ΤΟ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ
«Τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ ἔσται θυσιαστήριον τῷ
Κυρίῳ ἐν χώρᾳ Αἰγυπτίων καὶ στήλη πρὸς τὸ ὅριον αὐτῆς τῷ Κυρίῳ καὶ ἔσται
εἰς σημεῖον εἰς τὸν αἰῶνα Κυρίῳ ἐν χώρᾳ Αἰγύπτου, ὅτι κεκράξονται πρὸς Κύριον
διὰ τοὺς θλίβοντας αὐτούς, καὶ ἀποστελεῖ
αὐτοῖς Κύριος ἄνθρωπον, ὃς σώσει αὐτούς, κρίνων σώσει αὐτούς. καὶ γνωστὸς ἔσται Κύριος τοῖς Αἰγυπτίοις,
καὶ γνώσονται οἱ Αἰγύπτιοι τὸν Κύριον ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ καὶ ποιήσουσι θυσίας καὶ εὔξονται εὐχὰς τῷ
Κυρίῳ καὶ ἀποδώσουσι» Ησαϊας 19: 19-21.
Ο
Προφήτης αναφέρεται στην Μεσσιακή Εποχή και λέγει ότι θα υπάρχει θυσιαστήριο
στην Αίγυπτο. Το ότι πράγματι το χωρίο αναφέρεται στην Μεσσιακή εποχή το
καταλαβαίνουμε από τη φράση «καὶ ἀποστελεῖ
αὐτοῖς Κύριος ἄνθρωπον, ὃς σώσει αὐτούς, κρίνων σώσει αὐτούς». Ο Θεός
αποστέλει άνθρωπο ο οποίος θα κάνει σωτηρία = Ο Μεσσίας ! - « ὅπως πληρωθῇ τὸ ρηθὲν διὰ ῾Ησαΐου τοῦ
προφήτου λέγοντος· ἰδοὺ ὁ παῖς μου, ὃν ᾑρέτισα,
ὁ ἀγαπητός μου, εἰς ὃν εὐδόκησεν ἡ ψυχή μου· θήσω τὸ πνεῦμά μου ἐπ᾿ αὐτόν, καὶ
κρίσιν τοῖς ἔθνεσιν ἀπαγγελεῖ· οὐκ ἐρίσει οὐδὲ κραυγάσει, οὐδὲ ἀκούσει τις ἐν
ταῖς πλατείαις τὴν φωνήν αὐτοῦ. κάλαμον
συντετριμμένον οὐ κατεάξει καὶ λίνον τυφόμενον οὐ σβέσει, ἕως ἂν ἐκβάλῃ εἰς νῖκος
τὴν κρίσιν καὶ τῷ ὀνόματι αὐτοῦ ἔθνη ἐλπιοῦσι» Ματθαίος 12: 17- 21
Μερικοί
αιρετικοί Προτεστάντες προσπαθώντας να αναιρέσουν τον Μεσσιακό χαρακτηρα του
χωρίου Ησαϊας 19: 19-21 ισχυρίζονται ότι αυτή η προφητεία επαληθεύτηκε προ
Χριστού όταν Ιουδαίοι που ζούσαν στην Αίγυπτο έφτιαξαν έναν Ιουδαϊκό Ναό
αντίγραφο του Ναού του Σολομώντος ! Αυτή η άποψη αποτελεί καθαρό σόφισμα και
είναι αντιβιβλική πέρα για πέρα !
Πράγματι
οι Ιουδαίοι της Αιγύπτου είχαν φτιάξει προ
Χριστού (κατά παράβαση των εντολών του Θεού), έναν Ναό στην Αίγυπτο ! Όμως ως
γνωστόν ο Θεός είχε επιλέξει έναν μόνο συγκεκριμένο τόπο στην Παλαιστίνη, στο
όρος Σιών στην Ιερουσαλήμ για να είναι ο Ναός του. Αυτοί οι αιρετικοί που
λέγουν ότι ο Ναός της Αιγύπτου ήταν Ναός του Κυρίου έρχονται σε αντίθεση με την
Αγία Γραφή που αναγνωρίζει πριν τον ερχομό του Μεσσίου ένα μόνον τόπο θυσιών- στην Ιερουσαλήμ !
«καὶ θύσεις τὸ πάσχα Κυρίῳ τῷ Θεῷ σου
πρόβατα καὶ βόας ἐν τῷ τόπῳ, ᾧ ἐὰν ἐκλέξηται
Κύριος ὁ Θεός σου αὐτὸν ἐπικληθῆναι τὸ ὄνομα αὐτοῦ ἐκεῖ» Δευτερονόμιον
16:2
Έναν
τόπο επέλεξε ο Θεός στην προ του Μεσσίου εποχή για Ναό -στην παλαιστίνη- όχι
δύο έναν στην παλαιστίνη και έναν στην Αίγυπτο ! Η Γραφή είναι σαφέστατη !
Ομιλεί για ΤΟΠΟ όχι για τόπους…
«
λέγει αὐτῷ ἡ γυνή· Κύριε, θεωρῶ ὅτι προφήτης εἶ σύ. οἱ πατέρες ἡμῶν ἐν τῷ ὄρει τούτῳ προσεκύνησαν·
καὶ ὑμεῖς λέγετε ὅτι ἐν ῾Ιεροσολύμοις
ἐστὶν ὁ τόπος ὅπου δεῖ προσκυνεῖν. λέγει αὐτῇ ὁ ᾿Ιησοῦς· γύναι, πίστευσόν μοι ὅτι
ἔρχεται ὥρα ὅτε οὔτε ἐν τῷ ὄρει τούτῳ
οὔτε ἐν ῾Ιεροσολύμοις προσκυνήσετε τῷ πατρί.
ὑμεῖς προσκυνεῖτε ὃ οὐκ οἴδατε, ἡμεῖς προσκυνοῦμεν ὃ οἴδαμεν· ὅτι ἡ
σωτηρία ἐκ τῶν ᾿Ιουδαίων ἐστίν» Ιωάννης 4: 19-22.
Οι
αιρετικοί Σαμαρείτες λάτρευαν τον Θεό στο όρος Γαριζίν κατά παράβασιν των
εντολών του Θεού για λατρεία του στην Ιερουσαλήμ. Ο Ιησούς στον διάλογό του με
την Σαμαρείτιδα ομολογεί ότι την ορθή πίστη την είχαν οι Ιουδαίοι και όχι οι
Σαμαρείτες – «ὑμεῖς προσκυνεῖτε ὃ οὐκ οἴδατε, ἡμεῖς προσκυνοῦμεν ὃ οἴδαμεν· ὅτι
ἡ σωτηρία ἐκ τῶν ᾿Ιουδαίων ἐστίν». Επίσης ο Ιησούς λέγει ότι «ἔρχεται ὥρα ὅτε ……οὔτε
ἐν ῾Ιεροσολύμοις προσκυνήσετε τῷ πατρί». Αφού λοιπόν ο Ιησούς λέγει ότι «ἔρχεται
ὥρα» που θα καταργηθεί η λατρεία του Θεου στην Ιερουσαλήμ, αυτό σημαίνει ότι
δεν είχε έρθει η ώρα αυτή την εποχή που συνομιλούσε με την Σαμαρείτιδα ! Και
όμως μερικοί Προτεστάντες αιρετικοί ισχυρίζονται ότι ο Ναός που οι Ιουδάιοι
είχαν φτιάξει στην Αίγυπτο (στην Νήσο Ελεφαντίνη του ποταμού Νείλου), πρό
Χριστού, ότι ήταν πράγματι Ναός του Κυρίου και αποτελούσε εκπλήρωση της
Προφητείας του χωρίου Ησαϊας 19: 19-21 !!!
Ανακεφαλαίωση
: Ο Θεός διέταξε την κατασκευή Ναού σε έναν τόπο μόνο - στην Ιερουσαλήμ. Όταν ο
Ιησούς διαλέγονταν με την Σαμαρείτιδα δεν είχε έλθει ακόμη ο καιρός να
καταργηθεί η νομική λατρεία στον Ναό της Ιερουσαλήμ. Κατά παράβαση του θείου
θελήματος οι Ιουδαίοι της Αιγύπτου είχαν προ Χριστού κατασκευάσει και άλλον,
δεύτερο Ναό στη Νήσο Ελεφαντίνη του
ποταμού Νείλου !!! Όμως αυτός ο Ναός της Αιγύπτου δεν ήταν πραγματικός Ναός του
Κυρίου και άρα δεν αποτελούσε εκπλήρωση της Προφητείας του 19ου κεφαλαίου του
Ησαϊα !
Η
προφητεία του Ησαϊα επαληθεύτηκε όταν ο Χριστιανισμός έφτασε στην Αίγυπτο.
Προηγήθηκε το σχίσιμο του καταπετάσματος του Ναού των Ιεροσολύμων την ημέρα του
θανάτου του Μεσσίου –«καὶ ἐσχίσθη τὸ καταπέτασμα τοῦ ναοῦ μέσον» Λουκάς 23:45
και η ίδρυση της Εκκλησίας του Χριστού την Πεντηκοστή.
Η
Εκκλησία του Ιησού έχει νέο Θυσιαστήριο- «ἔχομεν
θυσιαστήριον ἐξ οὗ φαγεῖν οὐκ ἔχουσιν ἐξουσίαν οἱ τῇ σκηνῇ λατρεύοντες»
Εβραίους 13:10
Ο
Απόστολος Παύλος λέγει ότι ΕΧΟΥΜΕ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ από το οποίο οι λατρεύοντες στον
Ιουδαϊκό Ναό δεν μπορούν να ΦΑΓΟΥΝ ενώ εμείς οι Χριστιανοί που ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ
ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ μπορούμε να ΤΡΩΜΕ από αυτό. Δεν λέγει ο Παύλος ότι ΘΑ έχουμε
θυσιαστήριο (στο μέλλον) αλλά ότι ΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ θυσιαστήριο ! Όπου Θυσιαστήριο εκεί και Ειδικός Ιερέας,
όπως όπου Σχολείο εκεί και Δάσκαλος. (Οι προτεστάντες όμως αρνούνται την Ειδική
Ιερωσύνη - τον Κλήρο- και την Θυσία που
γίνεται πάνω στην Αγία Τράπεζα/ Θυσιαστήριο της Ορθοδόξου Εκκλησίας !).
Το
Θυσιαστήριο που έχουμε και από το οποίο ΤΡΩΜΕ δεν είναι ουράνιο αλλά επίγειο.
Δεν μπορούμε αφού είμαστε στην γη και όχι στον ουρανό να τρώμε από ουράνιο
θυσιαστήριο.
Η
Θυσία που προσφέρεται στο Θυσιαστήριο που έχουμε δεν είναι οι προσευχές μας
γιατί αυτές δεν τρώγονται ! Οι προσευχές είναι και αυτές θυσίες αλλά άλλης
μορφής – δεν τρώγονται. Ο Παύλος αναφερόμενος σε Θυσιαστήριο από το οποίο ΤΡΩΜΕ
εννοεί την Αγία Τράπεζα της Εκκλησίας
στην οποία τελείται η αναίμακτος Θυσία του Σώματος και Αίματος του Χριστού.
Οι
αιρετικοί λέγουν ότι η κοινωνία του σώματος και του αίματος του Ιησού δεν είναι
θυσία αλλά ΑΝΑΜΝΗΣΗ θυσίας! Επιστρατεύουν μάλιστα τα εξής εδάφια τα οποία
παρερμηνεύουν φρικτά :
« καὶ λαβὼν ἄρτον εὐχαριστήσας ἔκλασε καὶ ἔδωκεν
αὐτοῖς λέγων· τοῦτό ἐστι τὸ σῶμά μου τὸ ὑπὲρ ὑμῶν διδόμενον· τοῦτο ποιεῖτε εἰς
τὴν ἐμὴν ἀνάμνησιν» Λουκάς 22:19
«
αὐτὸς δὲ μίαν ὑπὲρ ἁμαρτιῶν προσενέγκας θυσίαν εἰς τὸ διηνεκὲς ἐκάθισεν ἐν δεξιᾷ
τοῦ Θεοῦ» Εβραίους 10:12
Η
Θεία Κοινωνία είναι ασφαλώς ανάμνηση αλλά είναι και Θυσία. Το ότι είναι και
ανάμνηση δεν σημαίνει ότι δεν είναι Θυσία. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο.
Για
την ΘΥΣΙΑ του Πασχάλιου Αμνού λέγει η Γραφή :
«
καὶ ἔσται ἡ ἡμέρα ὑμῖν αὕτη μνημόσυνον·
καὶ ἑορτάσετε αὐτὴν ἑορτὴν Κυρίῳ εἰς πάσας τὰς γενεὰς ὑμῶν· νόμιμον αἰώνιον ἑορτάσετε
αὐτήν» Έξοδος 12:14
Το
ότι η Θυσία του Αμνού ονομάζεται «μνημόσυνον», ανάμνηση δηλαδή, δεν σημαίνει
ότι δεν ήταν θυσία επαναλαμβανόμενη κάθε έτος.
Οι
αιρετικοί συκοφαντούν εμάς τους Ορθοδόξους ότι δήθεν επαναλαμβάνουμε την Θυσία
του Χριστού ή μάλλον ότι διδάσκουμε την επανάληψη της Θυσίας του Χριστού με το
να ομιλούμε για την Θυσία του Σώματος και του Αίματος που λαμβάνει χώρα στην
Αγία Τράπεζα – στο Θυσιαστήριο δηλαδή
της Εκκλησίας !
Ουδέν
ψευδέστερον του αιρετικού αυτού ισχυρισμού! Διότι η Ορθοδοξία δεν διδάσκει επανάληψη
της αιματηρής Θυσίας του Ιησού που έγινε στον Γολγοθά. Ο Ιησούς ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΜΙΑ
ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ.
Τότε
τι θυσία γίνεται στο θυσιαστήριο – Αγία Τράπεζα της Ορθοδόξου Εκκλησίας; Και
γιατί η Ορθόδοξη Εκκλησία έχει Θυσιαστήριο αφού η Θυσία του Ιησού, που είναι η
υπέρτατη Θυσία δεν επαναλαμβάνεται ;
«καὶ
προσφέρειν σοι τὴν φοβερὰν ταύτην καὶ ἀναίμακτον
θυσίαν» (Ευχή Θείας Λειτουργίας).
Εάν οι αιρετικοί μελετούσαν τις
Ευχές της Ορθοδόξου Εκκλησίας που ομιλούν για ΑΝΑΙΜΑΚΤΗ ΘΥΣΙΑ, δεν θα την
συκοφαντούσαν ως δήθεν διδάσκουσα την επανάληψη της Θυσίας του Ιησού. Η Θυσία
του Γολγοθά δεν ήταν αναίμακτη, ήταν αιματηρότατη !
Θα
εξηγήσω όσο απλούστερα γίνεται την αναίμακτη Θυσία του Σώματος και του Αίματος
του Κυρίου που τελεί η Εκκλησία στο ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ που έχουμε.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την θυσία ενός
αρνίου στα πλαίσια του Νόμου της Παλαιάς Διαθήκης. Το αρνίο πριν θυσιασθεί,
πριν δηλαδή πάνω στο θυσιαστήριο ο Ιερέας του κόψει τον λαιμό, είναι ένα απλό
συνηθισμένο αρνίο. Μετά το κόψιμο του λαιμού το αρνίο γίνεται θύμα, αφιερωμένο
στον Γιαχβέ. Δεν είναι πλέον ένα απλό αρνίο. Δηλαδή η θυσία έχει την έννοια της
ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ. Το αρνίο δια του κοψίματος του λαιμού του από τον Ιερέα γίνεται θύμα
–αφιέρωμα στον Θεό.
Ομοίως
κατά την αναίμακτη Θυσία- Μεταβολή που γίνεται στο Ορθόδοξο Θυσιαστήριο, ο
ένζυμος Άρτος και ο Οίνος, δια των ευχών του Ιερέα γίνονται Σώμα και Αίμα
Χριστού. Γίνονται το Σώμα το ίδιο που Σταυρώθηκε στον Γολγοθά και το Αίμα το
ίδιο που χύθηκε τότε, (όχι τώρα), στον Γολγοθά. Δεν χύνεται εκ νέου κατά την
τέλεση της θυσίας πάνω στην Αγία Τράπεζα το αίμα του Ιησού. Η έκχυση του
Αίματος έγινε μία φορά και για πάντα στον Γολγοθά. Ο Οίνος γίνεται πραγματικά
αυτό το αίμα που χύθηκε τότε. Γι' αυτό η Θυσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας λέγεται
ΑΝΑΙΜΑΚΤΗ. Δεν αποτελεί επανάληψη της αιματηρής θυσίας του Γολγοθά, ούτε απλή
ανάμνηση αυτής. Αποτελεί ΜΕΤΑΒΟΛΗ.
«
οὗτός ἐστιν ὁ ἄρτος ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνων,
ἵνα τις ἐξ αὐτοῦ φάγῃ καὶ μὴ ἀποθάνῃ. ἐγώ
εἰμι ὁ ἄρτος ὁ ζῶν ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβάς· ἐάν τις φάγῃ ἐκ τούτου τοῦ ἄρτου,
ζήσεται εἰς τὸν αἰῶνα. καὶ ὁ ἄρτος δὲ ὃν ἐγὼ δώσω, ἡ σάρξ μού ἐστιν, ἣν ἐγὼ δώσω
ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου ζωῆς» Ιωάννης 6:50-51
Ο
Ιησούς δεν είναι απλώς ο «καταβάς» αλλά
και ο «καταβαίνων» άρτος - αυτός που διαρκώς κατεβαίνει !
«
διότι ἀπὸ ἀνατολῶν ἡλίου ἕως δυσμῶν τὸ ὄνομά μου δεδόξασται ἐν τοῖς ἔθνεσι, καὶ
ἐν παντὶ τόπῳ θυμίαμα προσάγεται τῷ ὀνόματί
μου καὶ θυσία καθαρά, διότι μέγα τὸ ὄνομά μου ἐν τοῖς ἔθνεσι, λέγει Κύριος
παντοκράτωρ» Μαλαχίας 1:11 (Κατά τους Εβδομήκοντα, βλέπε και Εβραϊκό).
Η Γραφή είχε προφητεύσει την ύπαρξη Θυσίας «ἐν
παντὶ τόπῳ», και όχι μόνο στον Ναό του Σολομώντος. Η Θυσία του Σώματος και του
Αίματος του Ιησού είναι ανώτερη από τις Νομικές θυσίες και λαμβάνει χώρα παντού.
Μερικοί αιρετικοί, με Χιλιαστικές απόψεις,
προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα λέγοντας ότι στην υποτιθέμενη
χιλιετή βασιλεία του Ιησού ή σε κάποιον έσχατο καιρό θα ανασυσταθεί η Νομική Λατρεία !!! Και ότι δήθεν αυτή η
προφητεία περί Θυσίας και Θυμιάματος δεν λαμβάνουν χώρα στην Ορθοδοξία αλλά θα
γίνουν στο μέλλον ! Ξεχνούν τον Απόστολο Παύλο που μίλησε σε παροντικό χρόνο
και είπε : «ἔχομεν θυσιαστήριον».
Επίσης
ξεχνούν ότι « Εἰ μὲν οὖν τελείωσις διὰ τῆς Λευϊτικῆς ἱερωσύνης ἦν· ὁ λαὸς γὰρ ἐπ'
αὐτῇ νενομοθέτητο· τίς ἔτι χρεία κατὰ τὴν τάξιν Μελχισεδὲκ ἕτερον ἀνίστασθαι ἱερέα
καὶ οὐ κατὰ τὴν τάξιν ᾿Ααρὼν λέγεσθαι;
μετατιθεμένης γὰρ τῆς ἱερωσύνης ἐξ ἀνάγκης καὶ νόμου μετάθεσις γίνεται. ἐφ' ὃν γὰρ λέγεται ταῦτα, φυλῆς ἑτέρας μετέσχηκεν,
ἀφ' ἧς οὐδεὶς προσέσχηκε τῷ θυσιαστηρίῳ.
πρόδηλον γὰρ ὅτι ἐξ ᾿Ιούδα ἀνατέταλκεν ὁ Κύριος ἡμῶν, εἰς ἣν φυλὴν οὐδὲν
περὶ ἱερωσύνης Μωϋσῆς ἐλάλησε. Καὶ
περισσότερον ἔτι κατάδηλόν ἐστιν, εἰ κατὰ τὴν ὁμοιότητα Μελχισεδὲκ ἀνίσταται ἱερεὺς
ἕτερος, ὃς οὐ κατὰ νόμον ἐντολῆς σαρκικῆς
γέγονεν, ἀλλὰ κατὰ δύναμιν ζωῆς ἀκαταλύτου·
μαρτυρεῖ γὰρ ὅτι σὺ ἱερεὺς εἰς τὸν αἰῶνα κατὰ τὴν τάξιν Μελχισεδέκ. ἀθέτησις
μὲν γὰρ γίνεται προαγούσης ἐντολῆς διὰ τὸ αὐτῆς ἀσθενὲς καὶ ἀνωφελές· οὐδὲν γὰρ ἐτελείωσεν ὁ νόμος, ἐπεισαγωγὴ δὲ κρείττονος
ἐλπίδος, δι' ἧς ἐγγίζομεν τῷ Θεῷ» Εβραίους 7:11-19
Οι
Νομικές θυσίες ήταν τύποι της Θυσίας του Ιησού και ουδένα ετελείωσαν. Η
προηγούμενη εντολή για την Νομική λατρεία αθετήθηκε διότι ήταν ασθενής και
ανωφελής- ήταν τύπος. Και η Ιερωσύνη μετετέθη (δεν καταργήθηκε ). Πώς λοιπόν οι
αιρετικοί λέγουν ότι το ασθενές και ανωφελές θα επιστρέψει στο μέλλον ;;; Στο
μέλλον δηλαδή η Θυσία του Χριστού θα χάσει την αξία της;;;;
Άλλοι λέγουν
ότι η προφητεία του Μαλαχία για ΘΥΣΙΑ και ΘΥΜΙΑΜΑ και του Ησαϊα για ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ στην Αίγυπτο,
αφορούν την λατρεία που ο Αντίχριστος θα
συστήσει!!! Ασφαλώς και ο Αντίχριστος θα συστήσει λατρεία, αλλά όχι αυτή για
την οποία κάνουν λόγο ο Μαλαχίας και ο
Ησαϊας –« διότι ἀπὸ ἀνατολῶν ἡλίου ἕως δυσμῶν τὸ ὄνομά μου δεδόξασται ἐν τοῖς ἔθνεσι,
καὶ ἐν παντὶ τόπῳ θυμίαμα προσάγεται τῷ ὀνόματί μου καὶ θυσία καθαρά, διότι μέγα
τὸ ὄνομά μου ἐν τοῖς ἔθνεσι, λέγει Κύριος παντοκράτωρ» Μαλαχίας 1:11. Η Θυσία «ἐν παντὶ τόπῳ» και το Θυμίαμα δεν
αφορούν τον Αντίχριστο, διότι η λατρεία του Αντιχρίστου δεν δοξάζει και δεν
μεγαλύνει το όνομα του Κυρίου !
«
Καὶ οἱ μὲν πλείονές εἰσι γεγονότες ἱερεῖς διὰ τὸ θανάτῳ κωλύεσθαι παραμένειν· ὁ δὲ διὰ
τὸ μένειν αὐτὸν εἰς τὸν αἰῶνα ἀπαράβατον ἔχει τὴν ἱερωσύνην· ὅθεν καὶ σῴζειν εἰς
τὸ παντελὲς δύναται τοὺς προσερχομένους δι' αὐτοῦ τῷ Θεῷ, πάντοτε ζῶν εἰς
τὸ ἐντυγχάνειν ὑπὲρ αὐτῶν» Εβραίους 7: 23-25.
Ο
Ιησούς δεν έχει διαδόχους στην Ιερωσύνη (έχει όμως αντιπροσώπους). Πώς λοιπόν
θα τον διαδεχτούν και πάλι οι Λευϊτες σε μια υποτιθέμενη Χιλιετή Βασιλεία – σε μια υποτιθέμενη νέα επίγεια οικονομία ;
Ο
Ιησούς σώζει «εἰς τὸ παντελὲς τοὺς
προσερχομένους δι' αὐτοῦ τῷ Θεῷ, πάντοτε ζῶν εἰς τὸ ἐντυγχάνειν ὑπὲρ αὐτῶν».
Ποία λοιπόν η ανάγκη ανασύστασης της Νομικής λατρείας όπως φρονούν διάφοροι
Χιλιαστές ;
«
ὅπου πρόδρομος ὑπὲρ ἡμῶν εἰσῆλθεν ᾿Ιησοῦς, κατὰ τὴν τάξιν Μελχισεδὲκ ἀρχιερεὺς
γενόμενος εἰς τὸν αἰῶνα» Εβραίους 6:20
Ο
Ιησούς ονομάζεται ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ. Αρχιερέας = ο Αρχηγός των Ιερέων. Δεν είναι
δυνατόν ο Ιησούς να ονομάζεται Αρχιερέας και να μην άρχει Ιερέων !
Επειδή
λοιπόν οι αρνητές της Ειδικής Ιερωσύνης και της αναίμακτης Θυσίας Προτεστάντες, θέλουν να θολώσουν την
προφητεία του Ησαϊα, λέγουν ότι αυτή δεν αφορά επίγειο Θυσιαστήριο της
Μεσσιακής εποχής… αλλά τον Ναό που παρανόμως έχτισαν μερικοί Ιουδαίοι προ
Χριστού στην Νήσο Ελεφαντίνη !!! Είναι αξιολύπητοι αυτοί οι αιρετικοί που
παρερμηνεύουν τόσο φρικτά την Αγία γραφή !
Οι
προφητείες του Ησαϊα και του Μαλαχία για επίγεια
θυσιαστήρια στην Μεσσιακή εποχή
αποδομούν πλήρως την κακοδιδασκαλία των Προτεσταντών για δήθεν μη ύπαρξη
Ειδικής Ιερωσύνης και Θυσιαστηρίου στην Ορθόδοξη Εκκλησία !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου