11 Φεβ 2015

Νίκος Χειλαδάκης, «Ιερά εξέταση» στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης;



«ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ» ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ;
Δυστυχώς παρά τις επανειλημμένες προτροπές του ποιμνίου να μην προχωρήσει η Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης σε μια σύγχρονη «Ιερά Εξέταση», ένα καταδικασμένο παπικό τερατούργημα που στιγματιστείτε ιστορικά, ο Παναγιότατος Θεσσαλονίκης ή παρασυρόμενος από κακούς συμβούλους, ή διακατεχόμενος από ασυμβίβαστη με το λειτούργημα του εμπάθεια, προχωρεί στην τελική καταδίκη του ιερέα, Νικόλα Μανώλη μέχρι προ τίνος προϊστάμενο του ιερού βυζαντινού ναού Προφήτη Ηλία, της ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης.

Το μεγάλο «παράπτωμα» του πατήρ Νικόλα ήταν ότι έχει επιτελέσει ένα πραγματικά αξιοθαύμαστο έργο στην ενορία του ακόμα και μετά την δυσμενή απομάκρυνση του. Επί χρόνια έχει αναπτύξει έντονο ιερατικό έργο με θαυμαστή κατηχητική δραστηριότητα, έχει οργανώσει πέραν των παιδικών κατηχητικών τμήματα νέων και ηλικιωμένων όπου γίνεται πατερική κατήχηση και παράλληλα και εδώ είναι το «επίμαχο σημείο», έχει εκδηλώσει επανειλημμένα δημόσια το αντιοικουμενιστικό του φρόνημα υπερασπιζόμενος τις θεμελιώδεις πατερικές αρχές της Ορθοδοξίας. Αυτό το τελευταίο φαίνεται πως έχει «ερεθίσει» κάποιους κύκλους στην Μητρόπολη, οι οποίοι εκτός από προσωπικές προσβολές προς το πρόσωπο του τον έχουν επανειλημμένα συκοφαντήσει στον Παναγιότατο και όπως αναφέρεται, τον έχουν οδηγήσει στην απόφαση της εκδίωξης του από τις τάξεις της ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης.
Το ζήτημα όμως έχει πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις από μια απλή δίωξη ενός ιερέα που αγωνίστηκε κατά της παναίρεσης το Οικουμενισμού. Έχει να κάνει με το ιερό καθήκον κάθε πραγματικού Ποιμένα να υπερασπίζεται τα ιερά και το όσια της Ορθοδοξίας. Όταν αυτά καταπατιούνται, όπως γίνεται κατά κόρο τον τελευταίο καιρό, οι αληθινοί Ποιμένες έχουν υποχρέωση να βγουν και να ορθώσουν φωνή εναντίον της θρησκευτικής αποστασίας. Είναι καθήκον τους και αναφαίρετο δικαίωμα τους να ομιλούν και όχι να σιωπούν, να εμφανίζονται και όχι κρύβονται πίσω από πέπλα υποκρισίας. Αλήθεια, που είναι όλοι αυτοί που υποτίθεται πως κόπτονται κατά του Οικουμενισμού ; Γιατί κρύβονται και δεν εμφανίζομαι να υπερασπιστούν τον διωκόμενο ιερέα που διώκεται για το ορθόδοξο του φρόνημα ; Ή μήπως ξεγελιούνται από το κατηγορητήριο της Μητρόπολης εναντίον του που είναι, «προφάσεις εν αμαρτίες».
Δεν αντιλαμβάνονται ότι επιχειρείται με αδιστακτο πλενο τροπο η χειραγώγηση «υπό των δοκούντων ορθοδοξείν και προσποιουμένων ομολογείν την υγιή ορθοδοξον πιστην» κατα τον Μεγα Βασίλειον, των πιστών μελών της Αγίας Εκκλησία, «υπέρ ων Χριστός απέθανε». Οπου διαστρέφεται η αλήθεια που προβαλει η Ιερα Παραδοση μας πρέπει να ενθυμούμαστε την ρήσιν του Ιησού Χριστού : «…Ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων. ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν». (Μάτθ. κγ’ 14).
Ρώτησε κάποτε ένας μοναχός τον αββά Παμβώ: «Αλήθεια γέροντα, θα αλλάξουν οι συνήθειες και οι παραδόσεις των χριστιανών και δεν θα υπάρχουν ιερείς στις εκκλησιές;». Και ο Γέροντας απάντησε: «Εκείνο τον καιρό οι ιερείς θα γίνουν άσωτοι και οι μοναχοί θα ζουν με αμέλεια. Οι ηγούμενοι θα αδιαφορούν για τη δική τους σωτηρία αλλά και του ποιμνίου τους. Θα είναι όλοι τους πρόθυμοι και πρώτοι στα τραπέζια και εριστικοί. Οι επίσκοποι πάλι των καιρών εκείνων θα δείχνουν δουλικότητα προς τους ισχυρούς, θα βγάζουν τις αποφάσεις ανάλογα με τα δώρα που θα παίρνουν και δεν θα υπερασπίζονται τους φτωχούς, όταν θα κρίνονται.».
Το ποίμνιο θα είναι πάλι εκεί, την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης για να εκδηλώσει το υψηλό του φρόνημα ενάντια στην νέα Ιερά Εξέταση, ενάντια στο φίμωμα του παπά Νικόλα Μανώλη, υπέρ της προαιώνιας πατερικής Ορθοδοξίας μας.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Eξαιρετικο αρθρο

Ανώνυμος είπε...

αίσχος στον κύριο Θεσσαλονίκης. Αίσχος!!

Ανώνυμος είπε...

Περιφρονώντας τις εκκλήσεις του πιστού λαού, άνευ πραγματικού λόγου και αιτίας, η μητρόπολη Θεσσαλονίκης αποφάσισε την κλιμάκωση της διώξεως του π.Νικολάου, Προς τούτο προέβη στην απαγόρευση του λειτουργείν και κηρύττειν από την πλευρά του ειρημένου κληρικού στερώντας από τους πιστούς της ενορίας στην οποία θεοφιλώς και επί σειράν ετών δραστηριοποιείται ποιμαντικά το θείο κήρυγμα.

Ποίο το έγκλημα του πατρός Νικολάου; Μήπως είναι ανήθικος, κλέπτης και καταχραστής του ιερού χρήματος;
Μήπως διδάσκει "έτερον ευαγγέλιον" παρασύροντας στην απώλεια ψυχές υπέρ ων Χριστός απέθανε; Μήπως το ποίμνιό του αιτήθηκε απ την προισταμένη του αρχή την απομάκρυνσή του;
Τίποτε απ όλα αυτά!
Απλώς, επειδή, κατά ποιμαντικό χρέος ενεργών και εμφορούμενος από αίσθημα ποιμαντικής ευθύνης, καυτηρίασε τον παναιρετικό οικουμενισμό που λυμαίνεται τον εκκλησιατικό βίο και τους θεράποντες του τελευταίου εκκλησιαστικούς αξιωματούχους!
Κάτι τέτοιο, καθώς φαίνεται, στη γέμουσα συγχύσεως εποχή μας θεωρείται έγκλημα! Αν είναι δυνατόν!
Και επί τη βάσει επιεικέστατα γελοίων, ανεπέρειστων, κατασκευασμένων, εμπαθών και οζουσών μεσαιωνισμού και δεσποτισμού κατηγοριών διώκεται!
Στο πρόσωπό του ποινικοποιείται διώκεται ,και φιμώνεται ο αντιοικουμενιστικός λόγος! Επιπροσθέτως με τη δίωξη του θριαμβεύει ο δεσποτισμός και η παπίζουσα εξουσιαστική νοοτροπία απ τη μεριά των επισκόπων!
Ο δεσποτισμός, το μεγάλο αυτό καρκίνωμα της εκκλησιαστικής ζωής, παίρνει "σάρκα και οστά" στην περίπτωση του άδικου διωγμού π.Νικολάου Μανώλη!
Το ποίμνιό του "πίνει νερό στο όνομά του" όπως διαφαίνεται από την πληθώρα των αντιδράσεων που ξέσπασαν απ την πλευρά του επί τω ακούσματι της ενάρξεως και μετά ταύτα κλιμακώσεως των διώξεών του!
Η μητρόπολη, ενεργούσα ως ενεργεί, έρχεται σε καταφανή αντίθεση προς αυτό! Περιφρονεί χιλιάδες φωνών διαμαρτυρίας πυροδοτώντας την αγανάκτηση των ορθοφρονούντων πιστών! Αντί να αφουγκρασθεί την αγωνιώδη κραυγή του και την έμπονη διαμαρτυρία του εξ αιτίας του γεγονότος ότι κινδυνεύει να στερηθεί τον πνευματικό του πατέρα και διδάσκαλο αυτή επέλεξε την αδιαλλαξία!
Αναλογίζονται, άραγε, οι της μητροπόλεως πού οδηγεί αυτή η επιεικώς άφρων τακτική τους; Σκέπτονται άραγε σοβαρά τον αντίκτυπο των βεβιασμένων και επιπόλαιων ενεργειών τους;
Επιτρέπεται να ενεργούν κατά τρόπο άκριτο και επιπόλαιο;
Τις ψυχές που έχουν βρει πνευματικό καταφύγιο κάτω απ το πετραχήλι του σεβαστού πατρός δεν τις σκέπτονται;
Τα παιδιά των κατηχητικών σχολείων;
Τους ακροατές του κηρύγματος;
Τους συνεργάτες του πατρός στα πλαίσια του πολυποίκιλου και πολυσχιδούς ενοριακού-ποιμαντικού έργου της ενορίας του προφήτου Ηλιού Θεσσαλονίκης;
Άνοιξαν μέτωπο οι της μητροπόλεως! Άνοιξαν μέτωπο με τον πιστό λαό που όταν διακυβεύεται το δίκαιο και η ηθική δε μένει με σταυρωμένα τα χέρια αλλά με τρόπο δυναμικό εκφράζει τη διαμαρτυρία του!
Τι κρίμα να υφίσταται ψυχικό χάσμα μεταξύ ποιμνίου και ποιμένων! Εκεί οδηγεί η αλαζονική και εξουσιαστική νοοτροπία απ τη μεριά των τελευταίων!
Δε φθάνουν όμως οι φωνές της διαμαρτυρίας μονάχα απ την πλευρά του ποιμνίου! Απαιτείται συστράτευση όλων των εν προκειμένω ορθώς φρονούντων πιστών στο πλευρό του π.Νικολάου και του δεινώς αλγούντος ποιμνίου! Το όλο πρόβλημα δεν εξαντλείται στο επίπεδο μιας ενορίας αλλά έχει γενικότερες προεκτάσεις! Η επιχειρούμενη φίμωση του αντιοικουμενιστικού λόγου θα πρέπει όχι μόνο να προβληματίσει αλλά και να συνεγείρει τους πάντες σε δυναμικό αγώνα διαμαρτυρίας!
Ουσιώδη πτυχή του εν λόγω αγώνα αποτελεί και η όσο το δυνατό μαζικότερη συμμετοχή του εντίμου κλήρου και του πιστού λαού στην εκδήλωση διαμαρτυρίας την προσεχή Παρασκευή [σ.σ. Βογατσικού 7 στις 12:00 μμ] έξω από το κτίριο της μητροπόλεως όπου και θα απολογηθεί επί τη βάσει του προαναφερθέντος γελοίου και κατασκευασμένου κατηγορητηρίου ο π.Νικόλαος!
Σαν χριστιανοί ορθόδοξοι δεν μπορούμε να παραμείνουμε σιωπηλοί όταν σφαγιάζεται το δίκαιο και φιμώνονται οι ελεύθερες και ασυμβίβαστες φωνές!
Λ.Ν.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com