«Αλλά νομίζω ότι σε έναν κόσμο πάντα πιο παγκοσμιοποιημένο αποτελεί πρόκληση ότι η Εκκλησία πρέπει να αναπνέει , όπως ανέφερε ο Ιωάννης Παύλος Β΄ με δύο πνεύμονες.Εκείνον της Ανατολής και εκείνον της Δύσης .Κατά συνέπεια ο διάλογος αποτελεί πηγή εμπλουτισμού για όλους μας .
Είναι σημαντικό σήμερα, σ’ ένα κόσμο παγκοσμιοποίημενο και ο Χριστιανισμός να είναι μια παγκόσμια πραγματικότητα. Κατά συνέπεια και το Οικουμενικό κίνημα θα πρέπει να ξέρει να μιλά με μία κοινή γλώσσα, γιατί αποτελεί ανάγκη της εποχής μας, προκειμένου να μπορεί να αντιμετωπίσει όλες τις κοινωνικό-πολιτικές και ηθικές προκλήσεις του σύγχρονου κόσμου .
Γιατί, εάν οι εκκλησίες δεν παρουσιάζονται με μία κοινή γλώσσα, δεν θα έχουν τίποτα να πούνε στην κοινωνία μας. Γι’ αυτό και η παρουσία των εκκλησιών στην κοινωνία, εξαρτάται από το οικουμενικό κίνημα.
Η βάση του οικουμενισμού μας είναι, η πίστη μας, το πιστεύω μας και το βάπτισμα μας .Υπ’αυτη την έννοια θα πρέπει πρώτα να αναγνωριζόμαστε ως χριστιανοί και στη συνέχεια ως Καθολικοί ή Ορθόδοξοι, όχι κατά το δόγμα, όπως λένε οι διαμαρτυρόμενοι, αλλά στο ότι το ανήκουμε στην καθολική ή την ορθόδοξη εκκλησία .Δυο Εκκλησίες με κοινή Αποστολική Παράδοση».
2 σχόλια:
KURT KOCH :"«Αλλά νομίζω ότι σε έναν κόσμο πάντα πιο παγκοσμιοποιημένο αποτελεί πρόκληση ότι η Εκκλησία πρέπει να αναπνέει , όπως ανέφερε ο Ιωάννης Παύλος Β΄ με δύο πνεύμονες.Εκείνον της Ανατολής και εκείνον της Δύσης .Κατά συνέπεια ο διάλογος αποτελεί πηγή εμπλουτισμού για όλους μας . "
ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ Χ : Η Εκκλησία, λοιπόν, πρέπει να έχει δυο πνεύμονες. Διότι έχει κεφαλή, μάτια, χέρια πόδια.
Αλλά αυτά όλα αποτελούν φραστικό σχήμα, λεκτική διατύπωση σχηματική της Εκκλησίας, το Μυστήριο της οποίας δεν θα μας το λύσει η Ανατομία και η εύρεση των δυο πνευμόνων. Εκτός αν έχει γίνει στα εργαστήρια του Βατικανού.
Ποιος είπε σ΄ αυτόν τον κύριο ότι με τη λέξη "δομήτωρ" της Εκκλησίας, εννοούμε κυριολεκτικά τον οικοδόμο της Εκκλησίας; Ποιος του είπε ότι με τη λέξη "κεφαλή" της Εκκλησίας, εννοούμε έναν ακρωτηριασμένο και αποκεφαλισμένο Ιησού; Και πού το βρήκε γραμμένο ότι δυο πνεύμονες χρειάζεται η Εκκλησία για να αναπνέει;
Έχει ανάγκη από οξυγόνο η Εκκλησία; Μα αν είναι έτσι, τότε μπορούμε και άλλα πράγματα να σκεφτούμε, παραδείγματος χάριν για τις καύσεις και τα υποπροϊόντα, που συνεπάγεται η καύση του οξυγόνου, δηλαδή του βιολογικού φαινομένου της ζωής.
Δεν μας τα λέει καλά ο καρδινάλιος Koch. Ο Κύριος είναι η κεφαλή της Εκκλησίας και μέλη της εμείς, αλλά το πόδι δεν λέει "εγώ είμαι το πόδι" και οι πνεύμονες δεν λένε "εμείς είμαστε δυο πνεύμονες". Δεν έχουν ούτε στόμα, ούτε φωνή. Σχήμα λόγου είναι αυτά και δεν απηχούν την πραγματικότητα, το γεγονός, την αλήθεια της Εκκλησίας.
Μη μας κοροϊδεύει,
Η ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, ΕΝΙΑΙΑ και δεν είναι ΔΥΟ. Αυτές τις παιδαριώδεις αναλογικότητες να τις αφήσει για τα νήπια, με τα οποία θέλει να συντηρείται ο πάπας, αυτός και η εκκλησία του.
Βλέποντας το πόσο έχουν επηρεάσει τη κοινή γνώμη αλλά και Επισκόπους και θεολόγους οι θέσεις του Πάπα Ιωάννη Παύλου του Β, δίχως άλλο, ήταν ένας αγαπημένος υπηρέτης του Διαβόλου!
Μία αυτή με τους πνεύμονες και η άλλη ότι οι μονοθεϊστικές θρησκείες λατρεύουν τον ίδιο Θεό.
Δημοσίευση σχολίου