ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΝΩΣΗ «ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ»
Μετά τις βάναυσες σκηνές στην Κύπρο που δημιούργησαν οι Οικουμενιστές και ο Επίσκοπος Πάφου:
Ποια θέση θα πάρει η ηγεσία της Εκκλησίας;
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ Δ. Ι. ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΑΣ
Όταν ένας υπουργός ή βουλευτής παρεκτρέπεται, ο πολιτικός σχηματισμός στον οποίον ανήκει, επεμβαίνει για να δώσει εξηγήσεις, να δικαιολογήσει ή να αποδοκιμάσει την μεμπτή ενέργειά του στελέχους του.
Στην Κύπρο συνέβησαν προχθές θλιβερά γεγονότα και κανένας εκκλησιαστικός ηγετικός παράγων στην Ελλάδα δεν είπε λέξη. Στην δε Κύπρο, κανένας Επίσκοπος δεν βρήκε να πει δυο λόγια συμπαθείας για τους ανθρώπους που κακοποιήθηκαν και οδηγήθηκαν κρατούμενοι στην αστυνομία.
Να θυμίσω τα γεγονότα και την «αγαπολογία», όπως έμπρακτα την έδειξαν οι Οικουμενιστές: Ένας Επίσκοπος, που συμμετείχε στις εργασίες της Επιτροπής του θεολογικού Διαλόγου, άρπαξε δια της βίας το Ψαλτήριο που διάβαζαν οι πιστοί μέσα στο Ι. Ναό, στη συνέχεια άρπαξε τη φωτογραφική μηχανή από λαϊκό που κατέγραφε τη σκηνή και τον έριξε κάτω, όταν αρνήθηκε να του την δώσει, καταφέροντάς του χτυπήματα.
Ξυλοκοπήθηκαν -επί πλέον- έως αίματος δύο μοναχοί και όλοι οδηγήθηκαν μετά την σύλληψή τους στο νοσοκομείο συρόμενοι άγρια από αστυνομικούς.
Και όλα αυτά έγιναν (σύμφωνα με τις πληροφορίες μας) με την «ανοχή» της Μικτής Επιτροπής, που έτσι, τα μέλη της καθίστανται και ηθικοί αυτουργοί.
Κι αυτό, γιατί ενοχλήθηκαν σφόδρα από τις αντιδράσεις των πιστών, που ειρηνικά με 70 περίπου πανώ, χωρίς συνθήματα, κραυγές ή έστω φωνές, με μόνη την ανάγνωση του Ψαλτηρίου, έδειξαν την διαφωνία τους στις αντικανονικές ενέργειες της Μικτής Επιτροπής, όπως π.χ.
α) στις αντιπατερικές θέσεις που περιλάμβανε το προσχέδιο που συζητείται, β) τις συμπροσευχές, αλλά και την μετατροπή του Ι. Ναού του Αγ. Γεωργίου (δίπλα στο ξενοδοχείο που συνεδριάζει η Μικτή Επιτροπή) «εις οίκον εμπορίου», εν γνώσει μελών της Επιτροπής, οι οποίοι ως Μητροπολίτες της Κύπρου και ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου καρπούνται τα έσοδα από τις τελετές ετεροδόξων στον Ορθόδοξο ναό!!!
Το ξενοδοχείο δηλαδή, στο οποίο συνεδριάζουν οι Οικουμενιστές Επίσκοποι, χρησιμοποιούσε τον Ι. Ναό ως «κράχτη» για να προσελκύει ευρωπαίους πελάτες, που ήθελαν να προσδώσουν άλλο χρώμα, φολκλορικό, στο γάμο τους, και να τον τελέσουν στο γραφικό αυτό εκκλησάκι. (Η δική μας Εκκλησία απέφυγε δημιουργία παρόμοιων γεγονότων, όταν προ ετών απαγόρευσε τις τελετές σε εξωκκλήσια).
Γι’ αυτό και είχαν αφαιρέσει από την Αγία Τράπεζα ΟΛΑ τα Ιερά σκεύη, (όπως φαίνεται στη διπλανή φωτογραφία) ώστε οι αιρετικοί ιερείς που τελούσαν τους γάμους των ετεροδόξων, να τοποθετούν τα δικά τους σκεύη (που είχαν κλειδωμένα σε ένα ερμάρι του Ι. Ναού), βεβηλώνοντας έτσι τον ιερό χώρο. Είναι γνωστό ότι πολλοί Ι. Κανόνες, με σαφείς διατάξεις, απαγορεύουν την τέλεση μυστηρίων ετεροδόξων σε Ορθόδοξο Ναό. Και δεν μπορούν, στην περίπτωση που συζητούμε, να επικαλεσθούν ότι το έκαναν «κατ΄ οικονομίαν», αφού στην Κύπρο υπάρχει Ναός ΡΚαθολικών (ή και άλλων ομολογιών), όπως εκείνος στον οποίο συμπροσευχήθηκαν το βράδυ του Σαββάτου Παπικοί και ορθόδοξοι Επίσκοποι, με πρωτοστατούντα τον Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη.
(Το Video της συμπροσευχής αναρτήθηκε σε δύο τουλάχιστον ιστοσελίδες: aktines.blogspot.com/2009/10/blog-post_578.html και thriskeftika.blogspot.com/2009/10/blog-post_1532.html).
Και η Επιτροπή συνεχίζει τις Συνεδριάσεις της, ίσως χαίρουσα που έπιασαν τόπο οι αιτήσεις τους προς την αστυνομία και οι ειρηνικά διαδηλώνοντες «ταραξίες» οδηγήθηκαν επιτέλους στο αστυνομικό τμήμα και κρατήθηκαν εκεί ολόκληρη ημέρα, ώστε αυτοί να συνεχίσουν το όποιο έργο τους. Φαντάζεσθε, όμως, τι θα γινόταν, αν έστω και ένα μέλος της Μικτής Επιτροπής δεχόταν, όχι ξυλοδαρμό, αλλά ένα σπρώξιμο; Θα μιλούσαν για φανατικούς και φονταμενταλιστές αντι-οικουμενιστές, και πολλά άλλα.
Γνωστών όντων, λοιπόν, των όσων έχουν συμβεί, στίγμα των οποίων δόθηκε με τα παραπάνω, περιμένουμε να δούμε τι θα κάνει η ηγεσία της Εκκλησίας.
α) Η Εκκλησία της Κύπρου, που ζήτησε δια του Αρχιεπισκόπου από τους διαδηλώσαντες στο ξενοδοχείο «υπακοή στην Εκκλησία» (εννοώντας ως Εκκλησία τους Επισκόπους και όχι το σύνολο ζώντων και τεθνεώτων αγίων), θα υπακούσει τώρα στους Ιερούς Κανόνες και θα παραπέμψει σε Συνοδικό δικαστήριο τον Μητροπολίτη Πάφου κ. Γεώργιο, για τον οποίο υπάρχουν καταγγελίες πως άρπαξε από τα χέρια των προσευχομένων πιστών το Ψαλτήριο εντός του Ιερού Ναού, και χειροδίκησε και άρπαξε τη φωτογραφική μηχανή που κατέγραφε τη σκηνή;[1]
β) Η Εκκλησία της Ελλάδος, η οποία μετά από μαραθώνια συνεδρίαση και αμφισβητήσεις κατέληξε σε συγκεκριμένες αποφάσεις, για το πώς θα την εκπροσωπήσουν τα μέλη της στη συνάντηση της Κύπρου, τώρα που οι «οδηγίες» της δεν τηρήθηκαν, τι θα κάνει; Διαβάζουμε και παραθέτουμε για τους μη γνωρίζοντες την §2 από το «Ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (Για τον διάλογο με τους αιρετικούς στην Κύπρο)» που λέγει:«Ο Διάλογος πρέπει να συνεχισθεί, μέσα όμως στα ορθόδοξα εκκλησιολογικά και κανονικά πλαίσια».
Λοιπόν, Σεβασμιώτατοι, τώρα που τα πλαίσια αυτά δεν τηρούνται, αλλά καταπατήθηκαν από παράνομες συμπροσευχές, θα ανακαλέσετε πάραυτα τους εκπροσώπους της Εκκλησίας μας από αυτό το κακόγουστο και στημένο συνέδριο; Είναι η μόνη έντιμη πράξη, σ’ αυτή την θρασύτατη και κατάφορη καταπάτηση των Ιερών Κανόνων Οικουμενικών Συνόδων, αλλά και της παραβίασης της κατευθύνσεως που από την Ιεραρχία εδόθη και δεν ετηρήθη. Η Δ. Ι. Σύνοδος, που συνέρχεται από σήμερα πρέπει να εξετάσει το θέμα, ως εντολοδόχος της Ιεραρχίας, και να πράξει ό,τι οι Κανόνες ορίζουν και η συνείδησή τους υπαγορεύει.
Ως υστερόγραφο παραθέτω δυο-τρεις σκέψεις για το Προσχέδιο που συνέταξαν Ορθόδοξοι και Παπικοί (με βάση το οποίο γίνονται οι συζητήσεις στην Κύπρο). Σ’ αυτό βλέπει κανείς τους παπικούς σχεδιασμούς να ξεχειλίζουν μέσα από τις σελίδες του, τους οποίους οι δικοί μας αποδέχτηκαν κατ’ αρχήν. Και θα δούμε αν στην πορεία των συζητήσεων θα το ανατρέψουν, τηρούντες τις οδηγίες της Ιεραρχίας∙ γιατί αν δεχθούν το ίδιο ή τη φιλοσοφία του, ουσιαστικά θέτουν τις στερεές βάσεις για την μελλοντική αποδοχή του Παπικού Πρωτείου.
Στο Προσχέδιο ισχυρίζονται ότι δεν υπήρχε ενιαία αντιμετώπιση του Παπικού Πρωτείου μεταξύ Ρώμης και Κωνσταντινουπόλεως στην πρώτη χιλιετία. Αντίθετα, (λέγεται εκεί) η κάθε Εκκλησία πίστευε ό,τι νόμιζε ως σωστό και παρ’ όλα αυτά είμαστε μεταξύ μας ενωμένοι (παραγρ. 15, 22, 32)! Και προτείνεται, στο υπό έγκριση Προσχέδιο, «η αρχή της ποικιλίας εν τη ενότητι» να λειτουργήσει σήμερα ως μοντέλο και «ως πρότυπο για την αποκατάσταση της πλήρους κοινωνίας» (παράγρ. 32)!
Όμως, η θέση αυτή είναι εξωφρενική. Μπορεί κάποια πρόσωπα της Δυτικής Εκκλησίας να πίστευαν και να επιχειρηματολογούσαν για «κάποιο» είδους Πρωτείο. Την Πίστη της Εκκλησίας, όμως, δεν την εκφράζουν κάποια πρόσωπα, αλλά οι αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων.
Και η διδασκαλία των Οικουμενικών Συνόδων δεν δικαιώνει τις θέσεις των Παπικών, αλλά των Ορθοδόξων και αυτή ήταν η κρυστάλλινη και μη δεχόμενη πονηρές ερμηνείες θέση της Ορθοδοξίας. Οπότε η συζήτηση που γίνεται είναι συζήτηση για να «ερμηνευθεί» το παπικό Πρωτείο με τρόπο αποδεκτό από τους Ορθοδόξους. Αντί να μετανοήσουν, δηλαδή, οι Παπικοί και να δεχθούν την θέση των Συνόδων, παρασύρουν τους Ορθόδοξους στις αιρετικές θέσεις τους. Να, γιατί αντιδρούμε στον Διάλογο. Γιατί δεν είναι θεομίμητος Διάλογος Αληθείας, αλλά Διάλογος ξεπουλήματος της Ορθοδοξίας.
Θέλετε απόδειξη; Να, τι είπε ο ίδιος ο συμπρόεδρος της Μικτής Επιτροπής Walter Kasper (το κείμενο πήραμε από άρθρο του π. Γεωργίου Καψάνη), σε Συνέντευξη που παρουσίασε και σχολίασε το γαλλόφωνο περιοδικό S.O.P. και του οποίου (Kasper) τις θέσεις απηχεί το Προσχέδιο:
«Στην Δύσι γνωρίσαμε την ανάπτυξι που κατέληξε στην Β´ Βατικάνειο σύνοδο με τον καθορισμό του πρωτείου εξουσίας…, την οποία οι Ορθόδοξοι δεν δέχθηκαν ποτέ. Χρειάζεται συζήτησις πώς να ερμηνεύσουμε αυτές τις διαφορετικὲς ἐξελίξεις... Θα πρέπει ακόμη να σκεφθούμε, είπε (ο Kasper), για το πώς θα λειτουργήση το πρωτείον του Ρώμης, ενώ πρέπει να γίνη σαφές ότι υπάρχουν ήδη “δυο Κώδικες του Κανονικού Δικαίου” στο εσωτερικό της καθολικής Εκκλησίας... Δεν θέλουμε να επιβάλουμε στους Ορθοδόξους το σύστημα που επικρατεί σήμερα στην λατινική Εκκλησία. Στην περίπτωση της αποκαταστάσεως της πλήρους κοινωνίας, πρέπει να βρεθή ένας νέος τύπος πρωτείου για τις ορθόδοξες Εκκλησίες, πρόσθεσε». Δηλαδή, εδώ ο Kasper μιλά ολοκάθαρα: θα σας κάνουμε ΟΥΝΙΤΕΣ.
Ελπίζουμε, πως ο Ρώσος επισκόπος Ιλαρίων Αλφέγιεφ που τότε άντέδρασε και απάντησε επί των δηλώσεων αυτών (η απάντησή του δημοσιεύτηκε στο ίδιο περιοδικό) να θυμηθεί και στην Κύπρο τα παρακάτω -που τότε είχε πεί- και να τα παρουσιάσει στους Συνέδρους της Μικτής Επιτροπής, στην οποία, όπως φαίνεται από το Πρόγραμμα, συμμετέχει: «Σε ποιο νέο τύπο, αναφέρεται; (ο Kasper)”, διερωτήθηκε ο Ρώσος θεολόγος (Αλφέγιεφ), και υπενόησε ότι θα μπορούσε βεβαίως να αναφέρεται σε “αυτό που ήδη υπάρχει στις ανατολικές Εκκλησίες που βρίσκονται σε κοινωνία με την Ρώμη”, δηλαδή στην Ουνία. “Με άλλα λόγια, μία ακόμη φορά μας προτείνεται το ενδεχόμενο να δεχθούμε μία ουνιτική θέασι του πρωτείου του επισκόπου Ρώμης”, θεωρεί ο επίσκοπος Ιλαρίων».
Για την Φιλορθόδοξη Ένωση «Κοσμάς Φλαμιάτος»
Ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
Ο Γραμματέας Παναγιώτης Σημάτης
[1] ΚΑΝΩΝ ΚΖ΄ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ: «Επίσκοπον ή Πρεσβύτερον ή Διάκονον τύπτοντα πιστούς αμαρτάνοντας ή απίστους αδικήσαντας και δια των τοιούτων φοβείν εθέλοντα, καθαιρείσθαι προστάσσομεν. Ουδαμού γαρ ο Κύριος τούτο ημάς εδίδαξε. Τουναντίον δε, αυτός τυπτόμενος, ουκ αντέτυπτε, λοιδορούμενος, ουκ αντελοιδόρει, πάσχων, ουκ ηπείλει».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου