18 Ιουλ 2016

Ἐκοιμήθη ὁ ἀρχιμανδρίτης Θεόδωρος Μπεράτης

p theodoros mperaths 01
Σήμερα τὸ μεσημέρι, Δευτέρα 18 Ἰουλίου 2016, ἐκοιμήθη σὲ ἡλικία 89 ἐτῶν ὁ ἀρχιμανδρίτης Θεόδωρος Μπεράτης, Προηγούμενος τῆς Ἀδελφότητος Θεολόγων «Ὁ Σωτήρ».

Ἡ ἐξόδιος ἀκολουθία θὰ ψαλῆ τὴν Τετάρτη 20 Ἰουλίου 2016, στὶς 12:30 μ.μ. στὸν Ἱερὸ Ναὸ Ἁγίου Νικολάου Πευκακίων (ὁδὸς Ἀσκληπιοῦ). Τὸ σκήνωμα τοῦ μακαριστοῦ γέροντα θὰ τεθεῖ γιὰ προσκήνυμα ἀπὸ τὶς 11:00 π.μ. τῆς ἴδιας ἡμέρας.
Ὁ Θεὸς νὰ τὸν ἀναπαύση καὶ νὰ ἔχουμε τὴν εὐχή του.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΙΕ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ, ΕΝ ΧΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ Η ΑΓΑΠΩΣΑ ΨΥΧΗ ΣΟΥ!!

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Γέροντας Παΐσιος όταν τον είχαμε επισκεφτεί, μας ρώτησε ποιοί από εμάς εξομολογούνται στον πατέρα Θεόδωρο Μπεράτη. Οι πέντε από τους εφτά, καταφεύγαμε στο άγιο πετραχήλι του!!! "Αυτός είναι πολύ καλός", μας είπε ο Άγιος Παΐσιος για τον μακαριστό π. Θεόδωρο. Αιωνία του η μνήμη. Ήταν για μας πατέρας πραγματικός, που μας βοήθησε σε δύσκολες εποχές.Καλό παράδεισο παππούλη.

Γιάννης Ιωάννου είπε...

Σήμερα έμαθα οτι εκοιμήθη, 2.3.2019. Αιωνία του η μνήμη. Πνευματικός μου κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στην Αθήνα. Με ενθουσίασε από την πρώτη εξομολόγηση ως πνευματικός και παρέμεινα σταθερά κοντά του έως το πέρας των σπουδών μου. Η πνευματικότητα, η λάμψη του προσώπου του, η ευθύτητα του λογου του, οι συμβουλές και η γλυκύτητα του με συνοδεύουν χαραγμένες στη σκέψη μου. Με αναπαυει η σκέψη οτι θα ευρίσκεται εν σκηναίς δικαίων, εν κόλποις Αβραάμ .

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com