25 Μαρ 2017

Απάντηση στον Ηγούμενο Εφραίμ, η αναφορά του Μητροπολίτη Λεμεσού και η θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Βουλγαρίας


Αποτέλεσμα εικόνας για γέροντας εφραίμ βατοπαιδινός

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΦΡΑΙΜ, Η ΑΝΑΦΟΡΑ  ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ  ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ
Κατά την πρόσφατη ομιλία του Γέροντα Εφραίμ της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, στην Κόρινθο (20 Μαρτίου 2017), ακροατής αναφέρθηκε στη  Σύνοδο της Κρήτης, στο σχετικό κείμενο όπου οι αιρετικές κοινότητες και ομάδες καλούνται ‘’ετερόδοξες εκκλησίες’’.  Ο Γέροντας Εφραίμ για το τόσο σοβαρό θέμα της Συνόδου της Κρήτης, που τόσο προβλημάτισε το πλήρωμα της Εκκλησίας, απάντησε  με επιμονή ότι : «Εις την Κρήτην έγινε η επισήμανση εις την Πίστιν εις την Μίαν Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν».  Η απάντηση του Ηγουμένου Εφραίμ αποδίδει επακριβώς τα αναφερόμενα στο σχετικό κείμενο της Συνόδου της  Κρήτης;    Δεν θα έπρεπε να λάβει αφορμή ο Γέροντας Εφραίμ, να τοποθετηθεί για το τόσο σοβαρό θέμα που συνετάραξε την Ορθόδοξη Εκκλησία;

Το ότι έγινε η επισήμανση αυτή στη  Σύνοδο της Κρήτης είναι αληθές, όπως όμως αληθές είναι και το γεγονός της απαράδεκτης αντίφασης να κληθούν οι αιρετικές κοινότητες και ομάδες, αρχικά ‘’εκκλησίες’’ και ακολούθως συμβιβαστικά ‘’ετερόδοξες εκκλησίες’’.  Αυτό εξάλλου είχε αποβεί και η αιτία να μην υπογράψει ο Μητροπολίτης Λεμεσού, ο Αμαθούντος και ο Λήδρας (από το πνευματικό περιβάλλον του Σεβ. Λεμεσού), αλλά και ο Μητροπολίτης Μόρφου, το κείμενο της Συνόδου της Κρήτης.  Γιατί τότε οι εν λόγω Επίσκοποι δεν υπέγραψαν;
Μάλιστα ο Μητροπολίτης  Λεμεσού σε επιστολή του για τα κείμενα όπως είχαν τεθεί πριν την Σύνοδο της Κρήτης έγραφε μεταξύ άλλων :  «Θεωρώ ότι Θεολογικά και δογματικά και νομοκανονικά η απόδοση του τίτλου ‘’Εκκλησία’’ σε αιρετικές ή σχισματικές κοινότητες είναι παντελώς λανθασμένη γιατί μία είναι η Εκκλησία του Χριστού, όπως αναφέρεται και στο άρθρο 1, και δεν μπορεί να ονομασθή από εμάς μία αιρετική ή σχισματική κοινότητα ως Εκκλησία, εκτός της Ορθόδοξης Εκκλησίας».  Αν δεν υπήρχε αυτή η αντίφαση αυτή δεν υπήρχε λόγος ο Μητροπολίτης Λεμεσού να έγραφε τέτοια επιστολή και κατά συνέπεια θα υπέγραφε τα κείμενα της Συνόδου της Κρήτης, τόσο εκείνος όσο και οι υπόλοιποι Επίσκοποι στην Κύπρο. 
Θα σημειώσουμε επίσης ότι στην    ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Βουλγαρίας www.bg-patriarshia.bg, ημερομηνίας 27 Ιουνίου 2016, όπου αναφέρεται  στο  κείμενο ‘’Η σχέση της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο’’, της Συνόδου της Κρήτης,  επισημαίνει ότι το κειμενο αυτό προκάλεσε τις περισσότερες αντιδράσεις, γιατί αναφέρει φανερά τον όρο ‘’εκκλησίες’’ για τις διάφορες αιρέσεις, συμπεριλαμβανομένων των Ρωμαιοκαθολικών (Παπικών), Προτεσταντών και Αντιχαλκηδονίων.  
Μάλιστα επισημαίνεται   στην επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Βουλγαρίας, ότι «εκτός από την Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υπάρχουν άλλες εκκλησίες, αλλά μόνο αιρέσεις και σχίσματα, και το να ονομάζονται ‘’εκκλησίες’’ είναι  θεολογικό, δογματικό και κανονικό λάθος».
Εκτός αυτών θα πρέπει να προσθέσουμε και την αναφορά στη Σύνοδο της Κρήτης, στις εκκλησιολογικές πρϋποθέσεις της «Δήλωσης του Τορόντο».   Θα αναφέρουμε από την Δήλωση αυτή το εδάφιο 5, όπου αναφέρει ότι «Οι εκκλησίες – μέλη του Π.Σ.Ε. αναγνωρίζουν στις άλλες εκκλησίες στοιχεία της αληθούς εκκλησίας».  Επίσης πρέπει να αναφέρομε και την  καταληκτική σημείωση της «Δήλωσης του Τορόντο», η οποία αναφέρει ότι «οι εκκλησίες αναγνωρίζουν ότι το να αποτελεί κάποιος  μέλος της εκκλησίας του Χριστού είναι πιο περιεκτικό από το να αποτελεί  μέλος της ίδιας του της εκκλησίας» και την οποία δυστυχώς οι τότε εκπρόσωποι των Τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών υπέγραψαν και ακολούθως κατά τη Σύνοδο της Κρήτης έγινε αναφορά σ’ αυτή.
Θα προσθέσομε επιλογικά και την επισήμανση του Ηγουμένου της Μονής Οσίου Γρηγορίου του Αγίου Όρους Γέροντα Χριστοφόρου, ο οποίος ανέφερε ότι ‘’είναι σφάλμα να θεωρηθούν Εκκλησίες, οι κακόδοξες χριστιανικές κοινότητες της Δύσης’’.  Προς τι λοιπόν οι τόσες επισημάνσεις, αν  ‘’Εις την Κρήτην έγινε η επισήμανση εις την Πίστιν εις την Μίαν Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν’’, χωρίς καμιά εκκλησιολογική εκτροπή;  

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς δεν έγινε καμιά εκκλησιολογική εκτροπή.
Γι αυτό και οι λέξεις του Γέροντα Εφραίμ ήτανε μετρημένες.
Εκτός και αν γνωρίζει καλά πως όντως έγιναν όχι μία αλλά πολλές θεολογικές εκτροπές και δεν μπορεί για κάποιο λόγο να τοποθετηθεί.
Εξ άλλου και οι υπόλοιποι επίσκοποι που αναφέρεται ο αρθρογράφος ότι δεν υπέγραψαν στην Κρήτη το επίμαχο κείμενο, στη συνέχεια και μέχρι σήμερα δεν έδωσαν το θεολογικό τους στίγμα για τη διαφωνία τους.
Ή άλλαξαν πορεία πλεύσης ή για κάποιο άλλο λόγο δεν θέλουν να ασχοληθούν άλλο με το θέμα αυτό.
Αισθάνομαι πως υπάρχει ένας αόρατος φόβος που δεν είναι και τόσο αόρατος, που κρατά τα στόματα και των ηγουμένων και των επισκόπων που δεν τους επιτρέπει να τοποθετηθούν.
Το ενθαρρυντικό είναι πως υπάρχουν ακόμη ορισμένοι που δεν φοβούνται και με παρρησσία καταθέτουν τη γνώμη τους και ας μην είναι και κληρικοί.
Ευχαριστούμε κ.Χαραλάμπους για τα άρθρα σας.Ο Θεός να σας ενισχύει.

Ανώνυμος είπε...


Ο Γέροντας είναι εξαίρετος ομιλητής.
Η ακριβής ομολογία όμως της ορθοδόξου πίστεως είναι άλλη υπόθεση.
Εύχομαι κάποια στιγμή να μπορέσει να μας παρηγορήσει και ομολογιακά.
Είναι άνθρωπος της προσευχής και του θεού.Έχουμε ανάγκη να τον ακούσουμε να υπερασπίζεται την πίστη μας από τις κακοδοξίες.
Επηρεάζει χιλιάδες πιστούς.
Ο θεός να του δίνει φωτισμό και χάρη.


Ανώνυμος είπε...

Την απάντηση την ξέρει καλά ο Γέροντας Εφραίμ.
Δεν χρειάζεται άλλες αναφορές.
Λίγο θάρρος χρειάζεται για να μας πει την αλήθεια.
Κάποια στιγμή θα το πράξει.
Το εύχομαι.

Ανώνυμος είπε...

Γέροντα Εφραίμ αν μιλήσεις εσύ συγκεκριμένα στο λαό του θεού για τη Σύνοδο της Κρήτης και φανερώσεις όλα όσα κακόδοξα ειπώθηκαν και καταγράφηκαν και τροχιοδρομήθηκαν, θα στηρίξεις πολλές ψυχές που έχουν ανάγκη ένα πνευματικό ηγέτη που να έχει πνεύμα θεού και ομολογιακό φρόνημα.
Μίλησε Γέροντα στο λαό του θεού.
Την ευχή σου.

Ανώνυμος είπε...

Αν δει κανείς το βίτεο αυτό της ομιλίας στο κροκίδειο της Κορίνθου, δύο πραγματα θα καταλάβει. Πρώτο ότι ο κ. Χαραλάμπους θέλησε να ασχοληθεί με το θεολογικό μέρος της τοποθέτησης του παρός Εφραίμ και δεύτερο ευγενικά αλλά χωρίς να μειώνει την ομολογητική απάντηση του παραλείπει αυτά που τονίζουν ότι απόφυγε να απαντήσει. Για τούτο στη διαμάχη με τον άθρωπο που τον ρώτησε τον έκοψε λέγονατς του άλλο αυτό το απάντησα.Όταν δει κανλενας το βίτεο θα κατάλαβει.
Α.Γ.

Ανώνυμος είπε...

Μέ ὅλο τό σεβασμό στό πρόσωπο τοῦ Ἡγουμένου καί στίς θέσεις τῶν ἀγαπητῶν σχολιαστῶν νομίζω ὅτι τά πράγματα εἶναι πάρα πολύ σοβαρά γιά νά μιλᾶμε μέ φραγκο-εὐγένειες καί νά διστάζουμε νά ποῦμε τήν ἀλήθεια τῶν πραγμάτων. Ὁ γέροντας Ἐφραίμ εἶναι προφανέστατο ὅτι ἐν καιρῶ αἱρέσεως προτιμᾶ νεωτεριστικά ἕναν δρόμο πού ποτέ δέν βάδισαν καί δέν πρότειναν οἱ Ἅγιοι Πατέρες. Ὁ Κύριος ζητᾶ καί ἐπαινεῖ τόν Ὁμολογητή Του καί ὄχι τόν ὁμιλητή. Κακά τά ψέμματα ἀγαπητοί συναναγνῶστες τοῦ ἐκλεκτοῦ αὐτοῦ ἱστολογίου: Λησμονοῦμε τόν φρικτό ἀποστολικό λόγο τόν λέγοντα ὅτι μᾶς χαρίσθηκε ἀπό τόν Θεό ὄχι μόνο νά πιστεύουμε σ' Αὐτόν ἀλλά καί νά πάσχουμε γι' Αὐτόν! Ἐάν γιά τά παληοχώραφα καί τίς παληολίμνες ὁ Ἡγούμενος ὑπέστη φυλάκιση ἀφοῦ κατασκανδαλίσθηκε τό πανελλήνιο, ἔστω καί χωρίς ὑπαιτιότητά του, ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ νά κάνει τώρα πού προδίδεται ἡ Πίστη καί ξεπουλιέται ἡ γλυκυτάτη Ὀρθοδοξία μας; Ὅσο γι' αὐτό πού εἶπε προφανῶς θέλοντας νά περάσει τή δυσκολία ἀβρόχοις ποσί ΚΑΙ ἀνακριβές εἶναι καί δέν δικαιοῦται νά τό λέει ὁ ἡγούμενος διότι εἶναι ἀδύνατο νά μή διάβασε τά συγκλονιστικά κείμενα τοῦ Μητροπολίτου Ναυπάκτου πού παρά τήν εὐγένεια τοῦ χαρακτῆρος καί τήν μετριοπάθειά του μαρτυρεῖ "τέρατα καί σημεῖα", κακοδοξίες καί ἀθεολογησίες ἀπαράδεκτες καί μεθοδεύσεις ξένες καί ἀπάδουσες γιά ὀρθοδόξους Συνόδους. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ! Σ' αὐτούς τούς καιρούς οἱ μή ὁμολογοῦντες εἶναι συμβιβασμένοι καί χλιαροί περί τήν Πίστη κἄν Ἱερεῖς, κἄν Ἐπίσκοποι κἄν Πατριάρχαι, κἄν Σύνοδοι!

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει και ο δρόμος της ανάκλησης των ατυχών δηλώσεων του.

Κ.

Ανώνυμος είπε...

Πάτερ, είσαι ο μόνος Αγιορείτης ηγούμενος, που δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ζεις εκτός πραγματικότητος. Γνωρίζεις, χωρίς πάσης αμφιβολίας, και τα αγιορείτικα και τα πατριαρχικά αλλά και τα κοσμικά σε παγκόσμια κλίμακα και από την καλή και από την ανάποδη. Γνωρίζεις τι γίνεται ανά τον κόσμο με τα οικουμενιστικά από τους ορθοδόξους επισκόπους και κληρικούς και καθηγητές και λοιπούς αυτού του ρεύματος. Γνωρίζεις ποιοι αξιόλογοι άνθρωποι πάλι αγωνίζονται αντιστεκόμενοι, προβάλλοντας ως μάρτυρες τους αγίους και τις αποφάσεις των Συνόδων.Κάνοντας λοιπόν έναν συμψηφισμό όλων αυτών με τα της "συνόδου" του Κολυμπαρίου, πιστεύεις αλήθεια πως: «Εις την Κρήτην έγινε η επισήμανση εις την Πίστιν εις την Μίαν Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν»; Αδύνατον να γίνουν πιστευτά τα λεγόμενά σου, ακόμη και από τον πιο καλοπροαίρετο απλό χριστιανό. Πόσο μάλλον από σένα, που έχεις γραφτεί στη συνείδηση των Ελλήνων και όλων των χριστιανών με τα μαρτύρια που τράβηξες από τους αντίχριστους και με την όντως χαριτωμένη στάση σου. Δεν μπορεί!Δεν τα πιστεύεις αυτά που λες! Τώρα, ανεξάρτητα με το ποιος είναι ο λόγος της αποφυγής της ομολογίας σου στο θέμα, μας αφήνεις ανοιχτή μεγάλη πληγή, που προκαλεί φυσικά πόνο και θλίψη. Κρίμα...
Ηλιάδης Σάββας

Αντιοικουμενιστής είπε...

Είναι μακράν ο πλέον φανατικότερος του οικουμενισμού εις το Περιβόλαιον της Κυρίας ημών Θεοτόκου και ουδέποτε πρόκειται να αναγνώσετε ή να ακούσετε τι εξ αυτού εναντίον του φρικτού οικουμενισμού. Μακάρι να μην είναι έτσι και να τα γράφω λάθος! Η κατάστασις τον Άγιον Όρος είναι εξαιρετικώς κρίσιμος και λίαν συντόμως θα ανακύψουν θέματα άτινα θα αφήσουν πολλούς άναυδους... Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...

Ανώνυμος είπε...

Ανακληση των δηλώσεων του δεν θα γίνει μάλλον.Αν βλάπατε το βίντεο αυτό και τη διαμάχη που έγινε με τον ακροατή που για την λύπη του το κάλεσε τραγμένο ούτε ατυχείς απλά θα χαρακτηρίζατε τις δηλώσεις του, αλλά και θα καταλαβαίνατε ότι καμιά διορθωτική δήλωση δεν θα γίνει.
Τ. Π.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ στο video είδα ένα ηγούμενο να ειρωνεύεται ένα απλό άνθρωπο αποκαλώντας τον ταραγμένο, μόνο και μόνο επειδή τόλμησε να ρωτήσει για τη Σύνοδο της Κρήτης.
Με σκανδάλισε η συμπεριφορά του και γενικά ο τρόπος που απάντησε στον άνθρωπο.
Όσο για την ουσία της απάντησης του καλύτερα να μην πω τίποτα.
Ας μιλήσουν οι ειδικοί.

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ.ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ.Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΕ ΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ.ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΕ;ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΣΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙ ΑΥΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Σας παρακαλώ, μην χάσουμε τα λογικά μας. Οικουμενιστής δεν είναι ο π. Εφραίμ, είναι αντιοικουμενιστής. Αυτό που προσπαθεί εδώ να κάνει -μάλλον ατυχώς, ας το κρίνει ο κόσμος- είναι ότι προσπαθεί να κάνει ορθόδοξη την Σύνοδο της Κρήτης.
Ο π. Εφραίμ δεν είπε ότι υπάρχουν πολλές Εκκλησίες, είπε ότι στην Κρήτη η Σύνοδος δέχθηκε την μία, αγία, καθολογική και αποστολική Εκκλησία. Μην αδικούμε τον π. Εφραίμ και τον ονομάζουμε οικουμενιστή χωρίς να είναι ο άνθρωπος.

Ο ανώνυμος "Αντιοικουμενιστής" πού βρήκε ότι ο π. Εφραίμ είναι "ο φανατικότερος του οικουμενισμού" στο Άγιο Όρος;

Ζηνάς

Αντιοικουμενιστής είπε...

Αγαπητέ κ. Ζηνά, εάν ο Εφραίμ ήτο αντιοικουμενιστής εις το δικαστήριον θα είχε την τύχην του γείτονά του, γέροντος Μεθοδίου, ηγουμένου της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, ος κατεδικάσθη εις είκοσι και ένα έτη φυλακίσεως δια ηθικήν αυτουργίαν(!) δια μίαν και μόνον ρίψιν φιάλης εφλέκτου υλικού, οία επραγματοποιήθη εξ ενός ετέρου μοναχού της αδελφότητος της Ι. Μ. Εσφιγμένου, προσπαθώντας όπως αποτρέψη αλλοδαπόν (και πιθανόν αλλόδοξον) χειριστήν εκσκαπτικού μηχανήματος να κατακρημνίση την θύραν οικήματος ανήκον εις την ως άνω Ι. Μονήν και αποφευχθή τοιουτοτρόπως πιθανός βαρύς ή και θανάσιμος τραυματισμός μοναχών, οίοι ευρίσκοντο όπισθεν της θύρας. Η ποινή δεν έχη ανασταλτικό χαρακτήρα, ούτε και είναι εξαγοράσιμος. Αγαπητέ τι έτερον αναζητάς; Όταν βρης εν κείμενον ή μία ομιλία του ηγουμένου Εφραίμ εις ην να καταδικάζη και να καταγγέλλη την ψευδοσύνοδον της Κρήτης σε παρακαλώ όπως το δημοσιεύσης ώστε και ημείς να πληροφορηθώμεν τα τοιαύτα και μετά χαράς να αλλαλάξωμεν τω Θεώ και να πανηγυρίσωμεν το γεγονός. Το παρήγορον είναι ότι και μόνος σου ομολογής ότι ο γ. Εφραίμ "προσπαθεί εδώ να κάνει - μάλλον ατυχώς, ας το κρίνει ο κόσμος - ορθόδοξη την Σύνοδο της Κρήτης". Εις "αντιοικουμενιστής" γέροντας θα έπραττε τι τοιούτον; Αδελφοί, φεύγετε τους οικουμενιστάς, τους φιλοοικουνιστάς και τους κρυφοοικουμενιστάς ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμε αντιοικουμενιστή πλατιάζεις χωρίς λόγο στο σχόλιο σου για να περιγράψεις το συμβάν που έγινε αιτία να καταδικασθή ο Μεθόδιος. Δεν σου είπε κανείς ότι οι αντιοικουμενιστικοί αγώνες του π. Εφραίμ είναι το ίδιο με του Μεθοδίου. Βγήκες απο το κεντρικό ζητούμενο που δεν είναι η σύγκριση Μεθοδίου-π. Εφραίμ.
Σου ζητήθηκε να αιτιολογήσεις το γιατί ο π. Εφραίμ είναι ο φανατικότερος οικουμενιστής του αγ. Όρους και εκεί δεν απάντησες καθόλου.
Τα περι κρυπτοοικουμενισμού θα τα δεχθούμε αν μας δώσεις χειροπιαστά ντοκουμέντα. Μέχρι τώρα ουδέν έδωσες.

Αντιοικουμενιστής είπε...

Αγαπητέ "Ανώνυμε" 29 Μαρτίου 2017 - 11:39 μ.μ., δεν συνέκρινα τους δύο ηγουμένους ως προς τον αντιοικουμενιστικόν τους αγώνα αλλά ως προς την αντιμετώπισιν οίαν είχαν εκ των δικαστών των! Ο εις κατεδικάσθη διατί είναι όντως αντιοικουμενιστής και ο έτερος αθωώθη διατί δεν είναι! Άλλωστε, και σύμφωνα με γνωστή δια την προσήλωσιν εις τον οικουμενισμόν, εκκλησιαστικήν ιστοσελίδαν, αμέσως μετά την αθωωτικήν απόφασιν, έσπευσε εις συνάντησιν με τον οικουμενικόν πατριάρχην και κήρυξε εις το εκκλησίασμα της Πόλεως εναντίων όσων αντιδρούν εις την ψευδοσύνοδον της Κρήτης! Δια το ότι δεν είσαι καλώς πληροφορημένος ή δεν επιθυμής όπως πληροφορείσαι δια την (τραγικήν) εκκλησιαστικήν κατάστασιν δεν είμαι υπεύθυνος. Εις εκκλησιαστικός ανήρ ή είναι αντιοικουμενιστής, δηλαδή σύμφωνος με τους Αγίους Πατέρας, τας Αγίας Οικουμενικάς Συνόδους και την Ιεράν Παράδοσιν της Μιάς Αγίας Ορθοδόξου Καθολικής, Αποστολικής και Πατερικής Εκκλησίας, ή είναι οικουμενιστής, δηλαδή απορρίπτη την έως σήμερον Πατερικήν Θεολογίαν και Δογματικήν ως αναχρονιστικήν και ξεπερασμένην, συντάσσεται με τον κόσμον και αισθάνεται την ανάγκην όπως εξέλθη εκ του κελίου της μετανοίας του, συνάψη σχέσεις με (σκληρούς νεοταξίτας) πολιτικούς, με δεδηλωμένας απόψεις υπέρ των γνωστών νεοταξικών απόψεων, διατηρεί φιλικάς σχέσεις με δεδηλωμένους φιλοοικουμενιστάς μητροπολίτας, ους επισκέπτεται και τον επισκέπτονται συχνώς και πολλά έτερα. Η αυτή συμπεριφορά, η παρέμβασίν του εις πρόσφατην σύναξιν της Ι. Μ. Κορίνθου, φανερώνουν το αδιάψευστο της, ως πρότερον, διαπιστώσεως. Ωστόσο, εάν ου δύναμαι όπως σε πείσω, ευχαρίστως δέχομαι όπως με πείσης εσύ! Όταν βρης εν κείμενον ή μία ομιλία του εν λόγω ανδρός, εις ην να καταδικάζη και να καταγγέλλη την ψευδοσύνοδον της Κρήτης σε παρακαλώ όπως το δημοσιεύσης ώστε και ημείς να πληροφορηθώμεν τα τοιαύτα και μετά χαράς να αλλαλάξωμεν τω Θεώ και να πανηγυρίσωμεν το γεγονός! Τοιαύτα εισί αρκετά δι’ εμέ. Αδελφοί, φεύγετε τους οικουμενιστάς, τους φιλοοικουμενιστάς και τους κρυφοοικουμενιστάς ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε αντιοικουμενιστή και πάλι στο σχόλιο σου τσουβαλιάζει τα ατσουβάλιαστα και μιλάς με αερολογίες για τον π. Εφραίμ.
Πού βρήκε ότι ο π. Εφραίμ στις ομιλίες του δεν σύμφωνος με τους Αγίους Πατέρας, τας Αγίας Οικουμενικάς Συνόδους και την Ιεράν Παράδοσιν της Μιάς Αγίας Ορθοδόξου Καθολικής, Αποστολικής και Πατερικής Εκκλησίας;
Έχεις κάτι συγκεκριμένο να μας δείξεις;

Πού βρήκες ότι ο π. Εφραίμ είναι οικουμενιστής, δηλαδή απορρίπτη την έως σήμερον Πατερικήν Θεολογίαν και Δογματικήν ως αναχρονιστικήν και ξεπερασμένην;
Πού βρήκες ότι συντάσσεται με τον κόσμον ;
Έχεις ακούσει τις ομιλίες του; είδες εκεί τίποτα το κοσμικό; είδες να κατηγορή την πατερική θεολογία και δογματική σαν ξεπερασμένη;
Αν τώρα έχει άλλη τακτική για τη σύνοδο της Κρήτης και προσπαθεί να την κάνει ορθόδοξη αυτό είναι άλλο. Δεν μεταφέρει τα οικουμενιστικά μηνύματα της Κρήτης, προσπαθεί να την κάνει ορθόδοξη. Αυτό δεν τον κάνει οικουμενιστή, ούτε κρυπτοοικουμενιστή.

Ανώνυμος είπε...

Κατα το έωλο σκεπτικό του ανώνυμου "αντιοικουμενιστή" όποιος καταδικάζεται από τα δικαστήρια είναι αντιοικουμενιστής και όποιος αθωώνεται είναι οικουμενιστής!! Και θέλεις να μας πείσεις με τέτοια σκεπτικά;
Δεν έχεις μάθει για τον δεδηλωμένο αντιοικουμενισμό του π.Εφραίμ στο πρόσφατο παρελθόν;
Νομίζεις ότι άλλαξε τόσο γρήγορα;

Αντιοικουμενιστής είπε...

Η ψευδοσύνοδος της Κρήτης ΔΕΝ είναι ορθόδοξος και ουδέποτε και εξ οιουδήποτε δύναται ποτέ να "βαπτισθή" ορθόδοξος. Όστις προσπαθή να πείση ότι το ψευδοσυνέδριον της μιάς εβδομάδος απεφάνθη ότι οι ετερόδοξοι πάσης φύσεως, έτεροι μεν κατεδικασμένοι εξ αποφάσεων Αγίων Οικουμενικών Συνόδων, έτεροι δε κατεδικασμένοι εκ των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων, ων απέφυγε την αναγνώρησιν το εν Κολυμβαρίω ψευδοσυνέδριον, είναι ή όχι φερέφωνον και συνεργός των οικουμενιστών; Γνωρίζεις, αγαπητέ, τι εστί "μοναχός" και τι υποσχέσεις έδωκε ενώπιων Θεού και ανθρώπων; Οπωσδήποτε εις μοναχός δεν είναι γυρολόγος μητροπολιτικών εδρών και γραφείων, ωμών νεοταξιτών πολιτικών. Άρα, εις τοιούτος μοναχός δεν ευρίσκη ενδιαφέρον εις το κελίον του, αλλά εις τον κόσμον. Όστις ευρίσκη πολλά "ορθόδοξα" εις αυτάς τας εικόνας και τας κινήσεις, ας ακολουθήση. Εμέ, προσωπικώς, με θλίβουν βαθύτατα. Έωλος και άδικος παραμένη μόνον η εξοντωτική ποινή εις τον ηγούμενον Μεθόδιον. Όχι αγαπητέ, δεν επιθυμώ να σε πείσω. Εσύ αύριο θα δης τον πάπαν εις το Άγιον Όρος, αγκαζέ με ικανούς ηγουμένους και δε θα πείθεσαι. Όπως σήμερα βλέπης τους ηγουμένους αγκαζέ με άθεον Δήμαρχον ή Πρωθυπουργόν, οίοι αμφότεροι στηρίζουν ότι μίσεθνον και αντίχριστον υφίσταται, και δεν πείθεσαι. Όπως βλέπης όλην την σύνοδον του πατριαρχείου αγκαζέ με τον πάπαν και δεν πείθεσαι! Οι παπικοί από καιρού αλωνίζουν εις το Άγιον Όρος, δεν το γνωρίζης; Όσο δια το αν αλλάζουν γρήγορα οι άνθρωποι; Ναι, αγαπητέ, πολύ γρήγορα. Ειδικώς όταν τα συμφέροντα είναι μεγάλα. Αδελφοί, φεύγετε τους οικουμενιστάς, τους φιλοοικουμενιστάς και τους κρυφοοικουμενιστάς ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...

Ανώνυμος είπε...

Ο σεβαστός "Αντιοικουμενιστής" δεν έφερε τίποτα που να δικαιολογεί την είδηση του ότι ο π. Εφραίμ είναι ο φανατικότερος οικουμενιστής του αγ. Όρους. Όταν λέμε κάτι να μην το λέμε στον αέρα και αδικούμε καλά πρόσωπα σαν τον π. Εφραίμ τον βατοπαιδινό.

Ζηνάς

Παντελεήμων Ηλιάδης είπε...

Μας επεισες οτι ο Μεθοδιος ειναι αγωνιστης..... χαιρετισματα.....

Ανώνυμος είπε...

Ο "αντιοικουμενιστής" δεν τα ζυγίζει σωστά σε όσα κατακρίνει τον π. Εφραίμ.
Ο π. Εφραίμ δεν είναι "γυρολόγος μητροπολιτικών εδρών και γραφείων, ωμών νεοταξιτών πολιτικών", έχει καλούς σκοπούς, χριστιανικούς για όλες τις εξόδους του από το Άγιο Όρος και δεν εξυπηρετεί προσωπικά του συμφέροντα. Μην κατακρίνει ο "αντιοικουμενιστής" τόσο βιαστικά τον αντιοικουμενιστή π. Εφραίμ. Για άλλους ίσως να έχει δίκαιο....


υ/γ
μιλάω για τον π. Εφραίμ και μόνον, όχι για άλλον που πολύ πιθανόν να τα κάνει για προσωπικά του συμφέροντα.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com