3 Δεκ 2015

Γιώργος Ν. Παπαθανασόπουλος, Ο Πάπας δεν βλέπει εμπόδια στην ευχαριστιακή ένωση με τους Ορθοδόξους...



Ο Πάπας δεν βλέπει εμπόδια στην ευχαριστιακή ένωση με τους Ορθοδόξους...
            Ο Πάπας Φραγκίσκος στο μήνυμα που απέστειλε προς τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίο, με την ευκαιρία της  θρονικής εορτής του Αγίου Ανδρέου, τονίζει ότι «δεν υπάρχουν πλέον εμπόδια στην ευχαριστιακή κοινωνία μεταξύ καθολικών και ορθοδόξων». Η είδηση κάνει τον γύρο του κόσμου. Τα Ρωμαιοκαθολικά ΜΜΕ τονίζουν ότι η ένωση τους είναι προ των πυλών...
Ο Πάπας στην προσαγόρευσή του γράφει ότι ο κ. Βαρθολομαίος «προεδρεύει της Ορθοδόξου Εκκλησίας», προφανώς επειδή πιστεύει ότι «ένας είναι ο ηγεμών του Χριστιανισμού». Πάντως  δεν ασπάζεται τις καινοφανείς απόψεις του Φαναρίου, περί του Πρωτείου του κ. Βαρθολομαίου στην Ορθοδοξία, όπως εκείνος το κατέχει στη Δύση...

Στην αρχή του μηνύματός του ο Πάπας σημειώνει ότι η συμμετοχή, όπως κάθε χρόνο, στην εορτή του Αγίου Ανδρέου, της αντιπροσωπείας του Βατικανού στη Θεία Λειτουργία της οποίας προΐσταται ο Πατριάρχης υπογραμμίζει «την πνευματική προσέγγιση της Εκκλησίας της Ρώμης προς τον ίδιο τον Πατριάρχη, όπως επίσης προς τα μέλη της Ιεράς Συνόδου, τον κλήρο, τους μοναχούς και όλους τους πιστούς του Οικουμενικού Πατριαρχείου».
            Στη συνέχεια υπενθυμίζει την προ 50 ετών άρση των αφορισμών εκ μέρους του Πατριάρχου Αθηναγόρα και του Πάπα Παύλου Στ΄, η οποία, όπως γράφει, «αντικατέστησε τη λογική του ανταγωνισμού με τη λογική της αγάπης και της αδελφοσύνης» και προσθέτει πως  «δεν υπάρχει πλέον κανένα εμπόδιο για να υπάρξει μεταξύ τους ευχαριστιακή κοινωνία». Τονίζει επίσης ότι « οι καθολικοί και οι ορθόδοξοι οφείλουν σήμερα να ζητήσουν συγγνώμη από τον Θεό και μεταξύ τους για τους χωρισμούς που επέφεραν στο Σώμα του Χριστού». Σημειώνει ακόμη ο Πάπας ότι παρά τις υφιστάμενες διαφορές «υπάρχουν τώρα οι αναγκαίες συνθήκες για την πορεία προς την πλήρη κοινωνία της πίστεως, της αδελφικής συμφωνίας και της μυστηριακής ζωής, οι οποίες υφίσταντο τα πρώτα χίλια χρόνια της ζωής της Εκκλησίας».
            Πολλά και σοβαρά τα ζητήματα που θέτει ο Πάπας.
            Πρώτον. Γράφει  στον κ. Βαρθολομαίο ότι «δεν υπάρχουν πλέον εμπόδια στην πλήρη ένωση». Αν αυτό το εξάγει εκ της όλης πολιτικής του Φαναρίου, όταν ο ίδιος αναγνωρίζει ότι ο κ. Βαρθολομαίος απλώς προεδρεύει των συνάξεων των Ορθοδόξων Προκαθημένων πώς θεωρεί ότι ο λόγος του, όποιος και αν είναι, δεσμεύει όλους τους Ορθοδόξους; Η απολυταρχία του Βατικανού δεν ισχύει στην Ορθοδοξία.
            Δεύτερον. Στο διάλογο που διεξάγεται μεταξύ των Λατίνων και των Ορθοδόξων έχει συμφωνηθεί κάτι που δεν έχει γίνει γνωστό ευρύτερα; Το παγκοίνως γνωστό είναι πως δεν υπάρχει θέμα που να έχει υπάρξει συμφωνία. Από πού λοιπόν τεκμαίρει ο Πάπας ότι είμαστε κοντά στην Ένωση; Γνωρίζει κάτι περισσότερο από όσα όλοι γνωρίζουμε;...
            Τρίτον. Δυο φορές γράφει για «τη λογική της αγάπης». Είναι η ασθένεια της παποσύνης. Τα πάντα εκλογικεύονται. Ακόμη και η αγάπη.
            Τέταρτον. Ζητεί και από τους Ορθοδόξους να ζητήσουν συγγνώμη από τον Θεό «για τους χωρισμούς που επέφεραν στο Σώμα του Χριστού». Δηλαδή θύτες και θύματα στην ίδια κατηγορία. Όχι ότι οι Ορθόδοξοι δεν πρέπει να ζητούν τη συγγνώμη και το έλεος του Θεού για τα λάθη τους. Αλλά όχι για την Δ΄ Σταυροφορία και την άλωση της Πόλης, όχι για τις κακοδοξίες του Πάπα, όχι για τις σε βάρος τους προσηλυτιστικές εκστρατείες των Ιησουιτών και των άλλων Ταγμάτων, όχι για την παπική καταπίεση στα μέρη που κατείχαν οι Φράγκοι, όχι για τους θρησκευτικούς πολέμους της Δύσης, όχι για την Ιερά Εξέταση και τον index, όχι για τη Διαμαρτύρηση και την αθεΐα στη Γαλλία. Ο Πάπας  Ιωάννης Παύλος Β΄  ζήτησε συγγνώμη από τους Ορθοδόξους για τα όσα οι Λατίνοι έχουν διαπράξει σε βάρος τους. Ο σημερινός Πάπας τον διορθώνει και γράφει ότι και οι Ορθόδοξοι πρέπει να ζητήσουν συγγνώμη γιατί και αυτοί προκάλεσαν τον χωρισμό του Χριστιανισμού...
            Πέμπτον. Στα πρώτα χίλια χρόνια της Εκκλησίας οι Χριστιανοί ήσαν ενωμένοι, όμως το Βατικανό επιχειρεί να διορθώσει την ιστορική πραγματικότητα και να πείσει τους Ορθοδόξους ότι το Πρωτείο του Πάπα υπήρχε πάντοτε, όπως σήμερα...
            Έκτον. Ο κ. Βαρθολομαίος,  με τη συμπεριφορά του, έχει δώσει το δικαίωμα στον Πάπα να γράφει με αυτό τον τρόπο. Ένα είναι το βέβαιο. Οποιοι και αν είναι οι σχεδιασμοί του ιησουίτη Πάπα και όπως και να συμπεριφέρεται το Φανάρι, οι Ορθόδοξοι δεν θα υποταγούν στον Πάπα, δεν θα προδώσουν την Πίστη τους, δεν θα γίνουν Μαρωνίτες.- 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πάντως οι Ορθόδοξοι έχουμε μπροστά μας ακλόνητα και αμετακίνητα "εμπόδια":Τους Αγίους μας. Αυτοί αρνήθηκαν, ως μη γνήσια, ως απάτη, ακόμη και την περισσή αγάπη, που τους πρόσφεραν οι απέχοντες και μη μετέχοντες της Αληθείας. Και επιβεβαιώθηκαν και συνεχίζουν να επιβεβαιώνονται στο διάβα της ιστορίας. Δεν μπορούμε εμείς οι τιποτένιοι να τους προδώσουμε.Δε διαθέτουμε Αγιοπνευματικά κριτήρια, για να τολμήσουμε οποιαδήποτε απομάκρυνση από το δρόμο που μας δίδαξαν.Τούς εμπιστευόμαστε.Είναι οι ασφαλείς οδηγοί μας εις τους αιώνες.
Η.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Οι Ορθόδοξοι πταίωμεν εις τον Θεόν δια τον οικουμενισμό μας , πταίωμεν εις τον Θεόν διότι καταφρονούμε την εντολή του αφορισμού εκ των ακαθάρτων ,διότι δεν αφοριζόμεθα εκ των ακαθάρτων ως οι αβάπτιστοι λατίνοι.
Π.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός προσδιορίζει τους λατίνους ακιρετικούς και εκτός Εκκλησίας.
"Φεύγετε και υμείς, αδελφοί, την προς τους ακοινωνήτους κοινωνίαν και το μνημόσυνον των αμνημονεύτων. Ίδε, εγώ Μάρκος ο αμαρτωλός, λέγω υμίν ότι ο μνημονεύων του πάπα ως Ορθοδόξου αρχιερέως, ένοχος εστίν πάντα τα των Λατίνων εκπληρώσαι, μέχρι και αυτής της κουράς των γενείων και ο λατινοφρονών μετά των Λατίνων κριθήσεται και ως παραβάτης της πίστεως λογισθήσεται» αγίου Μάρκου Ευγενικού, P.G. 160, 1097D, 1100A.
Ο Πατριάρχης μας λέγει ότι ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός κείται στην κόλαση ......καθώς επετέλεσε το θέλημα του Θεού.....
«Ἡ μετάνοια ἡμῶν διὰ τὸ παρελθὸν εἶναι ἀπαραίτητος. Δὲν πρέπει νὰ σπαταλήσωμεν τὸν χρόνον εἰς ἀναζήτησιν εὐθυνῶν. Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν προπάτορες ἡμῶν ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χείρας τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ. Αἰτούμεθα ὑπὲρ αὐτῶν τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ ὀφείλομεν ἐνώπιον αὐτοῦ, ὅπως ἐπανορθώσωμεν τὰ σφάλματα ἐκείνων»,  «Επίσκεψις» αρ. 563, 30.11.1998, σελ. 6.
Για τον Πατριάρχη ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός είναι υπόδικος επειδή τόλμησε να ομολογήσει τον Χριστόν και να διαφωνήσει με τους ανα τους αιώνες λατινολάγνους, επι του βαπτίσματος λατινικού βαπτίσματος.
"αλλά δύο μεν σύμβολα και παρηλλαγμένα λέγεται πάλιν, ώσπερ και πρότερον' διτταί δέ και διάφοροι λειτουργίαι τελούνται, ή μεν δι' ενζύμου θυσίας, ή δε δι'αζύμου διττά δε βαπτίσματα, το μεν διά τριττής καταδύσεως τελειούν, το δε δι' επιχύσεως ύδατος εκ κορυφής άνωθεν" αγίου Μάρκου του Ευγενικού, Απαντα τα Ευρισκόμενα , τομος Α΄, EdituraPateres 2009,σελ. 244,246
Η βδελυγμαία εις τον Κύριον μυστηριακή μετοχή των Ορθοδόξων στην λατρεία των λατινικών ειδώλων,έχει ήδη δρομολογηθεί από καιρού.

«Μιά κοινή μυστηριακή κατανόηση τῆς Ἐκκλησίας ἔχει ἀναδυθεῖ, διατηρηθεῖ καί μεταδοθεῖ διαχρονικῶς ἀπό τήν ἀποστολική διαδοχή [...] ἡ Μεικτή Ἐπιτροπή ἔχει δυνηθεῖ νά διακηρύξει, ὅτι οἱ Ἐκκλησίες μας ἀναγνωρίζουν ἡ μία τήν ἄλλη ὡς Ἀδελφές Ἐκκλησίες, ἀπό κοινοῦ ὑπεύθυνες γιά τή διαφύλαξη τῆς μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ, μέ πιστότητα πρός τό θεῖο σχέδιο, καί μέ ἕναν τελείως ἰδιαίτερο τρόπο ὅσον ἀφορᾷ στήν ἑνότητα [...] Μέ αὐτήν τήν προοπτική παρακινοῦμε τούς πιστούς μας, Καθολικούς καί Ὀρθοδόξους, νά ἐνισχύσουν τό πνεῦμα τῆς ἀδελφοσύνης, τό ὁποῖο προέρχεται ἀπό τό ἕνα Βάπτισμα καί ἀπό τή συμμετοχή στή μυστηριακή Ἐπίσκεψις 520 (31-7-1995) 20.
Ομως η Ορθοδοξία έχει την ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να ενεργήσει δια ορθοτομβήσεως του σαπρού , ως θεολογεί ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός,
Οἵτινες τὴν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δὲ τοῖς ἑτερόφροσι, τοὺς τοιούτους, εἰ μετὰ παραγγελίαν μὴ ἀποστῶσι, μὴ μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλὰ μηδὲ ἀδελφοὺς ὀνομάζειν] (Αγιου Μαρκου του Ευγενικου, PG 160, 101C

Η αντίδραση πρέπει να είναι συλλογική με νουν Χριστού και Πατερική διάκριση.
Το κακό δεν ιάται με κακό.
Χειροτερεύει.
Π.Κ.

Ανώνυμος είπε...

''.....Σχισματικους γαρ ημας εκεινοι καλουσιν,ουδεν ημιν εγκαλειν,εχοντες περι την ημετεραν δοξαν,αλλ''οτι της υποταγης αυτων απεσχισθημεν,ην ο-φει-λο-μεν,ως εκεινοι νομιζουσιν...''Αγ.Μαρκος Ευγενικος
Να αρκεσθουμε εις αυτο;;;;

''....Ημεις, της ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΑΠΟΣΧΙΖΟΜΕΝΟΙ,ΤΗ ΕΥΣΕΒΕΙΑ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ε ν ρ α π τ ο μ ε θ α...''
Αγ.Γρηγοριος Νυσσης.

Τα υπολοιπα γνωστα περι της ενωσεως.
Τα σχεδια δεν τους τα χαλαμε εμεις διοτι δεν βροντοφωναξαμε ''ολοις τοις αιρετικοις αναθεμα'',,,τι αναθεμα;;;;Η αρσις των αναθεματων,καλει να διεκδικησομεν τους αιρετικους πισω και ολοι μαζι απο τα ταρταρα του Αδου αναδυθηκαν για να μας αποτελειωσουν,μαζι με τον αρχιαιρεσιαρχη Παπα ,τον αρχηγο πλεον της παναιρεσεως.Ποιος δεχεται αιρετικο,η μαλλον αρχηγο παναιρεσεως ,ποιος ορθοδοξος ;
Ο δεχομενος αιρετικον της αυτου εγκλημασι υποκειται.
Το συνοδικον οριζει ''ολοις τοις αιρετικοις αναθεμα'',...
Οσα λεει κατα καιρους ο ποντιφικας ειναι γιατι εχει την ευνοια που τον στολιζουν οι αιρετικοι με τις ευχες των σκοτεινων δυναμεων ινα ερθη ο αντιχριστος...να του ευχηθουμε καλες δουλειες η να του ευχηθουμε να επιστρεψει εν μετανοια στη μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη εκκλησια;;;;Αυτος αν ηταν δυνατον να μην αφησει ησυχο κανεναν ορθοδοξο! Να κανουμε οτι δεν βλεπουμε ενω βλεπουμε δεν γινεται!
Σερνεται Ο Κυριος στα παζαρια του Παπα;;;Θα γινουμε μελη του Παπα;;;Γνωστη η κακουργια αυτων των δαιμονων οχι τωρα,χρονια ολακερα με την Ουνια μπας και ξεκολλησει κανεναν Ορθοδοξο που ειναι γατζωμενος στον Κυριο! Αυτοεμπαιζονται οι παπιστες και δεν το καταλαβαινουν πως ο ορθοδοξος λαος τους εχει καταλαβει πλεον.Η αλωσις της Ορθοδοξου Ανατολης τους νοιαζει και τους κοφτει.
Εχω καλες ελπιδες πως οι διαλογοι θα σταματησουν.Αλλωστε το ειχε πει ο γερων ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΠΑΠΑΤΣΙΩΚ,πως οι διαλογοι θα σταματησουν καποτε.Οταν ομως εφησυχαζουμε,ειναι σαν να προδιδουμε την πιστη μας!

Ανώνυμος είπε...

ΕΥΓΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ!

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com