14 Απρ 2012

Προσοχή! Γνωστική σέκτα διοργανώνει διαλέξεις σε διάφορες πόλεις.


ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΣΕΚΤΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
Η νεογνωστική σέκτα του Samael Aun Weor διοργανώνει διαλέξεις σε διάφορες περιοχές της χώρας μας. Πρόκειται περί αποκρυφιστικής ομάδας η οποία προωθεί τις ιδέες της Νέας Εποχής. Στη θεματολογία των διαλέξεων βρίσκουμε όρους όπως Αυτογνωσία, Απόκρυφη επιστήμη, Ενεργειακά κέντρα, Τσάκρας, Δονήσεις, Μάντραμ και φυσικά περί Κοινωνικών Επαναστάσεων της εποχής του Υδροχόου. Είναι άραγε τυχαία η χρήση των ίδιων όρων από διαφόρους εναλλακτικούς «θεραπευτές» και «ψυχοθεραπευτές» οι οποίοι έχουν καταφέρει να εισχωρήσουν μέσα στον Εκκλησιαστικό χώρο;
Όμως τι ακριβώς πρεσβεύει η νεογνωστική σέκτα του Samael Aun Weor που διοργανώνει αυτές τις διαλέξεις; Το κείμενο που ακολουθεί είναι του κ. Ιωάννου Μηλιώνη και είναι απόσπασμα από την εισήγησή του στην ΙΖ’ Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη Εντεταλμένων Ορθοδόξων Εκκλησιών και Ιερών Μητροπόλεων για θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας.

[…]   Χαρακτηριστικό παράδειγμα η «Γνωστική» σέκτα του Samael Aun Weor14, μια οργάνωση που ξεκινά μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο στην Κολομβία και διαδίδεται στο Με­ξικό και απ' εκεί σ' ολόκληρο τον κόσμο.
Στη χώρα μας πρωτοεμφανίζεται με τον Ρομπέρτο Ερρέρα από το Σαλβαδόρ, μέσω Ισπανίας, το 1979 κι έκτοτε δια­δίδεται σημαντικά.
Η διδασκαλία αυτή είναι ένα κράμα Ινδουισμού, Βουδι­σμού (Ζεν), Ταοϊσμού, Μαγείας, θεοσοφίας, Ροδοσταύρων, «4ns Οδού» (Γκουρτζίεφ) και σχεδόν κάθε άλλης γνωστής δι­δασκαλίας του «Εσωτερισμού».
Η θεολογία, η κοσμολογία και η ανθρωπολογία της οργά­νωσης κινούνται στα κλασικά πλαίσια της Νέας Εποχής. Ο Θεός είναι κατάσταση κι όχι πρόσωπο, ο κόσμος είναι εκροή η προβολή της ουσίας τού θεού κι ο άνθρωπος κατ' επέκταση το ίδιο. Η θεία ουσία, ο «Πατέρας», «ακτινοβολεί σπιν­θήρες», τους «Αιώνες», οι οποίοι εκπίπτοντας σε κατώτερα επίπεδα ύπαρξης, δηλαδή στην ύλη, διαμορφώνουν τον κό­σμο και τον άνθρωπο. Η «θεϊκή ουσία», λοιπόν, θα περάσει σταδιακά από το «ορυκτό βασίλειο», το «φυσικό βασίλειο» και το «ζωικό βασίλειο» για να μετενσαρκωθεί στη συνέχεια στην ανθρώπινη ύπαρξη. Στη διάρκεια αυτής της μετεμψύχωσης αρχικά (ορυκτό, φυτό, ζώο) και της μετενσάρκωσης στη συ­νέχεια (ανθρώπινη φύση), η «ουσία» εμπλεγμένη στα προ­σωπικά της λάθη και παραλείψεις, επιβαρύνεται με «κάρμα», βάρη, δηλαδή, από ταύτιση και προσκόλληση, το οποίο αυξά­νει στη διάρκεια των 108 μετενσαρκώσεων και των 3.000 με­τεμψυχώσεων, έτσι που να είναι αδύνατον για το «κοιμισμέ­νο ανθρωποειδές» -κατά προσφιλή έκφραση τού Βεόρ- να ξε­φύγει αφού όχι μόνο δεν γνωρίζει τον τρόπο, αλλά, το χειρό­τερο, «δεν γνωρίζει ότι δεν γνωρίζει».
Έτσι, ο Βεόρ διδάσκει ένα σύστημα χειραγώγησης στο οποίο αναμειγνύει πρακτικές για την «Εκμηδένιση του ΕΓΩ», -ως ΕΓΩ λογίζεται το σύνολο των ελαττωμάτων τού ανθρώπου-, χρησιμοποιώντας τα «κλειδιά», δηλαδή: «συγκέ­ντρωση», διαλογισμό, εξωσωματικές διαδικασίες («αστρικά ταξίδια»), μάντρα και γυμναστικές ασκήσεις γιόγκα. Ακόμη χρησιμοποιεί σεξουαλικές πρακτικές τάντρα που τις ονομά­ζει «Αλχημεία» ή «Σεξουαλική Μαγεία»15.
Η «Αλχημεία» έχει σαν σκοπό την ανύψωση της Κουνταλίνη -ενέργειας σε ληθαργική κατάσταση στην βάση της σπονδυλικής στήλης τού αστρικού σώματος τού ανθρώπου-μετά από διάφορα μεταβατικά στάδια.
Ο «Γνωστικός» προσεύχεται στη «θεϊκή Μητέρα» του για να αντλεί από αυτήν, δύναμη, την «οραματίζεται», με την μορφή της θεάς Αθηνάς να «καταστρέφει το Εγώ του», στην «πρακτική της εκμηδένισης τού Εγώ»16 και πιστεύει ότι μπο­ρεί να την αφυπνίσει «θετικά», ανεβάζοντάς την από το νωτιαίο κανάλι μέχρι τον εγκέφαλο, χρησιμοποιώντας την πρα­κτική της «σεξουαλικής μαγείας»17.
Κατά τα άλλα, η «θεϊκή Μητέρα» σχετίζεται και με το «Άγιο Πνεύμα». Κατά τους «Γνωστικούς»: «η Κουνταλίνη είναι ο ίδιος τύπος ενέργειας με την οποία ο Τρίτος Λόγος επεξεργάζεται όλα τα στοιχεία της γης. Η δύναμη τού Αγί­ου Πνεύματος πρέπει να επιστρέφει προς το κέντρο και προς τα πάνω. Επείγει να εξαγνίσουμε τις σεξουαλικές δυνάμει μέχρι την καρδιά. Σε αυτό το μαγνητικό κέντρο, αυτές οι δυ­νάμει αναμιγνύονται με τις δυνάμει τού Υιού»ι8. 
Η Κουνταλίνη θεωρείται ακόμη «σύζυγος τού Αγίου Πνεύματος»19. Γενικά, η σεξουαλική γιόγκα, που διδάσκει η οργάνωση, χαρακτηρίζεται από άλλες αποκρυφιστικές ομάδες σαν τού «αριστερού χεριού» ή σαν «μαύρη πρακτική», ενώ ο Βεόρ θε­ωρεί τον εαυτό του, μέλος της «Μεγάλης Λευκής Αδελφότητας» και τους θιβετιανούς βουδιστές που ασκούν παρόμοιες, πιο «περίτεχνες» πρακτικές, «μαύρους μάγους»20.
Ο «Εσωτερικός Χριστός», μια ακόμη «θεϊκή άρχή», είναι για τους «Γνωστικούς» «η κοσμική ουσία που περιέχεται σε όλο το άπειρο διάστημα», την οποία ο «μυημένος χρειάζεται να διαμορφώνει μέσα του με φωτιά - με το φίδι»21. Για να «αποκρυσταλλώνει», δηλαδή, «μέσα του ο άνθρωπος τον Χριστό», πρέπει να επιδίδεται στην «πρακτική της σεξουα­λικής μαγείας». Ο «μυημένος ενσαρκώνει τον Χριστό, όταν έχει προχωρήσει αρκετά στην Ψυχολογική Δουλειά». Όταν ο «μύστης» περιέλθει στην «Χριστική κατάσταση», όταν «γεν­νηθεί μέσα του ο Χριστός, ο Κόκκινος Χριστός, ο Kύριος της Μεγάλης Ανταρσίας, τότε αυτός αναλαμβάνει την ευθύνη να εξαφανίσει τις αιτίες τού Εγώ και να οδηγήσει τον άνθρωπο στην ένωση με το θεό Πατέρα, τον Άτμαν»22.
Ο «Χριστός» δεν ταυτίζεται κατά τους «Γνωστικούς» με τον Ιησού Χριστό, τον από Ναζαρέτ, για τον οποίον δέχονται ότι ήταν ένας από τους πολλούς «μύστες» που «ενσάρκωσαν τον Χριστό». Στο κείμενο που ακολουθεί διακρίνουμε σαφώς Ταλμουδικές διδασκαλίες.
«Ο Ιησούς ήταν γιός ενός Ρωμαίου στρατιώτη και μιας εβραίας γυναίκας», γράφει ο Βεόρ. «Η λέξη Ναζαρινός έρχεται από το Ναζάρ, άνθρωπος με ίσια μύτη. Ο  Ιησούς δεν είχε καμπυλοειδή μύτη εβραϊκού τύπου. Η σύζυγος-ιέρεια του Δασκάλου Ιησού ήταν επίσης από λευκή φυλή και είχε μεγάλες εσωτεριστικές δυνάμεις. Ο Ιησούς ήταν ένας πραγματικός άνδρας. Ο Ιησούς δεν ήταν ο ευνουχισμένος που παριστάνουν πολλές θρησκείες. Ο Ιησούς διαμόρφωσε τον Χριστό μέσα στον εαυτό του εξασκώντας Σεξουαλική Μαγεία με την γυναίκα του. Σε αυτές τις μέρες, ο Μεγάλος Δάσκαλος Ιησούς βρίσκεται στις Ηνωμένες Πολιτείες. Περ­πατάει στους δρόμους ανώνυμος και άγνωστος. Διατηρεί ακόμα το ίδιο σώμα που είχε στην αγία γη. Ο Ιησούς κατά­φερε την ανάσταση κι έλαβε το ελιξίριο της μακροζωίας διό­τι χριστικοποιήθηκε διατρέχοντας το μονοπάτι του Τέλειου Γάμου»24.
«Έχουμε εξηγήσει ότι ο Χριστός δεν είναι ένα άτομο, αλλά μία κοσμική αρχή, απρόσωπη που πρέπει να αφομοι­ώσει κάθε άνθρωπος δια μέσου της σεξουαλικής μαγειας»25.
Ο «μεσσίας» των «Γνωστικών» συνοψίζει τη διδασκαλία του -70 τουλάχιστον βιβλία και δεκάδες διαλέξεις- σε τρεις βασικές προϋποθέσεις που αφορούν την «Επανάσταση της Συνείδησης», την «αφύπνιση της Συνείδησης» δηλαδή και την «Εσωτερική Αυτοπραγμάτωση τού Είναι».
Τις προϋποθέσεις αυτές τις ονομάζει: «Παράγοντες επα­νάστασης της Συνείδησης» και επιχειρεί να τις τεκμηριώσει αγιογραφικά, παρερμηνεύοντας το σχετικό χωρίο της Αγίας Γραφής: «ει τις θέλει οπίσω μου ελθείν, απαρνησάσθω εαυ­τόν και αράτω τον σταυρόν αυτού και ακολουθείτω μοι»26.
Η παρερμηνεία της Γραφής αποτελεί φαινόμενο συνηθι­σμένο στα κείμενα τού Βεόρ, σε μια προσπάθεια να τεκμη­ριώσει από επίσημες πηγές την διδασκαλία του.
Γράφει ο «μεσσίας» των «Γνωστικών»: α) Το «απαρνησά­σθω εαυτόν» αναφέρεται στην «εκμηδένιση τού Εγώ», εφ' όσον κατ' αυτόν «Εαυτός» είναι το προς διάλυσιν «Εγώ» τού άνθρωπου, β) Το «αράτω τον σταυρόν αυτού» υποδηλώνει «την δουλεία στην αλχημεία», έφ' όσον ο σταυρός εδώ συμ­βολίζει, κατά την άποψή του, το ζεύγος εν συνουσία. Στο σταυρό, λέγει, η κάθετη δοκός είναι ο άνδρας και η οριζόντια δοκός η γυναίκα, γ) Το «ακολουθείτω μοι» δηλώνει κατ' αυτόν την «αγάπη για την ανθρωπότητα», έφ' όσον ο Χριστός είναι αγάπη, το να ακολουθείς τον Χριστό σημαίνει να αγαπάς τους άλλους -κι έφ' όσον αγαπάς οφείλεις να προ­σφέρεις στον άλλο ο,τι το πολυτιμότερο για σένα, δηλαδή τη διδασκαλία των «Γνωστικών».
Ο Βεόρ υποβιβάζει έντεχνα τις άλλες θρησκείες και κο­σμοθεωρίες λέγοντας:«Όλες οι θρησκευτικές αρχές τού Χρι­στιανισμού είναι ειδωλολατρικές και όταν θα εξαφανιστούν οι θρησκευτικές μορφές τού σήμερα, οι αρχές τους θα αφο­μοιωθούν από τις καινούργιες θρησκευτικές μορφές τού μέλλοντος», «Η σύνθεση όλων των θρησκειών είναι σεξου­αλική μαγεία... ο φαλλός και η μήτρα είναι η σύνθεση όλων των μυστηρίων», «Η μάχη πολλών καλόγερων, ερημιτών να μποτιλιάρουν το σεξ στον θρησκευτικό φανατισμό τους... κά­νει τον φανατικό, σκλάβο των δικών του παθών...», «Κάθε θρησκεία που εκφυλίζεται διδάσκει την αγαμία»27. «Δε θα χρησίμευε σε τίποτα ν' αποχωριστούμε τον κόσμο και να κλειστούμε σε κάποιο μοναστήρι ή σπηλιά. Τα Εγώ μέσα μας θα συνεχίσουν να υπάρχουν28. «Μέσα στα ανεξιχνίαστα βάθη των πιο σεβαστών αγίων, ζουν τα "Εγώ" της πορνείας, της κλοπής, της ανθρωποκτονίας»29. «Μπορούμε να ξα­ναδημιουργηθούμε σαν αυθεντικοί υπεράνθρωποι. Στην ένωση τού φαλλού και της μήτρας βρίσκεται το κλειδί όλης τns εξουσία»30.
Ίσως για να δικαιώσει ων χαρακτηρισμό «Δάσκαλος της δύναμης», ο «Βεόρ» δεν χάνει την ευκαιρία να υπογραμμίσει και τη νοσταλγία του για τις μεθόδους τού προχριστιανικού κόσμου:
«Στη βαθειά νύχτα των αιώνων υπήρξαν δυνατοί πολιτισμοί και θαυμάσια μυστήρια. Ποτέ δεν έλειψαν οι ιέρειες της αγάπης στους ναούς. Με αυτές άσκησαν την σεξουαλική μα­γεία εκείνοι που έγιναν δάσκαλοι της Λευκής Αδελφότητας. Στην αρχαία Αίγυπτο, εκείνοι που κοινοποιούσαν το μεγάλο μυστήριο -την σεξουαλική μαγεία- τους έκοβαν το κεφάλι, τους αφαιρούσαν την καρδιά και την στάχτη της την πετούσαν στους τέσσερις άνεμους».
«Στη χώρα των Αζτέκων, άνδρες και γυναίκες, παρέμε­ναν ολόκληρες ώρες ασκώντας την σεξουαλική μαγεία στις αυλές των ναών. Εκείνος που "ξεχείλιζε το ποτήρι του Ερμή" τον αποκεφάλιζαν εξ αιτίας της βεβήλωσης τού ναού»31.
Τέλος, ο «μεσσίας» των «Γνωστικών» εξισώνει τον Σωτήρα της χριστιανικής πίστης Ιησού Χριστό με πολλούς άλλους: «Οι Αναστημένοι Δάσκαλοι πετυχαίνουν την αθανασία, όχι μόνο ψυχολογικά αλλά και σωματικά. Ο Ιησούς ο μεγάλος Kabir32, ζει ακόμα με το ίδιο φυσικό σώμα που είχε στην Ιερά γη. Ο Κόντε Σαν Ζερμαίν, που μετέτρεπε το μολύβι σε χρυσό... στους 15ο -18οαιώνες, ζει ακόμα. Ο αινιγματικός Καλλιόστρο... είναι ένας αναστημένος Δάσκαλος και ακόμα έχει το φυσικό του σώμα»33.
Με βάση τα ανωτέρω, θα πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι, κατά τον Βεόρ, η παραδοσιακή αλχημεία, η μετατροπή, δη­λαδή, κάποιων ουσιών σε άλλες, ευρύτατα διαδεδομένη κατά τον μεσαίωνα, δεν αποτελεί παρά το προκάλυμμα της «πραγ­ματικής» αλχημείας, της δικής του δηλαδή σεξουαλικής πρα­κτικής. Ακόμη, η μετατροπή ευτελών μετάλλων σε άλλα «ευγενή» και η ανακάλυψη της «φιλοσοφικής λίθου», έχουν, κατ' αυτόν, καθαρά συμβολική σημασία και χαρακτηρίζουν την ανάπτυξη των δυνατοτήτων τού ανθρώπου σε μεταφυ­σικό επίπεδο μέσω συγκεκριμένων αποκρυφιστικών πρα­κτικών - κάτι στο οποίο δεν συμφωνούν άλλοι «διδάσκαλοι» τού αποκρυφισμού. Έτσι, κατ' αυτόν, «η σπάθη», π.χ. -το σπαθί τού ταρό-, συμβολίζει το ανδρικό Lingham (τον φαλ­λό), ενώ «το ποτήριον» ή «Άγιο Γκράαλ» -η κούπα τού τα­ρό-, συμβολίζει το «θηλυκό Υoni», το γυναικείο γεννητικό όργανο34.
Στη χώρα μας δραστηριοποιήθηκαν κατά καιρούς και δραστηριοποιούνται και σήμερα διάφορες ομάδες που προ­έρχονται άμεσα ή έμμεσα από τη «Γνωστική Κίνηση» τού Σαμαέλ Αούν Βεόρ. Όλες θεωρούν τη σεξουαλική αλχημεία βασική πρακτική.

1 σχόλιο:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

«Η σύνθεση όλων των θρησκειών είναι σεξου­αλική μαγεία... ο φαλλός και η μήτρα είναι η σύνθεση όλων των μυστηρίων»

ΚΧ
Αυτά, τους Γνωστικούς, θα είχε υπόψη του ο Φρόιντ και τα απέδωσε όλα στην "αρχή της ηδονής". Κάπου όμως σκόνταψε (βλ. http://kyprianoscy.blogspot.com/2009/07/extreme-sports_31.html )

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com