ΑΝΑΦΟΡΑ Σ’ ΕΝΑ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΟ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ
ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ
ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΑΛΛΑ ΜΗΝΥΟΥΝ ΟΣΟΥΣ
ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ «ΑΓΙΑ»ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥΣ
Προχθές, ὁ μητρ. Σιατίστης Παῦλος,
βγῆκε νὰ δικαιολογήσει μ’ ἕνα βαρύγδουπο κείμενο τὴν ἀπραξία τῆς Ἱ.
Συνόδου ὡς πρὸς τὴν θεατρική παράσταση Corpus Christi, καὶ νὰ πεῖ πὼς ἡ
ἀνύπαρκτη Σύνοδος «ὄντως ἀπασχολήθηκε μὲ τὸ θέμα, τὸ συζήτησε ...καὶ ἀποφάσισε νὰ
ἀντιδράσει μὲ σύνεση», δηλαδὴ νὰ μὴν ἀντιδράσει γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστήσει
τοὺς ἐργοδότες της, ἐγχώριους μισθο-φόρους καὶ ξένους νταβατζῆδες!
Καὶ συνέχισε: «Περιμένω νὰ μὲ ρωτήσετε: Μὰ δὲν
πρέπει νὰ ὑπερασπίσουμε τὴν πίστη μας, τὸν ὑβριζόμενο Χριστό μας; Ναί, ἀλλὰ
πῶς; Ὁ Χριστὸς ἀποδοκιμάζει τὴ μέθοδό τους. Θὰ μποροῦσε ὁ Χριστὸς νὰ
ὑπερασπισθεῖ τὸν ἑαυτό Του μόνος Του. Μὲ τὶς λεγεῶνες τῶν Ἀγγέλων Του. Θὰ
μποροῦσε νὰ ρίξει φωτιὰ καὶ νὰ τοὺς κάψει. Ἀμφιβάλλετε;».
Ἀσφαλῶς κι ἀμφιβάλλουμε, Σεβασμιώτατε.
Γατὶ ὁ Χριστὸς δὲν ἐπεμβαίνει, ὅταν μποροῦμε νὰ ἐνεργήσουμε ἐμεῖς, ὅταν εἶναι
καιρὸς νὰ τὸν ὁμολογήσουμε, ὅταν εἶναι καιρὸς νὰ δείξουμε ὅτι τὸν ἀγαπᾶμε μὲ
πράξεις κι ὄχι μὲ στομφώδη λόγια, πάνω στὴν ἀσφάλεια τῶν δεσποτικῶν θρόνων,
μέσα στὴν κούφια λάμψη χρυσοποίκιλτης στολῆς καὶ λαμπιρίζουσας μίτρας! Γιατὶ
καὶ ἡ μία καὶ ἄλλη, ἔτσι ὅπως χρησιμοποιεῖται, ἀντὶ νὰ προσελκύει τὴ Θ. Χάρη,
τὴν ἀποκρούει!
Ἂν ὅμως, πιστεύετε, ὅτι πρέπει νὰ
ἀφήνουμε μὲ ἐμπιστοσύνη τὰ πάντα στὸ Θεό, τότε, γιατί οἱ Ἐπίσκοποι δὲν
περιμένετε ἐν ὑπομονῇ τὴν ἐπέμβαση τοῦ Θεοῦ ἢ τῶν Ἀγγέλων του, ὅταν συκοφαντοῦν
τὰ τίμια πρόσωπά σας; Γιατί δὲν μιμεῖσθε τὸν Χριστό, δίδοντας καὶ σὲ μᾶς τὸ
παράδειγμα, ὁ ὁποῖος «λοιδωρούμενος οὐκ ἀντελοιδώρει, πάσχων οὐκ ἠπείλει»;
Γιατί προβαίνουν οι Επίσκοποι σὲ μηνύσεις ἢ ἀγωγές,
γιὰ τὴν ὑπεράσπιση ΟΧΙ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τοῦ
ἑαυτοῦ τους; Νὰ σᾶς θυμίσω μερικὰ τέτοια παραδείγματα συνεπισκόπων σας, τὴν
νοοτροπία τῶν ὁποίων κι ἐσεῖς ἀκολουθεῖτε.
Ὁ Ἀρχιεπ. Ιερώνυμος (ὡς Θηβῶν) μήνυσε
τέσσερις Ἐπισκόπους τὸ 2004 γιὰ ἀνάμιξη τοῦ ὀνόματός του σὲ οἰκονομικὰ σκάνδαλα
καὶ γιὰ συκοφαντία. Τοὺς μητροπολίτες, δηλαδή, Καρυστίας Σεραφείμ, Νικοπόλεως
Μελέτιο, Θεσσαλονίκης Ἄνθιμο καὶ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο.
Ὁ μητρ. Λαρίσης Ἰγνάτιος ἔχει
ὑποβάλει δεκάδες μηνύσεις καὶ ἀγωγὲς κατὰ τῶν Ἀγωνιζομένων Λαρισαίων
Χριστιανῶν, φορτώνοντάς του μὲ τὴν καταβολὴ ἑκατοντάδων χιλιάδων εὐρώ.
Ὁ μητρ. Ν. Ἰωνίας Κωνσταντῖνος
ὑπέβαλε μήνυση κατὰ ἱερέως καὶ τοῦ ὁδηγοῦ του γιὰ συκοφαντία.
Ὁ μητρ. Ναυπάκτου Ἱερόθεος κατὰ ἡγουμένου
Ἱ. Μονῆς.
Ὁ μητροπ. Πειραιώς κατέθεσε μήνυση
κατά διαφόρων.
Ὁ μητροπ. Σύρου Δωρόθεος Β΄ κατὰ ἐκδότη.
Ὁ μητροπ. Μεσσηνίας ἀπείλησε (στὶς
τελευταῖες Ἀρχιεπισκοπικὲς ἐκλογὲς) γιὰ προσφυγὴ στὴ Δικαιοσύνη τὸν μητροπ.
Σπάρτης, καὶ ἐπίσης τὸν Κυθήρων.
Ὁ πρ. Ζακύνθου Χρυσόστομος ἔκανε
τρεῖς τουλάχιστον μηνύσεις ἐναντίον δημοσιογράφου, ἐκδότη καὶ ἀρχιμανδρίτη.
Ὁ μητρ. Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος
κατήγγειλε στὸ Ἐθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης δημοσιογράφους γιὰ ὑβριστικὲς
ἐκφράσεις, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ τοὺς ἐπιβληθεῖ ὡς ποινή, ἡ ἐπιβολὴ 15.000 εὐρώ.
Ὁ πρ. Πειραιῶς Καλλίνικος κατέθεσε
μήνυση γιὰ συκοφαντικὰ δημοσιεύματα καὶ συκοφαντικὸ βιβλίο.
Ὁ μητρ. Βεροίας Παντελεήμων κατέθεσε
ἀσφαλιστικά μέτρα γιὰ συκοφαντία καὶ κατεδίκασε δικηγόρο, κ.λπ.
Καὶ τέλος, ἐσεῖς προσωπικά, κ.
Παῦλε, ἀπειλήσατε μὲ μήνυση τὸν πρόεδρο τῆς «Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως “Κοσμᾶς
Φλαμιᾶτος”», καὶ μόνο στὴν ὑποψία ὅτι... σᾶς κατηγόρησε ὡς Οἰκουμενιστή! (στὴν
Ἡμερίδα γιὰ τὴ μετάφραση τῶν λειτουργικῶν κειμένων στὴν Θεολογικὴ Ἀκαδημία
Βόλου). Θὰ σᾶς θυμίσουμε τὸ γεγονός:
Ὅταν ἄρχισε ἡ συζήτηση, ἕνας
ἀκροατὴς (ὁ κ. Ντετζιόρτζιο, πρόεδρος τῆς ΦΕΚΦ) ἔκανε μιὰ καίρια ἐπισήμανση.
Εἶπε:
«Βλέπω ὅτι τὸ ζήτημα τῆς μεταφράσεως
τῶν λειτουργικῶν κειμένων, τὸ ἀντιμετωπίζουμε σὰν ἕνα αὐτόνομο ζήτημα. Ἀλλὰ δὲν
πρόκειται γιὰ ἕνα αὐτόνομο ζήτημα... Τὸ ζήτημα τῆς μεταφράσεως ἔχει εἰσαχθεῖ
στὰ πλαίσια τῆς κατεύθυνσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ ὑποστηρίζεται ἀπὸ ἐκείνους
ποὺ προωθοῦν τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ».
Κι ἐσεῖς, τότε, κ. Παῦλε, ἀπὸ αὐτὸ
καὶ μόνο τὸν λόγο πειραχτήκατε, καὶ εἴπατε: «Ἡ
πρόθεσή μου δὲν εἶχε καμία σχέση μὲ ὅσα εἶπε προηγουμένως ὁ κ. Ντετζιόρτζιο
σχετικά, ὅτι αὐτὸ τὸ θέμα ἔχει σχέση μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, μ’ ὅλα αὐτά. Γιὰ νὰ
καταλάβετε πόσο μ’ ἐνοχλεῖ, ἂν αὐτὸ δὲν ἦταν στὰ ὅρια τῆς συζήτησης, ἀλλὰ ἦταν
μιὰ κουβέντα ἐκτός, θὰ τοῦ ἔκανα ἀγωγή...
Ντετζιόρτζιο:
Ἀντὶ νὰ μὲ πείσετε Σεβασμιώτατε, ...σὰν ποιμένας καὶ πατέρας θὰ μὲ πηγαίνατε στὰ δικαστήρια; Σᾶς
εὐχαριστῶ πολύ, πατέρα».
Εἴπατε καὶ κάτι ἄλλο Σεβασμιώτατε:
«Εἶναι θλιβερὸ ὅτι κάποιοι
“χριστιανοὶ ἀγωνιστὲς” ταυτίστηκαν μὲ τὴ χρυσῆ αὐγὴ γιὰ νὰ ὑπερασπιστοῦν τὸν
Χριστό»!
Πολὺ θλιβερότερο Σεβασμιώτατε εἶναι
τὸ γεγονός, ὅτι οἱ Ἐπίσκοποι ἄφησαν ἀνυπεράσπιστο τὸ Χριστό, στὴν διάθεση τῶν
ἀντιχρίστως ἐμπευσμένων κουλτουριάρηδων καὶ τῶν Χρυσαυγιτῶν. Ἀλλὰ καὶ τὸ
σημαδιακό, ἐπίσης, εἶναι, ὅτι πρὶν χρησιμοποιήσουν οἱ νεοταξικοὶ
.................. τὴ «Χρυσῆ Αὐγὴ» γιὰ τὰ ὅποια ἄλλοθί τους τὴν χρησιμοποιεῖτε
ἐσεῖς!
Τρίκαλα, 17 Ὀκτωβρίου 2012
«ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ “ΚΟΣΜΑΣ
ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ”»
6 σχόλια:
Η εν θέματι παρέμβαση της φιλορθοδόξου ενώσεως ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ κονιορτοποιεί τις ηττοπαθείς θέσεις του μητροπολίτη Σιατίστης. Εύγε στη φιλορθόδοξη ένωση!
Λ.Ν.
Ορισμένοι μητροπολίται διολισθαίνουν ιλιγγιωδώς εις ολεθρίους ατραπούς. Διαγκωνίζονται με ετέρους αρχαιοτέρους εξ εκείνων εις τον χώρον της νέας τάξεως τις θα εμφανιστεί ως ο ακρότατος νεοταξίτης και οικουμενιστής. Προσυπογράφω ανεπιφυλάκτως το άρθρο της Φιλορθοδόξου Ενώσεως "Κοσμός ο Φλαμιάτος".
Άξιος ο μητροπολίτης Παύλος!επιτέλους ένας χριστιανικός λόγος!αρκετά διασύρεται η ορθοδοξία από τους ναζιστές..
Όλα αυτά δεν αγγίζουν τον μητροπολίτη Σισανίου. Έργο και καθήκον του είναι να ποιμαίνει το λαό, που του ενεπιστεύθη ο Κύριος, στην αξία του ανθρώπινου προσώπου. Παρέλειψε το "μοναδικού και ανεπανάληπτου" ... προσώπου. Τάδε έφη :
"Είναι άλλο το θέμα των προσφύγων και των προβλημάτων που μια ανίκανη πολιτική ηγεσία άφησε να δημιουργηθούν και άλλο η απόλυτη αξία του ανθρώπινου προσώπου. Δεν θα ακυρώσουμε την αλήθεια του Θεού για να λύσουμε τα προβλήματα μας"
Είδατε; Δεν θα ακυρώσουμε την αλήθεια του Θεού (είναι η απόλυτη αξία του ανθρώπινου προσώπου) για να λύσουμε τα προβλήματά μας!
Μπράβο του, μέγα βάθος θεολογίας - ή μήπως "εν τω βάθει αγαπολογία";
ΕΥΓΕ! ΕΥΓΕ! ΕΥΓΕ!
Πολύ ωραία η απάντησης! Χαρήκαμε.
Δημοσίευση σχολίου