25 Αυγ 2015

Σώμα, Νους και Ψυχή (Γ΄μέρος)

ΣΩΜΑ, ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
του κ. Ιωάννου Μηλιώνη
(γ’ μέρος)
Σώμα, Νους και ψυχή
Διάλογος
τεύχος 80, Απρίλιος-Ιούνιος 2015
Το Κέντρο «Body Mind & Soul»1, με το οποίο ασχοληθήκαμε στα δύο προηγούμενα τεύχη είναι ένας φορέας με πολλές εναλλακτικές κ.ά. δραστηριότητες. Ολοκληρώνουμε σήμερα την παρουσίαση και τον σχολιασμό αυτών των δραστηριοτήτων.

9. E-Shop (Ηλεκτρονικό Κατάστημα)
Την τελευταία κατηγορία προσφορών του «Body Mind & Soul» αποτελούν ως επί το πλείστον τα «φυλακτά»2. Αυτά περιλαμβάνουν: «Ασπίδες Προστασίας Αρχαγγέλων, Καρδιά Αρχαγγέλου Σαμουήλ, Κρύσταλλοι και εκκρεμές Αρχαγγέλου Ραφαήλ, Κρύσταλλοι Πολλαπλασιασμού Χρημάτων Αρχαγγέλου Ραφαήλ, Μενταγιόν με την ενέργεια των Αρχαγγέλων, Ασπίδα προστασίας αυτοκινήτου, Ο Σταυρός του Χριστού, Αγγελικό Φενγκ Σούι (Feng Shui), Αρχαγγελικές Σφαίρες Ενεργοποίησης Χώρων, Βοηθήματα ενεργοποίησης Merkabah, Αγγελικές Θεραπευτικές Ράβδοι για Ενεργειακές και Κβαντικές Θεραπείες, Ρέικι (Reiki), Ενεργοποίηση Ενεργειακών κέντρων-Τσάκρα(Chakra), Ενισχυτές Θεραπευτικής Ενέργειας - Healing Energy Generators, ΣυντριβάνιαFeng Shui, Διακοσμητικά  Feng Shui, Διακοσμητικά Feng Shui Bebe, Αγγελικοί Κρυστάλλινοι Δίσκοι για Διαλογισμό & Θεραπεία, Το Λουλούδι της Ζωής - Περικάρπια και Περιμετώπια - Σουβέρ, Αγγελική Συλλογή Ρούχων - Περικάρπια και Περιμετώπια, -AngelCollection T-Shirts».
Σχολιάζοντας μερικά από τα ανωτέρω θα σταθούμε στο γεγονός ότι στην Εκκλησία δεχόμεθα τρεις Αρχαγγέλους, τους Ταξιάρχες Μιχαήλ, Γαβριήλ και Ραφαήλ. Οι υπόλοιποι αναφερόμενοι ως «αρχάγγελοι» προέρχονται από αποκρυφιστικά κείμενα και δοξασίες, κυρίως το απόκρυφο «Βιβλίο του Ενώχ»3 και είναι πεπτωκότες άγγελοι, δηλαδή δαίμονες. Ειδικά, ο Σαμουήλ ή Σαμαέλ τυγχάνει, κατά την Καμπαλά (Ταλμούδ),«σημαντικός αρχάγγελος και κατά τις Ταλμουδικές λαϊκές παραδόσεις, κατήγορος (διάβολος), γόης και καταστροφέας. Ένας από τους υπηρέτες του Γιαχβέ (YHWH) και αρχάγγελος του θανάτου»4. Ακόμη, και τα ονόματα των Μιχαήλ, Γαβριήλα και Ραφαήλ, που αναφέρονται ανωτέρω, δεν εκπροσωπούν τους Ταξιάρχες της Εκκλησίας, αλλά δαιμονικές οντότητες, που καπηλεύονται τα αντίστοιχα ονόματα. Μεταξύ των ανωτέρω προσφορών θα πρέπει να σταθούμε στο τάλισμαν: «Ο Σταυρός του Χριστού», που παρ’ όλο το σχήμα του σταυρού και την απεικόνιση του Χριστού, καμία σχέση δεν έχει με τον Κύριό μας και που προφανώς προορίζεται για την παγίδευση Χριστιανών, αλλά και στα «Βοηθήματα ενεργοποίησης Merkabah5», που προφανώς απευθύνονται σε Εβραίους στο θρήσκευμα.
Θα κλείσουμε την έρευνά μας αυτή με κάποιες από τις εκμυστηρεύσεις της ιδιοκτήτριας του «Body Mind & Soul», που έχουν τον τίτλο: «Έτσι ξεκίνησαν όλα. I believe in Angels»6.
«Όλα ξεκίνησαν το Πάσχα του 1996. Συνέβη μια κυριολεκτική καταστροφή στη ζωή μου, επαγγελματική, οικονομική και συναισθηματική… Ήμουν μια πετυχημένη επαγγελματίας με αντιπροσωπείες, με κέντρα αισθητικής και επιχειρήσεις στο Κολωνάκι, στοIntercontinental, σε κρουαζιερόπλοια και άλλες πόλεις και μια δική μου σειρά θεραπευτικών καλλυντικών. Μέσα από μια λάθος κίνηση, με στόχο να πολλαπλασιάσω αυτά που είχα, τα έχασα όλα και συγχρόνως και την συντροφική μου σχέση.
Ήμουν πολύ απελπισμένη, όμως, δεν τολμούσα να πω σε κανέναν τι μου είχε συμβεί. Ήρθε το Πάσχα, γιορτή Ανάστασης και χαράς και εγώ καθόμουν ολομόναχη στο σπίτι…
Αν μπορεί ο άνθρωπος να έχει αρνητικά συναισθήματα και σκέψεις, εγώ τα είχα όλα μαζί συγχρόνως…
Τότε έβγαλα μια κραυγή και φώναξα «θεέ μου, αν υπάρχεις, κάνε κάτι, αλλά καν’ το τώρα» (πρέπει να προσθέσω ότι δεν είχα καμία ιδιαίτερη πίστη, και για αυτό είχα και την αμφιβολία ‟Υπάρχει;”.
Αυτό που συνέβη την επόμενη στιγμή μόνο σαν θαύμα μπορεί να το περιγράψει κανείς. Μπροστά μου εμφανίστηκε ένας μεγάλος φωτεινός άγγελος (σε ημιδιάφανη μορφή), που είχε το πρόσωπο ενός πολύ αγαπημένου μου φίλου που είχε σκοτωθεί και τον έλεγαν Ευάγγελο. Έμενα άναυδη. Την επόμενη στιγμή με πήρε και με μετέφερε σε μια άλλη διάσταση πραγματικότητας μάλλον στην λεγόμενη ‟7η διάσταση”.
Εκεί με άφησε και εξαφανίστηκε. Ένιωσα ότι πρέπει να είμαι στον παράδεισο. Δεν έβλεπα τίποτα, αλλά ήταν σαν να με ξάπλωσε επάνω σε σύννεφα. Βίωνα την απόλυτη γαλήνη και, συγχρόνως, άκουγα μια υπέροχη χορωδία με φωνές και ήχους που δεν είχα ακούσει ποτέ τίποτε παρόμοιο στη γη. … Ο άγγελος με κοίταξε γεμάτος καλοσύνη και κατανόηση και μου είπε κάτι, που χρειάστηκε να περάσει αρκετός καιρός για να καταλάβω τι εννοούσε:
‟Άγγελοι στον ουρανό υπάρχουν πολλοί, στη γη όμως όχι, για αυτό πρέπει να κατέβεις”. Πραγματικά δεν είχα καμία ιδέα τι εννοούσε και συνέχισα να είμαι αρνητική με την επιστροφή μου…
Πήρε το δεξί μου χέρι και μου χάραξε με ένα μαχαίρι τον καρπό μου. Τρόμαξα και πόνεσα συγχρόνως. Παρακολουθούσα να κυλάει ένα μαύρο πυκνό υγρό από τις φλέβες μου. Κοίταξα απορημένη τον άγγελό μου. Αυτός κατάλαβε το βλέμμα μου και μου είπε αυτή ήταν η αρνητική ενέργεια που είχα μέσα μου, τα αρνητικά συναισθήματα, όπως οργή και στενοχώρια καθώς και οι αρνητικές απελπισμένες σου σκέψεις… Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας άδραξα την ευκαιρία να κάνω ερωτήσεις στον φύλακα άγγελό μου…
Όλα αυτά μου ακούγονταν από τη μία παράξενα και από την άλλη ήταν σαν να το ήξερα. Αυτό συνέβαινε, γιατί τελευταία δεν μου άρεσε καθόλου πια αυτό που έκανα, αν και στην αρχή το λάτρευα ήταν το επάγγελμα των ονείρων μου.
Η ιστορία έχει ακόμα πολλές λεπτομέρειες, αλλά είναι πολλά για έναν απλό πρόλογο. Έχω, όμως, αρχίσει να γράφω βιβλίο τόσο για αυτό όσο και για το πώς οδηγήθηκα να διδάσκω αγγελικές θεραπείες καθώς και πώς βοηθήθηκα να ανακαλύψω δασκάλους μου και θεραπείες… Ήμουν πια αισιόδοξη, ήξερα ότι με περιμένει μια συναρπαστική καινούρια ζωή, χωρίς όμως να ξέρω πως θα ήταν αυτή.
Ένα όμως ήξερα σίγουρα: ‟Ναι, υπάρχει θεός”».
Από την ανωτέρω περιγραφή μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε -με την προϋπόθεση ότι όλα τα περιγραφόμενα στην ιστοσελίδα του «Body Mind & Soul» είναι ακριβή- πώς μπορεί να παρασυρθεί ο άνθρωπος από τα πνεύματα της πονηρίας, απολυτοποιώντας την προσωπική του «εμπειρίας». Στην Εκκλησία ερμηνεύονται οι εμπειρίες των πιστών με βάση τη συλλογική εμπειρία των Αγίων και των Πατέρων, όπως αυτή διαμορφώνεται ανά τους αιώνες. Κανείς μας δε διανοείται να ερμηνεύσει την προσωπική εμπειρία του έξω από το σώμα της Εκκλησίας, πολύ δε μάλλον χρησιμοποιώντας ερμηνείες του αποκρυφισμού, της παραθρησκείας και της «Νέας Εποχής». Χρειάζεται πολλή ταπείνωση, εκκλησιαστική βίωση και η συναίσθηση ότι ο Πονηρός μετασχηματίζεται σε άγγελο φωτός.
________________
1. Σώμα, Νους και Ψυχή.
3. Συμπίλημα διαφόρων παλαιοτέρων φιλολογικών έργων Γράφτηκε πιθανότατα κατά τη διάρκεια του 2ου αιώνα π.Χ. και ανασύρθηκε στην Αιθιοπία το 1773 μ.Χ. από τον σκωτσέζο εξερευνητή James Bruce.
4. Σαμαέλ ή Samil (η Οργή του Θεού). http://en.wikipedia.org/wiki/Samael
5. Merkabah ή Merkavah ή μυστικισμός «Άρματος», Σχολή του πρώιμου ιουδαϊκού μυστικισμού (100 π.Χ. - 1000 μ.Χ.), με επίκεντρο τα οράματα, όπως εκείνα που βρίσκονται στο βιβλίο του Ιεζεκιήλ. http://en.wikipedia.org/wiki/Merkabah_mysticism

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com