Προβληματιζόμεθα ἐντόνως μέ τήν συμπεριφοράν τῆς Ἱεραρχίας. Ἐμφανίζεται ὡς ξένη μέ τόν πιστόν λαόν καί τήν κοινωνίαν. Δίδει τήν ἐντύπωσιν ὅτι "τρέμει" τήν πολιτικήν ἐξουσίαν. Καί ὅτι δέν ἐπιθυμεῖ τήν ἀναμέτρησιν διά σοβαρά ζητήματα.
Ἔχει ἐπιλέξει μίαν ὁδόν συμβιβασμοῦ, ὑποχωρήσεων καί ὑποταγῆς εἰς τήν πολιτικήν ἐξουσίαν.
Οὐδεμίαν οὐσιαστικήν ἀντίστασιν προέβαλεν ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος καί ἡ Ἱ. Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας διά τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν, τό ὁποῖον ἔχει κηρυχθῆ προαιρετικόν. Συλλογικῶς δέν ἀνθίσταται.
Τρέμει τήν ἐξουσίαν καί τούς ψευδοπροοδευτικούς, πού ἐπιθυμοῦν τήν κατάργησιν τοῦ ὁμολογιακοῦ μαθήματος. Δέν ἐκινητοποιήθη, διά νά γίνουν πρᾶξις αἱ δηλώσεις Ἀξιωματούχων τῆς κυβερνήσεως ὅτι τό μάθημα θά παραμείνη ὑποχρεωτικόν.
Ἀδυνατεῖ νά ἀσκήση πιέσεις διά τήν ἔκδοσιν μιᾶς σαφεστάτης ἐγκυκλίου, διά τῆς ὁποίας θά ὁρίζεται ὅτι τό μάθημα εἶναι ὑποχρεωτικόν. Τά ὅποια διαβήματα γίνονται κατόπιν πιέσεως τῶν ἐκκλησιαστικῶν ἐφημερίδων καί ἐντύπων, τῶν ᾽Ορθοδόξων Χριστιανικῶν Ὀργανώσεων καί τῶν ἀντιδράσεων τοῦ πιστοῦ λαοῦ. Προσφάτως διεμαρτυρήθη ἡ ΔΙΣ καί ἀπήτησε τήν ἔκδοσιν σαφεστάτης ἐγκυκλίου.
Ἡ διαμαρτυρία ἦτο ἄτονος. Καί τό διάβημα ἐχαρακτηρίζετο ἀπό τήν ἁπλῆν διαβίβασιν τοῦ ψηφίσματος τῆς "Πανελληνίου Ἑνώσεως Θεολόγων". Ἡ θέσις τῆς ἐπισήμου Ἐκκλησίας δέν περιελαμβάνετο εἰς τό διάβημα. Τά βλέπουν αὐτά οἱ πολιτικοί καί ἀδιαφοροῦν.
Διότι διαπιστώνουν ὅτι ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία, μέ ἐλαχίστας φωτεινάς ἐξαιρέσεις, δέν ἔχει διάθεσιν διά τήν ἀποστολήν τελεσιγράφων πρός τήν κυβέρνησιν, διά τοῦ ὁποίου νά ζητεῖται ἡ ἐφαρμογή τοῦ Συντάγματος. Τό Σύνταγμα ὁρίζει ὅτι τό κράτος ὀφείλει νά καλλιεργῆ τήν ἐθνικήν καί θρησκευτικήν συνείδησιν.
Ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ἀποφεύγει τά τελεσίγραφα ἐπί τοῦ θέματος, ἐνῶ τό ὑπουργεῖον Παιδείας ἀνεκοίνωσεν ὅτι καταρτίζει τό νέον ὡρολόγιον πρόγραμμα διά τό νέον σχολικόν ἔτος. Οὐδέν ἀποσαφηνίζεται διά τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν.
Γίνεται, ὅμως, μεγάλος λόγος διά τό μάθημα τῆς σεξουαλικῆς διαφωτίσεως. Ἀλλά καί δι᾽ αὐτό τό θέμα ἡ ΔΙΣ καί ἡ Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας σιωπᾶ. Τά βιβλία σεξουαλικῆς διαφωτίσεως τυπώνονται. Εἶναι, σχεδόν, ἕτοιμα. Αἱ ἐφημερίδες ὁμιλοῦν διά τήν μεγάλην ἀλλαγήν εἰς τά σχολεῖα. Οἱ "σεξολόγοι" ἑτοιμάζονται νά εἰσβάλουν εἰς τάς αἰθούσας τῶν δημοτικῶν σχολείων. Ὁ πιστός λαός ἀντιδρᾶ. Εἰδικοί καί μή ἐπιστήμονες ἀντιδροῦν.
Ὁ ἔντιμος κλῆρος διακηρύσσει: Ὄχι εἰς τήν ἀποκτήνωσιν τῶν ψυχῶν ἀπό τήν παιδικήν ἡλικίαν. Εἰς τό Ἴντερνετ ἐνεφανίσθη "κίνημα" συγκεντρώσεως ὑπογραφῶν, διά τῶν ὁποίων θά ἀξιωθῆ ἀπό τήν κυβέρνησιν καί τά κόμματα νά ἐγκαταλείψουν τά σχέδια των.
Ἡ κυβέρνησις ἑτοιμάζει τήν ἐφαρμογήν τῶν σχεδίων της καί ὁ πιστός λαός ἑτοιμάζεται διά τήν ματαίωσιν τῶν σχεδίων αὐτῶν. Θεατής εἰς τήν ὑπόθεσιν εἶναι ἡ Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας. Εἶναι ἄφωνος. Δέν ἔχει ἀνησυχίας. Εὐθυγραμμίζεται μέ τήν διδασκαλίαν τῆς ἀποκτηνώσεως τῶν ψυχῶν, τήν ὁποίαν σχεδιάζουν κυβέρνησις καί κόμματα.
Οὔτε ἕνα ἔγγραφον διαμαρτυρίας πρός τήν κυβέρνησιν. Θά ἀντιδράση κατόπιν ἑορτῆς, ὡς ἔκανε μέ τό βιβλίον τῆς ἱστορίας, καί τότε, ἀφοῦ ἐπί ἕνα ὀκτάμηνον ὁ "Ο.Τ.", ἐκκλησιαστικά ἔντυπα, Ὀρθόδοξοι χριστιανικαί ἀδελφότητες, συγγραφεῖς καί ὁ πιστός λαός εἶχονκάνει σημαίαν των τήν ἀπόσυρσιν τοῦ βιβλίου τῆς ἱστορίας, ὑπεχρεώθη νά λάβη θέσιν καί νά ἀντιδράση.
Σήμερον τά "σεξολογικά" βιβλία τυπώνονται, διά νά εἶναι ἕτοιμα καί νά παραδοθοῦν εἰς τούς μαθητάς τοῦ δημοτικοῦ σχολείου. Ὁ πιστός λαός καί πάλιν ἀντιδρᾶ. Ἡ Ἱεραρχία σιωπᾶ. "Δραπετεύει" διά μίαν ἀκόμη φοράν ἀπό τό καθῆκον. Δέν ἀκούει, δέν βλέπει, δέν "ἀφουγκράζεται" τάς ἀντιδράσεις τοῦ λαοῦ, εἶναι ξένη μέ τάς ἀγωνίας τοῦ πιστοῦ λαοῦ καί τῆς κοινωνίας. Εἶναι τυφλή καί κωφή. Ἀγνοεῖ ἀκόμη καί τάς ἀντιδράσεις κληρικῶν ἤ τοῦ πιστοῦ λαοῦ εἰς τό Ἴντερνετ, ὡς προκύπτει ἀπό ἐπίσημον δήλωσιν τοῦ ἐκπροσώπου τῆς ΔΙΣ Ἀρχιμανδρίτου κ. Ἄνθη.
Αὐτά, τά ὁποῖα δέν γνωρίζει ἡ Ἱεραρχία καί ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, τά γνωρίζει ὁ ὑπουργός Παιδείας καί Θρησκευμάτων κ. Ἄρης Σπηλιωτόπουλος, ὁ ὁποῖος τήν 4ην Ἰουνίου ἀπήντησεν εἰς ἐρωτήσεις δημοσιογράφων περί τῶν νέων βιβλίων καί τῶν ἀντιδράσεων κληρικῶν γιά τό μάθημα τῆς σεξουαλικῆς ἀγωγῆς.
Ὁ ὑπουργός ὑπεστήριξεν ὅτι: "Δέν ὑπάρχουν ἀντιδράσεις, ἀλλά διαφορετικές ἀπόψεις". Καί προσέθεσε: "Δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ συμφωνοῦμε ὅλοι σὲ ὅλα. Καί, προφανῶς, ὑπάρχουν διαφορετικὲς ἐκτιμήσεις, διαφορετικὲς προσεγγίσεις καὶ διαφορετικὲς ἀπόψεις.
Ἄλλωστε, ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ εἶπα ὅτι τὸ ἀναλυτικὸ πρόγραμμα σπουδῶν δὲν ἔχει νὰ κάνει μόνο μὲ τὰ βιβλία, ἀλλὰ καὶ μὲ τὰ μαθήματα τὰ ὁποῖα πρέπει νὰ μείνουν, νὰ προστεθοῦν ἢ νὰ ἀφαιρεθοῦν ἀπὸ τὰ σχολεῖα. Θὰ εἶναι ἕνα ζήτημα,ποὺ πρέπει νὰ συζητηθεῖ μέσα στὰ πλαίσια τοῦ διαλόγου, ποὺ γίνεται, στὸ Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας καὶ Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης.
Ἐκεῖ, βεβαίως, ὁ καθένας θὰ ἔχει τὴ δυνατότητα νὰ ἀναπτύξει τὰ δικά του ἐπιχειρήματα καὶ εἶμαι βέβαιος ὅτι στὸ τέλος θὰ ὑπάρχει ἡ ἀπαιτούμενη σύνθεση γιὰ ὅσο τὸ δυνατὸν καλύτερα καὶ πιὸ κοντὰ στὶς πραγματικὲς ἀνάγκες τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας, ἀλλὰ καὶ τῶν ἴδιων τῶν παιδιῶν, προγράμματα σπουδῶν".
Ποία ἡ ἀντίδρασις τῆς Ἱεραρχίας διά τήν ἐπιβολήν τῆς διδασκαλίας τοῦ μαθήματος ἀποκτηνώσεως τῶν παιδικῶν ψυχῶν; Οὐδεμία. Ἁπλοὶ κληρικοί ἀντιδροῦν, ὅπως καί ὁ πιστός λαός. ῾Η Ἱεραρχία σιωπᾶ. Διότι, προφανῶς, ἡ τρόϊκα, ἡ ὁποία κατευθύνει τήν Διοικοῦσαν Ἐκκλησίαν, ἔχει διάφορον ἄποψιν. Ὡς εἶχε μέ τό σύμφωνον ἐλευθέρας συμβιώσεως, καί ὡς ἔχει καί διά τούς γάμους τῶν ὁμοφυλοφίλων.
Δέν ἀνησυχεῖ ὁ ὑπουργός Παιδείας. Διότι ἀπέναντί του ἔχει τούς συμβιβασμένους τῆς Ἱεραρχίας. Ἔχει ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι ἀποδέχονται τήν καῦσιν τῶν νεκρῶν καί τά κρεματόρια καί εἶναι ἕτοιμοι νά τελέσουν νεκρώσιμον ἀκολουθίαν ἐπί τῆς στάκτης τῶν Ὀρθοδόξων, οἱ ὁποῖοι θά ἐπιλέξουν τήν καῦσιν ἀπό τήν ταφήν.
Ἡ Ἱεραρχία, δυστυχῶς, εἶναι ξένη πρός τάς ἀγωνίας τοῦ πιστοῦ λαοῦ καί τῆς κοινωνίας. Παίζει ἀνοικτά τά παιγνίδια κέντρων ἀποφάσεων τῆς παγκοσμιοποιήσεως καί τῆς κομματοκρατίας. Πληγώνει διαρκῶς τόν πιστόν λαόν.
Ὑπάρχει διάστασις τοῦ πιστοῦ λαοῦ καί τῆς Ἱεραρχίας, ἡ ὁποία κάνει ὅτι δύναται, διά νά ἀποδείξη ὅτι δέν εἶναι Ποιμαίνουσα, ἀλλά Διοικοῦσα Ἐκκλησία.
Ἤδη ἀπό τό φιλοπαπικόν καί φιλοοικουμενιστικόν προσωπεῖον της ὑπάρχει ἐκρηκτικόν κλῖμα εἰς τούς κόλπους τῆς Ἐκκλησίας, ἀφοῦ (ὡρισμένοι) Μητροπολῖται, καθηγούμενοι Ἱερῶν Μονῶν, Ἱερομόναχοι, κληρικοί, θεολόγοι, συγγραφεῖς, καθηγηταί Πανεπιστημίου καί ἄλλοι ἐπώνυμοι καί ἀνώνυμοι ζητοῦν νά διακοπῆ ὁ διάλογος μετά τῶν Οἰκουμενιστῶν - Παπικῶν.
Ὄχι μόνον ἡ Ἱεραρχία δέν τόν διακόπτει, ἀλλά ἡ πέμπτη φάλαξ τοῦ Παπισμοῦ εἰς τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν (Μητροπολῖται, θεολόγοι καί κάποιοι κληρικοί) κηρύσσουν εἰς ἀφάνειαν τούς Ἁγίους καί θεοφόρους Πατέρας τῆς Ἐκκλησίας μας, ποδοπατοῦντες τάς Ἱεράς Παρακαταθήκας των διά τόν Παπισμόν-Οἰκουμενισμόν. Καί ζητοῦν νά ἑνωθῶμεν μέ τήν αἵρεσιν, ἀπό τήν ὁποίαν προέρχονται ὅλαι αἱ αἱρέσεις καί τά κινήματα τῆς ἀθεΐας. Λαμβάνονται ἀποφάσεις ἐρήμην τοῦ λαοῦ ἀπό ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι ὤφειλον νά τηροῦν ἀνόθευτον τήν Ὀρθόδοξον Πίστιν καί νά ἐφαρμόζουν τούς Ἱερούς Κανόνας.
Ὑποκλίνονται εἰς τήν αἵρεσιν τοῦ Παπισμοῦ καί ἐπιχειροῦν νά ἐξισώσουν τήν Ἀλήθειαν μέ τήν Πλάνην. Τούς δίδεται μία μεγάλη εὐκαιρία διά μετάνοιαν ὑπογράφοντες τήν θερμήν ὁμολογίαν Πίστεως, τήν ὁποίαν ἐπαρουσιάσαμεν εἰς τόν "Ο.Τ.".
Ἡ συμπεριφοράν των εἶναι προκλητική. Ἀντί εἰς τήν ἐποχήν τῆς μεγάλης πνευματικῆς πτώσεως, ἐκ τῆς ὁποίας προέρχονται ἅπασαι αἱ σύγχρονοι κρίσεις, νά ἐνισχύουντό Ὀρθόδοξον φρόνημα, ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἀκολουθοῦσα τήν γραμμήν τοῦ Φαναρίου, κάνει ὅ,τι δύναται, διά νά πληγώνη τόν πιστόν λαόν, νά τόν κινητοποιῆ ἤ νά τόν ἀπομακρύνη ἐκ τῆς Ἐκκλησίας. Ὀφείλει νά συνέλθη.
Διότι, ἐάν συνεχίση μέ τόν ἴδιον τρόπον, ὁ πιστός λαός θά κηρύξη εἰς ἀφάνειαν τήν πλειονοψηφίαν τῶν Ἱεραρχῶν, δέν θά τούς ἀποδέχεται καί θά ἀπαιτήση τήν ἐκλογήν νέων Ἱεραρχῶν, οἱ ὁποῖοι θά στηρίζουν παντοιοτρόπως τήν Ὀρθόδοξον Πίστιν καί θά ἔχουν ἀντιπαπικόν- ἀντιοικουμενιστικόν πνεῦμα.
Πηγή: Ορθόδοξος Τύπος, 12/6/2009
Από: «Θρησκευτικά»
Μπανάνες
-
*Οι δημοπρασίες έργων ‘τέχνης’ και άλλων παραδόξων αντικειμένων μας έχουν
δώσει κατά καιρούς τροφή για σχολιασμό και περίσκεψη σχετικά με το
αισθητικό γο...
Πριν από 20 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου