Ἰδιαιτέρως
σημαίνοντα ἄρθρα ἀπαρτίζουν τό φύλλον τῆς 7ης Σεπτεμβρίου. Ἐκ τῶν ἐξεχόντων
διακρίνονται τά ἑξῆς:
◇ Καταρρίπτεται ὁ μῦθος
Σεβ. Μητροπολιτῶν ὅτι οἱ μαθηταὶ δὲν κατανοοῦν τὴν γλῶσσαν τῆς Ἐκκλησίας.
Συμφώνως πρὸς ἐρεύνας καὶ ἰδίως τῆς διεξαχθείσης μὲ ἐντολὴν τοῦ Σεβ. Ἠλείας κ.
Γερμανοῦ.
◇ Φῶς εἰς τὸ σκότος
τοῦ Βατικανοῦ.Ὑπό τοῦ Ἁγιορείτου Μοναχοῦ Μωυσέως.
◇ Σταυρώνουν καὶ
διώκουν χριστιανοὺς οἱ μουσουλμάνοι πρὸς δόξαν τῶν διαθρησκειακῶν διαλόγων.
◇ Οἱ πολιτικοί ἄρχοντες
καί ὁ Σεβασμιώτατος Διδυμοτείχου σβήνουν τό ἔργον τῆς διδασκαλίσσης Χαρᾶς
Νικοπούλου εἰς τό Μ. Δέρειον.
◇ Ὁ Σεβ.
Θεσσαλονίκης κ. Ἄνθιμος ζητεῖ ἀπό τήν Ἱεράν Σύνοδον νά ὑπερασπισθῆ τήν
μισθοδοσίαν τοῦ κλήρου.
◇ Αὐγουστῖνος
Καντιώτης. Μία φωτεινὴ ἱστορικὴ μορφὴ τῆς Ὀρθοδοξίας. Μὲ τὴν συμπλήρωσιν δύο ἐτῶν
ἀπὸ τὴν ἐκδημίαν του. Τοῦ κ. Βασιλείου Ν. Θεοτοκάτου.
◇ Ὁ Σεβ. Νικοπόλεως
Μελέτιος. Μία σπάνια ἐκκλησιαστικὴ μορφή. Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου
Βολουδάκη.
◇ Πολλοί ἀντιαιρετικοί
καί φιλο-παραδοσιακοί Ἱεράρχαι συμμετέχουν είς τήν νέαν Ἱ. Σύνοδον.
◇ Ἀποστομωτική ἀπάντησις
τοῦ λαοῦ εἰς τούς πολεμίους τῆς Ἐκκλησίας ἡ κάθοδός του εἰς Ἱ. Πανηγύρεις πρός
τιμήν τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου.
◇ Σκανδαλώδης
προνομιακή μεταχείρισις τῶν μουσουλμάνων μαθητῶν διά τήν εἰσαγωγήν εἰς τήν
τριτοβάθμιον ἐκπαίδευσιν.
Ἐπίσης
βιβλιοκρισίαι, γεγονότα, σχόλια καί ἄλλα ἐνημερωτικοῦ περιεχομένου θέματα
συμπληρώνουν τήν ὕλην τῆς ἐφημερίδος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου