Ο «ΕΥΣΕΒΙΣΜΟΣ» ΤΗΣ
ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ
«Παλιά αν ένας ευλαβής ασχολείτο με την κατάσταση στον κόσμο
δεν πρέπει να ήταν καλά. Ήταν για κλείσιμο στον Πύργο. Σήμερα αντίθετα αν ένας
ευλαβής δεν ενδιαφέρεται και δεν πονά για την κατάσταση που επικρατεί στον
κόσμο είναι για κλείσιμο στον Πύργο.» Πάτερ Παΐσιος ο αγιορείτης
Πριν από λίγο καιρό γνωστός
μητροπολίτης της Κύπρου, ο οποίος μάλιστα τελευταία μας επιφύλασσε δυσάρεστες
εκπλήξεις για κάποιες διφορούμενες δηλώσεις του σε σχέση με τον Οικουμενισμό,
είχε πει πολύ χαρακτηριστικά ότι αντί του γνωστού, «Κύριε σώσον τους ευσεβείς»,
θα πρεπει να ευχόμαστε… «Κύριε σώσον από τους ευσεβείς»!
Τα τελευταία χρόνια ζούμε σας
Έλληνες ορθόδοξοι μια πρωτοφανή κρίση που κάποιοι την παρομοίασαν ακόμα και με
την Μικρασιατική Καταστροφή. Από την μια ένα προδοτικό πολιτικό σύστημα έχει
παραδώσει για λιγότερα από «τριάκοντα αργύρια» την εθνική κυριαρχία μας, δηλαδή
την ίδια την ζωή και το μέλλον μας σε ξένους άθεους, ανθέλληνες τοκογλύφους και
από την άλλη ένα θρησκευτικό κατεστημένο με επικεφαλής τον ίδιο τον
προκαθήμενο, έχει προχωρήσει σε μια πρωτοφανή για την ιστορία θρησκευτική
αποστασία. Πέραν τούτων, η ελληνική εκκλησιαστική ιεραρχία όχι μόνο δεν υψώνει
φωνή αντίστασης σε όλα αυτά, ως όφειλε για να υπερασπιστεί το ίδιο της το
ποίμνιο, αλλά αντιθέτως ταυτίστηκε με την πολιτική προδοσία που καταστρέφει τον
ελληνικό λαό και στηρίζει την θρησκευτική αποστασία.
Εκείνο που επικαλούνται όλοι αυτοί
για να στηρίξουν το σύστημα της προδοσίας, είναι ότι δεν θα πρεπει σαν καλοί
χριστιανοί να ανακατευόμαστε με αυτά τα θέματα αλλά να αποφεύγουμε τις
επικρίσεις και να προσευχόμαστε για την σωτηρία της ψυχής μας και τίποτα άλλο.
Έφτασαν μάλιστα στο σημείο να κατακρίνουν, (αυτοί που υποτίθεται ότι
αποδοκιμάζουν την κατάκριση ), όλους όσους αντιστέκονται στην σημερινή
κατάσταση, ακόμα και να απειλούν με κυρώσεις όσους τολμούν να υψώσουν φωνή κατά
της πολιτικής προδοσίας, της θρησκευτικής αποστασίας και κατά του
Οικουμενισμού. Θλιβερό πρόσφατο παράδειγμα μονάχου από την μεγάλο μοναστήρι του
Αγίου Όρους που έγραψε ένα άρθρο κατά του Οικουμενισμού και τον έχουν απειλήσει
προτρέποντας τον καθηγούμενο του να λάβει μέτρα εναντίον του. Γεγονότα που μας
θυμίζουν άλλες σκοτεινές εποχές μέσα στο Περιβόλι της Παναγίας. Σαν έσχατη δε
απειλή είναι η πολύ κυκλοφορούμενη τελευταία, «Αποτείχιση», δηλαδή η εκδίωξη
από τους κόλπους της εκκλησιάς, που την θεωρούν τσιφλίκι τους, όσους αντιστέκονται
σε αυτή την κατρακύλα.
Η εποχή μας θυμίζει με πολύ γλαφυρό
τρόπο την εποχή των Φαρισαίων. Και εκείνη την εποχή επικρατούσαν αυτοί που
έκαναν τις μεγάλες προσευχές με ατέλειωτες παραστάσεις πίστεως, την προβολή
μιας άκρατης υποκρισίας μέσα στους ναούς και στις συναγωγές Αυτό το κατεστημένο
σταύρωσε φωνάζοντας και απειλώντας Εκείνον που αμφισβήτησε την υποκρισία του
και καταδίκασε με τον πιο παραδειγματικό τρόπο το εμπόριο της πίστεως της
εποχής εκείνης. Τα ιδία θα έλεγε κάνεις
πρόσωπα φωνάζουν και απειλούν σήμερα όσους τολμούν να παρεμβαίνουν στα όσα
συμβαίνουν για την πολιτική προδοσία και την θρησκευτική αποστασία. Ο κάλος
χριστιανός, όπως κηρύττουν, δεν πρέπει νε ασχολείται με τα κοινά, δεν πρέπει να
ασχολείται με την πολιτική, δηλαδή να είναι πρόβατο επί σφαγή, λες και η
βασιλεία του Θεού δεν έχει καμία σχέση με τα επίγεια και ο κάλος χριστιανός
πρεπε να υπακούει τυφλά στην εκκλησιαστική ιεραρχία, δηλαδή να παραβλέπει το
όποιο παραστράτημα και κυρίως την όποια παρέκκλιση και στροφή προς τον Οικουμενισμό.
Μάλιστα αν επιμένεις να αναφέρεσαι σε όλα αυτά, σου πετούν κατάμουτρα με
χαρακτηριστικό στόμφο ότι πρώτα πρεπει εσύ να αλλάξεις, να γίνεις πιο ευσεβής
και μετά όλα τα άλλα. Λόγια «παχιά», «όμορφα» και «εύηχα», αλλά τελείως ξένα
προς το σύγχρονο μαρτύριο του γένους μας.
Αυτό, όλοι αυτοί το ονομάζουν
«ευσεβισμό». Αυτός είναι ο ευσεβισμός τους. Ο ευσεβισμός της υποκρισίας. Ο
ευσεβισμός τους στη υπηρεσία της πολιτικής και εθνικής προδοσίας και της
θρησκευτικής αποστασίας. Ο ευσεβισμός στην υπηρεσία του σύγχρονου Φαρισαϊσμού.
Ο ευσεβισμός στην υπηρεσία του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας και τέλος ο
ευσεβισμός τους στην υπηρεσία της κατάλυσης
της Ορθοδοξίας, της πολτοποίησης
των ανθρώπων και της Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Ω μη γένοιτο!
2 σχόλια:
Το εθνικό συμφέρον ημών των Ελλήνων (ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ)
ΝΧ
Πέραν τούτων, η ελληνική εκκλησιαστική ιεραρχία όχι μόνο δεν υψώνει φωνή αντίστασης σε όλα αυτά, ως όφειλε για να υπερασπιστεί το ίδιο της το ποίμνιο, αλλά αντιθέτως ταυτίστηκε με την πολιτική προδοσία που καταστρέφει τον ελληνικό λαό και στηρίζει την θρησκευτική αποστασία.
κχ
Ε, όχι κι έτσι ! Εκκλησιαστική και πολιτική ηγεσία συνεργάζονται, με τους γνωστούς κανόνες της συναλληλίας, για να προστατέψουν (τά ή) το εθνικό μας συμφέρον σε καιρούς, μάλιστα, όπου το εθνικό είναι συνώνυμη λέξη με τον φασισμό!
Το ίδιο "εθνικό συμφέρον" πρυτάνευσε κατά την περίοδο - και προ - της απόφασης και απόβασης των ελληνικών στρατευμάτων στη Σμύρνη της Μ. Ασίας με τη γνωστή κατάληξη. Το αυτό επανελήφθη το 1945, όπου, όμως, το "εθνικό συμφέρον" είχε άλλη νοηματοδότοση τόσο για το "εθνικό", όσο και για το "συμφέρον". Τέλος, πάλι, αυτό το περίφημο "εθνικό συμφέρον", βγήκε μπροστά με την ΕΟΚΑ στην Κύπρο, για να ενταφιασθεί οριστικά με τις συμφωνίες Ζυρίχης και τελεσίδικα να μπει στο οστεοφυλάκιο με την αμερικανικών προδιαγραφών επανάσταση της 21ης Απριλίου.
Τώρα, σήμερα, το "εθνικό συμφέρον" επιβάλλει τζαμιά, πλημμυρίδα Μουσουλμάνων, άγια και ιερά Κοράνια. Δεν μας φτάνει όμως μόνο αυτό, καθώς έχουμε κοινό τον πατέρα του Αβραάμ του Ισαάκ και του Ιακώβ, με τους Ιουδαίους, όπως μας πληροφόρησε ο οικουμενικός Βαρθολομαίος κατά την ομιλία του στη Συναγωγή του Παρκ Ηστ της Ν. Υόρκης. Τον ίδιο θεό έχουμε !
Συνεχίζεται ...
Το εθνικό συμφέρον ημών των Ελλήνων (ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)
Συνέχεια
39 Ἀπεκρίθησαν καὶ εἶπον αὐτῷ· Ὁ πατὴρ ἡμῶν Ἀβραάμ ἐστι. λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Εἰ τέκνα τοῦ Ἀβραάμ ἦτε, τὰ ἔργα τοῦ Ἀβραὰμ ἐποιεῖτε. 40 νῦν δὲ ζητεῖτέ με ἀποκτεῖναι, ἄνθρωπον ὃς τὴν ἀλήθειαν ὑμῖν λελάληκα, ἣν ἤκουσα παρὰ τοῦ Θεοῦ· τοῦτο Ἀβραὰμ οὐκ ἐποίησεν. 41 ὑμεῖς ποιεῖτε τὰ ἔργα τοῦ πατρὸς ὑμῶν. εἶπον οὖν αὐτῷ· Ἡμεῖς ἐκ πορνείας οὐ γεγεννήμεθα· ἕνα πατέρα ἔχομεν, τὸν Θεόν. 42 εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Εἰ ὁ Θεὸς πατὴρ ὑμῶν ἦν, ἠγαπᾶτε ἂν ἐμέ, ἐγὼ γὰρ ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐξῆλθον καὶ ἥκω· οὐδὲ γὰρ ἀπ' ἐμαυτοῦ ἐλήλυθα, ἀλλ' ἐκεῖνός με ἀπέστειλε. 43 διατί τὴν λαλιὰν τὴν ἐμὴν οὐ γινώσκετε; ὅτι οὐ δύνασθε ἀκούειν τὸν λόγον τὸν ἐμόν. 44 ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστὲ, καὶ τὰς ἐπιθυμίας τοῦ πατρὸς ὑμῶν θέλετε ποιεῖν. ἐκεῖνος ἀνθρωποκτόνος ἦν ἀπ' ἀρχῆς, καὶ ἐν τῇ ἀληθείᾳ οὐκ ἔστηκεν, ὅτι οὐκ ἔστιν ἀλήθεια ἐν αὐτῷ· ὅταν λαλῇ τὸ ψεῦδος ἐκ τῶν ἰδίων λαλεῖ, ὅτι ψεύστης ἐστὶ καὶ ὁ πατὴρ αὐτοῦ. 45 ἐγὼ δὲ ὅτι τὴν ἀλήθειαν λέγω, οὐ πιστεύετέ μοι. 46 τίς ἐξ ὑμῶν ἐλέγχει με περὶ ἁμαρτίας; εἰ δὲ ἀλήθειαν λέγω, διατί ὑμεῖς οὐ πιστεύετέ μοι; 47 ὁ ὢν ἐκ τοῦ Θεοῦ τὰ ῥήματα τοῦ Θεοῦ ἀκούει· διὰ τοῦτο ὑμεῖς οὐκ ἀκούετε, ὅτι ἐκ τοῦ Θεοῦ οὐκ ἐστέ. 48 ἀπεκρίθησαν οὖν οἱ Ἰουδαῖοι καὶ εἶπον αὐτῷ· Οὐ καλῶς λέγομεν ἡμεῖς ὅτι Σαμαρείτης εἶ σὺ καὶ δαιμόνιον ἔχεις; 49 ἀπεκρίθη Ἰησοῦς· Ἐγὼ δαιμόνιον οὐκ ἔχω, ἀλλὰ τιμῶ τὸν πατέρα μου, καὶ ὑμεῖς ἀτιμάζετέ με. 50 ἐγὼ δὲ οὐ ζητῶ τὴν δόξαν μου· ἔστιν ὁ ζητῶν καὶ κρίνων. 51 ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐάν τις τὸν λόγον τὸν ἐμὸν τηρήσῃ, θάνατον οὐ μὴ θεωρήσῃ εἰς τὸν αἰῶνα. 52 εἶπον οὖν αὐτῷ οἱ Ἰουδαῖοι· Νῦν ἐγνώκαμεν ὅτι δαιμόνιον ἔχεις. Ἀβραὰμ ἀπέθανε καὶ οἱ προφῆται, καὶ σὺ λέγεις, ἐάν τις τὸν λόγον μου τηρήσῃ, οὐ μὴ γεύσηται θανάτου εἰς τὸν αἰῶνα; 53 μὴ σὺ μείζων εἶ τοῦ πατρὸς ἡμῶν Ἀβραάμ, ὅστις ἀπέθανε; καὶ οἱ προφῆται ἀπέθανον· τίνα σεαυτὸν σὺ ποιεῖς; 54 ἀπεκρίθη Ἰησοῦς· Ἐὰν ἐγὼ δοξάζω ἐμαυτόν, ἡ δόξα μου οὐδέν ἐστιν· ἔστιν ὁ πατήρ μου ὁ δοξάζων με, ὃν ὑμεῖς λέγετε ὅτι Θεὸς ἡμῶν ἐστι· 55 καὶ οὐκ ἐγνώκατε αὐτόν· ἐγὼ δὲ οἶδα αὐτόν. καὶ ἐάν εἴπω ὅτι οὐκ οἶδα αὐτόν, ἔσομαι ὅμοιος ὑμῶν ψεύστης· ἀλλ' οἶδα αὐτὸν καὶ τὸν λόγον αὐτοῦ τηρῶ. 56 Ἀβραὰμ ὁ πατὴρ ὑμῶν ἠγαλλιάσατο ἵνα ἴδῃ τὴν ἡμέραν τὴν ἐμήν, καὶ εἶδε καὶ ἐχάρη. 57 εἶπον οὖν οἱ Ἰουδαῖοι πρὸς αὐτόν· Πεντήκοντα ἔτη οὔπω ἔχεις καὶ Ἀβραὰμ ἑώρακας; 58 εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, πρὶν Ἀβραὰμ γενέσθαι ἐγὼ εἰμί. 59 ἦραν οὖν λίθους ἵνα βάλωσιν ἐπ' αὐτόν· Ἰησοῦς δὲ ἐκρύβη, καὶ ἐξῆλθεν ἐκ τοῦ ἱεροῦ διὰ μέσου αὐτῶν, καὶ παρῆγεν οὕτως.
Το "εθνικό συμφέρον", τότε, κατέσκαψε την γη των Ιουδαίων, τους διασκόρπισε. Εκείνοι, τώρα, ξαναγύρισαν στα πατρογονικά εδάφη τους, καιρός να σκορπίσουν άλλοι, οι πολίτες του πλανήτη γη, των οποίων μόνη πατρίδα, το θέλουν δεν το θέλουν, είναι η γη του Ισραήλ. Μοναδική θυσία το Ολοκαύτωμα. Όσα Θαύματα και άλλα επιστημονικώς αναπόδεικτα γνωρίζουμε, ήταν για άλλες εποχές, όσο επικρατούσε ο Μεσαίωνας και τα σκοτάδια του. Το απαιτεί το εθνικό συμφέρον ημών των Ελλήνων.
Δημοσίευση σχολίου