«Οι Πατέρες της Εκκλησίας και το
Μάθημα των Θρησκευτικών», η οποία έγινε στο Πανελλήνιο Επιστημονικό
Συνέδριο για το Μάθημα των Θρησκευτικών που διοργάνωσε το Εργαστήριο
Παιδαγωγικής – Χριστιανικής Παιδαγωγικής του Τμήματος Ποιμαντικής και
Κοινωνικής Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης, υπό την
Αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ. και
στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, στις 11 – 12
Μαρτίου 2013 με θέμα: Το Μάθημα των Θρησκευτικών: Προβληματισμοί – Επισημάνσεις
– Προτάσεις.
Μπανάνες
-
*Οι δημοπρασίες έργων ‘τέχνης’ και άλλων παραδόξων αντικειμένων μας έχουν
δώσει κατά καιρούς τροφή για σχολιασμό και περίσκεψη σχετικά με το
αισθητικό γο...
Πριν από 10 ώρες
2 σχόλια:
Εκ του γραπτού αυτού μηνύματος καλώ άπαντας τους αδελφούς Ορθοδόξους Χριστιανούς να ακούσουν την εισήγησιν του "αγίου" Εδέσσης, ειδικώς μετά το 30ον λεπτόν, διότι τα ουσιώδη (και περισσοτέρως επικίνδυνα) τα λέγη εις το τέλος: α. ο θεολόγος πρέπει να λάβη υπ' όψιν του τις συνθήκες υπό τας οποίας ζούνε τα παιδιά σήμερα: Σχόλιον 1ον: Δηλαδή τα παιδιά σήμερα δεν θρησκεύουν άρα δεν απαιτείται να μαθαίνουν δια την θρησκείαν των ή επειδή τα παιδιά σήμερα είναι μετανάσται και αλλόθρησκοι ας μην ασχοληθούμε με την θρησκευτικήν των αγωγήν! β. ο θεολόγος πρέπει να λάβη υπ' όψιν του την πνευματική καταγωγή των παιδιών! Σχόλιον 2ον: δηλαδή ας μην τους μάθουμε τίποτα δια τον Χριστόν και τους Αγίους, τα δόγματα της Εκκλησίας κ.λπ. ας τους ομιλήσουμε δια την... γλώσσαν της "αγάπης" οίαν καταλαβαίνουν άπαντες οι λαοί, φυλαί και γλώσσαι! γ. Είναι δυνατόν να μεταδίδονται και γενικαί γνώσεις θρησκευμάτων, αλλά ουχί συγκρητιστικώς! Σχόλιον 3ον: Αλλώς, πως; Λέγοντας ότι υπάρχουσι πλήθος "αληθειών" αλλά η "ορθοδοξία" είναι εξ αυτών η... καλύτερη; Η Αλήθεια "άγιε" Αλμωπίας είναι μία η Ορθοδοξία και ό,τι ευρίσκεται εκτός Ορθοδοξίας είναι κακοδοξίαι, αίρεσις και μέγιστα ψεύδη και σκότος; Είναι ορθόδοξον "άγιε Πέλλης" οι θεολόγοι να αναφέρονται λ.χ. ότι η A΄ ψευδοσύνοδος του Βατικανού εθεμελίωσε την "αλήθειαν" του αλαθήτου αλλά η Ορθόδοξος Εκκλησία έχει το συνοδικόν σύστημα ή ότι οι θεολόγοι οφείλουν να διδάσκουν το προφανές αληθές ότι το Αλάθητον αποτελεί φρικώδη αίρεσις οία καθυβρίζει το Άγιον Πνεύμα και το καθιστά αντικείμενον του εκάστοτε ποντίφικος; 4. Ο φανατισμός πρέπει να είναι μακράν της διδακτικής μεθόδου των θρησκευτικών. Σχόλιον 4ον: Τι εννοείτε "άγιε" φανατισμόν; Να γίνουμε "φίλοι" και "εν σώμα" λ.χ. με τους ουνίτας των Γιαννιτσών μην και μας καλέσουν "φανατικούς"; 5. Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε αντιγραφικά (αυτά που δίδαξαν οι προηγούμενοι λ.χ. οι Άγιοι Θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας) επειδή οι συνθήκες της ζωής έχουν αλλάξει. Σχόλιον 5ον: Είσθε κρυφομεταπατερικός; Δια ποίον λόγον δεν το δηλώνεις και φανερώς "άγιε" Γιαννιτσών; Και το καλύτερον: 6. Αναρωτιέται ο "άγιος" ως μωρά παρθένος, διατί διαφωνούν οι θεολόγοι; Δια ποίον λόγον έχουν χωρισθεί οι θεολόγοι εις δυάδα αντιμαχομένων παρατάξεων; Σχόλιον 6ον: Αλήθεια δεν γνωρίζεται "άγιε" ποία μειοψηφία αποχώρησε εκ της πανελληνίας ενώσεως θεολόγων και ίδρυσε την διασπαστικήν ένωσιν του "καιρού". Ο "άγιος" Εδέσσης εν μέσω ανοήτων κραυγών και χειροκροτημάτων ομιλεί ωσάν οι δύο ενώσεις των θεολόγων να ιδρύθηκαν την ιδίαν ημέραν και να έχουν τον ίδιον αριθμόν μελών! Αλήθεια δεν γνωρίζετε "άγιε" ποίος είναι ο διασπαστής; Ποίος και υπό τινός τας οδηγίας, τινές εκ των θεολόγων απεχώρησαν εκ των θεολόγων της ΠΕΘ και ίδρυσαν έτερον σύνδεσμον; Κλείνω σημειώνοντας ότι ενώ ο "άγιος" Αλμωπίας επί τριάντα πρώτα λεπτά της ώρας μας κοιμίζει απαλώς με διθυράμβους δια τους Αγίους Πατέρας της Εκκλησίας εις το τέλος τηλεγραφικώς τάσσεται εμμέσως πλην σαφών υπέρ του θρησκειολογικού χαρακτήρος των θρησκευτικών. Και μόνον ότι προσποιούνταν ότι δήθεν δεν εγνώριζε τους λόγους της διαφωνίας των θεολόγων πιστοποιεί τας προθέσεις του "αγίου" Εδέσσης, ο οποίος σε συνέχεια του ολισθήματος του συνεδρίου εναντίον της Χρυσής Αυγής υποπίπτει εις δεύτερον ακόμα σοβαρότερον ολίσθημα. Λυπούμεθα πολύ "άγιε" Εδέσσης...
Μᾶλλον, κύριε Ἀντιοικουμενιστή, δὲν ξέρεις Ἑλληνικὴ γλώσσα γιὰ νὰ μπορέσεις νὰ βγάλεις τέτοια συμπεράσματα ἀπὸ τὴν κρυστάλλινη τοποθέτηση τοῦ Σεβασμιωτάτου Ἐδέσσης
Δημοσίευση σχολίου