8 Αυγ 2013

Κατάργησαν την Κυριακή με νόμο οι "άθεοι".



Η κατάργηση της κυριακάτικης αργίας έρχεται να προστεθεί στη μερική απασχόληση, στην εκ περιτροπής εργασία, στους άθλιους μισθούς, στην απληρωσιά, στις ατομικές συμβάσεις, στην ανασφάλιστη εργασία, στις χιλιάδες απολύσεις που κάνουν καθημερινά κόλαση τη ζωή των εργαζομένων στο εμπόριο και τις υπηρεσίες.
Της Μαρίας Γιαχνάκη
Το χειρότερο από όλα όμως είναι ότι έρχεται να καταργήσει την ημέρα που οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι προσεύχονται , πηγαίνουν στην εκκλησία και βρίσκονται με την οικογένειά τους.

Στις 25 Ιουλίου ψηφίστηκε τελικά το νομοσχέδιο με το οποίο καταργούν την αργία της Κυριακής. Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε από Έλληνες βουλευτές που ανήκουν σε μια ορθόδοξη χώρα που ανδρώθηκαν σε αυτήν την χριστιανική ορθόδοξη χώρα και που σίγουρα ως παιδιά ζούσαν το μεγαλείο της Κυριακής που πέρα από μέρα ξεκούρασης ήταν η μέρα που η οικογένεια βρισκόταν γύρω από το τραπέζι μόλις επέστρεφε από την Κυριακάτικη λειτουργία.
Αυτοί λοιπόν οι Έλληνες που σήμερα κατέχουν μια θέση στο κοινοβούλιο και νομίζουν ότι κάτι σπουδαίο είναι, είπαν να μείνουν στην ιστορία διαπράττοντας μερικά εγκλήματα μιας και δεν μπορούν να πράξουν ανδραγαθήματα ή ηρωικές πράξεις. Τι άλλαξε στις ζωές τους και στις ψυχές τους ; μόνο αυτοί ξέρουν.
Ποιοι τους επηρεάζουν ; Μόνο αυτοί ξέρουν . Το σίγουρο πάντως είναι ότι αντί να προστατεύουν την ελληνική οικογένεια και τα δικαιώματά της, αντί να βάζουν το στήθος τους μπροστά για  υπεραμυνθούν της πίστης και στην προκειμένη περίπτωση να προστατεύσουν την ημέρα που αφιερώθηκε για την προσευχή και την ξεκούραση ,εκείνοι αποφασίζουν να την ισοπεδώσουν και να ασεβήσουν χωρίς φόβο και ντροπή.
Τι θα γινόταν άραγε αν κάποιοι μουσουλμάνοι πρότειναν να καταργηθεί η Ζεμά των μουσουλμάνων, δηλαδή η Κυριακή των Μουσουλμάνων; Να σας πω εγώ. Θα γινόταν σφαγή . Δεν θα τολμούσε κανείς να προτείνει κάτι τέτοιο σε μουσουλμανική χώρα. Δεν θα τολμούσε κανείς να καταπατήσει ότι ορίζει το κοράνι. Είναι μέρα προσευχής γι αυτούς και δεν πρόκειται να αλλάξει.
Τι θα γινόταν άραγε αν κάποιοι εβραίοι πρότειναν να καταργηθεί το Σαμπάτ; ( είναι η ανάλογη Κυριακή η δική μας και γιορτάζεται κάθε Σάββατο) Θα γινόταν επίσης σφαγή. Είναι η μέρα προσευχής για τους εβραίους και την σέβονται απόλυτα.
Έτσι λοιπόν η Ζεμά για τους Χριστιανούς , το Σαμπάτ για τους Εβραίους και η Κυριακή για τους Χριστιανούς . Αυτό που τους πείραξε είναι η Κυριακή των Χριστιανών, τόσο άδειοι και άσχετοι είναι οι δικοί μας Βουλευτές. Αναρωτιέμαι αν έχουν αναλογιστεί τι κάνουν.
Όσον αφορά στα επιχειρήματα της κυβέρνησης και του υπουργού Ανάπτυξης για την ανάγκη να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα και να διευρυνθούν οι ώρες και οι μέρες λειτουργίας των καταστημάτων βρήκε αμέσως την δικαιολογία.  Ισχυρίζεται ότι με τον τρόπο αυτόν θα προκύψουν νέες θέσεις εργασίας. Η μόνη αλήθεια είναι ότι θέλουν να αφαιρέσουν όσο ελεύθερο χρόνο απέμεινε στους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους, να επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τη θέση της γυναίκας που είναι επιφορτισμένη με τα επιπλέον βάρη της οικογενειακής ζωής, της ανατροφής και της φροντίδας των μελών της οικογένειας. 
Έτσι επιταχύνουν το ξεκλήρισμα των αυτοαπασχολούμενων, παρά τους αντίθετους ισχυρισμούς των κυβερνητικών παραγόντων: «Λένε συνειδητά ψέματα, γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα τι εστί ανταγωνιστικότητα και τους νόμους της αγοράς και ότι κερδισμένοι από αυτό το μέτρο θα είναι τα πολυκαταστήματα, τα σούπερ-μάρκετ, οι μονοπωλιακοί όμιλοι».
Το  άρθρο 16 με το οποίο καταργήθηκε η Κυριακή ως αργία, το ψήφισαν οι 52 Κυβερνητικοί Βουλευτές (Νέας Δημοκρατίας και Πανελληνίου Σοσιαλιστικού Κινήματος) τα ονόματα των οποίων δημοσιεύουμε παρακάτω.
«Ο καθένας μας ας αναλάβει τώρα τις ευθύνες του ενώπιον Θεού και ανθρώπων!»
Αυτό είναι το άρθρο 16 του Νόμου από τα επίσηµα Πρακτικά της Β΄, 24 Ιουλίου 2013, Συνεδρίασης του Τµήµατος Διακοπής των Εργασιών της Βουλής, στην οποία ψηφίστηκε το παρακάτω σχέδιο νόµου:
"Κανόνες ρύθµισης της αγοράς προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών και άλλες διατάξεις"
Άρθρο 16
Λειτουργία καταστηµάτων τις Κυριακές
1. Επιτρέπεται προαιρετικά η λειτουργία των εµπορικών καταστηµάτων τις εξής Κυριακές:
α) Την πρώτη Κυριακή κατά την έναρξη των χρονικών περιόδων της παραγράφου 1 του άρθρου 15 του παρόντος νόµου. Σε περίπτωση που η πρώτη Κυριακή συµπίπτει µε επίσηµη αργία, η δυνατότητα µετατίθεται την επόµενη Κυριακή.
β) Τις δύο (2) Κυριακές πριν από την ηµέρα των Χριστουγέννων.
γ) Την Κυριακή των Βαΐων.
2. Με αιτιολογηµένη απόφαση του κατά τόπον αρµόδιου Αντιπεριφερειάρχη, η οποία εκδίδεται εντός διαστήµατος τριών (3) µηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος, ορίζονται οι περιοχές, στις οποίες επιτρέπεται προαιρετικά η λειτουργία των εµπορικών καταστηµάτων και άλλες Κυριακές, πλην των αναφεροµένων στην παράγραφο 1 λαµβανοµένων υπόψη των τοπικών ιδιαιτεροτήτων, υπό τις εξής προϋποθέσεις:
α) τα εµπορικά καταστήµατα να έχουν συνολική επιφάνεια εµβαδού, όπως αυτό αναγράφεται στο λογαριασµό παροχής ηλεκτρικού ρεύµατος, µέχρι διακόσια πενήντα (250) τετραγωνικά µέτρα,
β) να µην ανήκουν υπό οποιαδήποτε νοµική σχέση σε αλυσίδα καταστηµάτων, εξαιρουµένων των περιπτώσεων συµβάσεων δικαιόχρησης (franchise),
γ) να µην λειτουργούν µε συµφωνίες συνεργασίας τύπου «κατάστηµα εντός καταστήµατος» («shops-in-ashop») και να µην βρίσκονται σε εκπτωτικά καταστήµατα («outlet»), εµπορικά κέντρα ή εκπτωτικά χωριά.
Εφόσον η προθεσµία των τριών (3) µηνών του προηγούµενου εδαφίου παρέλθει άπρακτη, ο Αντιπεριφερειάρχης υπέχει πειθαρχική ευθύνη σύµφωνα µε τα άρθρα 233 και 234 του ν. 3852/2010 (Α΄ 87).
Η απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη δύναται να αναθεωρείται ετησίως, µε απόφαση που εκδίδεται κατά το µήνα Ιανουάριο και πρώτη εφαρµογή τον Ιανουάριο του 2015. Εάν δεν εκδοθεί η απόφαση, ισχύει η προηγούµενη ρύθµιση.
3. α. Με την επιφύλαξη των ειδικώς οριζοµένων για τα καταστήµατα που αναφέρονται στο άρθρο 42 του ν. 1892/1990 (Α’ 101) και στο άρθρο 14 του ν. 2194/1994 (Α΄34), κατά τη λειτουργία των εµπορικών καταστηµάτων τις Κυριακές, σύµφωνα µε τις παραγράφους 1 και 2 του παρόντος άρθρου, εφαρµόζεται το πλαίσιο του ωραρίου του άρθρου 23 του ν. 2224/1994, όπως αυτό αντικαταστάθηκε µε το άρθρο 12 του ν. 3377/2005 (Α΄ 202).
β. Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 23 του ν. 2224/1994, όπως αυτό αντικαταστάθηκε µε το άρθρο 12 του ν. 3377/2005, αντικαθίσταται ως εξής:
«Το ανωτέρω πλαίσιο ωραρίου καθορίζεται για τις καθηµερινές ηµέρες µέχρι την 21:00 ώρα, το Σάββατο µέχρι την 20:00 ώρα και την Κυριακή από ώρα 11:00 έως ώρα 20:00.»
Οι 52 Βουλευτές που ψήφισαν το άρθρο 16 (τους περισσότερους από αυτούς τους ξέρω προσωπικά και θέλω να πω κρίμα)  :
1.          Αναστασιάδης Σάββας
2.          Αραμπατζή Φωτεινή.
3.          Βεσιρόπουλος Απόστολος
4.          Βλάχος Γεώργιος
5.          Βούλτεψη Σοφία
6.          Δήμας Χρήστος
7.          Κακλαμάνης Νικήτας
8.          Καλλογιάνης Σταύρος
9.          Καράμπελας Ιωάννης
10.      Καρανάσιος Ευθύμιος
11.      Καρασμάνης Γεώργιος
12.      Κέλλας Χρήστος
13.      Κικίλιας Βασίλειος
14.      Κόλλιας Κωνσταντίνος
15.      Κόνσολας Εμμανουήλ
16.      Κοντογιώργος Κωνσταντίνος
17.      Κουτσογιαννακόπουλος Κωνσταντίνος
18.      Κυριαζίδης Δημήτριος
19.      Κωνσταντινίδης Ευστάθιος
20.      Κωνσταντόπουλος Γιώργος
21.      Λεονταρίδης Θεόφιλος
22.      Μάνη Παπαδημητρίου Άννα
23.      Μαρίνος Ανδρέας
24.      Μουσουρούλης Κωνσταντίνος
25.      Αυγενάκης Ελευθέριος
26.      Νεράτζης Αναστάσιος
27.      Μπούρας Αθανάσιος
28.      Ορφανός Γεώργιος
29.      Παναγιωτόπουλος Νικόλαος
30.      Πασχαλίδης Ιωάννης
31.      Πατριανάκου Φεβρωνία
32.      Παυλόπουλος Προκόπης
33.      Πλακιωτάκκης Ιωάννης
34.      Σκρέκας Κωνσταντίνος
35.      Σολδάτος Θεόδωρος
36.      Σταμενίτης Διονύσιος
37.      Στυλιανίδης Ευριπίδης
38.      Στύλιος Γεώργιος
39.      Ταγαράς Νικόλαος
40.      Τασούλας Κωνσταντίνος
41.      Τσιάρας Κωνσταντίνος
42.      Τσουμάνης Δημήτρης
43.      Υψηλάντης Βασίλειος
44.      Γκερέκου Αγγελική
45.      Γκόκας Χρήστος
46.      Δήμας Σπύρος
47.      Κασσής Μιχαήλ
48.      Κουκουλόπουλος Πάρις
49.      Δριβελέγκας Γιάννης
50.      Τζάκρη Θεοδώρα
51.      Τριαντάφυλλος Κωνσταντίνος
52.      Χατζή Οσμάν Αχμέτ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στην κ. Μαρία Γιαχνάκη

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com