού λές; Ολόκληρες Εκκλησίες δέν συμφωνούν μέ τήν Σύνοδο, Ιερείς διακόπτουν τό μνημόσυνο τών Μητροπολιτών πού συμφωνούν μέ τήν Σύνοδο, μοναχοί στό Άγιον Όρος διώκονται διότι η συνείδηση τούς απαγορεύει νά δεχθούν τόν αιρετικό πατριάρχη πού δέχεστε εσείς, Ιερείς στήν Ρουμανία καθαιρούνται καί μοναχές πετιούνται έξω από τά Μοναστήρια τους, διότι δέν θέλουν νά μνημονεύεται μητροπολίτης πού συμφωνεί μέ τήν Σύνοδο, αμέτρητος λαός δέν ξέρει τί νά κάνει κι εσύ ώς γνήσιος ψευδοδιδάσκαλος εγκωμιάζεις μέ χίλια δύο ολοφάνερα ψέματα τόν καταστροφέα τής Ορθόδοξης Εκκλησίας;
    Γι΄ αυτό καλοί μου χριστιανοί φεύγετε μακριά απ΄όλους αυτούς τούς ψευδόχριστους καί ψευδοποιμένες, αδειάστε τίς Εκκλησίες τών Οικουμενιστών καί πηγαίνετε όπου υπάρχει αληθινός Ιερέας τού Χριστού, αντιοικουμενιστής στά έργα καί όχι στά λόγια, πού δέν μνημονέυει τούς Οικουμενιστές, δηλ. όλους ανεξαιρέτως τούς μητροπολίτες πού δέχθηκαν τήν οικουμενιστική σύνοδο τής Κρήτης, διότι Εκκλησία τού Χριστού είναι αυτή πού κρατάει τήν αποστολική πίστη καί ακολουθεί τούς Ιερούς Κανόνες τών Οικουμενικών Συνόδων δηλ. η Ορθόδοξη, η ακαινοτόμητη πού δέν δέχεται νεωτερισμούς. Όταν κάποιος επίσκοπος παρεκλίνει από την ορθή πίστη καθίσταται καθαιρετέος. Εντός της Εκκλησίας παραμένουν αυτοί πού τού κόβουν τό μνημόσυνο, διότι αυτός είναι ο μόνος ενδεδειγμένος εκκλησιαστικός αγώνας έναντι της αιρέσεως, κατά τους αγίους Πατέρες.

Σκανδαλισμένος αγιορείτης Μοναχός

22 σχόλια:

Αντιοικουμενιστής είπε...

Μακρυά εκ της Σιμωνόπετρας. Ήτο οικουμενιστική όταν η γνώσις περί οικουμενισμού ήτο ανύπαρκτος. Αδελφοί, φεύγετε των οικουμενιστών, φιλοοικουμενιστών και κρυφοοικουμενιστών, ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε... Χριστός Ανέστη!

Ανώνυμος είπε...

καλα να παθουμε αφου τετοιους θελουμε μην ζηταμε τα ρεστα καλα μας κανουν και οι πολιτικανδηνδες και αυττοι το ιδιο ρολο μας παιζουν.
κι εις τα ανωτερα ....

Ανώνυμος είπε...

H τελευταια προταση τι μας λεει, οτι οποιος δεν κοψει το μνημοσυνο του αιρετιζοντος επισκοπου ειναι εκτος Εκκλησιας; Aυτη ειναι η πλανεμενη ερμηνεια περι υποχρεωτικοτητας της αποτειχισης [15ος κανων]

Kyriakos Varveris είπε...



Ωραίο και καλό το άρθρο αλλά πιστεύω ότι η ομολογία πίστεως πρέπει να είναι ΕΠΩΝΥΜΗ. Δεν είναι σωστό σε ένα τόσο σοβαρό θέμα να επικρατεί η ΑΝΩΝΥΜΙΑ.

Ή έχει κάποιος το θάρρος της γνώμης του ή δεν το έχει. Τα υπόλοιπα είναι περιττά.

Παρακαλούμε τον " Σκανδαλισμένο αγιορείτη Μοναχό " να βγει στο φως.

Kyriakos Varveris είπε...


Προς Ανώνυμο 12 Μαΐου 2017 - 3:35 μ.μ. :

Γιατί είναι πλανεμένη η ερμηνεία περι υποχρεωτικότητας της αποτείχισης ?

Μήπως είναι πλανεμένη η εφεύρεση της δυνητικότητας του 15ου κανόνα της ΑΒ Συνόδου ?

Αυτή η δυνητικότητα και η ανυπαρξία ορθόδοξης αντίδρασης είναι που μας έφεραν στο θλιβερό οικουμενιστικό σημείο που βρισκόμαστε σήμερα.

Την δοκιμάσαμε την δυνητικότητα και τα αποτελέσματά της τόσα χρόνια. Δεν θα "πάρουμε" άλλο.

Ανώνυμος είπε...

Ούτε στον οικουμενισμό, ούτε στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.

Κώστας

Kyriakos Varveris είπε...


Ερώτηση προς το κύριο Κώστα :

Παρακαλώ πολύ να μας διαφωτίσετε και να μας πείτε ποιος Επίσκοπος μνημονεύεται εκεί που εκκλησιάζεστε.

Ανώνυμος είπε...

Δοκιμάσαμε την υποχρεωτικότητα της αποτείχισης και τα αποτελέσματά της τόσα χρόνια (βλέπε παλαιοημερολογίτες). Ευχαριστούμε δεν θα "πάρουμε" άλλο!

Ανώνυμος είπε...

Προς Κυριακο Βαρβερη: Αν ηταν υποχρεωτικη [η αποτειχιση], δεν θα αξιζε επαινο και ιδιαιτερη τιμη απο τον συντακτη του κανονα. Η εμπαθεια σας κανει να πνιγεστε σε μια κουταλια νερο [ολοι οι ''υπερζηλωτες'']

Kyriakos Varveris είπε...


Προς Ανώνυμο 12 Μαΐου 2017 - 8:21 μ.μ. :

Δεν έχω καταλάβει κάτι στην απάντησή σας : Τι σας ενοχλεί πιο πολύ ? Η έννοια της αποτείχισης ή η έννοια της υποχρεωτικότητας ?

Και κάτι άλλο : Κατά τι γνώμη σας ένας αποτειχισμένος ιερέας έχει ή δεν έχει έγκυρα μυστήρια ?

Τσακιτζής Καρυοφύλλης είπε...

Η Εκκλησία δηλαδή προσπαθούσε αφ’ ενός να διαφυλάξει τα υγιά μέλη της από την ψυχοκτόνο ασθένεια των κακοδόξων, αφ’ ετέρου δε να προβληματίσει τους τελευταίους με τη στάση της και να τους κάνει να καταλάβουν ότι βρίσκονται σε εσφαλμένο δρόμο. Η αποχή δηλαδή από την κοινωνία μαζί τους είχε ταυτόχρονα και παιδαγωγικό χαρακτήρα»Μελετώντας την Πατερική διδασκαλία για τις σχέσεις μας με τους αιρετικούς βλέπουμε ότι οι Άγιοί μας είναι ιδιαίτερα αυστηροί και κατηγορηματικοί στην απαγόρευση επικοινωνίας με τους αιρετικούς ή σχισματικούς σε θέματα Λατρείας και κοινής προσευχής. Οι σχετικές αναφορές των Πατέρων είναι πολυπληθείς. Όμως τι σημαίνει «συμπροσευχή»; Στην αρχαία ελληνική γραμματεία, κατά τον Ιω. Σταματάκο, «συνεύχομαι» σημαίνει «εύχομαι (προσεύχομαι) από κοινού μετά τινός, ενώνω τας ευχάς μου με τας δικάς του Στην Πατερική γραμματεία, σύμφωνα με τον G.W.H.Lampe«συμπροσεύχομαι» σημαίνει “pray together, pray with”, ενώ το «συνεύχομαι» σημαίνει α) «pray with, pray together» (=προσεύχομαι μαζί) και β) “wish one well” (=εύχομαι να είσαι καλά).

Τσακιτζής Καρυοφύλλης είπε...

Β. Οι Ιεροί Κανόνες για τη συμπροσευχή με αιρετικούς

Οι Ι. Κανόνες της Εκκλησίας, με οικουμενικό κύρος, που αναφέρονται στην απαγόρευση συμπροσευχής με αιρετικούς είναι:

1. Κανών Ι' των Αγ. Αποστόλων: "Ει τις ακοινωνήτω, καν εν οίκω συνεύξηται, ούτος αφοριζέσθω"

2. Κανών ΙΑ΄ των Αγ. Αποστόλων: "Ει τις καθηρημένω, κληρικός ων, κληρικώ συνεύξηται, καθαιρείσθω και αυτός".

3. Κανών ΜΕ' των Αγ. Αποστόλων: "Επίσκοπος, ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον, αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως Κληρικοίς ενεργήσαί τι, καθαιρείσθω"

4. Κανών ΞΔ' των Αγ. Αποστόλων: "Ει τις Κληρικός, ή Λαϊκός εισέλθοι εις συναγωγήν Ιουδαίων, ή αιρετικών προσεύξασθαι, και καθαιρείσθω, και αφοριζέσθω"

5. Κανών ΟΑ' των Αγ. Αποστόλων: "Ει τις Χριστιανός έλαιον απενέγκοι εις ιερόν εθνών, ή εις συναγωγήν Ιουδαίων εν ταις εορταίς αυτών, ή λύχνους άπτοι, αφοριζέσθω"

6. Κανών ΣΤ' της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου: "Περί του, μη συγχωρείν τοις αιρετικοίς εισιέναι εις τον οίκον του Θεού, επιμένοντας τη αιρέσει"

7. Κανών Θ' της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου: "Περί του, μη συγχωρείν εις τα κοιμητήρια, ή εις τα λεγόμενα μαρτύρια πάντων των αιρετικών απιέναι τους της Εκκλησίας, ευχής ή θεραπείας ένεκα, αλλά τους τοιούτους, εάν ώσι πιστοί, ακοινωνήτους γίνεσθαι μέχρι τινός, μετανοούντας δε, και εξομολογουμένους εσφάλθαι, παραδέχεσθαι"

8. Κανών ΛΒ' της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου: "Ότι ου δεί αιρετικών ευλογίας λαμβάνειν, αίτινές εισιν αλογίαι μάλλον, ή ευλογίαι"

9. Κανών ΛΓ' της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου: "Ότι ου δεί αιρετικοίς ή σχισματικοίς συνεύχεσθαι"

10. Κανών ΛΔ' της εν Λαοδικεία Συνόδου. Ότι ου δεί πάντα χριστιανόν εγκαταλείπειν μάρτυρας Χριστού και απιέναι προς τους ψευδομάρτυρας, τουτέστιν αιρετικών, ή αυτούς προς τους προειρημένους αιρετικούς γενομένους· Ούτοι γαρ αλλότριοι του Θεού τυγχάνουσιν. Έστωσαν ουν ανάθεμα οι απερχόμενοι προς αυτούς.

11. Κανών ΛΖ' της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου: "Ότι ου δεί παρά των Ιουδαίων ή αιρετικών τα πεμπόμενα εορταστικά λαμβάνειν, μηδέ συνεορτάζειν αυτοίς"

12. Κανών Θ' του Τιμοθέου Αλεξανδρείας: "Ερώτησις. Ει οφείλει Κληρικός εύχεσθαι, παρόντων Αρειανών, ή άλλων αιρετικών; ή ουδέν αυτόν βλάπτει, οπόταν αυτός ποιή την ευχήν, ήγουν την προσφοράν; Απόκρισις. Εν τη θεία αναφορά ο Διάκονος προσφωνεί προ του ασπασμού. "Οι ακοινώνητοι περιπατήσατε." Ουκ οφείλουσιν ουν παρείναι, ει μη αν επαγγέλλωνται μετανοείν και εκφεύγειν την αίρεσιν"

Στους πιο πάνω κανόνες θα πρέπει να προστεθούν και οι:

13. Κανών β’ της εν Αντιοχεία Συνόδου: "Πάντας τους εισιόντας εις την Εκκλησίαν και των ιερών Γραφών ακούοντας, μη κοινωνούντας δε ευχής άμα τω λαώ ή αποστρεφομένους την αγίαν μετάληψιν της ευχαριστίας κατά τινα αταξίαν, τούτους αποβλήτους γίνεσθαι της Εκκλησίας, έως αν εξομολογησάμενοι και δείξαντες καρπούς μετανοίας και παρακαλέσαντες τυχείν δυνηθώσι συγγνώμης, μη εξείναι δε κοινωνείν τοις ακοινωνήτοις, μηδέ κατ' οίκους συνελθόντας συνεύχεσθαι τοις μη τη εκκλησία συνευχομένοις, μηδέ μη συναγομένοις. Ει δε φανείη τις των επισκόπων, ή πρεσβυτέρων, ή διακόνων, ή τις του κανόνος τοις ακοινωνήτοις κοινωνών, και τούτον ακοινώνητον είναι, ως αν συγχέοντα τον κανόνα της Εκκλησίας".

14. Κανών Α' της Δ' Οικουμενικής Συνόδου, (επικυρώνει τους Κανόνες των εν Λαοδικεία και Αντιοχεία Τοπικών Συνόδων και του Αγ. Τιμοθέου Αλεξανδρείας)

15. Κανών Β' της ΣΤ' Οικουμενικής Συνόδου, (επικυρώνει τους Αποστολικούς Κανόνες, τους κανόνες των εν Λαοδικεία και Αντιοχεία Τοπικών Συνόδων και του Αγ. Τιμοθέου Αλεξανδρείας).

16. Κανών Α' της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου (επικυρώνει τους Αποστολικούς Κανόνες, τους κανόνες των εν Λαοδικεία και Αντιοχεία Τοπικών Συνόδων και του Αγ. Τιμοθέου Αλεξανδρείας).

Τσακιτζής Καρυοφύλλης είπε...

Ο Χρόνος ,οσον επρεπε να κατηχωνται , διωρισθη διαφορως κατα διαφορυς καιρους και τόπους.Εις τους μετεπειτα χρονους ομως εκρινεν η Εκκλησια να μακρυνη το χρονο της δοκιμασιας ταυτης , ή δια να μη γεμισθη απο μελη ανάξια ( Ιδε κανονα 2 της εν Νικαια 1ης Οικουμενικης Συνοδ.) , ή δια να μη αυξηση τον αριθμον των αποστατων εις καιρους των διωγμων με την ευκολον ταυτη και κατασπευσμενη υποδοχη εις το βαπτισμα, εντευθεν βλεπομεν εις τας Αποστολικας Διαταγες (Βιβλ.8 κεφ.32 <>)Ερωτησις:Γινετε σημερα σωστη Κατηχησις? Απαντηση . Οχι.
Εχουμε μελη αναξια ιερεων , επισκοπων , αρχιεπισκοπων , πατριαρχων ? Ναι . Ειδαμε τους καρπους του Οικουμενισμου με την Ψευτοσυνοδο της Κρητης.Αποδειξη μας το λενε οι ιδιοι οι Οικουμενιστες.Διαβαστε [ Στις 12 Σεπτεβρίου 1982 στο Διορθόρθοξο Κέντρο στο Σιαμπεζύ μετά την λήξη της Διάσκεψης, είπε ο Μητροπολίτης Χαλκηδόνος Μελίτωνος, {σε πολύ έντονο και απογοητευτικό ύφος.}{του Αθ.Μπασδέκη} . Συνεχίζει ο Μητροπολίτης <<Αδελφοί μου αγαπητοί!….Εδώ , αυτήν την φορά , πέραν από τας μετριόφρονας εκκλησιατικάς μας αποφάσεις επί των θεμάτων της ημερησίας διατάξεως , εκάναμε την σπουδαιότεραν ανακάλυψιν ότι υπάρχετε και εσείς,..το πλήρωμα , με την πλήρη έννοιαν , σεις όλοι που σας εβαπτίσαμε εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος εις τήν κολυμβρήθραν της Ορθοδόξου πίστεως και μετά δέν σας εκατηχήσαμε , περιορισθέντες εις το Πιστεύω του αναδόχου , αλλά σας εγκαταλείψαμε εις την τύχη σας. {Βλέπε στο βιβλίο του Εμείς και οι άλλοι του Αθ. Μπασδεκη σελ.45-46} ]

Τσακιτζής Καρυοφύλλης είπε...

[Δεν είναι υπερβολή, αν λεχθεί, ότι πολλοί ορθόδοξοι χριστιανοί, λαϊκοί και κληρικοί, δεν γνωρίζουν βασικά πράγματα γύρω από την Ορθόδοξη Εκκλησία, την οργάνωση, τη δομή και τις διαχριστιανικές σχέσεις της με τις άλλες Εκκλησίες. { βλέπε στο βιβλίο του Εμείς και οι άλλοι του Αθ. Μπασδεκη σελ.20]

[Γι΄αυτό και συχνά παρατηρούσε ότι οι Χριστιανοί ηγέτες έπρεπε με κάθε τρόπο να βγούν από τα χαρακώματα της χθές, προκειμένου να αγωνισθούν για την εκπλήρωση του αιώνιου και απαραχάρακτου σχεδίου του Θεού, που είναι αγάπη, οικοδομή και ενότητα. από τα Οικουμενικά ανάλεκτα του π.Γ. Τσετση σελ. 127.-132.]Η εντολή δηλαδή του Χριστού προς τους μαθητές του: «πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος», δεν σημαίνει τίποτε για τους Οικουμενιστές και δεν είναι ανάγκη να εφαρμόζεται.

Δηλαδή. ὁδηγοί εἰσι τυφλοὶ τυφλῶν· τυφλὸς δὲ τυφλὸν ἐὰν ὁδηγῇ, ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται. Αφού δεν υπάρχει οικοδομή ούτε αγάπη υπάρχει ούτε ενότητα .

Σάββας Ηλιάδης είπε...

ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΤΕ!!! Όλα πήραν το δρόμο τους. Δεν υπάρχουν άλλα λόγια. Δε γίνεται τίποτε με τα λόγια. Τόσα ειπώθηκαν και λέγονται ακόμη. Ποιο το αποτέλεσμα; Όχι πως δεν πρέπει να λέγονται, αλλά, οδοστρωτήρας ο οικουμενισμός, τα ισοπεδώνει όλα! Οι οικουμενιστές έγιναν ξένο σώμα. Δεν έχουν αυτιά. Ζουν μια άλλη πραγματικότητα. Τώρα είναι η σειρά Άλλου να επέμβει. Και η επέμβαση θα είναι πολύ οδυνηρή. Αφάνταστα οδυνηρή. Ξέρει Εκείνος τη θεραπεία. Αυτό που είναι βέβαιο, είναι πως η κάθε θεραπεία πονάει... Ας αναμένουμε προσευχόμενοι...

Kyriakos Varveris είπε...

Ας ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ότι είναι ακριβώς όπως τα γράφετε.

Για ποιο λόγο ένας πιστός να μην προσπαθήσει να λάβει τον έπαινο και την ιδιαίτερη τιμή ?

Μήπως δεν έχουμε αίρεση ?

Μήπως δεν κηρυσσεται γυμνή τη κεφαλή ?

Μήπως η αίρεση δεν έχει και την Συνοδική σφραγίδα ?

Και κάτι τελευταίο : Γιατί χαρακτηρίζεται με εμπάθεια ("υπερζηλωτές") αυτούς που σύμφωνα με τον κανόνα αξίζουν έπαινο και ιδιαίτερη τιμή ?

Θα ήθελα τη γνώμη σας στα παραπάνω.

Τσακιτζής Καρυοφύλλης είπε...

Γιατι να μην ελπιζομαι ? Χωρις πιστη ουτε ελπιδα υπαρχει ουτε αγαπη.
Την θεραπεια , μας την εδειξαν οι Αγ.Πατερες μας , ολοι μας αμελισαμε κι γω πρωτος , τοσα χρονια , ολοι μας ειμαστε συνενοχοι του Οικουμενισμου,.Τωρα ομως αφου βλεπουμε και ακουμε οτι στο Αγιο Ορος φωνες φωναζουν εναντι του Οικουμενισμου , ισον παυση μνημοσυνου του πατριαρχη στην Θεσαλονικη και Κρητη αντεδρασαν επισης κληρικοι εστω και ολιγοι.Πρεπει να γινει ενημερωση σωστη με βαση των Αγ.Πατερων μας αυτοι θα μας οδηγησουν στο σωστο δρομο . Να διαβαζουμε τα συγραματα τους.Τους Κανονες τους.Σε μια κοινωνια αν δεν υπαρχουν φαναρια φανταστητε τι ατυχηματα στο δρομο θα εχουν γινει απο τοτε που εφευρεθηκε το αμαξι.Οι Αγ Πατερες με παραδειγματα απο την φυση μιλουσαν διαβαστε τον Μ Βασιλειο .Τους Ι Κανονες δεν πρεπει να τους φοβομαστε αλλα να τους διαβαζουμε για να μην κανουμε τα αντιθετα.Τι εστι Κανων ?

Τσακιτζής Καρυοφύλλης είπε...

Στην εκκλησιαστική ορολογία, με τον όρο Ιεροί κανόνες, ή Εκκλησιαστικοί κανόνες ή απλά Κανόνες, αναφερόμαστε σε όλες εκείνες τις διατάξεις, οι οποίες θεσπίσθηκαν ή υιοθετήθηκαν από την Εκκλησία και αφορούν στην ορθή διοργάνωση, διατήρηση, διάδοση και δραστηριότητα της Εκκλησίας συνολικά και στην ορθή και αυθεντική κατά Χριστόν ζωή των πιστών-μελών της Εκκλησίας διά μέσου αυτής.

Καθώς στην ελληνική, Κανόνας σημαίνει το όργανο που χρησιμοποιούμε για να σύρουμε ευθεία γραμμή, ή και για να ελέγξουμε την ευθύτητα μιας γραμμής, μεταφορικά, κανόνας λέγεται και κάθε τι που χρησιμεύει ως πρότυπο και οδηγός για την ορθή εκτέλεση (ή αντιμετώπιση) μιας καταστάσεως, ή και ως κριτήριο για να ελεγχθεί η ορθότητα μιας πράξης.

Μία από τις επίσημες κανονικές συλλογές και από τις κλασικότερες έντυπες εκδόσεις που περιέχουν τους Ιερούς Κανόνες της Ορθόδοξης Εκκλησίας, είναι το λεγόμενο Πηδάλιον, του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτη.

Τσακιτζής Καρυοφύλλης είπε...

...Πώς θα το ζήσουμε; Το προσεγγίζουμε βέβαια το μυστήριο, ένας ο Θεός και ταυτόχρονα είναι τρεις, Πατήρ Υιός και Άγιο Πνεύμα, βλέπετε υπάρχει ενότητα, υπάρχει αγάπη, και ταυτόχρονα υπάρχει η ελευθερία και η διάκριση του προσώπου. Να λοιπόν τι μαθαίνουμε από το δόγμα της Αγίας Τριάδος, ενότητα και αγάπη, αλλά ταυτόχρονα πρόσωπο.

Αυτό στην ζωή μας πώς εφαρμόζεται; Πάρτε μια οικογένεια ένα μοναστήρι, απαραίτητο είναι να λειτουργήσουν ως κοινόβια, να υπάρχει ενότητα και αγάπη, αλλά ταυτόχρονα όλοι που μετέχουν σε αυτό το κοινόβιο θα έχουν την προσωπική τους ελευθερία, που δε θα καταπατηθεί και δε θα εξοντωθεί. Άνθρωποι χωρίς πρόσωπο δεν είναι άνθρωποι. Έρχεται λοιπόν εδώ κανόνας όταν αυτό δε βιώνεται σωστά να το διορθώσει με κάποια θεραπευτική μέθοδο. Dεν εφαρμόζουμε το δόγμα αυτό, μας βλάπτει, γιατί δε ζούμε σωστά. Έρχεται λοιπόν ο κανόνας να πει ποια είναι η θεραπευτική μεθοδολογία, άρα μιλάμε για κάτι πολύ σπουδαίο.

Ένας από τους μεγάλους και σοφούς ερμηνευτές των κανόνων της εκκλησίας μας ο σοφός ιερομόναχος Ματθαίος Λάσκαρης σε ένα κείμενο που έγραψε, που το λέει προθεωρία του συντάγματος, των κανόνων δηλαδή, λέει το εξής: «ουκ αν τις αμαρτία κοινών προσευχών ιατρείον, νοσούντων κατάλληλα κεραννυντας». Λέει ότι αν υπάρχει αμαρτία υπάρχει και ιατρείο και μπορούμε να δώσουμε στον άρρωστο κατάλληλα φάρμακα να θεραπευτεί. Και μάλιστα μέσα στον χώρο της ανατολικής αυτοκρατορίας, τόσο πολύ κατάλαβαν το κάλλος το θεραπευτικό των κανόνων της εκκλησίας μας και των Οικουμενικών Συνόδων, που πήραν πολλοί μεγάλοι αυτοκράτορες και έκαναν τους κανόνες νόμους.Πηγη http://www.oodegr.com/oode/dogma/kanones/kanones_1.htm

Ανώνυμος είπε...

Ο ΙΕ΄Κανόνας είναι προαιρετικός και ΜΟΝΟ προαιρετικός.
Οι υπερζηλωτικές τάσεις δεν είναι ορθόδοξες.

Τσακιτζής Καρυοφύλλης είπε...

Ανωνυμε 13/5/2017 9,27 μμ . Αν ειναι ετσι δεν θα υπηρχε Ορθοδοξια ουτε Κατηχουμενοι ουτε Οικουμενικες Συνοδοι ουτε θα χρειαζοταν να γραφαν την Θεια Λειτουργια περι Κατηχουμενων και Πιστων , οι Απ Ιακωβος , ο Μ.Βασιλειος , ο Ι Χρυσοστομος ολα θα ηταν τα ιδια οπως λενε σημερα οι Οικουμενιστες ουτε θα υπηρχαν Μαρτυρες βλεπε Μαρτυρες Ορθοδοξιας Σπ Μπιλαλη Τομος Α . Αν δεν υπηρχαν οι Αγιοι και οι Ι. Κανονες , σημερα θα ειχαμε Αρειανισμο και Ειδωλολατρεια.

Kyriakos Varveris είπε...

Επαναλαμβάνω άλλη μια φορά την ερώτηση :

Ας ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ότι είναι ακριβώς όπως τα γράφετε.

Για ποιο λόγο ένας πιστός να μην προσπαθήσει να λάβει τον έπαινο και την ιδιαίτερη τιμή ?

Μήπως δεν έχουμε αίρεση ?

Μήπως δεν κηρυσσεται γυμνή τη κεφαλή ?

Μήπως η αίρεση δεν έχει και την Συνοδική σφραγίδα ?

Και κάτι τελευταίο : Γιατί χαρακτηρίζεται με εμπάθεια (μη ορθόδοξους "υπερζηλωτές") αυτούς που σύμφωνα με τον κανόνα αξίζουν έπαινο και ιδιαίτερη τιμή ?

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com