«2012»: Τὸ τέλος τοῦ κόσμου;
(1ον)
Τὸ
«2012» ἦταν κατʼ ἀρχὴν μία περιπέτεια δράσης καὶ φαντασίας, τοῦ γνωστοῦ
σκηνοθέτη Ρόλαντ Ἔμμεριχ, ποὺ κατέκλυσε τὶς κινηματογραφικὲς αἴθουσες ὅλου τὸ κόσμου.
Κατόρθωσε νὰ θρέψει πλῆθος ἀπὸ σενάρια περὶ καταστροφῆς τοῦ κόσμου (γιατί αὐτὸ εἶναι
τὸ θέμα τῆς ἐν λόγῳ ταινίας), μυθολογικά, ἀποκρυφιστικά, ὡς καὶ μὲ ἐπιστημονικὴ
ἐπίφαση ἀκόμη, δημιουργώντας τρόμο στοὺς ἀφελεῖς καὶ ἄπειρες συζητήσεις. Τὸ διαδίκτυο
ἔχει κυριολεκτικὰ κατακλυστεῖ μὲ ὅσα γράφονται γιὰ τὸ θέμα αὐτό, ποὺ θὰ λέγαμε
πὼς δὲν ἔχει προηγούμενο. Ὡς καὶ ἡ NASA ἔχει ἀναγκαστεῖ νὰ διαψεύδει τὰ διάφορα
«ἐπιστημονικὰ» σενάρια!
Εἶναι
ἀλήθεια πὼς κάθε φορά, ὅλα καὶ κάποια ἀφορμὴ δίνεται, γιὰ νὰ ἀνακινηθεῖ τὸ
θέμα, νὰ ὁριστοῦν ἡμερομηνίες τῆς συντέλειας τοῦ κόσμου, νὰ προκληθεῖ φόβος καὶ
ἀνασφάλεια στοὺς πολλοὺς, ποὺ δὲν ἐλπίζουν στὸν Θεὸ καὶ δὲν γνωρίζουν τὸ νόμο
Του, καὶ τελικὰ νὰ γίνονται θύματα ἐκμετάλλευσης τῶν ἐπιτηδείων. Ἐκείνων ποὺ σὲ
καμιὰ περίπτωση δὲν κατέχουν τὴν ἀλήθεια κι ὅσων κατάφορα τὴν παραποιοῦν γιὰ τοὺς
δικούς τους λόγους. Σʼ αὐτοὺς περιλαμβάνονται κι ἐκεῖνοι ποὺ πιστεύουν γιὰ τὸν ἑαυτό
τους ὅτι εἶναι «μεγάλοι προφῆτες» καὶ «ἀπεσταλμένοι τοῦ Θεοῦ»!
Πλανῶντες
καὶ πλανώμενοι. Ἀποκρυφιστὲς καὶ ὕποπτοι μελλοντολόγοι ὅλοι τους!
Ἀλλʼ
ἂς πάρουμε τὰ πράγματα μὲ τὴ σειρὰ…
Λοιπόν,
τί ἀκριβῶς συμβαίνει;
Κατʼ
ἀρχὴν νὰ ποῦμε πρῶτα δυὸ λόγια γιὰ τὴν ταινία…
Δὲν
εἶναι ἁπλὰ μία περιπέτεια δράσης καὶ φαντασίας, περισσότερο καὶ πάνω ἀπʼ ὅλα εἶναι
μία ταινία καταστροφῆς! Καὶ ὁ σκηνοθέτης αὐτὸς δὲν κάνει τίποτʼ ἄλλο παρὰ νὰ ἐξειδικεύεται
σʼ αὐτές, παρουσιάζοντας κάθε φορά ὅλο καὶ κάτι πιὸ καταστρεπτικὸ καὶ σαφῶς πιὸ
τρομερό, κινδυνολογώντας ὅσο γίνεται. Τέτοιες ταινίες του εἶναι «Ἡμέρα Ἀνεξαρτησίας»,
«Γκοτζίλα», «Μετὰ τὴν Ἑπόμενη Ἡμέρα», «10.000 π.Χ.» κ.λπ. οἱ ὁποῖες –τι σύμπτωση(!)-
εἶναι ὅλες τους ἐμπορικές! Μάλιστα οἱ εἰδικοί τοῦ σινεμὰ τὸν ἀποκαλοῦν «μέτρ στὸ
εἶδος τοῦ ἐσχατολογικοῦ μπλοκμπάστερ»!
Τὴν
ταινία ἔχει ἐμπνευστεῖ ἀπʼ τὴν διαβόητη προφητεία τῶν Μάγια, ὅτι ὁ κόσμος θὰ
καταστραφεῖ στὶς 21 Δεκεμβρίου 2012! Ἔτσι βρῆκε τὴν εὐκαιρία νὰ δημιουργήσει
σκηνὲς φυσικῶν καταστροφῶν τέτοιας κλίμακας πού, ὅπως λέγεται, δὲν ἔχουν
ξαναγίνει στὸν κινηματογράφο!
Ἀξίζει
ἐδῶ νὰ σημειωθεῖ πὼς οἱ «ταινίες καταστροφῆς» εἶναι μία εἰδικὴ κατηγορία τῶν
ταινιῶν τοῦ σινεμά, συνήθως δὲ ὑπερπαραγωγῶν ὅπως καὶ ἡ ἐξεταζόμενη, μέσῳ τῶν ὁποίων
προκαλεῖται ἄγχος, φόβος, τρόμος, πανικὸς καὶ ἀπελπισία στὸν θεατή. Κι αὐτὸ δὲν
γίνεται χωρὶς λόγο1.
Ὁ
Ἀμερικανὸς φυσικὸς καὶ συγγραφέας Λόρενς Τζόζεφ στὸ βιβλίο του «Ἀποκάλυψη
2012», ὁπότε καὶ θὰ ἔλθει ἡ συντέλεια τοῦ κόσμου, μιλᾶ γιὰ κατακλυσμιαῖες ἐκρήξεις
ἡφαιστείων, μαγνητικὲς καταιγίδες, ἀκτινοβολία ἀπὸ τὸ διάστημα κ.λπ., δίνοντας
μία ἐπιστημονικὴ ἐπίφαση στὸ θέμα.
Οἱ
πεποιθήσεις του βασίζονται κι αὐτὲς στοὺς Μάγια (λαὸς ποὺ ἤκμασε στὴν Κεντρικὴ Ἀμερικὴ
ἀπὸ τὸ 1800 π.Χ. ὡς τὸ 150 μ.Χ.), οἱ ὁποῖοι ὑποστήριζαν πὼς στὶς 20 Δεκεμβρίου
2012 ὁλοκληρώνεται ὁ κύκλος τῆς «Μεγάλης Μέτρησης»!
Ἐπιπλέον
τὴν ἑπομένη ἀρχίζει τὸ χειμερινὸ ἡλιοστάσιο καὶ ὁ ἥλιος θὰ εἶναι εὐθυγραμμισμένος
μὲ τὸ κέντρο τοῦ Γαλαξία γιὰ πρώτη φορὰ μετὰ ἀπὸ 26.000 χρόνια, ὁπότε ἐδῶ ἀρχίζει
ὁ χορὸς τῶν ἀστρολογιῶν καὶ ἀποκρυφιστικῶν προβλέψεων!
Λέγεται
πὼς οἱ Μάγια χρησιμοποιοῦσαν τρία εἴδη ἡμερολογίων γιὰ νὰ μετροῦν τὸν χρόνο. Τὸ
θρησκευτικὸ ἡμερολόγιο, τὸ ἀποκαλούμενο καὶ «τσόλκιν», μετροῦσε 260 ἡμέρες (ποὺ
τὶς διαιροῦσαν σὲ 13 μῆνες τῶν 20 ἡμερῶν), τὸ ἡμερολόγιο τῶν ἐποχῶν, ποὺ διαρκοῦσε
365 ἡμέρες καὶ τὸ ἡμερολόγιο τῆς «μεγάλης μέτρησης», ποὺπεριελάμβανε 5.125 ἔτη!
Ὅπως
οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες μετροῦσαν τὰ ἔτη ἀπʼ τοῦ πρώτους Ὀλυμπιακοὺς Ἀγῶνες καὶ οἱ
Ρωμαῖοι ἀπʼ τὴν ἵδρυση τῆς Ρώμης, ἔτσι καὶ οἱ Μάγια μὲ τὴν «μεγάλη μέτρηση»
μετροῦσαν ἀπʼ τὸ 3.113 π.Χ. μὲ βάση κάποιο ἄγνωστο σὲ μᾶς γεγονός.
Ἡ
«μεγάλη μέτρηση» λοιπὸν τῶν 5.125 ἐτῶν ὁλοκληρώνεται τὸ 2012 μ.Χ. καὶ εἶναι αὐτὸ
τὸ γεγονὸς ποὺ δίνει τὴν ἀφορμὴ στὰ διάφορα καταστροφικὰ σενάρια. Ὅμως σὲ καμιὰ
περίπτωση αὐτὸ δὲν εἶναι κακὸς οἰωνός, ὅπως καὶ δὲν εἶναι γιὰ μᾶς ἡ 31η
Δεκεμβρίου κάθε χρόνου. Ἁπλῶς εἶναι τὸ τέλος ἑνὸς ἐτησίου κύκλου, ποὺ δίνει τὴν
ἀρχή του στὴν 1η Ἰανουαρίου, τὴν ἀρχὴ δηλαδὴ τοῦ ἑπόμενου ἔτους.
Ὡς
καὶ οἱ μελετητὲς τῶν Μάγια ἰσχυρίζονται πὼς τὸ τέλος κάθε χρονικοῦ κύκλου γιʼ αὐτούς,
ποὺ τὸ ἑόρταζαν ὅπως κι ἐμεῖς σήμερα, ἦταν κατὰ τὸν ἴδιο τρόπο ἡ ἀρχὴ τοῦ ἑπομένου.
Μὲ τίποτα δὲν ἦταν συνδεδεμένο μὲ κάποιο κακό.
Ἡ
ἀπόλυτηἐκμετάλλευση!
Παρατηρεῖ,
λοιπόν, κανεὶς ὅτι κάθε φορά ἡ «διεθνὴς τῶν πονηρῶν» ὅλο καὶ κάτι «ἐνδιαφέρον» φέρνει
στὴν παγκόσμια ἐπιφάνεια, προκειμένου νὰ κερδίζουν τὰ μέγιστα οἱ γνωστὲς
πολυεθνικές, ἀλλὰ καὶ αὐτοὶ ποὺ θέλουν νὰ γαλουχοῦν τοὺς λαοὺς καὶ ἰδιαίτερα τὴ
νέα γενιὰ μὲ τὸ διεφθαρμένο δαιμονικό τους γάλα…
Πράγματι
αὐτὴ ἡ ταινία, τὸ «2012», ἔρχεται νὰ κρατήσει τὴ δυναμικὴ…
•
Τῶν ἀστραφτερῶν σοῦπερ ἡρώων, τύπου «Σπάϊντερμαν» καὶ «Χ-ΜΑΝ»!
•
Τῶν μικρῶν μάγων, τύπου Χάρι Πότερ!
•
Τῶν εὐφάνταστων animation τύπου «Ρατατούης» καὶ «Γουὸλ-Υ» ἢ
•
Τῶν βαμπιρικῶν «Λυκόφως» καὶ «Νέα Σελήνη»!
Ταινίες
ποὺ ὠθοῦν ἑκατομμύρια κόσμου στὶς κινηματογραφικὲςαἴθουσες, δίνοντας ταυτόχρονα
καὶ τὰ δικά τους μηνύματα, ἀνεξάρτητα ἀπʼ τὶς πεποιθήσεις τοῦ καθενός. Ὡστόσο
φαίνεται πὼς τελικὰ ὅλο καὶ κάτι πετυχαίνουν σὲ βάρος αὐτῶν μας τῶν πεποιθήσεων,
διαμορφώνοντάς τις κάθε φορά, λίγο ὡς πολύ, πρὸς τὶς δικές τους. (Καὶ μακάρι νὰ
μὴ εἶναι ἔτσι!)
Καὶ
τί σύμπτωση, ὅλες τους εἶναι πανάκριβες ὑπερπαραγωγές, μὲ ἐντυπωσιακὲς εἰκόνες,
ἐφφὲ καὶ λοιπὰ τεχνικὰ χαρακτηριστικά!
Ἡ
NASA διαψεύδει!
Ὅπως
διαβάσαμε «ἐπιστήμονες τῆς NASA διαβεβαιώνουν ὅτι ὅσα διαδίδονται γιὰ τὸ ὑποτιθέμενο
τέλος τοῦ κόσμου κατὰ τὸ 2012, δὲν ἀνταποκρίνονται στὴν πραγματικότητα. Στὴν ἐπίσημη
ἱστοσελίδα της ἔχει ἀναρτηθεῖ ἕνα ἄρθρο, στὸ ὁποῖο ἐπιστήμονές της, παραθέτουν ἀπαντήσεις
σὲ διάφορα ἐρωτήματα…γιὰ καταστροφὴ ἀπὸ μετεωρίτες, γιγάντιες ἡλιακὲς καταιγίδες,
ἀνύπαρκτους πλανῆτες κ.λπ.
Ὁ
λόγος τῆς δημοσίευσης τοῦ ἄρθρου φαίνεται νὰ εἶναι ἡ πλημμύρα τῶν ἐρωτημάτων,
ποὺ τῆς ἀπευθύνονται ἀπʼ τὸ κοινό…».
Ὑποσημείωση
1.
Περισσότερα βλέπετε στό βιβλίο «Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ»
Κ.
Γ. Παπαδημητρακόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου