Διευκρινίσεις της μονής Αγίου Νεοφύτου
Η χρησιμοποίηση του ονόματος του Αγίου Νεοφύτου, (ενός μεγάλου ασκητού της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Κύπρου, που χαρακτηρίζεται ως το κατ΄ εξοχήν πρότυπο αρετής και αγιότητας βίου, και που δικαίως απολαμβάνει μεγάλης εκτίμησης και σεβασμού από τον ορθόδοξο λαό μας), για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των πιστών, για συμμετοχή σ΄ αυτή την αντιπαπική σύναξη, κρίνεται απαράδεκτη.
Δηλώνουμε απερίφραστα ότι το λεγόμενο «Κέντρο πατερικών Μελετών Άγιος Νεόφυτος ο Έγκλειστος», του οποίου αγνοούμε την ύπαρξη και πολύ αμφιβάλλουμε αν υπάρχει τέτοιο κέντρο, και το οποίο φέρεται ως συνδιοργανωτής αυτής της εκδήλωσης, δεν σχετίζεται με κανέναν τρόπο με την Ιερά Μονή μας. Θεωρούμε ότι αυθαίρετα χρησιμοποιείται το όνομα του Αγίου της Μονής μας με υστεροβουλία και με τελικό σκοπό να παραπλανηθούν οι πιστοί, από ανεύθυνα αντιδραστικά στοιχεία, για να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις, ενάντια στην επικείμενη επίσκεψη του Πάπα στην Κύπρο.
Η τυχόν συμμετοχή οποιουδήποτε μέλους της ομάδας εκδοτών της κριτικής έκδοσης των Συγγραμμάτων του Αγίου Νεοφύτου του Εγκλείστου σ΄ αυτή τη σύναξη είναι καθαρά προσωπική και δεν εκφράζει ούτε το ηγουμενοσυμβούλιο και τα μέλη της Αδελφότητας της Μονής μας, αλλ΄ ούτε και τη Συντονιστική Επιστημονική Επιτροπή Έκδοσης των Συγγραμμάτων του Αγίου Νεοφύτου. Εξάλλου, είναι δεδηλωμένη η θέση του ηγουμένου της Μονής μας Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Χύτρων κ. Λεοντίου, ο οποίος από κοινού με τον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Κύπρου και τα άλλα μέλη της Ιεράς Συνόδου κάλεσαν το λαό «να κωφεύσει στις οποιεσδήποτε προτροπές για έκφραση διαμαρτυριών ή και δημιουργία ασχημιών, κατά την επικείμενη επίσκεψη του Πάπα».
Θεωρούμε, ως Αδελφότητα της Μονής μας, ότι η καπήλευση «ιερών και οσίων» για εξυπηρέτηση αλλότριων σκοπών είναι απαράδεκτη και καταδικαστέα.
Καλούμε το λαό μας να παραμείνει ήρεμος και να μην ανησυχεί ότι κινδυνεύει η Ορθοδοξία μας από μια εθιμοτυπική και κατόπιν πρόσκλησης του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, επίσκεψη του Ρωμαίου Ποντίφικα.
Η σφυρηλάτηση της ενότητας λαού και ηγεσίας (πολιτικής και θρησκευτικής) κρίνεται αναγκαία, όσο ποτέ άλλοτε, για αντιμετώπιση των κινδύνων που διατρέχει η ημικατεχόμενη πατρίδα μας. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να δημιουργούμε πρόσθετους εχθρούς.
Ηγούμενος και Αδελφότητα Ιεράς Μονής Αγίου Νεοφύτου
19 σχόλια:
"Δηλώνουμε απερίφραστα ότι το λεγόμενο «Κέντρο πατερικών Μελετών Άγιος Νεόφυτος ο Έγκλειστος», του οποίου αγνοούμε την ύπαρξη και πολύ αμφιβάλλουμε αν υπάρχει τέτοιο κέντρο, και το οποίο φέρεται ως συνδιοργανωτής αυτής της εκδήλωσης, δεν σχετίζεται με κανέναν τρόπο με την Ιερά Μονή μας."
Προ ολίγων ημερών ήμουν εκεί. Μόνος (σχεδόν). Εντελώς συμπτωματικά συζήτησα και συνέφαγα - τον ευχαριστώ και από εδώ - με τον αρχιμανδρίτη Νεόφυτο. Τι ακριβώς είπαμε και πώς έγινε η συνάντηση αυτή, είναι άλλο θέμα. Επαναλαμβάνω, πάντως, ότι ήταν κάτι εντελώς απρόβλεπτο και απρόσμενο.
Θα πω μόνο τούτο : Δεν θα περίμενα να είναι διαφορετική η απάντηση εκ μέρους της Μονής του αγίου Νεοφύτου.
Δέν ήξερα πατέρες του Αγίου Νεοφύτου ότι είναι "πρόσθετος εχθρός",μάλλον να το πω καλλήτερα,δέν ήξερα ότι έπαψε ο παπισμός να είναι αίρεση!Και άρα εχθρός και οφείλουμε να κάνουμε καλή πολεμική εναντίον του και όχι να πετάξουμε στον κάλαθο των αχρήστων την παράδοση των πατέρων για χάρην του εθνικου.Τί να κάνω το έθνος μου εάν χάσω το επουράνιο έθνος και κολλαστώ διότι ξαφνικά αγάπησα τον παπισμό;Λυπάμε πολύ πατέρες αλλα σίγουρα με αυτά που λέτε και πράτετε στεναχωρείτε τον Αγιο Νεόφυτο.Νομίζετε ο Αγιος Νεόφυτος έχει σχέση με την εκκοσμίκευση που διακατέχει το μοναστήρι σας ή νομίζετε έχει καμία σχέση με τους "έγγλειστους"πατέρες που διώξαν τους παραδοσιακούς πιστους απο την είσοδο του μοναστηρίου γιατί μοιράζαν αντιπαπικό υλικό;;;Ετσι έπραξε ο Αγιος Αντώνιος;έτσι έπραξε ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς ή μηπως έτσι έπραξε ο Άγιος Γέροντας Παϊσιος,"κοφεύσανε"ή διαμαρτυρηθίκανε ορθόδοξα.Αφήσαν την σπηλιά την έρημο και το κελάκι τους και κατεβήκανε στους δρόμους με άλλους μοναχούς και λαΪκούς εσείς μόνο για να καυχιέστε για τα συγράμματα του Αγίου αμφιβάλλω πολύ αν τα διαβάσατε ποτέ σας!!!Πάντως αν μάθαινε ότι θα ερχότανε ο πάπας ο Αγιος Νεόφυτος μας δεν θα "κόφευε"αντίθετα θα μάζευε κόσμο και θα τον πετούσαν στην θάλασσα και αυτόν και όποιος Ιεράρχης θα τολμούσε να συνπροσευχηθεί μαζί του,που να άκουγε ακόμα ότι θα έμπαινε σε ορθόδοξο ναο και να έκανε ο πάπας προσευχή...Σας καταλαβαίνουμε ότι κάνετε υπακοή στον Αρχιεπίσκοπο μας αλλα μην ξεχνάτε το "πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις"...Εδώ η Κύπρος χάνετε και η μονή της Πάφου βλέπει οράματα...(για να μην πώ ότι ξύνεται και παρεξηγηθώ)και όμως ξύνεται με το να ασχολείτε με ένα κίνημα φάντασμα.Να σας προτείνω καλοι πατέρες(σιγά που θα μου ακούσετε)να συνταχθείτε με το Σταυροβούνι(στο φρόνημα τουλάχιστον,θα είναι μιά καλλή αρχή) και με τον Άγιο Λεμεσού...Στο χέρι σας είναι...
Να συμφωνήσω σε όλα με τον Αγάπιο εκτός από τη φράση "αν μάθαινε ο Αγιος Νεόφυτος".
Οι Αγιοι εισίν μετά του Κυρίου και επειδή εισίν μετά του Κυρίου γνωρίζουν το αίσχος που θα πραγματοποιηθέι σε λίγες μέρες στην Πάφο και θλίβεται χωρίς άλλο βαθύτατα για τη συμμετοχή της Μονής του Αγίου Νεφύτου στη υποδοχή του Πάπα.
Επαληθεύεται πλήρως η προφητεία του Αγ. Κοσμά του Αιτωλού, ότι οι κληρικοί των εσχάτων χρόνων θα είναι οι χειρότεροι όλων...Αίσχος γι' αυτά που δήλωσαν οι μοναχοί του Αγ. Νεοφύτου στην Πάφο. Πώς αλήθεια τιμούν τον Ἅγιο Προστάτη της Μονής τους με αυτές τους τις ενέργειες;Τιμούμε τους αγίους μας όταν τους μιμούμαστε. Καλή μετάνοια Πατέρες.
Συνυπογράφω το σχόλιο του ΣΤΟΥΔΙΤΗ.
Ξενοφώντας
Είναι μεγάλο κρίμα ότι ο επίσκοπος Χϋτρων ένας σεμνός και ταπεινός άνθρωπος παρεσύρθη σε αυτό το ρεζιλίκι.
Πρώτα κάνουν μια εξαίρετη και αξιοζήλευτη έκδοση των απάντων του Αγίου Νεοφύτου και τιμούν με τόσο ωραίο τρόπο τον Αγιο και μετά ενεργούν αντορθόδοξα με τη συμμετοχή τους στα διαθρησκειακά και φιλοπαπικά ανοίγματα.
Δεν κάνει! Ας αναλογιστούν οι πατέρες της Μονής πόσο θλίβουν τον Αγιο Νεόφυτο με αυτά που κάνουν.
ΠΤ : Πρώτα κάνουν μια εξαίρετη και αξιοζήλευτη έκδοση των απάντων του Αγίου Νεοφύτου και τιμούν με τόσο ωραίο τρόπο τον Αγιο και μετά ενεργούν αντορθόδοξα με τη συμμετοχή τους στα διαθρησκειακά και φιλοπαπικά ανοίγματα.
ΚΧ : Αν σας έλεγα πώς καταλαβαίνουν οι της Μονής του αγίου Νεοφύτου αυτά που ο άγιος συνέγραψε, κυριολεκτικά θα σας σηκωνόταν η τρίχα. Η κακοποίηση που του έχουν κάνει είναι ανομολόγητη.
Τούτο μόνο : Οι ελλαδίτες νεοορθόδοξοι (σ.σ. καταχρηστικά το ορθόδοξοι, έστω και με την προσθήκη του "νεο") έχουν δημιουργήσει ισχυρότατο προγεφύρωμα για την κονιορτοποίηση της Ορθοδόξου Πίστεως. Τα νεοταξικά μίσθρανα την αποσαθρώνουν.
Εκεί πάνω στο άγιον Όρος και στο Σταυροβούνι τι κάνουν οι ασκητές;
k.Κυπριανε το ΣΤΑΥΡΟΒΟΎΝΙ κάνει ότι μπορεί,με επιστολές ελέγχει τους επισκόπους και αναγκάζονται και μιλούν,τον Οκτόβρη κατέβηκαν 15 μοναχοί σχεδόν για να διαμαρτυρηθούν για τον παπισμό τα είδατε μην εθελοτυφλάτε, έπρεπε να ρωτάτε για τα υπόλειπα μοναστήρια που δέν τα ακούμε καθόλου τι κάνουν τώρα και αφήστε το Σταυροβούνι...
Ελεύθερε σκοπευτή,
Δεν εθελοτυφλώ. Θα περίμενα να έβλεπα Μοναχούς από το Σταυροβούνι ή από το άγιον Όρος, να επισκέπτονται τους συνασκητές αδελφούς τους. Και να συζητούσαν μαζί διάφορα θεολογικά θέματα.
Παραβρέθηκα τυχαία στην θεολογική παρουσίαση - συνοπτική οπωσδήποτε - του έργου του αγίου Νεοφύτου σε ομάδα Κύπριων πιστών Ορθοδόξων. Και αυτά που άκουσα ήταν (περίπου) "η Ορθοδοξία υπό το πρίσμα της αρχαιοελληνικής παιδείας". Δηλαδή, πώς να επιστρέψουμε οι Ορθόδοξοι στην αρχαιοελληνική μας παιδεία ή πιο απλά, πως θα ξαναγίνουμε Αρχαίοι Έλληνες με ορθόδοξες βακτηρίες! Είναι σοβαρά αυτά τα πράγματα;
"Τα νέα παρήλθεν, ιδού γέγονεν αρχαία τα πάντα" και η διαστροφή πλήρης.
Δεν νομίζω ότι αυτά δίδαξε ο Απ. Παύλος στην Πνύκα ή ο αγ. Νεόφυτος. Δεν θα επεκταθώ περισσότερο. Θα σημειώσω μόνο τούτο : Αν η αρχαιοελληνική παιδεία ήταν επαρκής, δεν θα την εγκατέλειπαν οι πρόγονοί μας. Και αυτά τα γράφω εγώ, ένας θεολογικά αγράμματος. Αν πήγαινε κάποιος Μοναχός, που έχει φάει τα νιάτα του και τη ζωή του στην άσκηση και στη μελέτη των θείων Γραμμάτων, θα μπορούσε να επαναφέρει στην τάξη όλους τους φυσιωμένους από θεολογικές γνώσεις δόκτορες των πανεπιστημίων της αλλοδαπής.
Η Ορθοδοξία, γενικότερα η Πίστη μας, εκτός άλλων, είναι κριτική γνώση και παιδεία. Αν δώσουμε το προβάδισμα στον κλασσικό ελληνισμό θα γίνουμε λίαν καλώς πεπαιδευμένοι αλλά κριτικά θα είμαστε κάκιστοι και ανεπαρκέστατοι.
o XΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟ γι' αυτό απαξιώνει τις αγωνιστικές φωνές.
Για να μας πει στο τέλος ότι τον αγώνα τον κάνουν οι παλαιοημερολογίτες.
Έχω άδικο Κυπριανέ που σε παρασέρνει η βρωμόγρια;
Γ.
υ/γ
ελπίζω αυτό να δημοσιευθεί.
Η Σύνοδος με την ανα΄κοίνωση που εξέδωσε στην ουσία έδωσε υπόσταση σε αυτούς που θέλουν να καπηλευτούν την ορθοδοξία και τις παραδόσεις μας.
Μήπως εσείς είστε περισσότερο ορθόδοξοι από μας;
Ανώνυμος Γ. είπε...
o XΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟ γι' αυτό απαξιώνει τις αγωνιστικές φωνές. Για να μας πει στο τέλος ότι τον αγώνα τον κάνουν οι παλαιοημερολογίτες.
Κυπριανός Χ : Αν εγώ ανήκω στον σχισματικό παλαιοημερολογιτισμό, τότε κι εσύ ανήκεις στη σχισματική ορθοδοξία, κατά τους παπικούς - ή σε εκκλησία που πάσχει από έλλειμμα, πάλι κατά τους παπικούς.
Οι παλιοημερολογίτες δεν φιλοδοξούν να κατακτήσουν πρωτεία αγώνων πίστεως. Αγωνοθέτης είναι ο Κύριος ημών κι εκείνος θα μας κατατάξει στη θέση που αρμόζει για τον καθένα.
Το ότι "μας φράγκεψαν" ακούστηκε για πρώτη φορά από εκείνους που δεν δέχτηκαν την παπική (μασονική και διπλωματική) καινοτομία και ακόμη δεν τη δέχονται. Η πραγματικότητα τους δικαιώνει.Η Μονή Νεοφύτου το επικυρώνει επίσης, για να μείνω μόνο σ΄ αυτή.
Δεν απαξιώνω τις αγωνιστικές φωνές των νεωτεριστών-νεωτερικών ορθοδόξων. Αλλά οι φωνές, παραμένουν μόνο φωνές. Δηλαδή, κραυγές άναρθρες και αναποτελεσματικές, τις οποίες "η μεσιτεύουσα αεί" και πάντες οι άγιοι δεν καταλαβαίνουν. Κραυγάζουν οι αλλόθρησκοι, κραυγάζουν οι αιρετικοί, κραυγάζουμε κι εμείς με τη νεωτερική μας ορθοδοξία (λειτουργική αναγέννηση κλπ, κλπ.).
"εφ΄ όσον ουκ εποιήσατε ενι τούτων των ελαχίστων, ουδέ εμοί εποιήσατε"
Τό ανωτέρω μπορεί να αφορά στη φροντίδα μας και στην αλλυλεγγύη που οφείλουμε να δείχνουμε στον εμπερίστατο αδελφό μας. Γιατί όχι και στην χειμαζόμενη πίστη μας;
Ανώνυμος είπε...Η Σύνοδος με την ανακοίνωση που εξέδωσε στην ουσία έδωσε υπόσταση σε αυτούς που θέλουν να καπηλευτούν την ορθοδοξία και τις παραδόσεις μας. Μήπως εσείς είστε περισσότερο ορθόδοξοι από μας;
Κυπριανός Χ : Η Σύνοδος με τις αποφάσεις που εκδίδει, εγκρίνει επίσης τη συμμετοχή μας στους διαλόγους της αγάπης.
Η Σύνοδος και οι Σύνοδοι, εκδίδουν αποφάσεις τις οποίες επικαλούνται οι οικουμενιστές ως άλλοθι για να δικαιολογήσουν όλες τις ασχημίες (Μπαλαμάντ, Σαμπεζί κλπ) εις βάρος της πίστεως και της Ορθοδοξίας.
Παρά ταύτα, η Σύνοδος δεν θα μπορούσε να λησμονήσει την έκδοση απόφασης "η οποία στην ουσία να δίνει υπόσταση" σε όλους και σε όλα, των παλαιοημερολογιτών εξαιρουμένων. (Αν ξαναδιαβάσετε αυτό που γράψατε θα δείτε ότι κάνατε λάθος. Η απόφαση δεν δίνει υπόσταση στους καθ΄ υμάς "κάπηλους"). Ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει. Εκτός από τον "λίθον ον απεδοκίμασαν οι οικοδομούντες".
Αν εξακολουθήσουμε να τρωγόμαστε μεταξύ μας, οι εξουσιοδοτημένοι με τους κάπηλους (sic), τότε ... χαιρέτα μου τον πλάτανο.
κ.Κυπριανέ Χριστοδουλίδη άμαν δεν ξέρετε κάποια πράγματα στοιχειώδει σας παρακαλώ μην καταφέρεστε εναντίων των μοναχών του Σταυροβουνίου μιά και είστε εκτός εκκλησίας και ανήκετε στη κάστα του σχισματικού παλαιού καλήτερα να πάτε σε μιά άλλη ιστοσελίδα να γράφετε εδώ γράφουν οι Ορθόδοξοι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΌΧΙ η ΓΟΧ(νέου και παλαιού εκτός σχισματικών και φανατικών όπως είστε εσείς) ΠΑΛΑΙΟημερολογήτες εσείς σπέρνετε ζιζάνεια και μιά και είστε και γιατρός προτειμότερο να ασχολειθήτε με την επιστήμη σας παρά με τα θεολογικά.Ποιός σας είπεν ότι οι πατέρες του Σταυροβουνίου δεν έχουν σχέσεις με πατέρες του ΑΓίου Ορους;Πώς υπέγραψε την ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩς Ο Αγιος Γέροντας Αθανάσιος Σταυροβουνίου με μαγικό στυλό που πέταξε στην ΣΎΝΑΞΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ(οι οποιοι συνέταξαν το ιερό κείμενο της ΟΜΟΛΟΓΙΑς);;;Καλύτερα να πλένετε με Αγιασμό το στόμα σας και να γράφετε για το Σταυροβούνι,αλλά που να βρείτε εσείς αφού έχετε άκυρα μυστήρια διότι είστε εκτός εκκλησίας(δέν μπορω εγώ να σας δόσω)μετανοείστε απο την πλάνη σας ελάτε πίσω και θα σας Χρίσουμε με αγάπη και θα σας κοινωνήσουμε και θα σας δώσουμε και Αγίασμα να πίνετε,προς το παρόν μην δηλητιριάζετε τον κόσμο με τις βλακείες σας,δεν είστε θεολόγος επιστήμων,ούτε κάν εμπειρικώς και αυτό φωνάζει απο τα γραπτά σας...μην στεναχωρηθείτε αλλά να εξετάζετε καλά τα πράγματα πρίν να γράφετε διότι κάποια πράγματα που γράφετε λυπάμε που το λέω είναι μπούρδες(και τα δικά μου δέν πάνε πίσω)κάτι σας λήπει προβληματιστείτε...
Ευχαριστώ τον ελεύθερο σκοπευτή, θα προβληματιστώ, κάτι μου ... λύπη.
Κύριε Κυπριανέ Χριστοδουλίδη,αν αληθεύει ότι είστε Γ.Ο.Χ.,σας παρακαλώ ασχοληθείτε με καμιά άλη δουλειά και αφήστε μας εμάς τους "πλανεμένους" να συζητήσουμε τα της Εκκλησίας.Αρκετά άτομα έχει η παρασυναγωγή σας...Αναζητήσατε εκεί συνομιλητές.
Μπορεί να μου απαντήσει κανείς από τους υπολοίπους εάν ο Σταυροβουνίου Αθανάσιος τοποθετήθηκε ως προς το θέμα της ελεύσεως του Πάπα στην Κύπρο;Σε τέτοια ζητήματα οι μοναχοί ως θεματοφύλακες της πίστεως και της παραδόσεως-εννοώ τους σωστούς και όχι τους εκκοσμικευμένους-οφείλουν πάντα να λαμβάνουν θέση εγκαίρως και να μην αφήνουν τους εκκοσμικευμένους ψευδοποιμένες να πίπτουν ως λύκοι βαρείς πάνω στο ανυποψίαστο ποίμνιο.
Προς stralogos,
Οὐκ ἔστι γάρ ἐν λόγοις ὁ ἀγών, ἀλλ’ ἐν πράγμασιν
Αυτά δεν είναι δικά μου, είναι του αγίου Μάρκου Εφέσου, του Ευγενικού, και συμφωνώ με αυτά που είπε ο επίσκοπος Αθανάσιος Λεμεσού σχετικά με τον πάπα. Στην άκρη τα περί παλαιοημερολογιτών.
«Οὐκ ἔστι γάρ ἐν λόγοις ὁ ἀγών, ἀλλ’ ἐν πράγμασιν, οὐδέ ρητῶν καί ἀποδείξεων ὁ καιρός΄ πῶς γάρ ἐν οὕτω διεφθαρμένοις κριταῖς; ἀλλά δεῖ τούς ἀγαπῶντας τόν Θεόν ἔργοις αὐτοῖς γενναίως παρατετάχθαι καί πάντα κίνδυνον ἑτοίμους εἶναι παθεῖν ὑπέρ τῆς εὐσεβείας καί τοῦ μή τῆ κοινωνία χρανθῆναι τῶν ἀσεβῶν».
Δεν καταφέρομαι κατά ουδενός εκ των Μοναχών είτε στο Σταυροβούνι είτε στο αγ. Όρος. Σύσταση κάνω, να μαζευτούν και να κουβεντιάσουν διάφορα θεολογικά θέματα για να ξεκαθαρίσουν μεταξύ τους κάποια σοβαρά ζητήματα, που τα έχουν αφήσει ασχολίαστα και προέρχονται από την ακαδημαϊκή θεολογία της δημοσιογραφικής ή της πανεπιστημιακής έδρας. Αυτά έχουν επιδράσει ολέθρια στο φρόνημα των πιστών με αποτέλεσμα την παρατηρούμενη αδιαφορία και αδράνεια.
Τώρα εσείς με κτυπάταε αλύπητα επειδή υποστηρίζω θέσεις των ΓΟΧ. Να δω τι θα κάνετε, όταν σε λίγο θα έλθη κάποιος σαν το π. Ζήση, το π. Μεταλληνό ή τον πανεπιστημιακό κ. Κορναράκη και πάρει θέσεις όπως οι δικές μου.
Κύριε Χριστοδουλίδη,μην προσποιήστε τον ακαταλόγιστο...Σύνετε!Σημασία δεν έχει η ορθότητα ή μη των θέσεών σας στο εν λόγω ζήτημα,αλλά ο θρησκευτικός φανατισμός και η κοινωνία με τους μη κανονικούς ψευδοεπισκόπους της παρασυναγωγής των Γ.Ο.Χ....Αν συμφωνείτε με τον άγιο Λεμεσού Και με τους αγιορείτες Πατέρες,παρατήστε τις φαιδρότητες του ζηλωτικού παλαιοημερολογιτισμού και μετά ελάτε να συζητήσουμε για τις απόψεις των εγκρίτων θεολόγων μας,π.Μεταλληνού,π.Ζήση και κ.Κορναράκη(οι οποίοι αποφεύγουν την κοινωνία με τους δυστυχείς και αφελείς Γ.Ο.Χ.).
Το ερώτημά μου παραμένει:γνωρίζει κανείς αν τοποθετήθηκε επίσημα ο Σταυροβουνίου;
Συγνώμη κ.Κυπριανέ όμως στην πορεία του διαλόγου φανείκατε ολίγον καταπέλτης του Σταυροβουνίου που όλοι γνωρίζουμε ότι είναι η ακρόπολης της Ελληνοκυπριακής Ορθοδοξίας.Ευχαριστώ που γίνατε πιό σαφείς εάν είναι αυτή η πικρία σας σας καταλαμβαίνω και συμφονώ μαζί σας ως προς τον θεολογικό διάλογο για να λειθούν κάποια προβλήματα...απολογούμαστε που σε χτυπίσαμε αλλά προσεξετε και εσείς μην τα βάζετε με όλους και να είστε πιό ξεκάθαρος δεν χρειάζετε να αφήνετε αιχμές σε μοναστήρια που ήδη εργάζονται προς δόξαν Χριστού και βάλετε απο όλες τις πλευρές,σεβόμαστε τοις απόψεις σας...STRATOLOGE ο Αγιος Γέροντας Αθανάσιος με τους πατέρες της μονής πήρανε θέση ξεκάθαρη απο τον καιρό που συνελήφθηκαν 2 μοναχοί και 3 λαϊκοί μαζί τους και οδηγήθηκαν στη φυλακή σαν εγκληματίες για το λόγο ότι διαμαρτύρωνταν για τον Παπισμό τον Οκτωμβρη στην Χλώρακα της Πάφου...Πήρε θέση και πρίν πολλές μέρες το Σταυροβούνι στέλνωντας ελεγκτική επιστολή στον Κιτίου με σκοπό να αποσταλεί σε όλους τους Ιεράρχες(το ίδιο έγινε και το 2008 με την διαθρισκιακή στη Λευκωσία)ελέγχωντας την εγκύκλιο που διαβάστηκε στους ναούς και ιδιαίτερα ελέγχθηκε η στάση των Ιεραρχών που κράτησαν με το να δεχθούν ΟΜΟΦΩΝΑ τον Αιρεσιάρχη Παπα Ρώμης...Πώς και αποφάσισε να μιλήσει ο Λεμεσού;;;
Δημοσίευση σχολίου