Επειδή πολλοί ρωτούν σχετικά με την περίφημη συμφωνία μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας για τα Σχολικά Βιβλία αναφέρουμε ότι:Η διακρατική συμφωνία υπογράφηκε επί Κων/νου Σημίτη με υπουργό Εξωτερικών τον Γιώργο Παπανδρέου και υπουργό Παιδείας τον Πέτρο Ευθυμίου. Η συμφωνία έχει δημοσιευθεί στο ΦΕΚ με αριθμό φύλλου 142 / 27 Ιουνίου 2001, και αναφέρει «η κύρωση της συμφωνίας μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Δημοκρατίας της Τουρκίας για την πολιτιστική συνεργασία». Στο άρθρο ι) αναφέρεται το εξής: «Θα συνεργάζονται στην παρουσίαση της Ιστορίας, της Γεωγραφίας, του Πολιτισμού και της Οικονομίας της άλλης χώρας, ιδιαίτερα στα σχολικά βιβλία».
Με αυτόν τον στόχο, θα συστήσουν μία Μεικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, η οποία θα ανταλλάξει και θα μελετήσει τα σχολικά βιβλία, για να προτείνει τη διόρθωση των ανακριβειών»
Όπως αναφέρει το περιοδικό «Άρδην»: «Η καλλιέργεια μιας τέτοιας προοπτικής ανιχνεύεται ήδη το 1999, στο 2ο Ετήσιο Συμπόσιο Σύμης του Ιδρύματος Ανδρέα Παπανδρέου (του οποίου πρόεδρος είναι ο Γιωργάκης). Στα πορίσματα του συνεδρίου του διαβάζουμε ότι «οι μετέχοντες συμφώνησαν ότι απαιτείται μια πιο ολιστική προσέγγιση στο θέμα της παιδείας (και ότι) προτάθηκε να διδάσκεται σε όλα τα παιδιά της περιοχής μια πιο ισόρροπη εκδοχή της ιστορίας, που να αντανακλά τις διάφορες ερμηνείες των γειτονικών χωρών (…). Θα μπορούσε να ιδρυθεί ένας φορέας, ο οποίος θα λειτουργεί ως εποπτικό όργανο, προκειμένου να εξασφαλισθεί ότι η ιστορία διδάσκεται, με όσο γίνεται πιο αμερόληπτο τρόπο, σ’ όλη την περιοχή».
Η Μεικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, που συστήθηκε βάσει του νόμου 2929, εξέτασε το 2003 τη δυνατότητα οι Έλληνες και Τούρκοι μαθητές «να διδάσκονται από κοινά βιβλία ιστορίας».
Δεν είναι τυχαίος ο πόλεμος που δέχονται τα Θρησκευτικά , η Ιστορία και οι παρελάσεις τα τελευταία χρόνια.
Δείτε στο πιο πάνω άρθρο τις δύο φωτογραφίες από παρελάσεις και το σχόλιο: "Μαθητές από την Κωνσταντινούπολη και μαθήτριες από τη Θεσσαλονίκη παρελαύνουν κάτω από τις σημαίες τους. Το εθνικό μίσος υφέρπει στα σημερινά σχολικά βιβλία των δύο χωρών".
Τα σχόλια δικά σας...
Με αυτόν τον στόχο, θα συστήσουν μία Μεικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, η οποία θα ανταλλάξει και θα μελετήσει τα σχολικά βιβλία, για να προτείνει τη διόρθωση των ανακριβειών»
Όπως αναφέρει το περιοδικό «Άρδην»: «Η καλλιέργεια μιας τέτοιας προοπτικής ανιχνεύεται ήδη το 1999, στο 2ο Ετήσιο Συμπόσιο Σύμης του Ιδρύματος Ανδρέα Παπανδρέου (του οποίου πρόεδρος είναι ο Γιωργάκης). Στα πορίσματα του συνεδρίου του διαβάζουμε ότι «οι μετέχοντες συμφώνησαν ότι απαιτείται μια πιο ολιστική προσέγγιση στο θέμα της παιδείας (και ότι) προτάθηκε να διδάσκεται σε όλα τα παιδιά της περιοχής μια πιο ισόρροπη εκδοχή της ιστορίας, που να αντανακλά τις διάφορες ερμηνείες των γειτονικών χωρών (…). Θα μπορούσε να ιδρυθεί ένας φορέας, ο οποίος θα λειτουργεί ως εποπτικό όργανο, προκειμένου να εξασφαλισθεί ότι η ιστορία διδάσκεται, με όσο γίνεται πιο αμερόληπτο τρόπο, σ’ όλη την περιοχή».
Η Μεικτή Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, που συστήθηκε βάσει του νόμου 2929, εξέτασε το 2003 τη δυνατότητα οι Έλληνες και Τούρκοι μαθητές «να διδάσκονται από κοινά βιβλία ιστορίας».
Δεν είναι τυχαίος ο πόλεμος που δέχονται τα Θρησκευτικά , η Ιστορία και οι παρελάσεις τα τελευταία χρόνια.
Δείτε στο πιο πάνω άρθρο τις δύο φωτογραφίες από παρελάσεις και το σχόλιο: "Μαθητές από την Κωνσταντινούπολη και μαθήτριες από τη Θεσσαλονίκη παρελαύνουν κάτω από τις σημαίες τους. Το εθνικό μίσος υφέρπει στα σημερινά σχολικά βιβλία των δύο χωρών".
Τα σχόλια δικά σας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου