Ὁ Σεβ. Θεσσαλονίκης, ὁ κ. Μπουτάρης καὶ οἱ πέντε Μητροπολῖται «συνοδοιπόροι
του»
Ὁ
Σεβ. Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Ἄνθιμος ἐπετέθη ἐναντίον τοῦ Δημάρχου Θεσσαλονίκης
κ. Μπουτάρη, διότι ἐπιθυμεῖ τὴν λειτουργίαν Μουσείου Ἰσλαμικῆς Τέχνης εἰς τὴν Θεσσαλονίκην
καὶ εἶναι ὑπὲρ τῆς Ἱδρύσεως Τμήματος Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν εἰς τὴν Θεολογικὴν Σχολὴν
Θεσσαλονίκης. Ὁ Σεβασμιώτατος ἱκανοποιεῖ τὸ ὀρθόδοξον φρόνημα τοῦ πιστοῦ λαοῦ.
Θὰ τὸ ἱκανοποίει ὅμως περισσότερον, ἐὰν ἐνεκάλει δημοσίως τοὺς Σεβ.
Μητροπολίτας, οἱ ὁποῖοι ἐπειθάρχησαν εἰς
τὰς ὑποδείξεις τοῦ Γενικοῦ Γραμματέως τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας κ. Γεωργίου
Καλατζῆ καὶ ἔδωσαν τὴν συγκατάθεσίν των διὰ τὴν ἵδρυσιν τοῦ Τμήματος Ἰσλαμικῶν
Σπουδῶν.
Ἕνας ἐκ τῶν Μητροπολιτῶν ἦτο πνευματικόν του τέκνον καὶ διατυπώνει θέσεις κατὰ περιόδους, αἱ ὁποῖαι εἶναι ὑπὲρ τοῦ θρησκειολογικοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν,
ὑπὲρ τῶν ἀλλαγῶν εἰς τὴν Ἐκκλησίαν καὶ ὑπὲρ τῆς δημιουργίας τμήματος Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν εἰς τὴν Θεολογικὴν Θεσσαλονίκης. Ἤτοι τὸ πνευματικὸν τέκνον τοῦ Σεβ. Θεσσαλονίκης
διατυπώνει θέσεις ἀντιθέτους πρὸς τὸν Σεβ. Θεσσαλονίκης.
Ὁ κ. Μπουτάρης ὀπαδὸς τοῦ Σοδομισμοῦ (ἔστω καὶ γιὰ τουριστικοὺς λόγους), ὅταν βλέπη νὰ τὸν ὑποδέχωνται μὲ «αὐτοκρατορικὰς» τιμὰς εἰς τὸ Ἅγιον Ὄρος, ἐνῶ γνωρίζουν ἐν γένει τὰς θέσεις του καὶ ὅταν διαπιστώνη ὅτι Μητροπολῖται δίδουν τὸ σύνθημα διὰ τὴν δημιουργίαν Κέντρου Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν εἰς τὴν Θεσσαλονίκην εἶναι λογικὸν νὰ κάμνη ἕν βῆμα ἔμπροσθεν τῶν θέσεων Μητροπολιτῶν (κατὰ σύμπτωσιν ὅλοι τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου) καὶ νὰ ταχθῆ ὑπὲρ τῆς Ἰσλαμοποιήσεως τῶν πάντων εἰς τὴν Θεσσαλονίκην.
Ὁ κ. Μπουτάρης δὲν ἀπέκρυψε
ποτὲ τὰ φιλοαριστερὰ φρονήματά του (καὶ τὴν δεξιὰν τσέπην του). Οἱ Σεβ. Μητροπολῖται
(πέντε εἰς τὸν ἀριθμὸν) διατὶ προσφέρουν «πολιτικὰς βάσεις», διὰ νὰ προωθήση ὁ
κ. Μπουτάρης τὰς προκλητικὰς θέσεις των; Τὴν
θέσιν, πάντως, τῆς ἐπισήμου Ἐκκλησίας διὰ τὰ θέματα, διὰ τὰ ὁποῖα ἀγωνίζεται ὁ
Σεβ. Θεσσαλονίκης, δὲν τὰς εἴδομεν καὶ δὲν τὰς γνωρίζομεν, διότι προφανῶς ἡ πολιτικὴ
ἡγεσία τοῦ ὑπουργείου Παιδείας δὲν τὸ ἐπιτρέπει.
Ορθόδοξος Τύπος, 1/08/2014
Δείτε και:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου