Ἐτήσιον Μνημόσυνον +Νικολάου Σωτηροπούλου
Φέρεται
εἰς γνῶσιν τοῦ Χριστεπωνύμου πληρώματος, ὅτι τὴν Κυριακή, 30 Αὐγούστου τ.ἔ., στὴν Ἱ. Μονὴ Εἰσοδίων τῆς Θεοτόκου
Μυρτιᾶς Τριχωνίδος θὰ τελεσθῇ τὸ ἐτήσιο μνημόσυνο καθὼς καὶ τρισάγιο στὸν τάφο
τοῦ ἀειμνήστου θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου.
Παρακαλοῦνται ὅσοι πιστοὶ ἐκτιμοῦσαν τὸν ὁμολογητὴ
θεολόγο, τοὺς ἀγῶνες καὶ τὸ ἔργο του νὰ προσέλθουν καὶ νὰ τιμήσουν τὴν μνήμη
του, δεόμενοι στὸν Κύριο νὰ ἀναπαύσῃ τὴν μακαρία ψυχή του καὶ νὰ ἀναδείξῃ νέους
ἀγωνιστὰς τῆς Πίστεως, μιμητὰς τοῦ Νικολάου
Σωτηροπούλου, πρὸς δόξαν τῆς ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας μας, ἀφύπνισι
τοῦ λαοῦ μας καὶ ἀνόρθωσι τῆς δεινῶς δοκιμαζομένης Πατρίδος μας.
Οἱ συγγενεῖς
Οἱ
πνευματικοὶ ἀδελφοὶ καὶ συνεργάτες
18 σχόλια:
Κάποιοι επίσκοποι από Φλώρινα μεριά καλό θα είναι να παραστούν στο μνημόσυνο αφού δεν πήγαν στην κηδεία.Δεν είναι μόνο τα συλλείτουργα και ο νοών νοείτω...
http://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/2595-poluarxieratiko-sulleitourgo-stin-panagia-mixaniotissa-foto
Ας ελπίσουμε να πάνε τώρα.
Ο μακαρίτης πήγαινε συχνά στη Φλώρινα επί μακαριστού Αυγουστίνου ως ομιλητής σε ιερατικά συνέδρια και όχι μόνο.
Στην εξόδιο ακολουθία του δεν παρέστησαν ούτε ο μητροπολίτης Θεόκλητος ούτε ο πρώην πρωτοσύγγελός του και νυν Καλαμαριάς.
Ήλθε η ώρα να διορθώσουν το σοβαρότατο λάθος τους.
Ούτε μια δήλωση δεν έκανε ο Φλωρίνης για την κοίμηση του μακαριστού Νικολάου ενώ ο Πειραιώς, ο Κυθήρων και άλλοι έκαναν.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΘΗΜΕΡΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ; ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΘΕΙ Ο ΑΥΘΕΝΤΗΣ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ;
Ποιοι να πάνε να τιμήσουν το γίγαντα Σωτηρόπουλο δηλαδή; Αυτοί που δεν τόλμησαν ποτέ δημόσια να ψελλίσουν μια λέξη καταδίκης της οικουμενιστικής πολιτικής του Φαναρίου;
Μήπως τους είδε κανείς να δημοσιεύουν κείμενά του στο περιοδικό της μητροπόλεώς τους;
Η μήπως τους είδε κανείς να διαμαρτύρονται δημόσια για τον ψευτο-αφορισμό του;
ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ.ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΑΜΕ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ .
ΚΟΝΙΟΡΤΟΠΟΙΟΥΣΕ ΣΤΟ ΑΨΕ ΣΒΗΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΨΕΥΔΟΛΟΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΘΕΩΝ.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ
ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Ανώνυμε 27 Αυγούστου 2015 - 1:25 μ.μ. πάντως από τους ψευδαδέλφους του δεν ήταν. Καλύτερα να μην μιλάς, παρά να μιλάς και να υποκρίνεσαι.
Εντελώς ξεκάρφωτο και άσχετο το σχόλιο του 10:19, 27/8.
Η φαντασία του οργιάζει!
Καθόλου ξεκάρφωτο δεν είναι ανώνυμε 28 Αυγούστου 2015 - 2:38 μ.μ.
Καρφωμένο πολύ καλά είναι.
Σχετικό και επίκαιρο το σχόλιο του 28 Αυγούστου 2015 - 10:19 π.μ.
Ο Φλωρίνης και ο Καλαμαριάς δεν ήταν από τους ψευδαδέλφους του. Καλύτερα είναι να μην μιλάει ένας, παρά να μιλάει και να υποκρίνεται ενώ είναι ψευδάδελφος. Αυτό είπε ο 28 Αυγούστου 2015 - 10:19 π.μ. και είναι σωστό.
Δεν συμφωνείς ανώνυμε ξεκάρφωτε και άσχετε 28 Αυγούστου 2015 - 2:38 μ.μ. ;
Νομίζεις ότι το να μιλάει κάποιος που έχει λερωμένη τη φωλιά του και να υποκρίνεται είναι καλύτερο; Και δεν ντρέπεσαι γι΄ αυτά που πιστεύεις;
Η δική σου φαντασία οργιάζει ανώνυμε 28 Αυγούστου 2015 - 2:38 μ.μ.
Μην είσαι τόσο φαντασμένος.
Ανώνυμε 28 Αυγούστου 2015 - 2:38 μ.μ. γιατί θέλεις να ξεχάσουμε τους ψευδαδέλφους του;
10:19, τι το μεμπτό έχει το σχόλιό μου; Αν δεν είναι κάτι αλήθεια απ αυτά που γράφω φρόντισε να το αναιρέσεις με επιχειρήματα. Προφανώς δεν έχεις και κάνοντας τεράστιο άλμα γράφεις άσχετα πράγματα.
Δεν σου είπε κανείς ότι είναι μεμπτό το σχόλιο σου. Απλά πρόσθεσε κάποιος άλλος σχολιαστής και μια άλλη διάσταση του θέματος. Είπε ότι τουλάχιστον ο Καλαμαριάς και ο Φλωρίνης δεν είναι από τους ψευδαδέλφους του. Δεν είναι άσχετα πράγματα αυτά. Δεν πρέπει να μιλάμε μόνο για τον Καλαμαριάς και τον Φλωρίνης. Υπάρχουν και χειρότερα, αυτό γράφει ο σχολιαστής των 10:19 π.μ.
ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ 1:25Μ.Μ.
ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ 28 Αυγούστου 2015 - 10:19 π.μ.
Προς 9:21: εφ όσον δεν έχει τίποτε το μεμπτό το σχόλιό μου γιατί μου επιτέθηκε στα καλά καθούμενα ο 19:19 λέγοντας καλύτερα να μη μιλάω παρά να μιλώ και να υποκρίνομαι; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Με γνωρίζει; Όχι.Ε τότε πώς γράφει τα όσα γράφει έτσι αβασάνιστα;
Δεν το έγραψε για εσένα. Δεν ξέρεις να διαβάζεις το σχόλιο του ή έχεις φαντασίες. Το έγραψε ως τρόπον του λέγειν, δεν απευθυνόταν προσωπικά στον σχολιαστή. Πολλές φορές λέμε σε β΄ ενικό και εννοούμε σε γ΄ ενικό, γενικά. Αν δεν το έχεις ακούσει αυτό τον τρόπο ομιλίες, εσύ φταις και εσύ είσαι άσχετος.
Πολλές φορές λέμε π.χ. "καλύτερα να φυλας τα ρούχα σου να έχεις τα μισά" και εννοούμε καλύτερα να φυλάει κάποιος τα ρούχα του να έχει τα μισά.
Αν έχεις την μύγα τώρα, είναι άλλο θέμα.
Προς άδικα ενοχλημένο ανώνυμο 29 Αυγούστου 2015 - 7:50 π.μ.
Ξαναδιάβασε το σχόλιο του με το νόημα που μόλις τώρα σου έγραψα και θα το καταλάβεις ότι δεν απευθυνόταν σε εσένα.
Δημοσίευση σχολίου