Είναι να απορεί κανείς για τη στάση των οίκουμενιστικών κύκλων σχετικά με το εωσφορικό πρωτείο εξουσίας του Πάπα, επειδή ή θέση των Παπικών στο ζήτημα αυτό δεν αφήνει καμία αμφιβολία. Διότι ή Β' Βατικανή Σύνοδος (1962-1965) επιβεβαιώνοντας το παπικό πρωτείο έδογμάτισε: «Ό Σύλλογος, ή το Σώμα των Επισκόπων, δεν έχει εξουσία, αν δεν βρίσκεται σε κοινωνία με τον Επίσκοπο Ρώ μης, τον διάδοχο του Πέτρου και Κεφαλή του Συλλόγου, διότι παραμένει ακέραιη ή εξουσία του Πρωτείου πάνω σ' όλους τούς ποιμένες και τούς πιστούς. Πραγμα τικά, ό Επίσκοπος Ρώμης με το αξίωμα του ως αντιπροσώπου του Χρίστου και ποιμένα όλης της Εκκλησίας, έχει πλήρη, υπέρτατη και παγκόσμια εξουσία μέσα στην Εκκλησία, την όποια μπορεί πάντο τε ελεύθερα να εξασκεί... Ό "Επίσκοπος Ρώμης, σαν διάδοχος του Πέτρου, είναι ή διαρκής και ορατή Αρχή και το θεμέλιο της ενότητας τόσο των 'Επισκόπων όσο και του πλήθους των πιστών» (Β' Σύνοδος Βατικανού, Lumen Gentium [Δογματική διάταξη Περί Εκκλησίας], Γραφείον Καλού Τύπου, 1964, σελ. 44-45).
Αυτά κατά την Β' Βατικανή Σύνοδο, την οποία οι Παπικοί θεωρούν Οικουμενική! Ξεκάθαρα πράγματα δηλαδή. Ό Πάπας είναι «διάδοχος του Πέτρου και Κεφαλή του Συλλόγου (ή του σώματος) των Επισκόπων, διότι παραμένει ακέραιη ή εξουσία του Πρωτείου πάνω σ' όλους τούς ποιμένες και τούς πιστούς (...). Ό Επίσκοπος Ρώμης (...) είναι ή διαρκής και ορατή Αρχή και το θεμέλιο της ενότητας τόσο των Επισκόπων όσο και του πλήθους των πιστών». Αυτή ή κατηγορηματική δογματική θέση δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφιβολίας ή παρανοήσεως της σταθερής και ανυποχώρητης γραμμής των Παπικών στο θέμα του Πρωτείου.
Και εμείς τί κάνουμε; Ζητούμε με διάλογους να μας αποσαφηνίσουν τη θέση τους.
Αλλά οι Παπικοί καμία συνοδικότητα δεν αναγνωρίζουν. Σαφώς διακηρύττουν: «Παραμένει ακέραιη ή εξουσία του Πρωτείου πάνω σ' όλους τούς ποιμένες και τούς πιστούς». Ό Ρώμης «είναι ή διαρκής και ορατή Αρχή και το θεμέλιο της ενότητας» επισκόπων και πιστών. Ή όπως αλλιώς το διετύπωσαν: «Ό Πάπας είναι ό βικάριος του Χριστού επί της γης».
Τί έτι χρείαν έχομεν μαρτύρων; Προς τί λοιπόν οι ατέρμονες διάλογοι;
2 σχόλια:
Είναι άξια συγχαρητηρίων η αγωνιστική αδελφότης του Σωτήρος για τις ομολογιακές θέσεις που παίρνει τακτικά για θέματα πίστεως.
Προμαχεί με συνέπεια και σθένος εναντίον του Οικουμενισμού, του Νεοβαρλααμισμού και των άλλων νεωτερισμών.
"Προς τί λοιπόν οι ατέρμονες διάλογοι;" Μα ο διάλογος "αγάπης" δεν είναι ατέρμονος αγαπητοί μου! Ήδη ο "άγιος" Περγάμου έχει σχηματίσει την "θεολογική" θέση της ημετέρας πλευράς (τρομάρα μας) την οποία και πρέπει οι Ευσεβείς και Φιλόχριστοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί να καταπιούμε ολόκληρη και χωρίς νερό! Μας αναλύει ο "άγιος" Περγάμου ότι το παπικό "πρωτείο" (και όχι πρεσβεία τιμής) υφίστατο και στην 1η χιλιετία, βάσει του 34ου Αποστολικού Κανόνα, ότι δήθεν η πενταρχία έχει "πρώτο" τον Ρώμης και άλλα τέτοια φαιδρά! Με ότι δηλαδή γελούσαν στην ανατολή 1700 χρόνια, ο επικεφαλής της ημετέρας αντιπροσωπείας επιχειρεί να μας το περάσει από την χαραμάδα ή την καμινάδα! "Άγιε" Περγάμου, αν επιθυμείς να έχεις πρώτο τον πάπα, τον Ομπάμα, τον αρχιερέα του Ναού του Σολομώντα, ή οποιονδήποτε άλλο με τον οποίο συναγελάζεσαι με γειά σου, με χαρά σου! Την Αγία μας Ορθοδοξία μην άπτεις, μήτε να χειρίζεσαι τα θέματά της. Δεν γνωρίζω την ακριβή αξία σου σαν θεολόγος (αν και έχω προσωπική άποψη), αλλά ως διαπραγματευτής, εκπρόσωπος, συζητητής κ.λ.π. έχεις αποτύχει παταγωδώς, εκθέτεις την Αγίας μας Ορθοδοξία ανεπανόρθωτα και εν τέλει κρίνεσαι επικίνδυνος για το έργο που επιτελείς. Θα ήταν καλύτερα να ακολουθούσες τον δρόμο του πολύ νεώτερού σου Βάλτερ Κάσπερ
και να αποσυρθείς σε κάποιο κελί και να ασχοληθείς με την μετάνοιά σου, για το υπόλοιπο του βίου σου. Άφησε κατά μέρος τα κουτοπόνηρα που διαρκώς και δίχως αισχύνη μας σερβίρεις εδώ και κάμποσο καιρό. Υπάρχουν κάποιοι, έστω ελάχιστοι, επίσκοποι και καθηγητές που αγαπούν ακόμα την Αγία μας Ορθοδοξία και Πατρίδα και θα μπορούσαν να υπερασπιστούν την Αλήθεια της Εκκλησίας μας έναντι της παπικής λαγνείας που εκδηλώνεται απροκάλυπτα και αναίσχυντα μέσα από τους ανιαρούς μα και ανίερους "διαλόγους", στους οποίους έχετε παγιδεύσει την Αγία μας Μιά Αποστολική και Καθολική Ορθόδοξη Εκκλησία.
Δημοσίευση σχολίου