Μερικά
ἀπό τά περιεχόμενά του:
◇ Καταργοῦν τὴν
σχολικὴν ἑορτὴν τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν καὶ τὸν ἐκκλησιασμὸν κατ᾽ αὐτήν.
◇ Πῶς ἡ αἵρεσις τοῦ
παπισμοῦ μὲ τὴν Β´ Βατικανὴν Σύνοδον μεθοδεύει τὴν ἀπορρόφησιν τῆς Ὀρθοδοξίας. Ὑπὸ
τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ.
◇ Πρέπει νὰ γίνη
δημοψήφισμα διὰ τὰς σχέσεις Κράτους – Ἐκκλησίας; Τοῦ κ. Ἰωάννου Θ. Χαΐνη.
◇ Φαναριώτικες «ἀποτυχίες».
Tοῦ κ. Ἰωάννου Τάτση.
◇ Ἀρχιεπίσκοπος: Ἰδού
τά ἀνταλλάγματα, μέ τά ὁποῖα παρεχωρήσαμεν τήν Ἐκκλησιαστικήν περιουσίαν εἰς
τό Κράτος.
◇ «Οὐ χωρεῖ
συγκατάβασις εἰς τά τῆς πίστεως», διεκήρυσσεν ὁ ἀντιπαπικός καί ἀντιοικουμενιστής
πατήρ Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος. Ὁ ἐπιμνημόσυνος λόγος τοῦ Σεβ. Κυθήρων πρὸς τιμὴν
τοῦ Γέροντος.
◇ Ἱ. Μ. Ὁσίου
Γρηγορίου Ἁγ. Ὄρους: Δέν θέλουν τόν Χριστόν, ἀλλά τόν Ἀντίχριστον.
◇ Ἀπερρίφθη ὑπὸ τοῦ
ΣτΕ ἡ ἀποκαθήλωσις τῶν ἱερῶν εἰκόνων ἀπὸ τὰς αἰθούσας τῶν δικαστηρίων.
◇ Ἡ καθαρότης καὶ ἁγνότης
τῆς Θεοτόκου ὡς πρότυπον ζωῆς τῶν νέων. Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση.
◇ Ὁ Ἅγιος Νεκτάριος
ὡς Ἀρχιερεύς. Τοῦ Ἀρχιμ. π. Μελετίου Βαδραχάνη.
◇ Οἱ κ. Σαμαρᾶς καί
Βενιζέλος ἀνατρέπουν τάς ἀποφάσεις τοῦ Συμβουλίου Ἀρχηγῶν (1992) διά τό
Σκοπιανόν.
Γεγονότα
καί Σχόλια, βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου