Ο Όσιος Παΐσιος για τον Άγιο Σπυρίδωνα και το άφθαρτο λείψανό του
-
- Γέροντα, μπορεί ο άγιος Σπυρίδων να ζήτησε από τον Θεό να μείνη άφθαρτο
το Λείψανό Του;
- Όχι, πώς μπορεί να γίνη αυτό; Οι Άγιοι δεν ζητούν τέτοια πράγμα...
Πριν από 4 ώρες
2 σχόλια:
Σήκω Ευγένιε Σπαθάρη απ τον τάφο και δες το σημερινό θέατρο σκιών στο οποίο πρωταγωνιστούν ο Βαρθολομαίος με το Φραγκίσκο!
Στο σημείο αυτό της διακηρύξεως, “Ἡ ἀδελφική ἡμῶν συνάντησις σήμερον εἶναι ἕν νέον καί ἀναγκαῖον βῆμα εἰς τήν πορείαν πρός τήν ἑνότητα, πρός τήν ὁποίαν μόνον τό Ἅγιον Πνεῦμα δύναται νά μᾶς ὁδηγήσῃ, ἐκείνην τῆς κοινωνίας ἐν νομίμῳ ποικιλίᾳ.”
διαφαίνεται η εναντίωση στην εντολή του Κυρίου, "ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε" (Β' Κορ. 17)
Καθώς, η κοινωνια εν νομιμω ποικιλια, επιτελειται εντος της περιοχης της ακαθαρτου ανομιας, παρά την αντίθετο γνώμη, έχωμεν πλέον θέμα ενεργούς και συγκροτημένης αποστασίας.
Δεν συνιστά δια τον ευσεβήν Ορθόδοξον, νόμιμο ποικιλία , η (συν)ομολογία στον κτιστό λατίνο θεούλη, και βεβαίως τούτον, δεν είναι αληθές, ούτε και ενώπιον του ιδίου του Θεού και της Εκκλησίας Του.
Δεν υφίσταται θέμα ευσεβούς και ευλαβουύς και αληθούς ποικιλίας στην πίστη, όταν ο λόγος του Θεού είναι αναλοίωτος.
Επομένως , η φράση "ἐκείνην τῆς κοινωνίας ἐν νομίμῳ ποικιλίᾳ" συνιστά θεομαχία, και οδηγεί σε αλλαγή της πίστεως, από εκείνης της αναλοιώτου κατα το αναλοίωτο του Θεού, σε μιά άλλη αλλοιώσιμου, κατα το αλλοιώσιμο της ανθρωπίνης επιθυμίας.
Η Πατριαρχική εγκύκλιος του 1848, ορίζει τον πιστό λαό, προστάτη της πίστεως από αλλαγών σε αυτή εκ μέρους Συνόδων και Πατριαρχών.
Γ.Θ.
Δημοσίευση σχολίου