Γράφει ο κ. Παναγιώτης Τελεβάντος
Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
_________________
Πολλοί επεσήμαναν, σε διάφορα ιστολόγια και θρησκευτικά περιοδικά, τις απαράδεκτες θέσεις που εκφράζει τον τελευταίο καιρό ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος. Συνυπογράφω όλα όσα του καταμαρτυρούν για τις αντιευαγγελικές θέσεις που εκφράζει και τις αντικανονικές ενέργειες που προβαίνει.
Για λόγους αληθείας και δικαιοσύνης, όμως, θέλω να επισημάνω ένα σημείο που, κατά την άποψή, μου έχει δίκαιο. Καταρχήν νομίζω ότι πρέπει να του αναγνωριστεί ότι έχει το θάρρος ή αν θέλετε το θράσος της γνώμης του. “Αν μας θεωρούν προδότες ας απευθυνθούν στη Σύνοδο”, λέγει προκλητικά. Μήπως σε τελευταία ανάλυση έχει δίκαιο;
Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ
___________________
Δεν είναι η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος που τον εξέλεξε να την εκπροσωπήσει στο διάλογο με τους Παπικούς; Δεν είναι η Ιεραρχία που του έδωσε εντολή να διεξάγει το διάλογο μέσα στα κανονικά πλαίσια δηλαδή να μην κάνει συμπροσευχές με τους αιρετικούς Παπικούς;
Δεν συμμετέσχε σε συμπροσευχές με τους Παπικούς στη συνάντηση στην Πάφο και στη Λευκωσία και μάλιστα κατά την τέλεση της Θείας Λειτουργίας; Επομένως παρέβη κατάφωρα και ξεδιάντροπα τις εντολές της Ιεραρχίας.
ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ;
_____________________
Αφού, λοιπόν, αυτά είναι τα δεδομένα τον κάλεσε κανείς, ως όφειλε, σε απολογία; Εξ όσων γνωρίζω ούτε ο Αρχιεπίσκοπος, ούτε η ΔΙΣ, ούτε η Σύνοδος της Ιεραρχίας τον εγκάλεσαν για οτιδήποτε. Ούτε υπέπεσε στην αντίληψή μου έστω και ένας επίσκοπος που να διαμαρτυρήθηκε επειδή ο Σεβασμιότατος Μεσσηνίας έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του τις εντολές της Ιεραρχίας. Αρα έχει δίκαιο ο κ. Χρυσόστομος να παραπέμπει στη Σύνοδο όσους τον επικρίνουν.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ
_____________________________
Έχω γράψει κατ’ επανάληψη πρόσφατα ότι ήρθε ο καιρός ο αγώνας εναντίον του Οικουμενισμού να περάσει στη δεύτερη φάση. Οι πιστοί πρέπει να αρχίσουν να καταθέτουν στη Σύνοδο εμπεριστατωμένες καταγγελίες εναντίον των Οικουμενιστών και των νεωτεριστών. Η πρόκληση του Σεβασμιότατου Μεσσηνίας είναι σαφής και εύγλωττη. Ας την αδράξουμε αποφασιστικά.
Ο Σύνδεσμος Κληρικών Χίου τιμά τον προστάτη του Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
-
*ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ*
Ὁ Σύνδεσμος Κληρικῶν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Χίου Ψαρῶν καί Οἰνουσσῶν τιμᾶ
τόν Προστάτη Ἃγιό του, τόν ἐν ἁγίοις πατέρα ἡμῶν Ἰωά...
Πριν από 9 ώρες
3 σχόλια:
Θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος λειτουργεί όπως θα έπρεπε ορθοτομώντας τον λόγο της αληθείας ή όχι; Από τη στιγμή που ο Μεσσηνίας κ Χρυσόστομος ισχυρίζεται ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία ανήκει στην Εκκλησία, αναμένεται η κατάθεση καταγγελιών; Το θέμα εδώ δεν αφορά το ήθος των Επισκόπων (για το οποίο αν υπήρχε κάτι άσχημο θα έπρεπε να καταγγελθεί) αλλά το εάν και κατά πόσο υπερασπίζονται την Ορθοδοξία. Παραδείγματος χάρη δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Εκκλησία της Ελλάδος δεν απέχει από το Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών και γιατί συνεχίζει να μετέχει στους διαθρησκειακούς διαλόγους; Ή διαφορετικά, γιατί να υποτάσσεται στα σχέδια των Σιωνιστών μασόνων που επιδιώκουν τον σχηματισμό της παγκόσμιας θρησκείας μέσω της ενοποίησης των θρησκειών που προάγει ο Οικουμενισμός; Γιατί να υποχωρεί σε θέματα Πίστεως λόγω πολιτικών λόγων;
Δεν ήρθε κανένας ετερόδοξος στην Ορθοδοξία και οι Ορθόδοξοι Πατριάρχες παραβιάζουν κατ εξακολούθηση τους Ιερούς Κανόνες περί συμπροσευχών (τα συνηθίσαμε πια αυτά! Και αυτή η συνήθεια είναι τρομερή!)αλλά όπως φαίνεται ο σκοπός των Διαλόγων δεν είναι ένωση στη Πίστη (αφού ο καθένας πιστεύει ότι θέλει αν και υπάρχει η επιβολή αναγνώρισης του Πρωτείου του Πάπα που συνεπάγεται την ενσωμάτωση στον Παπισμό)αλλά στην "ευχαριστία" σύμφωνα με τη θεολογία του κ Ζηζιούλα.
Πρέπει η Ιερά Σύνοδος να περιμένει καταγγελίες εάν λόγου χάρη οι Μητροπολίτες Ιγνάτιος και Αμβρόσιος υπέγραψαν την αναγνώριση των "Μυστηρίων" των Παπικών και Προτεσταντών; Αν η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος ορθοτομούσε το λόγο της Αληθείας, δεν θα έπρεπε να υποστηρίξει όσους υπέγραψαν την ομολογία της πίστεως κατά του Οικουμενισμού και να διακόψει το μνημόσυνο του Πατριάρχη κ Βαρθολομαίου;
Η διακοπή μνημοσύνου του επισκόπου μπορεί να γίνει δεκτή ΜΟΝΟΝ αφού εξαντληθούν όλα τα άλλα μέσα.
Για την ώρα όχι μόνον δεν εξαντλήθηκαν αλλά ούτε καν αξιοποιήθηκαν.
Η Ομολογία για τον οικουμενισμό και το ναυάγιο των σχεδίων των οικουμενιστών στην Πάφο έδειξε πόσα πολλά μπορούν να γίνουν χωρίς να προχωρήσουμε σε ριψοκίνδυνα μέτρα
Μα τι λέτε κύριε Τελεβάντο;
Εδώ έχουμε να κάνουμε με τον Θεό και όχι με κάποιο νομικό φορέα που μπορεί να αξιολογεί παραβάσεις. Άλλωστε η ιστορία αποδεικνύει ότι αυτή η ανοχή που δείχνουν οι Ορθόδοξοι στις Οικουμενιστικές κινήσεις των Ποιμένων τους όχι μόνο δεν τους επαναφέρει στην Ορθοδοξία αλλά απεναντίας αλλοιώνεται το Ορθόδοξο κριτήριο κληρικών και λαϊκών, συνηθίσαμε τη βλασφημία της αιρέσεως και δεν μας κάνει πια εντύπωση!!
Η διακοπή του μνημοσύνου είναι επιβεβλημένη όταν ο Επίσκοπος είναι αιρετικός διότι και μόνο η μνημόνευσή του στη Θεία Λειτουργία ακόμη και αν γίνεται από Ορθόδοξο ιερέα μαγαρίζει τη Θεία Κοινωνία!!!
Πιστεύω ότι ούτε εσείς ούτε κανένας Ορθόδοξος πιστός θα ανεχόταν συνειδητά κάτι τέτοιο!
Αν υπάρχει φόβος Θεού ότι κατά τη Θεία Λειτουργία γίνεται ο άρτος και ο οίνος Σώμα και Αίμα Χριστού και ότι με την αίρεση απομακρύνεται η Χάρη του Αγίου Πνεύματος τότε δεν υπάρχει επιλογή εξάντλησης της ανοχής!!!Από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ Αθηναγόρα, μετά με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ Δημήτριο και τώρα με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ Βαρθολομαίο βλασφημούμε τον Θεό με τις Οικουμενιστικές μας κινήσεις!!!
Πόσες φορές πρέπει κάποιος να παραβιάσει τους Ιερούς Κανόνες που ορίζουν καθαίρεση για συμπροσευχή με αιρετικούς, ώστε να καθαιρεθεί;
Όταν οι προϋποθέσεις για τη χειροτονία του Επισκόπου είναι η Ορθόδοξη Πίστη και η Αποστολική Διαδοχή δεν ανησυχεί κανένας για Επισκόπους όπως ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος που διδάσκουν δημόσια τις Οικουμενιστικές τους πεποιθήσεις; Δεν ανησυχεί κανένας πια για την εγκυρότητα των Μυστηρίων με αιρετικούς Επισκόπους αλλά και η κοινωνία κληρικών και λαϊκών με την αίρεση μέσω του μνημοσύνου αιρετικών Επισκόπων;
Δημοσίευση σχολίου