1 Απρ 2013

Επιστολή Μητροπολίτου Ηλείας κ. ΓΕΡΜΑΝΟΥ προς Σύλλογο Ελληνικής Διασποράς Ουκρανίας


Προς
Την κ. Έλενα Μαυροκορδάτου
Πρόεδρον της Οργάνωσης της Ελληνικής Διασποράς του Νομού Νικολάγιεφ
«Κοινωνία των Ελλήνων – Νέα Ελλάδα» 
Ουκρανία
 Αγαπητή μου κ. Πρόεδρε,
Με ιδιαίτερη χαρά, ευχαρίστησι και ικανοποίησι έλαβα το από 22-3-2013 ηλεκτρονικό μήνυμά σου και σε ευχαριστώ θερμά δια την χαρά και την συγκίνησι που μου προκάλεσε. Γιατί αν μια Κομματική Ομάδα Ελλήνων της Ελλάδος, του ΠΑΜΕ, έστειλαν προ ολίγων ημερών Εγκύκλιον Γράμμα στα Ελληνόπουλα, λέγοντάς τους ότι ο Επίσκοπος Παλαιών Πατρών Γερμανός ήτο απατεώνας και ότι δεν ύψωσε την σημαία της Επαναστάσεως στην Αγία Λαύρα, εσείς, οι Έλληνες της Διασποράς, κρατάτε ακμαίο το Εθνικό Φρόνημα των Ελλήνων , όπως το είχατε και το εδείξατε και τότε , το 1821 με την συμπαράστασί σας και την υλική βοήθεια του αγώνα.
Δεχθήτε τα συγχαρητήριά μου και μεταφέρατε τις θερμές ευχές μου εις πάντα τα Μέλη της Οργανώσεώς σας.
Εγώ θα προσεύχωμαι πάντα να είσθε εθνικά υψηλόφρονες και πιστά Μέλη της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας δια να προκόβετε και να χαίρεσθε οικογενειακώς.
† Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com