24 Οκτ 2012

Ἠλίας Mπάκος, Θεωρώ ότι δεν μου επιτρέπεται να ανοίξω διάλογο με ύφος και λεξιλόγιο του συναδέλφου και προέδρου του Θεολογικού Συνδέσμου “ΚΑΙΡΟΣ


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΝΩΣΙΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ 
Χαλκοκονδύλη 37. 10432 ΑΘΗΝΑ 
Τηλ. 2105224180-FAX. 2105224420 
Iστοχώρος: www.petheol.gr 
e-mail: panenthe@otenet.gr 
     &   : enosis@petheol.gr 
Οφειλόμενη Απάντηση
      Θεωρώ ότι δεν μου επιτρέπεται να ανοίξω διάλογο με ύφος και λεξιλόγιο του συναδέλφου και προέδρου του Θεολογικού Συνδέσμου ΚΑΙΡΟΣ, κ. Ανδρέα Αργυρόπουλου. Ο διάλογος γίνεται -πρέπει να γίνεται- επί θεολογικής και επιστημονικής βάσεως και με κανόνες ευπρέπειας και τάξεως. Κατά τη ρήση του Αποστόλου Παύλου πάντα ευσχημόνως και κατά τάξιν γινέσθω (Α Κορ. 14,40). Και στην προκειμένη περίπτωση ας θυμηθούμε τα λόγια του Μακρυγιάννη: όταν μου θίγουν την πατρίδα και τη θρησκεία, εγώ θα μιλήσω και ό,τι θέλουν ας μου κάνουν. Εμείς πάντα θα θέτουμε θέμα Ορθοδόξου χριστιανικής αλήθειας και πίστεως, και μάλιστα όταν αναφερόμαστε σε θέματα Ελληνορθοδόξου Παιδείας. 

Ηλίας Μπάκος                  
Δρ. Θεολογίας-Φιλόλογος       
Γενικός Γραμματέας της ΠΕΘ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΞΙΟΣ!

ΑΞΙΟΣ! ΑΞΙΟΣ! ΑΞΙΟΣ!

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com