-Μετά την κατάργηση του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης
-Μετά την μετονομασία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
-Μετά την αναγγελία της κατάργησης παρελάσεων μηχανοκίνητων μονάδων (λες και θα σωθεί η οικονομία από λίγο πετρέλαιο που θα κάψουν τα άρματα για 1-2 χιλιόμετρα),
- Μετά την απαγόρευση παρέλασης στρατιωτικού αγήματος στην πρόσφατη παρέλαση στο Λιτόχωρο Πιερίας
Το "Ελληνικό" Υπουργείο Εξωτερικών ανακοίνωσε την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του εορτασμού της 25ης Μαρτίου στα Ελληνικά Προξενεία και στις Ελληνικές πρεσβείες.Αρχικά επικαλέσθηκαν οικονομικούς λόγους...
Όταν όμως Έλληνες ομογενείς προσφέρθηκαν να καλύψουν οι ίδιοι τα έξοδα των εκδηλώσεων (βλέπετε υπάρχουν ακόμη Έλληνες με φιλότιμο) ακολούθησε ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του ΥΠ.ΕΞ. που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕ στα Προξενεία και τις Πρεσβείες να επιτρέψουν εκδηλώσεις ακόμη και αν αυτές δεν θα κοστίσουν τίποτε στο ελληνικό κράτος "για λόγους συμβολισμού"!!!.Με μια νέα πρωτοβουλία του το Αντίβαρο ξεκινάει εκστρατεία συγκέντρωσης υπογραφών για να σταλλούν στις 8 Μαρτίου στο Υπουργείο Εξωτερικών, στους αρχηγούς των Ελληνικών Κομμάτων και στην Προεδρία της Δημοκρατίας.
Αναδημοσιεύουμε τμήμα από την έκκληση του αντίβαρου:
Το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών, με την εμμονή του στην ακύρωση του εορτασμού της 25ης Μαρτίου στις διπλωματικές αποστολές του εξωτερικού, και την απόρριψη εισηγήσεων πρεσβευτών και προξένων για την άνευ δαπάνης διοργάνωση τέτοιων εκδηλώσεων, εμφανίζεται να δυναμιτίζει αυτή καθαυτή την πολιτική σημασία και την υπόσταση της εθνικής μας επετείου.
Θεωρούμε ότι ο εορτασμός της Εθνικής Επετείου στις ελληνικές διπλωματικές αντιπροσωπείες δεν αποτελεί προαιρετική επιλογή για την Κυβέρνηση αλλά χρέος τιμής προς τους προγόνους μας, οι οποίοι έδωσαν την ζωή τους και την περιουσία τους για την ελευθερία και την εθνική ανεξαρτησία του λαού μας(...)
Είναι ιδιαίτερα λυπηρό το γεγονός ότι το Υπουργείο Εξωτερικών παραβλέπει το χρέος τιμής της σύγχρονης Ελλάδος προς τους αγωνιστές του 1821, επικαλούμενο «συμβολικούς λόγους» και οικονομικές δυσχέρειες για την ακύρωση των καθιερωμένων δεξιώσεων εορτασμού της εθνικής μας επετείου.
Αν πράγματι τα δημόσια οικονομικά είναι σε τέτοια οικτρή κατάσταση ώστε το Ελληνικό κράτος να μην δύναται να διοργανώσει λιτές δεξιώσεις τιμής της 25ης Μαρτίου στις διπλωματικές του αποστολές - όπως έπραξε σε πολύ χαλεπέστερους καιρούς, όταν η Ελλάδα τελούσε υπό ξένη κατοχή και οι Ελληνικές κυβερνήσεις βρίσκονταν εξόριστες στο εξωτερικό- θα αναμέναμε ότι θεσμοί που φέρουν κατά τεκμήριο τη βασική ευθύνη για την οικτρή κατάσταση των δημοσίων οικονομικών (κόμματα, διοίκηση, κοινοβούλιο) θα έβρισκαν τρόπους να εξοικονομήσουν τα όσα ελάχιστα χρειάζονται για την κάλυψη των εξόδων τιμητικών της 25ης Μαρτίου εκδηλώσεων στις κατά τόπους διπλωματικές αποστολές της Ελλάδος.
Υπογράψτε (μέχρι 8 Μαρτίου 2010) το σχετικό κείμενο εδώ
Επιπλέον, επιστολή θα σταλεί προς τις ομογενειακές οργανώσεις και τους Έλληνες του εξωτερικού που θα τους καλούν:
1) Να διαμαρτυρηθούν στο Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών και να απαιτήσουν την άρση της απόφασης αναστολής των επίσημων εορτασμών της 25ης Μαρτίου στις κατά τόπους διπλωματικές αποστολές της Ελλάδος.
2) Να συνδράμουν οικονομικά για τη διενέργεια των εορτασμών αυτών, εφόσον κάτι τέτοιο κριθεί σκόπιμο.
3) Σε περίπτωση που η Ελληνική κυβέρνηση εμμένει στην απόφασή της, ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗΣ για την 25η Μαρτίου ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ.Κλείνοντας την ανάρτηση αυτή θα θυμίσουμε στο ανθελληνικό-μαρξιστικό παρακράτος ότι οι αγωνιστές του 21 δεν θυσίασαν την ζωή και την περιουσία τους για να γίνουμε "πολυπολιτισμική" χώρα την οποία θα απομυζούν οικονομικά μια χούφτα εναλλασσόμενοι πολιτικάντηδες.
Όσο προσπαθούν να ξεγράψουν την ένδοξη ιστορία μας τόσο θα χαλυβδώνει η θέλησή μας για να μη χάσουμε τα ιδανικά της φυλής μας.25η Μαρτίου ΕΞΩ από τις Ελληνικές Πρεσβείες και Προξενεία.Τιμούμε του ήρωες που θυσιάστηκαν "υπέρ πίστεως και πατρίδας".
Ας μιλήσουμε επιτέλους!
Ὑπέρ βωμῶν καί ἑστιῶν: «Ἡ προσδοκία τῶν Ἐθνῶν»
-
Τίτλος Ἐκπομπῆς: *«Ἡ προσδοκία τῶν Ἐθνῶν»* ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ: Χαράλαμπος
Ἂνδραλης ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ: Λάμπρος Σκόντζος, Θεολόγος-Καθηγητής
Πριν από 55 δευτερόλεπτα
2 σχόλια:
Τι μας ζητάτε να υπογράψουμε; Για ποιές εθνικές επετείους να μιλάμε; Σήμερα το δίλημμα δεν υπάρχει. Ποιό δίλημμα; διαβάστε:
Σχετικά με την απόφαση De oecumenismo, της Β΄ Βατικάνειας συνόδου, ο πολύς Χ. Γιανναράς έγραφε (: "Σύνορο", τεύχος 38, 1966) :
"Το δίλημμα είναι ανάμεσα σε δυο αναπόφευκτους συμβιβασμούς: στο συμβιβασμό με την εθνικιστική διάσπαση - που σημαίνει απουσία θεολογικής αυτοσυνειδησίας (σ.σ. από τότε η αυτοσυνειδησία) και εγκύστωση στο ιστορικό παρελθόν - και στο συμβιβασμό με την προτεραιότητα της οργανωτικής σκοπιμότητας, που διατηρεί ωστόσο τον καθολικό χαρακτήρα της Εκκλησίας και εμφανίζει σήμερα μια ουσιαστική αναγέννηση."
Η ουσιαστική μας αναγέννηση έγινε πραγματικότητα. Δώσαμε προτεραιότητα στην οργανωτική σκοπιμότητα για να διατηρήσουμε τον καθολικό χαρακτήρα της Εκκλησίας. Βαπτίσαμε την καθολικότητα σε οικουμενικότητα και πρωτοστατούμε στους διαλόγους που μας ενέπνευσε η Β΄ Βατικάνεια σύνοδος. Αυτή ήταν η αναγέννηση. Όχι, δα, να διασπαστούμε εθνικιστικά από τις αδελφές εκκλησίες, έτσι;
Και ποιά η συνέπεια; Ότι αποπτύσσαμε μετά βδελυγμίας τον συμβιβασμό της εθνικιστικής διάσπασης, για να μη χάσουμε τη θεολογική αυτοσυνειδησία μας και εγκυστωθούμε στο παρελθόν.
Και η μέν εθνικιστική διάσπαση ήταν τότε, εκτός άλλων, ανάμεσα στους προοδευτικούς και στους συντηριτικούς ιθαγενείς. Σήμερα είναι ανάμεσα στους κοσμοπολίτες και στους "εθνοφυλετικά εγκυστωμένους" εγχώριους Γιανομάμι κατά Γιανναρά. Που αγωνίζονται να σώσουν εθνικές κυριαρχίες και ανεξαρτησίες που κατακτήθηκαν με αίμα.
Η πολιτική φιλοσοφία κέρδισε. Ο κατηχητής μας άνοιξε τα μάτια κι εμείς ανοίξαμε τα σύνορα με ... το "σύνορο". Τι να ψηφίσουμε τώρα και για ποιές εθνικές επετείους να μιλάμε;
Και δεν είναι μόνο αυτό. Θα μπορούσε κανείς να γράψει βιβλίο ολόκληρο για να φανεί, πώς αυτό το ύπουλο, υποβόλιμο και άκρως αντορθόδοξο κείμενο, προλειαίνει το έδαφος για την ακούσια διολήσθιση στον παπισμό. Τούτο όμως είχε προετοιμασθεί από το τις αρχές του περασμένου αιώνα και επισημοποιήθηκε μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή.
Δειγματοληπτικά θα αναφέρω ένα ακόμη σημείο από αυτό το μνημειωδώς αιρετικό πεντασέλιδο κείμενο. Γράφει :
"Η σάρκωση του Λόγου αποκαθιστά την ενότητα της ανθρώπινης φύσης στο ένασ σώμα της Εκκλησίας. Το Άγιο Πνεύμα μεταδίδει το "πλήρωμα" της θείας ζωής με τρόπο "προσωπικό" σε κάθε μέλος του σώματος (σ.σ. οπότε το πόδι λέει, εγώ είμαι το πόδι, το χέρι λέει εγώ είμαι το χέρι κτλ. αποκτά την αυτοσυνειδησία του). Προϋπόθεση της ενότητας και κοινωνίας των προσώπων είναι η "καινή" ανθρώπινη φύση του Χριστού, αλλά η πραγματοποίηση της ενότητας και κοινωνίας είναι έργο του Αγίου Πνεύματος (σ.σ. εδώ μπαίνουμε στη διάκριση των εξουσιών). Με αυτό τον τρόπο η Εκκλησία αποκαλύπτεται ως "εικόνα" και φανέρωση της Αγίας Τριάδος (σ.σ. δεν μας προσδιόρισε την εξουσία του Πατρός), της κοινωνίας των θείων Προσώπων μέσα στην ενότητα της θείας Φύσης".
Καλά το διαβάσατε, "μέσα στην ενότητα της θείας Φύσης". Αυτός ο μύστης και δάσκαλος τα κατάφερε και μπράβο του. Εισχώρησε μέσα στα κατάβαθα της θείας Φύσης, στο Είναι της θείας Ουσίας, και μας έκανε γνωστό το Μυστήριο της αλληλοπεριχώρησης-κοινωνίας, των θείων Προσώπων. Τι μπορεί κανείς να γράψει για όλα τούτα; Ερρέτωσαν οι βλάσφημοι.
Δημοσίευση σχολίου