4 Ιαν 2016

Οι όροι του Συμβόλου της Πίστεως, καθορίζουν ποια είναι η Μια Αγία Εκκλησία.

ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ  ΠΙΣΤΕΩΣ, ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ  H ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
(Τα ‘’όρια’’ της  καθολικότητας της Εκκλησίας, ορίζει η  πληρότητα της Αλήθειας)
Η ομολογία όλων των όρων του Συμβόλου της Πίστεως, καταδεικνύει ποια είναι η Μια Αγία Εκκλησία. Η Μια Αγία Εκκλησία Εκκλησία, είναι εκείνη που ομολογεί το Σύμβολο της Πίστεως που θεσπίστηκε από  Οικουμενικές Συνόδους και όχι εκείνο με την αιρετική προσθήκη του Filioque, που πεισματικά αναφωνούν οι αποκοπέντες από την Εκκλησία Παπικοί. 

Ως γνωστό τα πρώτα επτά άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως έχουν θεσπιστεί κατά την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο και τα υπόλοιπα πέντε κατά την  Β΄ Οικουμενική Σύνοδο.  Είναι αυτονόητο ότι η Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, είναι η ομολογούσα αυτό το Σύμβολο της Πίστεως χωρίς καμιά  αιρετική προσθήκη.
Δεν αποτελεί στρέβλωση να δεχθούμε μια ‘’παράλληλη εκκλησία’’ η οποία αποτελεί μέρος της ‘’καθ’ όλου Εκκλησίας’’ σύμφωνα με οικουμενιστική ορολογία, η οποία δεν ομολογεί το Σύμβολο της Πίστεως που θεσπίστηκε κατά τις δύο πρώτες Οικουμενικές Συνόδους;
Τα ‘’όρια’’ της  καθολικότητας της Εκκλησίας ορίζει η πληρότητα της Αλήθειας.  Μπορούμε να ισχυριστούμε τούτο και για την Παπική ‘’εκκλησία’’;  Φυσικά όχι.  Μπορούμε να δεχθούμε μια ‘’παράλληλη εκκλησία’’, η οποία έχει παραχαράξει αλήθειες της Πίστεώς μας και δεν ομολογεί το ίδιο Σύμβολο της Πίστεως;  Οπωσδήποτε όχι.
Γιατί το λησμονούν αυτό λοιπόν οι οικουμενιστές που επιμένουν στην ‘’παράλληλη εκκλησία’’ ως μέρους της καθ’ όλου κατ’ αυτούς Εκκλησίας;  Γιατί λησμονούν λοιπόν οι οικουμενιστές την απαγόρευση αλλοιώσεων στο Σύμβολο της Πίστεως από τις Γ΄ και Δ΄ Οικουμενικές Συνόδους; 
Αποτελεί παραβίαση του 3ου Όρου της Γ΄ Οικουμενική Σύνοδος η αιρετική προσθήκη του Filioque τον οποίο μάλιστα έχει επικυρώσει και η Δ' Οικουμενική Σύνοδος. Ο 3ος Όρος της Γ΄ Οικουμενικής  Συνόδου   απαγορεύει κάθε αλλοίωση του Συμβόλου της Πίστεως. 

Γιατί να γίνεται τέτοια εκκλησιολογική στρέβλωση και να γίνεται αποδεκτή  μια ‘’παράλληλη εκκλησία’’ ως μέρους της καθ’ όλου κατ’ αυτούς Εκκλησίας;  Η ομολογία όλων των όρων του Συμβόλου της Πίστεως, που Οικουμενικές Σύνοδοι της Μίας Αγίας Εκκλησίας έχουν θεσπίσει, καθορίζουν και τα ‘’όρια’’ της καθολικότητας της Εκκλησίας, δηλαδή ποια είναι η Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.

2 σχόλια:

Efstathios Efstathios είπε...

Προσωπικά απορώ τι συζητάμε ακόμη; Τι κοινό μπορεί να έχει το Φως με το σκοτάδι; η Αλήθεια με το ψέμα; Το Άγιον Πνεύμα με το κοσμικό Πνεύμα; Τόσα χρόνια πέρασαν και μας τα είπαν και τα έβαλαν στη θέση τους οι Άγιοι Πατέρες μας. Εμείς σήμερα τι είμαστε εργολάβοι που θα ανακαινίσουμε την Εκκλησία Του Χριστού; Θα τη βάψουμε σε άλλα χρώματα χαρούμενα για να ευχαριστηθεί ο κόσμος;;; Μήπως η στενή οδός μας βαραίνει;;; Αντί να γκιζεράτε (όπως θα έλεγε και η γιαγιά μου) Αρχιερείς και Γραμματείς πέρα δώθε στις κοσμικές συναντήσεις, δεν κλείνεστε στα κελιά σας να προσευχηθείτε; Έτσι να θυμηθείτε και την ιδιότητά σας του Μοναχού!!! Έχουμε περισσότερη ανάγκη από τις προσευχές σας, παρά από τον διασυρμό της Ορθοδοξίας!!!

Ανώνυμος είπε...

Αισθάνομαι πως ήρθε η ώρα να μπούμε όλοι στα κελιά μας.
Άλλοι στο 33 που είναι στον Κορυδαλλό, άλλοι στο μοναστήρι τους και οι υπόλοιποι στα σπίτια τους.
Στο κελλί της ψυχής όμως ποιος θα μπει?
Εκεί είναι η μάχη η μεγάλη για τον καθένα.
Που είναι η βασιλεία των ουρανών?
Δεν είναι εντός ημών?
Δεν υπάρχει δικαιολογία για κανέναν από όλους τους Ορθόδοξους Έλληνες.
Μπορεί να μην τα φάγαμ€ όλοι μαζί.
Αν δεν αλλάξουμε όμως πορεία και στραφούμε ο καθένας εις τα ενδότερα...θα μας φάνε ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ.
Ο Θεός βοηθός για όλους μας.
Χ.Π

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com