Κατά την απογευματινή συνεδρία της Πέμπτης, 29 Απριλίου 2010 η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, κατέταξε στα Δίπτυχα τον Αρχιμανδρίτη Ιουστίνο Πόποβιτς (1894 – 1979) και τον Ηγούμενο της Μονής Ντάιμπαμπε του Μαυροβουνίου κοντά στην Ποντγκόριτσα, Συμεών Πόποβιτς (1854 – 1941).
Η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Σερβικής Εκκλησίας αποφάσισε η μνήμη του Αρχιμανδρίτη Ιουστίνου Πόποβιτς να τιμάτε στις 14 Ιουνίου (νέο ημερολόγιο) και του Ηγουμένου Συμεών στις 1 Απριλίου. Την Κυριακή 2 Μαΐου 2010, θα τελεστεί στο Βελιγράδι Πατριαρχική Θεία Λειτουργία συλλειτουργούντων όλων των Αρχιερέων της Σερβικής Εκκλησίας.
Βελιγράδι, 29 Απριλίου 2010
(Ванредно саопштење за јавност Светог Архијерејског Сабора Српске Православне Цркве)
4 σχόλια:
Δόξα σοι ο Θεός! Δόξα σοι ο Θεός! Δόξα σοι ο Θεός!
Τώρα πια οι Οικουμενιστές έχασαν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ το έδαφος κάτω από τα πόδια τους.
Ο Αγιος Ιουστίνος Πόποβιτς χαρακτήρισε τον Παπισμό αίρεση (όχι "αδελφή Εκκλησία") και τον Οικουμενισμό Παναίρεση (όχι οικουμενική κίνηση) και μιλούσε για τις τρεις πτώσεις του ανθρώπου που συγκεφαλαιώνονται στa πρόσωπα του Αδάμ, του Ιούδα, και του Πάπα.
Ας τολμήσουν από δω και εμπρός οι Οικουμενιστές να χαρακτηρίσουν ως φονταμενταλιστές του παραδοσιακούς πιστούς που μιλούν για Παπισμό (όχι για "ρωμαιοκαθολική Εκκλησία") και για την "παναίρεση του Οικουμενισμού" (και όχι για οικουμενική κίνηση).
Ας τα δουν αυτά οι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Κύπρου οι οποίοι όχι μόνον προσκάλεσαν τον Πάπα στην Κύπρο αλλά και καρφώνουν πισώπλατα τους παραδοσιακούς πιστούς που αγωνίζονται εναντίον της παναίρεσης του Οικουμενισμού.
Ποιος λέγει ότι ο Οικουμενισμός είναι παναίρεση;
Οι φονταμενταλιστές, οι φανατικοί και οι ζηλωτές;
ΟΧΙ είναι η απάντηση. Το λέγει ο Αγιος (ας το χωνέψουν καλά) ο ΑΓΙΟΣ Ιουστίνος Πόποβιτς.
Ας τολμήσουν από εδώ και εμπρός να ανοίξουν το οικουμενιστικό στόμα τους οι Αγιομάχοι, οι οποίοι έχουν ως μόνιμο διακόνημα τη διόρθωση των Αγίων και τον πολυβολισμό των αληθειών της πίστης μας και το γκρέμισμα των θεσμών της Παράδοσης της Εκκλησίας.
Τι ανταποδώσωμεν τω Κυρίω περί πάντων ων ανταπέδωκεν ημίν; Προς τους αχαρίστους ο ευεργέτης, προς τους αιχμαλώτους ο ελευθερωτής, προς τους εν σκότει καθημένους ο ήλιος της Δικαιοσύνης!
Δόξα τω Αγίω Θεώ.
Τις τελευταίες μέρες είδαμε το ένα θρίαμβο της Ορθοδοξίας να ακολουθεί τον άλλο. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών παρεβρέθηκε και στην Ημερίδα για το Νεοβαρλααμισμό και στην Ημερίδα για το πρωτείο του Πάπα.
Η Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος καταδίκασε επίσημα το Νεοβαρλααμισμό.
Η Σερβική Εκκλησία παρόλα τα απίστευτα που συμβαίνουν με τις καινοτομίες και τα άλλα αποκαρδιωτικά εναντίον του "κοντορεβυθούλη" μας ανεκήρυξε τον Ιουστίνο Πόποβιτς Αγιο.
Οτι και να γίνει ο Χριστός θα νικήσει όσο και αν βυσσοδομούν οι πολέμιοι της Εκκλησίας!
Δόξα σοι ο Θεός!
Μεγάλος και σπουδαίος ο π.Ιουστίνος αλλά είναι άγιος;
Έχει να παρουσιάσει θαύματα;
Μήπως ακολουθούμε τα δυτικά πρότυπα αγιοποίησης;
Γ.
Πολλά και εξόχως μαρτυρημένα.
Aνωνυμε αδελφέ,η Ορθοδοξία δεν Αγιοποιή όπως το εννοείς,άλλα ανακηρύτη,εντάση,συναριθμά,αναδεικνύει και παράγει Αγίους με την Χάρη του Θεού.Πράγμα που δεν κάνουν οι δυτικοί λατίνοι.Είδη είναι Άγιοι και εμείς το διαλαλούμε στα πέρατα της οικουμένης και κάνουμεν μία τελετή Αγιοκατάταξης.Τα θαύματα δεν είναι προϋπόθεση για να Αγιοκατατάξουμεν κάποιον.Στην Ορθόδοξη,όπως και στην πρώτη Εκκλησία,το μόνο κριτήριο για την αναγνώριση ενός αποθανόντος μέλους της ως Αγίου είναι η αναγνώρισή του απο τον πιστό λαό.Λαμβάνεται όμως υπόψη για την ανακήρυξη του Αγίου απο την εκκλησιαστική αρχήτο ορθόδοξο φρόνημα,ο μαρτυρικός ή Άγιος βίος και η τέλεση θαυμάτων.Μετά την αναγνώριση του Αγίου απο την κοινή συνείδηση του πληρώματος της Εκκλησίας,η εκκλησιαστική αρχή καταγράφει στα Δίπτυχα τον Άγιο,για να μνημονεύεται στη θεία Λειτουργία,και καθορίζει την ετήσια εορτή της μνήμης του,που είναι συνήθως η ημέρα του θανάτου του,που την ονόμαζαν "γενέθλιο ημέρα"...(ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ,Δ.Γ.Τσάμη).Απάντα τώρα αδελφέ ανώνυμε στο άν είναι Αγιος ο Άγιος Ιουστίνος Π.!Στο πίσω μέρος του βίου του βρέςκαι διάβασε θαύματα.Τώρα αγαπητέ μου ερεύνα στο κατα πόσο ακολουθούμε τα δυτικά πρότυπα αγιοποίησης απαντώντας μας στην ερώτηση.Τι είδους "αγίους" αγιοποήσαν(ορθή έννοια μόνο για τους δυτικούς),απο το 1054 και μετά,και άν έχουν πράγματι Άγιους τότε εμείς γιατί δεν τους τιμάμε.Ψάξε το ζήτημα και θα Δοξάζεις τον Θεό με τις απαντήσεις που θα βρείς.
Δημοσίευση σχολίου