Είναι κοινωνιολογικά παράδοξο και ιδιαίτερα περίτεχνο το πώς κατασκευάζονται νόθες, πλαστές, τεχνητές ταυτότητες και ψευδείς συνειδήσεις.
Το αρχικό αξίωμα είναι, ότι το νεογέννητο παιδί πλάθεται από τους τροφούς του και μαζί τους μαθαίνει τη γλώσσα τους και μιμείται την κινητική και εκφραστική συμπεριφορά τους.
Τα παιδομαζώματα ως πρακτική ουδέποτε έγιναν με την θέληση των γονιών τους και σαφώς η αρπαγή των μικρών παιδιών ήταν οδυνηρή και τραυματικά αξεπέραστη.
Στα μικρά παιδιά που έχουν απαχθεί, ασκείται ψυχαναγκαστική αλλοίωση και διχασμός προσωπικότητας, υποβάλλονται σε διέγερση του θυμικού και φανατισμό.
Η τυφλή, άκριτη αποδοχή (παρόμοια των σύγχρονων κομματικών στρατών) οδηγεί στο δογματισμό.
Σήμερα τα παιδιά τα υφαρπάζει η επίσημη πολιτεία και τα ευνουχίζει στα χέρια των ήδη αλλοτριωμένων εκπαιδευτών τους.
Αρχικά αποδομείται η ελληνική ταυτότητα, προξενείται δομική αμφιβολία της εθνικής υπόστασης, οδηγούνται στον επαναπροσδιορισμό του ιδανικού εγώ δίχως ήρωες, αγωνιστές της ελευθερίας και της πατρίδας.
Τα νέα παιδιά έχουν πια ως πρότυπα μισθοφόρους ποδοσφαιριστές και «αμφί» καλλιτέχνες.
Η στρατηγική ελέγχου και χειραγώγησης συνειδήσεων έχει αναχθεί σε επιστημονική μέθοδο ανώτερη της πλύσης εγκεφάλου κατά τα μισά του εικοστού αιώνα.
Εφαρμόζονται πρακτικές κατασκευής σπιούνων(χαφιέδων), προδοτών που αφού ενδώσουν στις απειλές στην συνέχεια επιβραβεύονται με χρήμα με επαίνους, με παρότρυνση για συνέχιση του προδοτικού έργου, με γόητρο με πάγια αντιμισθία με εμπέδωση της ανηθικότητας (αμοραλισμού), με εφευρετική ψευδολογία, με ψυχοτροπικές παραινέσεις.
Επανερχόμενοι στην οργανωμένη επίθεση που δέχεται η ελληνική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της, θα εννοήσουμε πλήρως τι τεκταίνεται.
Έχουν καταλάβει μεθοδικά τις παιδαγωγικές σχολές και ασκούν εθνική λοβοτομή στους Έλληνες σε Ελλάδα και Κύπρο μετά τις πρόσφατες αναθεωρήσεις της ιστορίας στα βιβλία και την προετοιμασία εθνοτικής Κυπριακής ταυτότητας.
Οι καθηγητάδες της διανοητικής εθνοκάθαρσης δεν καλλιεργούν πλέον την αγάπη στην ελευθερία, υμνούν την Οθωμανική σκλαβιά, δεν μνημονεύουν τους ήρωες, προωθούν τα προπαγανδιστικά επιχειρήματα των εχθρών της Ελλάδας.
Μήπως ξεχνάτε την δημογραφική συρρίκνωση των Ελλήνων; Μήπως κάνετε τον χαζό στη αθρόα εισαγωγή εποίκων;
Μήπως υποτιμάτε την αφελληνιστική εκστρατεία των πολυπολιτισμικών παρακρατικών οργανώσεων;
Μήπως παραγνωρίζετε την δράση των παραθρησκευτικών ομίλων; Μήπως αγνοείτε την παραλυτική εξάπλωση των ναρκωτικών;
Μήπως θέλετε σκούντημα για να ξυπνήσετε;
Μήπως η υπόθεση είναι και δική σας;
Η συστηματική υπερχρέωση-πτώχευση των ελληνικών οικογενειών είναι άσχετη;
Το κίνημα των αναρχοκινούμενων αντιρρησιών συνείδησης είναι τυχαίο; Η Ελληνοτουρκική φιλία μήπως είναι μονομερής;
Η πλαδαρότητα του καλοπερασάκια δεν είναι καιρός να ταρακουνηθεί πέφτοντας κάτω από την αιώρα του;
Σε αυτόν τον πλασματικά «ιδανικό κόσμο» δεν χωράνε εφησυχασμοί!! Στον ακήρυκτο πόλεμο της παγκόσμιας πολιτισμικής αλλοτρίωσης, η αντίσταση είναι πράξη προοδευτική.
Η συντήρηση των διαχρονικών αξιών , των ηθών και των εθίμων του έθνους είναι απαραίτητη για την επιβίωση κάθε λαού.
Στα παιδάκια των Σκοπιανών σχολείων που τα μαθαίνουν με φανατισμό, ότι είναι απόγονοι του Μέγα Αλέξανδρου και δήθεν μιλούν την γλώσσα του, τι να πούμε;
Ότι τα χρησιμοποιούν οι «πραγματικοί» διεκδικητές της κατάληψης της Ελλάδας ως γενίτσαρους;
Ότι είναι υλικό πειραματισμού τεχνητής εθνογέννησης;
Ότι είναι πιο υγιές να ανακαλύψουν στους ευρασιάτες σκύθες τις ρίζες τους;
Απόσπασμα άρθρου «Πως κατασκευάζεται σήμερα ένας γενίσταρος και μια τεχνική εθνότητα»
Συντάκτης:Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου