5 Ιαν 2017

Το ότι δεν υπόγραψαν το τελικό κείμενο της Συνόδου της Κρήτης 17 Σέρβοι Ιεράρχες είναι αληθέστατο. (Απάντηση στον κ. Μάρκο Πεϊκοβιτς για το δήθεν ‘’ψεύδος’’)

Αποτέλεσμα εικόνας για Holy Assembly of Bishops of the Serbian Orthodox Church
ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ 17  ΣΕΡΒΟΙ  ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣΤΑΤΟ
(Απάντηση στον κ. Μάρκο  Πεϊκοβιτς για το  δήθεν ‘’ψεύδος’’)
Αναφορικά με το δημοσιευθέν κείμενό μου ‘’Ποια η ισχύς της θέσης των Σέρβων Ιεραρχών, δεν υπόγραψαν  το τελικό κείμενο της Συνόδου της Κρήτης’’ δημοσιεύτηκε εκτενές σχόλιο-κείμενο,  του κ. Μάρκου Πεϊκοβιτς, στο οποίο μεταξύ άλλων αναφέρει τα εξής : «Εκτός από τον ισχυρισμό του κ. Β. Χαραλάμπους ότι ‘’η Ορθόδοξη Εκκλησία της Σερβίας συμμετείχε στη Σύνοδο της Κρήτης με 25 Ιεράρχες της συμπεριλαμβανομένου και του Πατριάρχη Σερβίας Ειρηναίου, τίποτα δεν είναι σωστό στο δικό του κείμενο».  

Πως έχει εφεύρει τρόπο ο Σέρβος αδελφός, να  σκυλεύσει το κείμενό μου;  Που είναι το ψεύδος;   Όλοι γνωρίζουν ότι 17 Ιεράρχες της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Σερβίας  δεν υπόγραψαν  το τελικό κείμενο της Συνόδου της Κρήτης.  Κυκλοφόρησε και το σχετικό μέρος των υπογραφών φωτογραφημένο.  Μάλιστα έχουν προοηγηθεί αρκετά κείμενα από διάφορα ιστολόγια  για το γεγονός τούτο. Που είναι το ψεύδος;   Δεν είναι τίμιος ο τρόπος με τον οποίο ο Σέρβος αδελφός, πραγματεύεται το σχόλιό του.  Πουθενά δεν αναφέρομαι σε θεολογική θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Σερβίας, ούτε καν στη στάση της.  Επίσης κανένας έπαινος δεν υπήρχε για τη μη υπογραφή από τους Ιεράρχες της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Σερβίας. Πως έχει εφεύρει τρόπο ο Σέρβος αδελφός, να  σκυλεύσει το κείμενό μου;   Γιατί τέτοια πολεμική;
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Σερβίας  συμμετείχε στη Σύνοδο της Κρήτης με 25 Ιεράρχες της συμπεριλαμβανομένου και του Πατριάρχη Σερβίας Ειρηναίου.  Από τους 25 Ιεράρχες, οι 17 δεν υπόγραψαν  το τελικό κείμενο της Συνόδου της Κρήτης.  Η αναφορά του κ. Μάρκου Πεϊκοβιτς,  ότι ‘’μόνο δύο από αυτούς που δεν υπέγραψαν έχουν δηλώσει δημοσίως ότι δεν υπέγραψαν ο Μαυροβουνίου και Παραθαλασσίας Αμφιλόχιος και ο Μπάτσκας Ειρηναίος’’, ποιο ψεύδος καταδεικνύει στο κείμενό μου;  Η ασάφεια που προβάλλεται από τον ισχυρισμό του ότι ‘’μόνο δύο από αυτούς που δεν υπέγραψαν έχουν δηλώσει δημοσίως ότι δεν υπέγραψαν’’ καταδεικνύει δικό μου ψεύδος;  Το ότι δεν υπέγραψαν είναι γεγονός αναμφισβήτητο και έχουν γίνει πάμπολλες δημοσιεύσεις περί τούτου. 
Και τέσσερεις Ιεράρχες της Εκκλησίας της Κύπρου δεν υπόγραψαν, συνεπώς επειδή ‘’δεν  έχουν δηλώσει δημοσίως ότι δεν υπέγραψαν’’, θα υποθέσουμε ότι δεν υπέγραψαν;   ΄Έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο φωτογραφημένες οι καταστάσεις με τις υπογραφές.  Δεν είναι τίμιο να αποδίδει ‘’ψεύδος’’ ο κ. Μάρκος Πεϊκοβιτς.  Το μόνο που κατάφερε είναι να προσδώσει χαρά σε όσους με πλήθος υβριστικών θεώρησαν τα λεγόμενα του  κ. Μάρκου Πεϊκοβιτς, ως ορθά και ότι δήθεν ‘’κάτι γνωρίζει’’. 
Οι μόνες αναφορές που έκανα στη Ορθόδοξη Σερβία είναι οι συχνές αναφορές που κάνω σε κείμενα μου, λόγων  του  Ομολογητή Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς (λυπούμαι που πρέπει  να  αναφέρω, ότι αν περιτρέξει ο Σέρβος αυτός αδελφός, τους διαδικτυακούς ιστότοπους δεν θα βρει αλλού τόσες συχνές αναφορές  στα προικώα λόγια του μεγάλου αυτού Αγίου μας).  Το κείμενο είναι ξεκάθαρο στις θέσεις που εκφράζονται και δεν είναι τίμιο το να προβαίνει σε αυθαίρετα συμπεράσματα. 
Το κείμενο  έχει γραφεί για να καταδειχθεί ότι αν υπέγραφαν ή όχι οι υπόλοιποι Ιεράρχες πλήν των Προκαθημένων, καμιά ισχύς δεν είχε η υπογραφή τους, με το παράδοξο σύστημα που εφαρμόστηκε.  Το κείμενο δεν έχει γραφεί προς έπαινο ή προς συνηγορία της θέσης της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Σερβίας για τη Σύνοδο της Κρήτης.  Αυτά που λέγει για το κείμενο μου ο Σέρβος αδελφός, είναι αυθαίρετα συμπεράσματα.  Μάλιστα με ρητορικό και ανοίκειο ύφος, επιτίθεται κατ’ επανάληψη με την ερωτηματική φράση, ‘’όλα αυτά δεν σας προβληματίζουν κύριε;’’, για να κάνει πιο αξιόπιστη την αυθαίρετη πολεμική του.  Γιατί τέτοια πολεμική;
Δείτε και:

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνατε, γιατί είδαμε σε άλλα μποκς να προσβάλλουν τον κ. Χαραλάμπους με αυτο το κείμενο του ανθρώπου αυτού από τη Σερβία. Ότι λέει είναι αλήθεια. Είδαμε τις φωτογραφίες με αυτό που δεν υπόγραψαν οι περισσότεροι Σέρβοι Επίσκοποι στην Κρήτη.
Ε.Α.

Ανώνυμος είπε...

Έχει δίκαιο.Γιατί το πήγε αλλού ο Σέρβος.Δεν κατάλαβε τι ήθελε να πει.Ήταν ολοφάνερο ότι ήθελε να πεί ότι που τα άκανα με τη ψήφο τους Προκαθημένους ήταν επιταγή χωρίς αντίκρυσμα η υπογραφή άλλων επισκόπων.

Νικόλαος Ἀγγελίδης είπε...

Εντάξει, δεν υπέγραψαν.
Είναι όμως οικουμενιστές ή όχι, αυτό έχει σημασία.
Απμακρύνθηκαν από αυτούς που είναι οικουμενιστές ή όχι;
Κατέδειξαν τον πατριάρχη τους ως αιρετικό ή όχι;

Πιστεύουν ότι οι παπικοί είναι Εκκλησία;

Συμπροσεύχονται με αιρετικούς ή όχι;\

Τους καλούν σε λειτουργίες ή όχι;

Αυτά τα ερωτήματα θα έπρεπε ννα μας απασχολούν.

John Papadopoulos είπε...

Praeterea censeo


Δὲν ἀκολουθοῦμε ΚΑΝΕΝΑ θεληματάρη,
ἀπὸ ΚΑΝΕΝΑ καπετανᾶτο (ἑλλαδικὸ ἤ ἐξωχώριο)
σὲ ΚΑΜΜΙΑ "ἀποτείχιση".

[Ἔτσι, γιὰ νὰ τὸ ἐμπεδώνουμε σιγὰ-σιγά ...]

Ανώνυμος είπε...

Μα τόσο δύσκολο είναι να καταλάβετε ότι ο Σέρβος λέει ότι δεν είχαν αντίκρυσμα οι υπογραφές, γιατί στην πράξη αποδέχτηκαν την Σύνοδο και γενικότερα τον Οικουμενισμό, και το Π.Σ.Ε.;
Ε.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Δέν είπε βρέ παιδιά ο άνθρωπος οτι είναι ψέμα οτι δέν υπέγραψαν , διασαφήνισε οτι και που δέν υπέγραψαν δέν είναι γιατί ειναι αντίθετοι στον οικουμενισμό Διαβάστε προσεκτικότερα !

Ανώνυμος είπε...

Στο κείμενο του κ. Χαραλάμπους που βρήκε το ψεύδος.Ξεκάθαρα αναφέρει ο κ. Χαραλάμπους ότι τι κι αν δεν υπόγραψαν.Καμιά ισχύ δεν είχε ούτε αν υπόγραφαν ή αν δεν υπόγραφαν.Είναι ΄ξεκάθαρο ότι επιτίθεται με εμπάθεια σε ένα ξεκάθαρο κείμενο.
Ε.Ε.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε 11:23 αυτο ακριβώς ζητούν όσοι διαφωνούν με τη σύνοδο Κρητης:
θέλουμε να μείνουμε ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ και όχι παπικοί. θέλουμε να είμαστε μελη στη ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΉ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και δεν θέλουμε να σερνομαστε ΠΙΣΩ από κανενα θεληματαρη καπετάνιο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ που προσπαθεί να επιβάλει στατικό τω τροπω τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ και την λατινοφροσυνη του.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Παπαδόπουλε , ΄΄θεληματάρης ΄΄ στο μοναχικό λεξιλόγιο είναι ο άνθρωπος που υπηρετεί το ίδιον θέλημα έστω καί μέ το πρόσχημα της ομολογίας Τί σχέση έχει αυτό μέ την κατάσταση που βιώνουμε ; Μήπως οι άγιοι και ομολογητές ήταν ΄΄θεληματάρηδες ΄΄ ; Φυσικά η πνευματική ζωή καθαρίζει και λαμπικάρει το βουλητικό της ψυχής ,ώστε ο άνθρωπος να αποκτά ισχυρή θέληση , να γίνεται δηλαδή ΄΄σκληρό καρύδι΄΄ και όχι κουραμπιές Χάρις οφείλεται και όχι λοιδορία Οι ασπόνδυλοι , οσφυοκάμπτες ,ριψάσπιδες , χ@στες και όλα τά κοσμητικά αυτού του γνωστού ανθρωπότυπου είναι ανίκανοι για οτιδήποτε Βιώνουμε την νοσηρότητα της αποσύνθεσης των χαρακτήρων στον εθνικό , εκκλησιαστικό ,πνευματικό βίο Ευχαριστούμε δέν θα πάρουμε !

Ανώνυμος είπε...

Όταν βλέπομε ένα κείμενο το αξιολογούμε με βάση αυτό που θέλει να πει και όχι αυτό που έχομε μέσα μας. Τι ήθελε να μας πει.Αυτό είναι φανερό ότι ο άνθρωπος ήθελε να πει ότι το σύστημα να ψηφίζουν μόνο οι Προαθ'ημενοι δεν είναι σωστό.Τίποτε άλλο.Βρήκαν και την ευκαιρία κάποιοι που έχουν αδόκιμο ζήλο και άρχισαν τις προσβολές.
Π. Ξ.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά κάποιοι τα βλέπουν όλα αν είναι αποτειχισμένος κάποιος ή όχι. Αυτό που θ'ελουν να πουν θα το πουν ότι κι αν γράφει το κείμενο.Αυτό είναι κριτική ή απωθημένο;

John Papadopoulos είπε...

Εὔχομαι νὰ μὲ βγάλη ψεύτη ὁ Θεὸς κι ἡ Πρόνοιά Του, ποὺ κατευθύνει καὶ τῆς Ἐκκλησίας τὴν πορεία, ἀλλὰ βλέπω μὲ μαθηματικὴ βεβαιότητα νὰ μᾶς ἔρχωνται σχίσματα, σχισματάκια, κόντρα-σχισματάκια καὶ περαιτέρω διασπάσεις.

Σᾶς τὸ ἐπισημαίνω ἐγκαίρως, μὲ πόνο ψυχῆς. Τὸ λέω χοντρά, γιὰ νὰ τὸ καταλάβουμε ὅλοι καὶ τὴν ὑστάτη, ἔστω, στιγμὴ νὰ σκύψουμε ἐντός μας, μὲ προσευχὴ καὶ ταπείνωση.

Τὴν ἀπευκταία αὐτὴν ἐξέλιξη μᾶς τὴν ἐγγυᾶται τὸ ἐκρηκτικὸ «χαρμάνι» ταμπεραμέντων, ἀντιλήψεων καὶ προϊστορίας τοῦ «χώρου». Τρώγονται ὅλοι μὲ ὅλους! «Συνθηκολογημένοι», «κιοτῆδες», «ρεφορμιστὲς» εἶναι οἱ μισοὶ γιὰ τοὺς ἄλλους μισούς. Κωμικὸ θά ᾽ταν τὸ θέαμα, ἄν δὲν ἥπτετο τῶν τιμίων τῆς πίστεως. Θυμίζει φραξιακὸ ἀλληλοφάγωμα τοῦ ΚΚΕ (μ-λ) κατὰ τοῦ (ΜΛ) ΚΚΕ καὶ τοῦ τοῦ ΚΚΕ κι ὅλων μαζὶ κατὰ τοῦ ΚΚΕ (ἐσ.) Τίποτε τὸ «ἅγιο», τὸ «στερρῶς ὁμολογιακὸν» δὲν ὑπάρχει σ᾽ ὅλα αὐτά. Ἑγωϊσμὸς πολὺς καὶ μόνο, μὲ συνέπεια νὰ βρίσκωνται σὲ σύγχυση καὶ πολλοὶ καλοπροαίρετοι.

(Μιλᾶμε ὅτι τὰ ἄτομα ἀδυνατοῦν νὰ συννενοηθοῦν καὶ στὰ στοιχειώδη. Τόσο θεριεμένοι ἐγωϊσμοὶ ὑπάρχουν!
Καὶ γιὰ νὰ μην εἴμαστε ἐντελῶς ἐκτὸς θέματος,
πῆτε μου -σᾶς παρακαλῶ- τὶ ἐντύπωση ἀποκομίζει γιὰ τὴν ποιότητα καὶ γιὰ τὸ ἐπίπεδο τοῦ «χώρου» ὁ οἱοσδήποτε μέσος εὐσεβὴς ἄνθρωπος ἀπὸ τὸ ἐπίδικο ζήτημα αὐτῆς ἐδῶ λ. χ. τῆς κεντρικῆς ἀναρτήσεως ...
Ἔλεος!)

Δῆτε, ἐπαναλαμβάνω, Τρικαμηνᾶδες, Τσολογιάννηδες, Σημάτηδες. Δῆτε τῆς Μαγδαληνῆς τῆς Καραγατσίδου (στὴν Κοζάνη) τὰ τέλη. Δῆτε τὸ κατάντιο (τοῦ αὐτοαποκαλουμένου «λείμματος») τῶν Ὑπερορίων Ρώσσων. Δῆτε τοὺς ἐντελῶς πλανεμένους καὶ πολυκέφαλους Παλαιοημερολογίτες.
Μὴ μοῦ πῆτε δέ, ὅτι «τσουβαλιάζω» ἀνόμοιες καταστάσεις, διότι κοινὸς παρονομαστὴς ὅλων αὐτῶν μὲ τοὺς κήρυκες τῆς «Ἀποτειχίσεως» εἶναι ὁ ἐγωϊσμός : γυνός, ὠμός, ἀνεπεξέργαστος, μὲ «φύλλο συκῆς» τὴν μέριμνα γιὰ τὸ «ἀκαινοτόμητον τῆς πίστεως».

Ἐξυπακούεται ὅτι ὅσο ἀπειλεῖ ὁ «ἀντικαπιταλισμὸς» τῶν Ἐξαρχείων καὶ τὰ μανιφέστα του τὸν Στουρνάρα, τὸν Μάριο Ντράγκι ἤ τὸν Κωστόπουλο τῆς «ΑΛΦΑ», ποὺ φουμάρουν ἀμέριμνοι τὸ ποῦρο τους, ἄλλο τόσο κι ὁ θόρυβος ποὺ παράγουν ὡρισμένες συνιστῶσες τοῦ «ἀντιοικουμενισμοῦ», ἀποτελεῖ ἀπειλὴ γιὰ τὰ σχέδια τῶν καρριεριστῶν (καὶ πνευματικῶς κομφορμιστῶν) θεολόγων καὶ κληρικῶν, οἱ ὁποῖοι ἔχουν ἐπενδύσει στὴν ἀρξαμένη κατρακύλα.

Προσέξτε πολὺ -
Προσέξτε πολὺ τὸν κοσμάκη ποὺ θὰ πάρετε στὸν λαιμό σας!

Ἐμεῖς, πάντως, ΔΕΝ ἀκολουθοῦμε σὲ ΚΑΜΜΙΑ ἀποτείχιση ΚΑΝΕΝΑ θεληματάρη.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον κύριο Παπαδόπουλο.

maria.p. είπε...

Kάθε άνθρωπος με λίγο φόβο και αγάπη Θεού ή έστω λίγη κοινή λογική, συναισθάνεται τη βαρύτητα των καταστάσεων και ότι το επόμενο διάστημα υπάρχει όντως ο κίνδυνος να ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου με κύρια ευθύνη όσων ανυποχώρητα παρά τον πολυετή σκανδαλισμό συνεχίζουν να κατευθύνουν τα πράγματα σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, με καταλυτικό και καταληκτικό γεγονός [μετά από ένα αιώνα συγκεκριμένων πραγμάτων] τη σύνοδο και τα διπλωματικά [όπως τα χαρακτήρισε και ο μ.Ναυπάκτου] κείμενα.Γι αυτό άγιοι γέροντες μας είχαν προειδοποιήσει και παρακαλούσαν τον Θεό να μην γίνει.
Ακόμα όμως και αν την παραβλέψουμε, την θεωρήσουμε ληστρική με άκυρες αποφάσεις και αποφασίσουμε να μην ξανασχοληθούμε, δεν θα σταματήσει ο κατήφορος.Μιλάμε για μια μετάλλαξη της πίστης μας, που ξεκινάει από τις ίδιες τις θεολογικές σχολές που διδάσκουν θεολόγους και μελλοντικούς κληρικούς, και έχουν μετατρέψει τη θεολογία σε ένα ακόμα κοσμικό γνωστικό/επιστημονικό αντικείμενο σπουδών.
Διαβάζουμε κείμενα καθηγητών θεολογικών σχολών και νιώθουμε ότι δεν έχουν καμιά σχέση με το ζωντανό βίωμα του Θεού που υπάρχει στα κείμενα των πραγματικών θεολόγων-αγίων της εκκλησίας. Ένας άχρωμος άγευστος επιστημονικοφανής λόγος, με ιστορικές αναλύσεις για την "παύλεια" θεολογία και το "ιστορικό" της πλαίσιο για την.. "μάρκεια" και την "ματθαιϊκή" "εκδοχή" των γεγονότων, για τις ιστορικές και πολιτιστικές επιδράσεις στους συγγραφείς και στην προσωπική τους οπτική κτλ.. [H Καινή Διαθήκη όπως και όλη η Αγία Γραφή είναι γραμμένη δια Πνεύματος Αγίου λέξη προς λέξη, και είναι ο Λόγος του Θεού, δεν είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα και δεν χρειάζεται τέτοιου είδους ερμηνείες].
Βλέπουμε την εκκλησιολογία του μ.Ζηζιούλα που είναι δυτικής προέλευσης όπως λένε και άνθρωποι που γνωρίζουν όπως ο π. Θ.Ζήσης, τμήμα μουσουλμανικών σπουδών, ψυχολόγους-θεολόγους όπως ο Θερμός με τα γνωστά βιβλία, νεοεποχίτικο μάθημα θρησκευτικών κ.α.
Βλέπουμε να εντείνεται ο συγχρωτισμός και να μας λένε φανερά ότι οι παπικοί είναι εκκλησία.
Και το χειρότερο, ότι έγινε απαγορευτική η λέξη αίρεση.
Φυσικά στο εκκοσμικευμένο χαμηλό πνευματικό επίπεδο που έχουμε φτάσει δεν μπορεί στην καθημερινότητα της ζωής μας να γίνει αυτή η διάκριση, τουλάχιστον ανάμεσα σε Ορθόδοξους και Καθολικούς, γι΄αυτό υπάρχουν και τόσοι πολλοί μικτοί γάμοι στο εξωτερικό.
Από την άλλη υπάρχει όντως μεγάλη ασυνενοησία στο λεγόμενο αντι-οικουμενιστικό χώρο, όπως και στο χώρο των παλαιοημερολογιτών και αποτειχισμένων, παρά το γεγονός ότι όλοι μα όλοι επικαλούνται τους Ι.Κ. και λένε ότι το μόνο που πρέπει να κάνουμε σαν Ορθόδοξοι είναι η εφαρμογή τους. Αλλά το θέμα είναι ότι καθένας τους ερμηνεύει διαφορετικά.
Και έτσι με βάση τις υποκειμενικές ερμηνείες των Ι.Κ., της κάθε ομάδας, φτάσαμε στον κατακερματισμό και τον αλληλοαφορισμό των παρατάξεων του παλαιού ημερολογίου, όπως και στην διαφωνία ανάμεσα στους αποτειχισμένους αν θα αποκόβονται από συγκεκριμένο επίσκοπο ή από όλη την Ορθοδοξία.
[Ο π.Ε.Θεοδωρόπουλος είχε πει ότι το ακραίο όριο που μπορείς να φτάσεις για να μην προκληθεί σχίσμα είναι η διακοπή μνημόνευσης συγκεκριμένου ανθρώπου, και όχι η αποκοπή από σύσσωμη την Ορθοδοξία.]
(συνεχίζεται)

maria.p. είπε...

Φυσικά τα πράγματα δεν είναι καθόλου απλά, και η αντιμετώπισή τους, δεν είναι μόνο θέμα εφαρμογής κάποιων Ι.Κ., όπως ακούμε έτσι γενικά και αόριστα, ακριβώς γιατί ο οικουμενισμός δεν είναι μια συγκεκριμένη αίρεση όπως π.χ. ο Αρειανισμός που φανερά αναιρούσε την αλήθεια.Γενικότερα ο συγκρητισμός δεν αναιρεί τίποτα.Κι έτσι επικρατεί μια θολούρα και ασάφεια που κάνει δυσδιάκριτα τα πράγματα. Και δεν είναι μόνο αυτό αλλά και το γενικό πλαίσιο στο οποίο διαδραματίζονται τα γεγονότα.
Άγιοι άνθρωποι όπως ο άγιος Παϊσιος δεν ήξεραν τι να κάνουν και την μια διέκοπταν την μνημόνευση του Πατριάρχη και την άλλη ξανάρχιζαν λόγω του φόβου του σχίσματος, και νομίζουμε εμείς ότι υπάρχουν εύκολες λύσεις;;
Προσπαθώντας να "συγκεκριμενοποιήσουμε" κάπως τα πράγματα για να δούμε τι θα κάνουμε, παίρνουμε σήμερα σαν κριτήριο τις αποφάσεις της συνόδου.Είναι αλήθεια ότι ακόμα και ένας μη υποψιασμένος, δεν ξέρει τι να πρωτοπεί σχετικά με όσα διαδραματίστηκαν, τον τρόπο που μεθοδεύτηκαν κάποια πράγματα όπως και τις τελικές διπλωματικές εκφράσεις στα κείμενα.
Εκ των υστέρων μαθαίνουμε π.χ. από τον Β.Φειδά ότι γι΄αυτούς κάποια πράγματα είναι δεδομένα επομένως σαν να μας λέει ότι θα πρέπει να παρακαλάμε που δεν ήταν ακόμα χειρότερα όσα γράφτηκαν στα κείμενα. Αυτό μας προδιαθέτει για την κακή συνέχεια.
Λοιπόν, εδώ που φτάσαμε παρόλο που φοβόμαστε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για τον κίνδυνο να χαθεί ο έλεγχος και να οδηγηθούμε σε σχίσματα επί σχισμάτων, και τελικά να προχωρήσει περισσότερο ο οικουμενιστικός κατήφορος (λόγω του γνωστού "διαίρει και βασίλευε"),
ελπίζουμε όμως στη βοήθεια του Θεού έτσι ώστε ότι αποφασιστεί στην Ημερίδα που ετοιμάζεται να είναι σωστό. Οφείλουμε όλοι να κάνουμε πολλή προσευχή γιατί είμαστε μέλη της εκκλησίας, και υπεύθυνοι καθένας σε κάποιο βαθμό για την πορεία της.

Ανώνυμος είπε...

Θεληματαρηδες είναι οι λαθρεπιβάτες οικουμενιστες που με το στανιό εδώ και δεκαετίες προσπαθούν να μας κάνουν παπικούς και προτεσταντες. Δε βλέπετε την αιτία των σχισμάτων και βαρατε χωρίς διάκριση όσους διαμαρτύρονται στην αίρεση αντι να βαρησετε την αιρεση.

Δε βλέπω να λέτε κάτι για τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ!!!!!
Ξέρετε ότι είναι αίρεση;;;;;;; έχετε ακούσει για την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;;;;;;;

Μηπως ανήκετε σε επισκοπές που η μόνη "αίρεση" που σας έχουν διδάξει ειναι οι ομοδοξοι του παλαιου ημερολογίου (οι οποιοι δεν ειναι αιρεση);;;;;;;;


Δυστυχώς υπάρχουν επισκοπές που εδώ και δεκαετίες έχουν για επισκόπους αιρετικους οικουμενιστες ως εκ τούτου είναι λογικό να υπάρχουν πολλοί "πιστοί" σε αυτές τις μητροπόλεις που μπορει και να θεωρούν πιο "ιερέα" έναν καθολικό από έναν παλαιοημερολογιτη.

Για ενημερωθείτε και μετα πετροβοληστε οσους διαφωνούν με την οικουμενιστικη σύνοδο στο Κολυμπάρι.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ, έχω βαρεθεί να ακούω καραμέλες δια πάσαν νοσον σχετικά με το παλαιό ημερολογιο. Που ακομα και αυτό το σχίσμα εξαιτίας των αιρετικων οικουμενιστων έγινε.

Ξέρετε ποιοι είναι οι θεληματαρηδες ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ;;;;;;;; ξέρετε ποιοι είναι αυτοί οι λαθρεπιβάτες της ορθοδοξίας που προσπαθούν να μας κάνουν παπικούς , προτεστάντες και τελικά να να φορέσουν την πανθρησκεια;;;;;;;;;;
Από κει να αρχίσετε και αφήστε την πολεμική στους ορθόδοξους.

Ανώνυμος είπε...

Όταν ακούειμ κανένα να μιλούν αποτειχισμένοι και να λένε ''η Εκκλησία σας'', είναι σχίσμα ή όχι;
Σ.Ν.

ΜΑΝΟΣ είπε...

Συμφωνω με τη Μαρια. Ας περιμενουμε την ημεριδα ως τελευταιο σταθμο για μεγαλες αποφασεις. Αναμενουμε αυτο που ειπε ο αγιος Παισιος. Τους νεους αγ. Μαρκους κ αγ. Γρ. Παλαμαδες για να ακολουθησουμε την ιδια γραμμη. Τη διαχρονικη δηλ. της απομακρυνσης απο την αιρεση. Οσοι στρουθοκαμηλιζουν ακομη ας προσεξουν. Κυριε Παπαδοπουλε εσας εννοω και τους ομοιους σας. Καλη φωτιση να εχουμε.

maria.p. είπε...

Παρακαλώ θα ήθελα να πω κάτι ακόμα σχετικά με όσα είπε ο κ.Παπαδόπουλος. Καταρχήν μακρυά από μας οι υποδείξεις ή οι βεβαιότητες σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της κατάστασης. Λέμε απλά τις σκέψεις μας στα χριστιανικά ιστολόγια, αφού δεν έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με ανθρώπους που είναι μέσα στα πράγματα και στον αντιοικουμενιστικό αγώνα όπως πολύ θα θέλαμε.Εξάλλου είναι νομίζω χρήσιμο να δουν και όσοι πατέρες διαβάζουν, τι μας απασχολεί..
Ακούσαμε την ομιλία του π. Θ.Ζήση.Μας είπε ότι στην συνάντηση που έγινε υπήρξαν διαφωνίες και σηκώθηκαν ορισμένοι να φύγουν.Ο π.Γ.Μεταλληνός και άλλοι διαφώνησαν με την πρόταση του π.Ζήση και των αγιορειτών πατέρων να γίνει διακοπή μνημόνευσης σε αυτή τη φάση.Έτσι οι δεύτεροι υποχώρησαν για χάρη της ενότητας του αγώνα και είπαν να πάρουν κάποιες αποφάσεις στην ημερίδα στο τέλος Φεβρουαρίου.
Αυτό από μόνο του (χωρίς να κρίνω ποιο ήταν το σωστό και ποιο το λάθος ως προς το θέμα της μνημόνευσης σε αυτή τη χρονική στιγμή), δείχνει ότι δεν μπήκε μπροστά το "ίδιον θέλημα" ώστε να μιλάμε για "θεληματάρηδες", αλλά η ενότητα για το καλό του αγώνα.
Είδαμε αγωνία στους πατέρες, ακούσαμε τον π.Ζήση να λέει ότι διάβαζε για 2-3 μήνες συνεχώς τις επιστολές του Μ.Βασιλείου για να βεβαιωθεί για κάποια πράγματα, είδαμε πολλά κείμενα που γράφτηκαν κυρίως πριν αλλά και μετά τη σύνοδο, πολλές ομιλίες [όπως στην περσινή ημερίδα στην μητρόπολη Πειραιώς και αλλού], είδαμε τόσους ανθρώπους όπως τον κ. Τσελεγγίδη τους μ. Ναυπάκτου, Πειραιώς και Κυθήρων, τους πατέρες που ανέφερα πριν π.Ζήση, π.Ν.Μανώλη κ.α. να είναι μπροστά εδώ και ένα χρόνο άσχετα αν ορισμένοι το τελευταίο διάστημα έχουν κατά κάποιο τρόπο φύγει απ΄το προσκήνιο για διάφορους λόγους..
Ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει για εγωιστικό "ίδιον θέλημα";; Αν υπήρχε αυτό θα είχαν ήδη κάνει κάποιες μεμονωμένες κινήσεις. Αντίθετα βλέπουμε προβληματισμό, υπομονή και προσπάθεια ενιαίας αντίδρασης.
Ο κ.Παπαδόπουλος μιλάει για "θεληματάρηδες" και εκεί κλείνει το θέμα. Δεν διαφωνούμε σε πολλά απ΄όσα λέει αλλά το θέμα είναι ότι περιορίζεται μόνο στις διαιρέσεις και στα σχίσματα. Δεν αναφέρει τίποτα για τα υπόλοιπα και πως πρέπει να αντιμετωπιστούν.
Αν πάμε μόνο με τη δική του λογική τότε θα πρέπει αιωνίως υπό το φόβο του σχίσματος να μην ξαναμιλήσουμε ακόμα και όταν έρθει το "κοινό ποτήριο", και να υποστούμε τα πάντα!
Καταλαβαίνουμε τι θέλει να πει, τους φόβους του (τους έχουμε όλοι), όπως επίσης καταλαβαίνουμε ότι χρειάζεται διάκριση ότι υπάρχει καιρός του λαλείν και καιρός του σιγάν και όλα τα υπόλοιπα..
Δεν θα είχαμε πρόβλημα να περιμένουμε, να κάνουμε υπακοή και την λεγόμενη "εκκλησιαστική μακροθυμία", "άχρι καιρού" αρκεί να ξέραμε ότι πραγματικά υπάρχει διαφωνία με όσα προωθούνται [κυρίως από μια μερίδα Φαναριωτών με λίγους Έλληνες επισκόπους], και ότι θα υπάρξει αντίδραση. Δεν το βλέπουμε όμως. Αντίθετα βλέπουμε κλειστά στόματα και άβουλη συμπόρευση. Και αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα!
Με τον ιερέα της ενορίας μου που είχα μιλήσει πριν τη σύνοδο για κάποια θέματα ενώ είναι καλός σαν άνθρωπος και ιερέας και μιλάει συνέχεια για τα θέματα της πίστης, μου είχε πει ότι το ανώτερο στην Ορθοδοξία είναι η Σύνοδος (γενικά) γιατί πάντα μια Σύνοδος είναι δια Πνεύματος Αγίου. Είναι νέος άνθρωπος, μορφωμένος, και παρόλο που έχει τρία παιδάκια δεν θέλει να παίρνει χρήματα για να μην σκανδαλίζει, (δεν του αρέσει η εμπορευματοποίηση της πίστης), αγωνίζεται, κάνει συχνά παρακλήσεις, και μιλάει συνεχώς. Αλλά κάποια πράγματα μάλλον τα έχουν διδαχτεί στις θεολογικές σχολές. Γι αυτό έλεγαν πολλοί πατέρες ότι αυτό που προέχει είναι η ενημέρωση. Γιατί όχι μόνο εμείς αλλά ακόμα και χιλιάδες ιερείς έχουν ανεπίτρεπτη άγνοια. To χειρότερο πάντως θα είναι αν με αδιακρισία στραφεί ο ένας απέναντι στον άλλο. Ο Θεός να βάλει το Χέρι Του να μας φωτίσει όλους.

Ανώνυμος είπε...

μπράβο στον ανώνυμο 7-1-17 1.00 ! μια Οφειλόμενη απάντηση στον κ. Παπαδόπουλο ! Δεν ακολουθούμε κανένα Παπαδόπουλο, σε κανένα Φανάρι!
Γ.Ε., Αθήνα

Ανώνυμος είπε...


Συμφωνώ με τον κύριο Παπαδόπουλο. Οι αποτειχίσεις ΜΟΝΟ τους οικουμενιστές ενισχύουν. Και στο τέλος, οι "αποτειχισμένοι" θα καταλήξουν σαν τους Παλαιοημερολογίτες, σχίσματα επί σχισμάτων...
Γιάννης, Πειραιάς.

Ανώνυμος είπε...

φίλε Γιάννη οι καραμπινάτοι οικουμενιστές δεν έχουν ονοματεπώνυμο;;;;
γιατί πρέπει να τους συμπεριφέρονται οι πάντες ως ορθοτομούντες ενώ είναι κακοδοξούντες;;;;

είναι κακό να αφήσουμε τους ιερείς και τους επισκόπους να αποφασίσουν κατά συνείδηση για το αν πρέπει να μνημονεύουν τους κακόδοξους οικουμενιστές ;;;;

από πότε είναι σχίσμα η παύση μνημόνευσης συγκεκριμένων αιρετικών;;;
η εκκλησία είναι όμηρος των αιρετικών και πρέπει να μνημονεύει τους πάντες ορθόδοξους κακόδοξους για να μην υπάρξει σχίσμα;;;;;;; η εκκλησία είναι όμηρος των κακόδοξων;;;;;


οι οικουμενιστές πήγαν σε άλλο επίπεδο, οργάνωσαν και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΉ σύνοδο!!!!!!!!!!!!

Μια χούφτα ιερωμένων που προφανώς έχει καταλάβει θέσεις εξουσίας δυσανάλογες με το πραγματικό μέγεθός της, κακοδοξεί οργανώνει αιρετικές συνόδους και απαιτεί αυτές οι σύνοδοι να εκφράσουν το σύνολο της ορθοδοξίας.

ΑΠΟ ΠΌΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑ Η ΠΑΥΣΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ ΜΙΑΣ ΧΟΥΦΤΑΣ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΕΓΕΘΟΣ;;;;;;;;;



ΜΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΗΣ, ΝΑ ΑΣΧΗΜΟΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ....

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com