Μερικά
ἀπό τά περιεχόμενά του:
➢ Κριτικὴ θεώρησις τῆς
πορείας τοῦ Οἰκουμενικου Διαλόγου. Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Γεωργίου Μεταλληνοῦ.
➢ Σοβαραὶ ἐπιφυλάξεις διὰ
τὰ κείμενα τῆς Μ. Συνόδου. Τοῦ Σεβ. Ναυπάκτου καὶ Ἁγίου Βλασίου Ἱεροθέου.
➢ Συμφωνία ἢ ἀσυμφωνία
μεταξὺ τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν διὰ τὴν συμμετοχὴν εἰς τὸ ΠΣΕ;Tοῦ κ. Ἰωάννου
Τάτση, Θεολόγου.
➢ «Τὸ στάδιον τῶν ἀρετῶν ἠνέωκται».
Τοῦ Ἀρχ/του π. Μάρκου Μανώλη (†).
➢ Σοβαροὶ λόγοι ἐπιβάλλουν
τὴν ἀναστολὴν τῆς Μεγάλης Συνόδου. Τοῦ κ. Δημητρίου Μερτζεμέκη, Νομικοῦ – Οἰκονομολόγου.
➢ Ἁγιορειτῶν Πατέρων Ἔνστασις
κατὰ τοῦ Συμφώνου Ἐλευθέρας Συμβιώσεως.
➢ Ὁ Οἰκουμενισμὸς καὶ ἡ Μ.
Σύνοδος.
➢ Ἐπανοικοδόμησις τοῦ Ἁγ.
Νικολάου ὡς Ἀμερικανικοῦ Πανθέου; Τοῦ π. Ἐμμανουὴλ Χατζηδάκη.
➢ Εὐλογημένη ἡ πολιτική
Συμμαχία τῶν Ὀρθοδόξων Ἀνατολικῶν λαῶν. Κατὰ τῶν Στυλιανοῦ Ράμφου κακοφωνιῶν.
Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Ν. Γκουρβέλος.
➢ Ὑπῆρξαν πράγματι μασόνοι
οἱ κληρικοὶ οἱ ἀναφερόμενοι κατὰ καιροὺς ὡς τοιοῦτοι εἰς τὰ τεκτονικὰ ἔντυπα;
➢ Ἡ Ὀρθοδοξία ἀντιφάρμακον
τῆς βίας. Τοῦ κ. Θρασυβούλου Κετσέα, ἰατροῦ.
➢ Ἡ ἄθεος Παιδεία προωθεῖται
διὰ τοῦ θρησκειολογικοῦ συγκρητισμοῦ. Τοῦ Β. Χαραλάμπους, θεολόγου.
➢ Αἱ πλάναι - αἱρέσεις τοῦ
Μακρακισμοῦ. Τοῦ κ. Δημητρίου Κτενᾶ.
➢ Τὸ Τμῆμα Ποιμαντικῆς κατὰ
τῶν Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν.
➢ Ποῖος ὠφελήθη τελικῶς ἀπὸ
τὴν συνάντησιν Πάπα καὶ Πατριάρχου Μόσχας;
Γεγονότα
καί Σχόλια, βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου