Μερικά ἀπό τά περιεχόμενά του:
◇ Ἀντιπαπικά λάβαρα ὑπό διπλῆς συνάξεως τῶν εἴκοσι Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ἠχηρὸν μήνυμα τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος τοῦ Ἁγιωνύμου Ὄρους πρὸς τὸ Φανάριον καὶ τὸν Πάπαν.
◇ Τό Τέμενος τῶν Ἀθηνῶν καί τό «μακελλειό» εἰς τήν Μέσην Ἀνατολήν ὑπό τοῦ Ἰσλάμ.
◇ Δέν μᾶς ἔφτανε ὁ
Οἰκουμενισμός, ἦλθε καί ὁ σοδομισμός. Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση.
◇ «Πολεμικὸν» κλῖμα
εἰς τὰς σχέσεις Ἁγ. Ὄρους - Ἑλληνικῆς Πολιτείας διὰ τὴν φορολόγησιν τῶν ἀκινήτων
τῶν Ἱ. Μονῶν.
◇ Ἔντασις εἰς τήν ἡμερίδα
διά τόν μακαριστόν Μητροπολίτην Αὐγουστῖνον Καντιώτην. Ἀντιπαράθεσις τῶν Σεβ.
Μητροπολιτῶν Γόρτυνος καί Ἐδέσσης.
◇ Ἡ κρίσις εἰς τὰς
σχέσεις τῆς Ἱ. Μονῆς Ἐσφιγμένου - Φαναρίου εἶναι πνευματική.
◇ Τὸ Ἑλληνικὸν Ὑπουργεῖον
Ἐξωτερικῶν ἐτίμησε τὸν σφαγέα τοῦ Ποντιακοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ τῶν Ἀρμενίων, Κεμὰλ
Ἀτατούρκ.
◇ Οἱ Μοναχοί
πρωταγωνισταί εἰς τούς ἀντιαιρετικούς ἀγῶνας. Ἰδού διατί ζητοῦμεν τάς ἀντιδράσεις
τοῦ Ἁγ. Ὄρους.
◇ Πῶς τὰ πρωτόκολλα
τῶν σοφῶν τῆς Σιών ἐπιβεβαιώνονται καθημερινῶς εἰς τὴν Ἑλλάδα.
◇ Ἡ νέα ΔΙΣ τῆς Ἐκκλησίας
τῆς Ἑλλάδος.
Γεγονότα
καί Σχόλια, βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου