28 Μαρ 2014

Oικουμενική συμπροσευχή με τους επικεφαλής διαφόρων “Εκκλησιών” στη Βασιλική του Παναγίου Τάφου στα Ιεροσόλυμα τον Μάιο


Ο πάπας Φραγκίσκος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος θα προσευχηθούν μαζί στον Πανάγιο Τάφο

Ο πάπας Φραγκίσκος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος θα προσευχηθούν μαζί στον Πανάγιο Τάφο
Ο πάπας Φραγκίσκος θα προσευχηθεί μαζί με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο στον Πανάγιο Τάφο στα Ιεροσόλυμα τον Μάιο σε μια κίνηση με ισχυρούς συμβολισμούς, ανέφερε σήμερα το Βατικανό, που υπογράμμισε ότι «η προετοιμασία του ταξιδιού αυτού συνεχίζεται όπως έχει προβλεφθεί» παρά τις δυσκολίες που προκαλεί η απεργία των υπαλλήλων του υπουργείου Εξωτερικών του Ισραήλ.
«Όπως φαίνεται και στη δημοσίευση του προγράμματος του ταξιδιού του Ποντίφικα στους Αγίους Τόπους, η προετοιμασία του ταξιδιού αυτού συνεχίζεται όπως προβλέπεται» ξεκαθαρίζει σε μια ανακοίνωση ο εκπρόσωπος τύπου της Αγίας Έδρας, ο πατέρας Φεντερίκο Λομπάρντι.
«Έχουμε επίγνωση του γεγονότος ότι στο Ισραήλ εκτυλίσσεται μια κατάσταση συνδικαλιστικής έντασης, όμως εμείς ελπίζουμε ότι οι επίσημες επαφές θα μπορέσουν να επαναληφθούν όσο το δυνατόν συντομότερα με τις ισραηλινές αρχές για την επαρκή προετοιμασία του ταξιδιού» προσέθεσε ο εκπρόσωπος.
Μια απεργία των υπαλλήλων του υπουργείου Εξωτερικών που διαρκεί εδώ και πολλές εβδομάδες περιπλέκει τις προετοιμασίες του πολιτικά σύνθετου αυτού ταξιδιού, κατά το οποίο απαιτούνται δρακόντεια μέτρα ασφαλείας.
Το Βατικανό έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα το επίσημο πρόγραμμα της περιοδείας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Μαΐου στην Ιορδανία, στα Παλαιστινιακά Εδάφη και στο Ισραήλ.
Ο ποντίφικας θα φθάσει το μεσημέρι του Σαββάτου 24 Μαΐου στο Αμμάν. Έπειτα από μια εθιμοτυπική επίσκεψη στους ανώτατους θρησκευτικούς ηγέτες και μια συνάντηση με τις πολιτικές αρχές, ο Φραγκίσκος θα χοροστατήσει σε μια λειτουργία που θα πραγματοποιηθεί σε στάδιο και θα επισκεφθεί τη Βηθανία, όπου, σύμφωνα με το ευαγγέλιο, βαπτίστηκε ο Ιησούς στα νερά του Ιορδάνη από τον ξάδελφό του, τον Ιωάννη Βαπτιστή.
Στο πλαίσιο αυτής της επίσκεψης, ο πάπας θα συναντήσει Σύρους πρόσφυγες και νέους με ειδικές ανάγκες στην καθολική Εκκλησία της Βηθανίας.
Την επόμενη ημέρα ο πάπας θα αναχωρήσει νωρίς από την Ιορδανία με ελικόπτερο για τη Βηθλεέμ, τόπο γέννησης του Ιησού. Θα συναντήσει τον πρόεδρο Μαχμούντ Αμπάς και τις πολιτικές αρχές.
Στην πλατεία της Φάτνης, ο πάπας θα τελέσει την δεύτερη λειτουργία του ταξιδιού του. Μετά το πρωινό που θα πάρει στη μονή των Φραγκισκανών, θα επιστρέψει στο Σπήλαιο της Γέννησης. Έπειτα θα επισκεφθεί τα παιδιά που μένουν στους καταυλισμούς προσφύγων Νταϊσέχ, Αΐντα και Μπέιτ Τζιμπρίν, πριν εγκαταλείψει τα παλαιστινιακά εδάφη, ολοκληρώνοντας μια επίσκεψη 6 ωρών.
Θα αναχωρήσει με ελικόπτερο για το αεροδρόμιο Μπεν Γκουριόν στο Τελ Αβίβ, απ’ όπου θα μεταβεί στα Ιεροσόλυμα. Θα έχει μια κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Οι δυο τους θα υπογράψουν μια κοινή διακήρυξη.
Το σημείο αιχμής αυτής της επίσκεψης θα είναι η οικουμενική προσευχή με τους επικεφαλής διαφόρων Εκκλησιών, όπου θα παραστεί ο Πατριάρχης στη Βασιλική του Παναγίου Τάφου, 50 χρόνια μετά την κοινή επίσκεψη που πραγματοποίησαν ο Παύλος ο 6ος και ο Πατριάρχης, Αθηναγόρας, στα Ιεροσόλυμα το 1956.
Η επόμενη ημέρα ξεκινά με μια επίσκεψη στον μεγάλο μουφτή στην Πλατεία των Τεμενών πριν ο Φραγκίσκος πάει στον Τείχος των Δακρύων, έναν ιερό τόπο των Εβραίους.
Στη συνέχεια ο Φραγκίσκος θα εκφωνήσει μια ομιλία στο μνημείο του ολοκαυτώματος του Γιαντ Βασέμ, όπου εκτελέστηκαν 6 εκατομμύρια Εβραίοι από τους Ναζί. Αυτή τη συγκινητική στιγμή θα ακολουθήσει μια εθιμοτυπική επίσκεψη στους ραβίνους του Ισραήλ στο κέντρο Χεϊσάλ Σλόμο.
Ο πάπας θα συναντηθεί με τον πρωθυπουργό του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου αφού πρώτα συναντήσει τον πρόεδρο Σιμόν Πέρες. Έπειτα θα επισκεφθεί το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, που βρίσκεται δίπλα στην ελληνική εκκλησία της Γαλιλαίας στο Όρος των Ελαιών.
Στην κοντινή εκκλησία της Γεσθημανής, θα συναντήσει ιερείς, πιστούς και φοιτητές εκκλησιαστικών σχολών, πριν τελέσει μία λειτουργία στο χώρο όπου πραγματοποιήθηκε ο Μυστικός Δείπνος σύμφωνα με το ευαγγέλιο.
Θα αναχωρήσει τη Δευτέρα 26 Μαΐου γύρω στις 8 το βράδυ από το Ισραήλ με προορισμό την Ιταλία.
Από ProtoThema.gr

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο αρχιοικουμενιστής πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως πρόκειται να συμπροσευχηθεί με τον αιρεσιάρχη πάπα της Ρώμης στα Ιεροσόλυμα κατά μίμηση του προκατόχου του, αλήστου μνήμης, μεγάλου αποστάτη της Ορθοδοξίας, μακαριστού Αθηναγόρα, αιρόμενος υπεράνω των Θείων και Ιερών κανόνων, των επί ποινή καθαιρέσεως απαγορευόντων τις μετά των αιρετικών συμπροσευχές, αψηφών τις κατά πάντα δικαιολογημένες αντιδράσεις αποδοκιμασίας της συγκεκριμένης μειοδοτικής του ενέργειας από της πλευράς του εντίμου κλήρου και του πιστού λαού, παραθεωρών το δεινό σκανδαλισμό των συνειδήσεων των ορθοφρονούντων μελών της Εκκλησίας και αψηφών τον ορατό κίνδυνο της εκδηλώσεως σχίσματος, δεδομένου ότι η ανοχή του πιστού λαού τείνει πλέον να εξαντληθεί, αφού στις ψυχές πολλών χριστιανών έχει δημιουργηθεί, εξ αντικειμένου, κρίση συνειδήσεως.
Ο ένοικος του Φαναρίου δυστυχώς ακολουθεί φρενήρη οικουμενιστική πορεία.
'Αλλωστε ο νυν πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως στη διδακτορική του διατριβή "απεφάνθη", πάντη αυθαιρέτως, τα εξής ανήκουστα και καταλυτικά των ιερών κανόνων "άρρητα ρήματα" :
"Δεν δύναται η Εκκλησία να έχη διατάξεις απαγορευούσας την είσοδον εις τους ναούς των ετεροδόξων και την μετ αυτών συμπροσευχήν".
(Περί την κωδικοποίησιν των Ιερών Κανόνων κ.λ.π., Θεσσαλονίκη 1970 σελίς 73 κ.ε).
Συνεπής,λοιπόν, προς τα όσα διαλαμβάνει η πατριαρχική διατριβή, ετοιμάζεται να προβεί στην επικείμενη, προδοτική της Ορθοδοδόξου Πίστεως, συμπροσευχή.
Το μέγα όμως ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής:
Θα αφυπνισθούν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οι ποιμένες μας, επικειμένης της πραγματοποιήσεως του σκανδαλώδους και μειοδοτικού αυτού πατριαρχικού τολμήματος;
Θα αντιδράσουν γεγονυία τη φωνή, με ομολογιακό σθένος και παρρησία, προδρομικά και χρυσοστομικά, ανακαλώντας στην εκκλησιαστική τάξη τον τολμητία πατριάρχη, αψηφώντας τις οιεσδήποτε δυσμενείς συνέπειες ή θα εξακολουθήσουν να κοιμώνται "ύπνον νήδυμον";
Θα απευθύνουν το "ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙ ΣΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΙΝ ΤΟΥΣ ΘΕΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΑΣ" ή θα υποστείλουν τη σημαία της θεοφιλούς αντιδράσεως και αντιστάσεως, συμβιβαζόμενοι για μία ακόμη φορά, συντελώντας στην παγίωση της μειοδοσίας και την απογοήτευση του λαού του Θεού, του οποίου τον ιερό ζήλο θα μαράνουν και την αγωνιστική διάθεση θα παραλύσουν;
Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά η κακώς εννοούμενη ενότητα της Εκκλησίας δε θα σφραγίσει τα στόματα και τις γραφίδες τους!
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Λ.Ν. δε βλέπω φως στον ορίζοντα. Μάλλον δεν πρέπει να τρέφουμε φρούδες ελπίδες. Η αφωνία των δεσποτάδων θα συνεχισθεί. Εκεί που είναι λαλίστατοι είναι στα συλλείτουργα και τις συνευωχίες. Να δούμε πόσοι θα μαζευτούν αύριο στην ενθρόνιση του νέου δεσπότη Κατερίνης. Στα πανηγύρια είναι πρώτοι, στην προάσπιση της Ορθοδοξίας παθαίνουν γλωσσοδέτη.

skipakos είπε...

Προσωπικά ανήκω στήν μικρή μερίδα τών Ορθοδόξων Χριστιανών του Πατρίου ημερολογίου.
Πρόσφατα διάβασα το βιβλίο του αείμνηστου επισκόπου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτη με τίτλο "Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ"
Ας κάνουν τον κόπο να το διαβάσουν οί εν Χριστώ αδελφοί που ανήκουν στην εκκλησία του νέου ημερολογίου τής Ελλάδος, γιατί πολύ φοβάμαι οτι για το θέμα του Οικουμενισμού δεν γνωρίζουν και πολλά πράγματα.
Ομολογώ ότι προσωπικά πλούτισα τίς φτωχές γνώσεις μου επι του θέματος μέσω του αναφερόμενου παραπάνω βιβλίου.
Θα μάθετε πολλά απο αυτό...
Χάρηκα πολύ που υπήρχε, και εύχομαι να υπάρχουν σύντομα και άλλοι παρόμοιοι αγωνιστές της Πατρώας ορθοδόξου παράδοσης και τής ακριβής ορθοδόξου Πίστεως.
Αδελφοί μην εθελοτυφλείτε, τήν μεγαλύτερη ζημιά τήν έχουμε πάθει απο την κακή συνήθεια τής αμαρτωλής ζωής, που μας αρέσει όλους να κάνουμε, συνδεδεμένη με την χλιαρότητα και παράβλεψη της σωστής πνευματικής ζωής.
Με λίγα λόγια είμαστε αναπαυμένοι στά πάθη μας και έχουμε βρεί πνευματικούς κύκλους και αντιπροσωπους που μας ταιριάζουν με αυτήν την κατάσταση.
Όποτε δεν θέλουμε να έχουμε περισσότερο πνευματικό αγώνα στήν ζωή μας (γιατί ίσως μας φαίνεται βαρύς, επείδή έτσι φυσικά μας τον παρουσιάζει ό αρχέκακος όφις) με τελικό αποτέλεσμα το άθεο άρμα του Οικουμενισμού να μήν μας ενδιαφέρει καθόλου πού έχει αλώσει την χώρα μας πολιτικά και θρησκευτικά...
Καλό υπόλοιπο σαρακοστής σε όλους και καλή μετάνοια.

Ανώνυμος είπε...

Εχει γνωσι ο Πατριαρχης της αφωνιαςτων Ιερεων και της Ιεραρχιας πλην ολιγων ,τους εχει ερευνησει και ζυγισει και βρηκε καταληλο το εδαφος γιαυτο προβαινει σε τετοιες ενεργειες,ξερει οτι τωρα μπορει να περασει και να επιβαλει τις οικουμενιστικες του αποψεις παρα ποτε.Τωρα που η οικονομικη χρεωκοπεια κρεμεται πανω στο κεφαλη μας,η πολιτικη ηγεσια ακολουθη την παγκοσμιοποιησι ,τωρα ειναι και καταληλος καιρος για την πανθρησκεια του οικουμενισμου.
Δυστυχως ολα διχνουν οτι θα τα καταφερει,διοτι οι πληστοι των Ιερεων και της Ιεραρχιεας δουλευουν για την εκπληρωσι των δικων του σχεδιων και ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

Ανώνυμος είπε...

Οι τεσσερεις Πατριαρχες της συνοδου του 1848, εκηρυξαν α θ ε σ μ η την πνευματικη και θρησκευτικη κοινωνια μετα των λατινων.
Δηλαδη, αναθεματισαν ουσιαστικα τις συμπροσευχες και συν-ιερουργιες των Ορθοδοξων με τους παππικους.

Αλλαξε κατι στην Ορθοδοξο πιστι απο Θεου? Αδυνατον.

Αλλαξε κατι στην πιστη καποιων?
Προφανως.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης ενθυμείται επιλεκτικά τους ιερούς κανόνες όταν πρόκειται να κατοχυρώσει πρωτεία και δικαιοδοσίες! Στο θέμα των σχέσεων με τους αιρετικούς τους τσαλαπατά!

Ανώνυμος είπε...

Η τήρηση των Θείων και Ιερών κανόνων, των οριοθετούντων το Ορθόδοξο Ήθος, τυγχάνει υποχρεωτική για κάθε μέλος της Εκκλησίας, πολλοί περισσότερο δε για όσους είναι θεόθεν τεταγμένοι να ποιμαίνουν το λαό του Θεού.
Επίσκοπος του κλίματος του Οικουμενικού Θρόνου, ο μητροπολίτης Τυρολόης Παντελεήμων Ροδόπουλος, καθηγητής του Κανονικού Δικαίου, γράφει τα εξής περισπούδαστα: "Όλοι οι θεσμοί της Εκκλησίας, οι θεσπιζόμενοι υπό της δοθείσης εις αυτήν εξουσίας, είναι υποχρεωτικοί δι όλα τα μέλη της", (Επιτομή Κανονικού Δικαίου, σ.97), αφού θεσπίζονται προς "παθών θεραπείαν και ιατρείαν ψυχών".
Επίσης ο 2ος κανών της εν Τρούλλω Συνόδου διαλαμβάνει τα εξής ουσιώδη και αξιοπρόσεκτα: "Μηδενί εξείναι τους προδηλωθέντας παραχαράττειν κανόνας ή αθετείν ή ετέρους παραδέχεσθαι...".
Οι δε ποιμένες όχι μόνο οφείλουν να φυλάττουν την τήρηση των κανόνων αλλά να μεριμνούν νυχθημερόν και για την υπό των ποιμαινομένων τήρησή τους!
Άραγε μπορούμε να ισχυρισθούμε, χωρίς να κακοποιήσουμε την εν προκειμένω αλήθεια, ότι ισχύει αυτή η ικανή και αναγκαία συνθήκη στις μέρες μας στην περίπτωση του Φαναρίου και όχι μόνο;
Λ.Ν.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com