Τις μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία τις οποίες χαρακτηρίζει επικίνδυνους πειραματισμούς αφελληνισμού στηλιτεύει ο Τομεάρχης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Αχαΐας Νίκος Ι. Νικολόπουλος, ο οποίος κατέθεσε Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας με αφορμή τον σχεδιασμό του προγράμματος σπουδών... του Διεθνούς Απολυτηρίου χωρίς, όπως λέει, το αντίστοιχο αντίκρισμα που έχει στα σοβαρά κολέγια.
«Αφού έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια - μετ΄ επαίνων πάντως- τις ρεαλιστικές προτάσεις της Επιτροπής Μπαμπινιώτη, σκέφτηκαν να εφαρμόσουν στο Λύκειο το πρόγραμμα σπουδών του ΙΒ (Διεθνούς Απολυτηρίου). Έτσι ο Αμερικονοτραφής κ. Παπανδρέου το θαυμάζει, η αναλόγων προτάσεων κ. Διαμαντοπούλου, το επιλέγει για τα παιδιά της, ενώ η γνωστή και «από την όψη» κ. Δραγώνα είχε αναλάβει το σχεδιασμό του: Τρία μόνο υποχρεωτικά μαθήματα για όλους, αγγλικά, γυμναστική και ελληνικά, πάλι καλά!. Και τα άλλα επιλεγόμενα από ομάδες μαθημάτων», δήλωσε ο κ. Νικολόπουλος, ο οποίος παρατηρεί στο κείμενο της Ερώτησής του ότι είναι απορίας άξιον πώς οι σύγχρονοι Έλληνες Υπουργοί Παιδείας και Γενικοί Γραμματείς και παρατρεχάμενοι πάσχουν από το σύνδρομο του παντογνωστισμού.
«Για μια ακόμη φορά άνθρωποι άσχετοι με το αντικείμενο, ελλιπούς παιδείας και περιορισμένης ευθύνης, βάλθηκαν να μεταρρυθμίσουν την ελληνική εκπαίδευση. Και ο νοήμων κόσμος της Παιδείας εδώ και ένα χρόνο με κομμένη την ανάσα παρακολουθεί τα άτεχνα καμώματά τους. Τι είδους γενική παιδεία είναι αυτή, όπου ο μαθητής δεν θα ακούσει τίποτε από χημεία ή από φυσική ή θρησκευτικά ή αρχαία ή ιστορία ή μαθηματικά κ.ο.κ; Πώς εν μία νυκτί υποβαθμίζονται ή καταργούνται μαθήματα, όπως ιστορία, θρησκευτικά, αρχαία, χημεία κ.λ.π; Από την Υπουργό Παιδείας περιμένω με μεγάλη αγωνία να μου απαντήσει στη Βουλή. Αλλά και με μεγάλη αμφιβολία αν ξέρει και η ίδια τι να μου απαντήσει...», δήλωσε με νόημα ο κ. Νικολόπουλος.
Επίσης, ο Βουλευτής, ερωτά την Υπουργό Παιδείας πόσες αίθουσες θα χρειαστούν και ποιες ειδικότητες καθηγητών για να διδάξουν κάθε φορά, τι είναι η συγγραφή διπλωμάτων και πτυχιακών εργασιών και φυσικά, πώς θα προχωρήσει η μεταρρύθμιση χωρίς χρήμα...
Τα «εγκλήματα» εις βάρος της Παιδείας
Ο βουλευτής, στην Ερώτησή του συνοψίζει μερικές από τις επίμαχες αλλαγές στην Παιδεία, που όπως λέει χαρακτηρίζουν την πολιτική και τις προθέσεις της Κυβέρνησης:
• «Μετονόμασαν το Υπουργείο από ΥΠΕΠΘ σε ΥΠΔΒΜΘ, κυρίως για να απαλείψουν το «Εθνικής» που πολύ τους ενοχλεί .
• Ανήγαγαν την «Διά Βίου Μάθηση» σε μείζονα υπόθεση αλλά και στην υπηρεσία του πιο σκληρού διεθνούς νεοφιλελευθερισμού, τον οποίο «διά βίου αφοσιώσεως» υπηρετούν.
• Καταστρατηγούν κάθε κατάκτηση του δήθεν «γκρίζου παρελθόντος», προοιωνιζόμενοι ένα ακόμη μελανότερο μέλλον.
• Διέλυσαν τις εργασιακές σχέσεις, περιέκοψαν τα γλίσχρα εισοδήματα των εκπαιδευτικών, τους ώθησαν σε μαζικές συνταξιοδοτήσεις. Εγκατέλειψαν τα σχολεία στην τύχη τους, δίχως ελπίδα και όραμα.
• Εισήγαγαν νέους όρους- βόμβες στα θεμέλια της εκπαιδευτικής ειρήνης «μέντορες», «δόκιμους» και άλλες φοβερές νεοπλασίες.
• Επαγγέλθηκαν ηλεκτρονικά μαθήματα, διαδραστικούς πίνακες και ότι άλλο επιβάλλει η σύγχρονη τεχνολογία. Γιατί διακατέχονται από έναν οιονεί φετιχισμό έναντι της εφαρμοσμένης πληροφορικής που εκτιμούν ως πανάκεια «διά πάσαν νόσον», ενώ παράλληλα συγχωνεύουν τμήματα και στοιβάζουν 30 και πλέον παιδιά σε μίαν αίθουσα, χωρίς καθηγητές και βιβλία, ελέω οικονομίας και περικοπών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου