Η προσέλευση του Χριστιανού στο Κοινό Ποτήριο τον θωρακίζει έναντι του κινδύνου προσβολής του από κάθε νόσο και κάθε ασθένεια
Κύκλοι και διάφοροι γνωστοί, φθηνοί παραγοντίσκοι της σειράς που εκλαμβάνουν την Εκκλησία ως απλό οργανισμό, αγνοώντας παντελώς η παρερμηνεύοντας το σωτηριολογικό χαρακτήρα και ρόλο Της, επιχειρούν μεθοδικά να την οδηγήσουν στο βαρύτατο ατόπημα της βλασφημίας του Αγίου Πνεύματος.
Έτσι, προβάλλοντας δήθεν τον κίνδυνο εξάπλωσης της γρίπης των χοίρων η νέας γρίπης τα έβαλαν για άλλη μία φορά με το μυστήριο της Θείας Κοινωνίας. Υποστηρίζουν οι ανόητοι δαιμονόπληκτοι ότι υφίσταται κίνδυνος μολυσματικής μετάδοσης της ασθένειας από τη Θεία Μετάληψη και ζητούν εμμέσως από την Ιερά Σύνοδο να λάβει μέτρα!!!
Εντέχνως μάλιστα με συνοδηγό τη θεολογική άγνοια και μόνιμη ως αποδεικνύεται σύντροφό τους την απιστία επιχειρούν να παρασύρουν ακόμη και τους Αρχιερείς μας, ώστε να βλασφημήσουν κατά το πρόσφατο παράδειγμα της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας το Άγιον Πνεύμα (έλαβε μέτρα πρόληψης (!!!) με εγκύκλιο στην Αυστραλία). Να υποπέσουν δηλαδή στην βαρύτατη αυτή θανάσιμη αμαρτία... Την καλοστημένη παγίδα του Σατάν δεν απέφυγαν ανώτατοι ρασοφόροι μας που στην άτυχη προσπάθειά τους να υποστηρίξουν ότι δεν υφίσταται κίνδυνος υπέπεσαν σε λανθασμένες παρεμβάσεις.
Στη φιλολογία τούτη παρενέβη ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ βάζοντας οριστική τελεία στις κάθε λογής ανοησίες που ακούγονται από χαλαρούς στην πίστη ρασοφόρους και λαϊκούς, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την θεολογία των Πατέρων της Εκκλησίας μας περί της Θείας Μεταλήψεως. Η παρέμβασή του πιστεύουμε πως θα σταματήσει οριστικά την εκ του πονηρού ανάδειξη του ζητήματος.
«H πίστη της Εκκλησίας δια το μυστήριον της Θείας Ευχαριστίας, που την συγκροτεί ως Σώμα Ευχαριστιακόν του Χριστού, είναι ότι δια της επικλήσεως του Αγίου Πνεύματος έχομεν την μετατροπήν του άρτου και του οίνου, των υλικών αυτών στοιχείων, εις αυτό, το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου Ιησού Χριστού, Υιού Θεού, ο Οποίος συνελήφθη δια πνεύματος Αγίου υπό της αειπαρθένου Μαρίας. Ετέχθη εις τον κόσμον ως τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος. Εσταυρώθη δια την σωτηρίαν του κόσμου. Ανέστη εκ νεκρών. Ανελήφθη εν δόξη και παρεδρεύει εκ δεξιών του Θεού πατέρα» δήλωσε ο εν λόγω Ιεράρχης στο νεοσύστατο εκκλησιαστικό πρακτορείο «amen.gr».
Και πρόσθεσε: «Συνεπώς η μετάληψις Του προϋποθέτει κατά τον Απόστολο Παύλο την διάκρισιν, την αντίληψιν δηλαδή, και τον πόθον της μετοχής στη ζωή του Θεού. Κατά ταύτα όποιος δεν αποδέχεται την πίστιν της Εκκλησίας και τις προϋποθέσεις, που θέτει ο Απόστολος Παύλος δεν έχει κανέναν λόγο να προσέλθει εις την ευχαριστίαν της Εκκλησίας. Επομένως όλος αυτός ο θόρυβος που προεκλήθη δια τον δήθεν κίνδυνο μεταδόσεως εκ της μεταλήψεως εκ του κοινού Ποτηρίου της Θείας Κοινωνίας είναι εντελώς εκτός λογικής διότι οι μεταλαμβάνοντες μετέχουν κατά την πίστιν των, της ζωής του Θεού. Και συνεπώς είναι εντελώς αδύνατος η μετάδοσις ασθενειών από το γεγονός της Θεοκοινωνίας.
Κατά την μακραίωνη εκκλησιαστική ιστορία μάλιστα έχουμε απτά παραδείγματα, γνωστά εις πάντας τους καλοπροαίρετους, κληρικούς που διακόνησαν ασθενείς με σοβαρές μολυσματικές νόσους, όπως φυματίωση, λέπρα AIDS και άλλες, οι οποίοι μετελάμβαναν τους ασθενούντας και κατέλυαν μετά ταύτα τα Άχραντα μυστήρια χωρίς ποτέ να νοσήσουν».
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ επιπλέον αναφέρει ότι αιτίες της εκδήλωσης των ανύπαρκτων αυτών φόβων, που εκ του πονηρού εγείρει ο μιαρός Σατάν -το έργο του οποίου ακυρώνεται και διαγράφεται δια της Θείας Μεταλήψεως- είναι η θεολογική άγνοια και το εκκοσμικευμένο πνεύμα που με τη μορφή πραγματικής επιδημίας έχει προσβάλλει το χριστεπώνυμο πλήρωμα.
«Η Εκκλησία οφείλει ιδιαιτέρως σήμερον να επαυξήσει την ποιμαντικήν της και τον επανευαγγελισμόν του λαού μας διότι ενδοκοσμικές αντιλήψεις και ανατρεπτικές της πίστεως θεωρίες, προκαλούν ενδοιασμούς, αμφισβήτησιν και ολιγοπιστίαν, καταστάσεις που δια τους έχοντας την πίστιν και την αντίληψιν της Αγίας μας Εκκλησίας εις τας καρδίας των είναι εντελώς ανίσχυρες να πλήξουν την εμπιστοσύνην των εις τη θεία πρόνοια και την αγάπη και προστασίαν του Τρισαγίου Θεού. Άλλωστε εις την Ορθόδοξον χώραν μας έχουμε απτά και αποδεδειγμένα θαυμαστά γεγονότα από τα ιερά σεβάσματα και λείψανα των Αγίων της Πίστεώς μας», τονίζει χαρακτηριστικά.
Ως εκ τούτου θεωρεί «εντελώς αδόκιμον και εσφαλμένη και ατυχή δήλωσιν που συνάπτει το γεγονός της Θείας Ευχαριστίας με την χρήσιν συγκεκριμένου μετάλλου σκευών». Θα τολμούσα να πω -επισημαίνει- ότι ένας τέτοιος συνειρμός τυγχάνει αφελής».
Επισφραγίζοντας τα ανωτέρω θα επαναφέρουμε στη μνήμη μας τον άγιο γέροντα Πορφύριο Καυσοκαλυβίτη, ο οποίος έστειλε πνευματικό του παιδί να κοινωνεί των αχράντων μυστηρίων του Κυρίου μας στο εκκλησάκι που βρίσκεται στον αύλειο χώρο του νοσοκομείου «Λοιμωδών Νόσων» προκειμένου να πεισθεί ότι ο Χριστός, το Σώμα και το Αίμα του Οποίου μεταλαμβάνει ο πιστός το μόνο που μεταδίδει είναι την ίαση των ασθενειών.
Ως εκ τούτου από την στήλη τούτη συνιστούμε στους μασωνόπληκτους υπουργίσκους και πολιτικούς που επιχειρούν να εμπλέξουν την Εκκλησία στα δίχτυα της ανομίας και να την οδηγήσουν στη βλασφημία του Παρακλήτου να είναι λίαν προσεκτικοί, ιδιαίτερα τώρα την ώρα των μεγάλων αλλαγών σε ολάκερο τον πλανήτη. Και σ’ αντίθεση μ’ όσα υποστηρίζουν τους προτείνουμε να συνιστούν στο λαό μας να συμμετέχει των αχράντων μυστηρίων. Γιατί το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου είναι το μόνο αντίδοτο για πάσα νόσο και πάσα ασθένεια (Ματθ. 4, 23).
Η Θεία Μετάληψη θωρακίζει τον άνθρωπο και αποτελεί το πιο καλό φάρμακο σωτηρίας. Είναι το καλύτερο «εμβόλιο» έναντι των δαιμονικών ιώσεων και επιδημιών που κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα εξ αιτίας των άνομων ερευνών επιστημόνων αλλά και της απομάκρυνσης του ανθρώπου από τον τριαδικό Θεό. Απομάκρυνση που άνοιξε διάπλατα τις πύλες στο Βελζεβούλ για να αλωνίζει ανεξέλεγκτα προκαλώντας το θάνατο και την καταστροφή στον άνθρωπο.
Με την ευκαιρία αυτή .ας μην λησμονούμε πως η κάθε αρρώστια εκλαμβάνεται στην Ορθόδοξη θεολογία μας ως δοκιμασία, από την ορθή αντιμετώπιση της οποίας εξερχόμεθα πιο δυνατοί, μόνο όταν δεν πάψουμε βιώνοντας αυτή, να δοξολογούμε τον μόνο αληθινό τριαδικό Θεό, τον Πατέρα, τον μονογενή Υιό και το Άγιον Πνεύμα.
Βολοδέρνονται από τα κύματα της αίρεσης οι Ρωμαιοκαθολικοί
Ο Αρχιεπίσκοπος της Καθολικής Εκκλησίας στην Αυστραλία, Ντένις Χαρτ, ζήτησε από τους ιερείς της Αρχιεπισκοπής να μην κοινωνούν τους πιστούς και να πλένουν τα χέρια τους πριν την Θεία Λειτουργία!!!
Ο ιός της γρίπης των χοίρων πλήττει βάναυσα την Αυστραλία. Συνεχίζει να εξαπλώνεται και ο αριθμός των κρουσμάτων να αυξάνεται παρά τις προσπάθειες των υγειονομικών Αρχών της Αυστραλίας.
Υπό το φόβο της πανδημίας, όλοι οι δημόσιοι φορείς προχωρούν στη λήψη αυστηρών μέτρων για την αντιμετώπιση της νόσου, καθώς το νέο σκέλος της γρίπης μεταφέρεται με τον αέρα και μπορεί να μεταδοθεί ακόμα και με την απλή σωματική επαφή.
Έτσι ζητήθηκε και η συνδρομή της τοπικής Αρχιεπισκοπής της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας. Ο Αρχιεπίσκοπος Ντένις Χαρτ υποχρεώθηκε να λάβει πολύ αυστηρά μέτρα και με σχετική εγκύκλιο του ανακοίνωσε ένα «Δεκάλογο» προς τους ιερείς και τους εκκλησιαζομένους σε μία ύστατη προσπάθεια να αποτραπεί η μετάδοση της νόσου των χοίρων μέσα στο εκκλησίασμα. Έτσι, ζήτησε από τους ιερείς της Αρχιεπισκοπής να μην κοινωνούν τους πιστούς και να πλένουν τα χέρια τους πριν τη Θεία Λειτουργία.
Παράλληλα, συμβούλεψε και τους εκκλησιαζόμενους να μην ανταλλάσουν μεταξύ τους χειραψίες κατά τη διάρκεια της θείας Λειτουργίας. Αναφερόμενος στα έκτακτα μέτρα, ιερέας της Μελβούρνης είπε ότι στην εκκλησία του, αντί να ανταλλάσουν ευχές δια χειραψίας, οι πιστοί εφαρμόζουν τον ασιατικό τρόπο χαιρετισμού, κάνοντας μία ελαφριά υπόκλιση και λέγοντας «η ειρήνη μαζί σου»!!!
Συντάκτης: Δ.ΜΑΚΡΗΣ
Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2009
Ποιμαντορική εγκύκλιος Χριστουγέννων Μητροπολίτου Κυθήρων Σεραφείμ
-
Πνευματική χαρά καί ἀγαλλίασις, χαροποιά σκιρτήματα καί εὐφροσύνη καρδίας
ἀναδύονται ἀπό τά τρίσβαθα τοῦ ψυχικοῦ μας κόσμου διά τό κοσμοσωτήριο καί
κοσμο...
Πριν από 1 ημέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου