8 Ιαν 2009

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ :Τα…«τσίσα» του Ασκητή στo δημοτικό σχολείο.

«ανάθεμα την ώρα ποιος ορίζει εδώ / το ανάποδο βαφτίζει και το λέει σωστό»

Οδ. Ελύτης, «ο Ήλιος ο Ηλιάτορας»
Διάβασα την είδηση στη εφ. «Έθνος» της περασμένης Κυριακής και «κάπνισαν τα μάτια μου». Το νεοταξικό κηφηναριό που ελέγχει το λεγόμενο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, αυτό που επέτρεψε να πιάσουν στα χέρια τους οι μαθητές τη μαγαρισιά που ονομάστηκε βιβλίο ιστορίας Στ΄ Δημοτικού, ανακάμπτει δριμύτερο.
Από τη νέα σχολική χρονιά -2009-2010- θα «διδάσκεται» στο δημοτικό σχολείο η σεξουαλική αγωγή. Ήδη γράφτηκαν, εγκρίθηκαν και παίρνουν το δρόμο της εκτύπωσης δύο σχετικά βιβλία ένα για τις Α΄ και Β΄ τάξεις και ένα για τις υπόλοιπες του δημοτικού σχολείου.
Συγγραφέας τους ο γνωστός τηλεσεξολόγος Θάνος Ασκητής, ο άνθρωπος που αναλάμβανε να παρηγορεί τηλεφωνικώς, τους απανταχού στερημένους ή μπαφιασμένους ή κορεσμένους, επί σκοπώ υποστυλώσεως του στυτικού τους μηχανισμού, διασκεδάζοντας ταυτόχρονα ξενύχτηδες και χασομέρηδες με τις γαργαλιστικές λεπτομέρειες, που αράδιαζαν τα «νούμερα» που έπαιρναν το νούμερό του. Θα το δούμε κι αυτό.
Η λουστραρισμένη σαχλαμάρα εισέρχεται, δόξη και τιμή, στο δημόσιο σχολείο. Το «μάθημα» - «θου Κύριε φυλακήν το στόματί μου» - θα διδάσκεται τις ώρες της «ευέλικτης ζώνης».
Για όσους δεν γνωρίζουν η Α’ και η Β’ τάξεις κάνουν 4 ώρες την εβδομάδα, η Γ’ και η Δ’ 3 ώρες και οι Ε’ και Στ’ 2 ώρες την εβδομάδα «ευέλικτη ζώνη». Τώρα τι είναι αυτή η ευέλικτη ζώνη, είναι δύσκολο να απαντηθεί.
Υποτίθεται πως πρέπει να αφιερώνεται σε διαθεματικές και δημιουργικές δραστηριότητες. Τώρα τι είναι αυτές οι διαθεματικές δραστηριότητες, και αυτό είναι δύσκολο να απαντηθεί.
Αυτό που ξέρω είναι πως αυτές τις «άδειες» ώρες τις «εκμεταλλεύομαι», για Γλώσσα και Μαθηματικά, μήπως και μπορέσω να συμμαζέψω λίγο τα πνιγηρά βιβλία που παραλάβαμε πριν από δύο χρόνια και μας τυραννούν.
Επειδή στην Ελλάδα ισχύει το αξεπέραστο «ουδέν καινόν, τα πάντα κενά», το κενό στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα θα γεμίσει με τα «πρωτοποριακά» επινοήματα του κυρ-Ασκητή.
Το «μάθημα» της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης καθίσταται ισότιμο πλέον με την νεότερη ιστορία των Ε’ και Στ’ τάξεων. Δίωρα και τα δυο.
Μετά την «Έξοδο» του Μεσολογγίου, για παράδειγμα, όπου διδάσκονται οι μαθητές το μεγαλείο της αυτοθυσίας και του χρέους, θα πιάνουν στα χέρια τους το εγχειρίδιο του Ασκητή και θα διαβάζουν: «Το πέος αποτελείται από το σώμα του και την κεφαλή του, που ονομάζεται βάλανος. Στην άκρη της βαλάνου και στο κέντρο αυτής υπάρχει μια μικρή τρυπίτσα που λέγεται στόμιο της ουρήθρας από όπου βγαίνουν τα τσίσα, που λέγονται και ούρα…». (Υποπτεύομαι πως ο τίτλος του μαθήματος αυτού - η εφημερίδα μόνο αποσπάσματα περιείχε - θα είναι «τα τσίσα που λέγονται και ούρα», το επόμενο ίσως να τιτλοφορηθεί «τα βρακιά που λέγονται και εσώρουχα» ή «τα μαλλιά που λέγονται και τρίχες» και ούτω καθεξής).
Για να εισαχθούν «τα τσίσα» στο δημοτικό σχολείο έγιναν κάποιες στατιστικές έρευνες, τις οποίες διενήργησε η Ελληνική Εταιρεία Αγωγής Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας. Πρόεδρος της είναι βεβαίως ο Θάνος Ασκητής. Σύμφωνα, λοιπόν, με τις στατιστικές, το 90% των γονέων και το 71% των δασκάλων, είναι υπέρ της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο.
Προσωπικά δεν άκουσα συνάδελφο να πήρε μέρος σε τέτοια δημοσκόπηση ούτε και γονέα. Τώρα πώς κατέληξαν οι επιστήμονες της εν λόγω εταιρείας στα εντυπωσιακά 90% και 71%, αυτό ας το κρίνουν οι αναγνώστες.
Μια και η απόφαση είναι ειλημμένη, θα υποβάλω κάποια ερωτήματα για την αναγκαιότητα της εισαγωγής της σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό.

Πρώτον: Δεν θα έπρεπε πρώτα να εφαρμοστεί πειραματικά η σεξουαλική αγωγή σε κάποια σχολεία, να εξαχθούν συμπεράσματα, να ανιχνευτούν αντιδράσεις μαθητών και γονέων και να διαπιστωθεί η καταλληλότητα των εγχειριδίων και η ωριμότητα των μαθητών να την αποδεχτούν;
Δεύτερον: Ο Ευάγγελος Παπανούτσος, ο σοφός παιδαγωγός, μιλώντας κάποτε γι’ αυτό το θέμα είχε πει: «Δεν είναι εύκολο πράγμα να μιλήσεις στα παιδιά για το σεξ, χωρίς τον κίνδυνο να τα φοβίσεις, να τα γεμίσεις με αηδία ή το χειρότερο να τα οδηγήσεις σε εκτραχηλισμούς». Μπορεί μια τόσο λεπτή και σοβαρή διαπαιδαγώγηση να φύγει από τα χέρια των κατ’ εξοχήν αρμοδίων, των γονέων, και να περάσει στα χέρια σεξολόγων τύπου Ασκητή;
Τρίτον: Κανείς δάσκαλος δεν έχει τις γνώσεις και την εμπειρία που απαιτεί ένα τόσο κρίσιμο θέμα. Πώς θα το διδάξει; Είναι έτοιμοι οι γονείς να εμπιστευτούν σε αναρμόδιους και ακατάρτιστους, σ’ αυτό το είδος της αγωγής, εκπαιδευτικούς, όταν ο φυσικός του χώρος είναι το σπίτι;
Τέταρτον: Έχουμε ως λαός το προνόμιο να είμαστε πίσω από αυτό που ονομάζουμε «πολιτισμένο κόσμο». Έτσι μας δίνεται η δυνατότητα να επωφεληθούμε από τη λάθη του.

Δυστυχώς όμως ως μειονεκτικοί Βαλκάνιοι χάσκουμε έκθαμβοι στις «επιδόσεις» της Δύσης, τις μιμούμαστε αλόγιστα. Είχα διαβάσει παλαιότερα πως στη Σουηδία, χώρα που διδάσκεται η σεξουαλική αγωγή, έχουν αυξηθεί κατακόρυφα οι εγκυμοσύνες σε δεκατριάχρονα και δεκατετράχρονα κορίτσια, με παράλληλη αύξηση των αφροδίσιων νοσημάτων.
Έχω κρατήσει μια είδηση που δημοσιεύτηκε στην εφ. «Ελευθεροτυπία», της 24ης Μαΐου 2005. Συνέβη στην Αγγλία. «Τρεις αδελφές 16, 14 και 12 ετών είναι κιόλας μητέρες. Δύο απ’ αυτές δεν έχουν καμμία σχέση με τους μπαμπάδες των παιδιών τους.
Η μητέρα τους κ. Άτκιν είπε στην εφημερίδα Sunday Mercury ότι τα κορίτσια της καταστρέψανε τη ζωή τους και την δικιά της ζωή, εξαιτίας της κακής εκπαίδευσης σε θέματα σεξ που λαμβάνουν τα παιδιά στα δημόσια σχολεία της χώρας».
Ήδη η τάση διεθνώς είναι να φύγει από το σχολείο η σεξουαλική αγωγή και να ξαναγυρίσει στο σπίτι.
Στην Ελλάδα είναι γνωστό πως έχουμε τις λιγότερες περιπτώσεις εξώγαμων παιδιών. Αυτό συμβαίνει και γιατί ο γάμος διατηρεί ακόμα, αν και πανταχόθεν βαλλόμενος, την ιερότητά του και γιατί δεν τολμήσαμε, μέχρι τούδε, να αναθέσουμε σε τυχάρπαστους σεξομπουρδολόγους, την διαπαιδαγώγηση τέτοιου σοβαρότατου θέματος.
Γιατί, λοιπόν, αυτή η σπουδή; γιατί και πάλι ουραγοί των εξελίξεων; μήπως για εμπορικούς σκοπούς; Μήπως για ακόμη ταπεινότερους σκοπούς οδηγηθούμε στον εξευτελισμό μιας τόσο ιερής λειτουργίας, του έρωτα, που όπως λέει ο άγιος Χρυσόστομος, «ο Θεός την εγκατέσπειρε στην ψυχή του ανθρώπου»;

Όπως εύστοχα έχει ειπωθεί όλη αυτή η βιασύνη να διδαχτούν τα παιδιά την σεξουαλική αγωγή είναι ένας πυρήνας απο-αθωοποιήσεως. Εάν όλα τα μυστήρια των ψυχών και των σωμάτων μας ξεγυμνωθούν, η σημαντική γοητεία του «ζην» και του «αναπτύσσεσθαι» έχει αποκλειστεί. Κάθε πράμα στον καιρό του λέει ο σοφός λαός μας.
Ας μην καταντήσει η δασκάλα να διαβάζει σε εφτάχρονους μαθητές φράσεις του τύπου: «Ο Γιωργάκης μέσα στο ντους, βλέπει το σώμα του και θυμάται τα λόγια του μπαμπά: Να μην ξεχάσω να πλύνω το πέος μου…. μέσα από το πετσάκι».
Η καλή διδασκαλία προϋποθέτει το κύρος και την σοβαρότητα του εκπαιδευτικού. Ας μην τρωθούν ανεπανόρθωτα αυτά τα δύο τιμαλφή, εξαιτίας άκαιρων και άχρηστων πειραματισμών. Τα «τσίσα» του Ασκητή δεν έχουν καμμιά δουλειά στα δημόσια ελληνικά σχολεία….
Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-Κιλκίς


Σχόλια :


Προς τι η έκπληξη; Μήπως περιμέναμε κάποια αλλαγή που να μην είναι ανόητη ; Θυμάμαι τη Γιαννάκου μιλώντας σε παιδιά του δημοτικού σχετικά με την ισότητα (το αγαπημένο μας θέμα), να προσθέτει "ανεξαρτήτως χρώματος, σεξουαλικών προτιμήσεων ...."
Σε παιδιά του δημοτικού που περιμέναν ν' ακούσουν μιά κουβέντα της προκοπής. και δεν φύγαν τα κεραμίδια, και τα παντζούρια μείναν στη θέση τους.
Οχι, δεν είναι είναι θέμα συνωμοσίας ή σχεδιασμού ή κακίας παρά μόνο και μόνο θέμα ΒΛΑΚΕΙΑΣ.
Δεν μπορείτε να φανταστείτε τη δύναμη του βλάκα.
Δεν έχει αμφιβολίες, είναι βέβαιος, δεν υπάρχει ενδεχόμενο λάθους γι' αυτόν, ξέρει πολύ καλά ποιός είναι και δεν ντρέπεται. Αυτοί που αλωνίζουν στις τηλεοράσεις και στην εξουσία, στην πλειοψηφία τους έχουν φάει τόση σφαλιάρα και τόση ειρωνεία από τους συμμαθητές τους που έχουν γίνει μπετόν αρμέ.
Η αντοχή τους είναι ανυπέρβλητη. Κι επειδή σκύβουν το κεφάλι και ορμάνε κατά κοπάδια πάντα θα τους βρείς στην κορυφή. Ετσι δουλεύει η αξιοκρατία. Ο έξυπνος πάντα υποτιμά αυτό που κατάφερε.
Είναι χαλαρός. Για το βλάκα, αυτό που κατάφερε είναι το νόημα της ζωής του, το καμαρώνει, του δίνει ατέλειωτα αποθέματα ενέργειας.
Η μάχη με τους βλάκες είναι χαμένη.
Πηγή :http://www.antibaro.gr/articles/school/natsios-tsisa.html

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειναι ντροπή δάσκαλοι να εχουν τετοιες αποψεις... αν και αυτο επιβεβαιώνει το λόγο που τα πράγματα σε αυτή τη χώρα πάνε απο το κακό στο χειρότερο...ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!!!σίγουρα φταίει το σύστημα αλλά απο ότι αποδεικνύεται υπάρχουν και ορισμένοι συνάδελφοι που σε κάνουν να λυπάσαι που πρέπει να τους αποκαλέσεις έτσι...μήπως θα θέλατε να μας πείτε τη γνώμη σας για την αυξηση κρουσμάτων AIDS ή μήπως για τις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες και εκτρώσεις στην εφηβική ηλικία? αλλά συγνώμη ξέχασα στο δικό σου φανταστικό κόσμό ανάμεςσα στα ροζ συννεφακια και τους κρίνους του θεού ολά αυτά δεν υπάρχουν!πραγματικά λυπάμαι που διδασκεις παιδιά .... ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!

μια δασκάλα

ΑΚΤΙΝΑ είπε...

Απάντηση σε μια ανώνυμη δασκάλα.

Ανώνυμη δασκάλα, όπως υπογράφει στην ανάρτησή μας “ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ :Τα…«τσίσα» του Ασκητή στo δημοτικό σχολείο”, γράφει:
«ειναι ντροπή δάσκαλοι να εχουν τετοιες αποψεις... αν και αυτο επιβεβαιώνει το λόγο που τα πράγματα σε αυτή τη χώρα πάνε απο το κακό στο χειρότερο...ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!!!σίγουρα φταίει το σύστημα αλλά απο ότι αποδεικνύεται υπάρχουν και ορισμένοι συνάδελφοι που σε κάνουν να λυπάσαι που πρέπει να τους αποκαλέσεις έτσι...μήπως θα θέλατε να μας πείτε τη γνώμη σας για την αυξηση κρουσμάτων AIDS ή μήπως για τις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες και εκτρώσεις στην εφηβική ηλικία? αλλά συγνώμη ξέχασα στο δικό σου φανταστικό κόσμό ανάμεςσα στα ροζ συννεφακια και τους κρίνους του θεού ολά αυτά δεν υπάρχουν!πραγματικά λυπάμαι που διδασκεις παιδιά .... ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!μια δασκάλα»

Θα με άφηναν παντελώς αδιάφορο οι απόψεις σου περί ελλείψεως παιδείας, αν δεν την έβλεπα στα γραπτά σου.

Σεβαστή αναγνώστρια,
Απορώ γιατί δεν ανέχεσαι διαφορετικές απόψεις και τις θεωρείς έλλειψη παιδείας.
Δυστυχώς η ελλιπής ενημέρωση δημιουργεί το πρόβλημα και μας κάνει να νιώθουμε ντροπή και λύπη γι’ αυτούς που διδάσκουν τα μικρά παιδιά.
Η αύξηση των κρουσμάτων AIDS ή οι ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες και εκτρώσεις στην εφηβική ηλικία, αν γνωρίζεις καλά, είναι αυξημένες στις χώρες, όπως Αγγλία , Αμερική, Σουηδία και πολλές άλλες που «ξεβγάζουν», όπως λέει και ο λαός μας τα παιδιά από το δημοτικό.
Το ποσοστό των κοριτσιών στις Ηνωμένες Πολιτείες που μένουν έγκυες πριν την ηλικία των 20, ξεπερνά το 30%, ενώ πολλά συλλαμβάνουν κα για δεύτερη φορά πριν κλείσουν τα 20.
http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathworld_1_11/12/2008_259955
Η Βρετανία κατέχει την πρώτη θέση σε εγκυμοσύνες εφήβων.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=255137
Στην Ελλάδα, όπως αναφέρει και το άρθρο, έχουμε τις λιγότερες περιπτώσεις εξώγαμων παιδιών. Αυτό συμβαίνει και γιατί ο γάμος διατηρεί ακόμα, αν και πανταχόθεν βαλλόμενος, την ιερότητά του και γιατί δεν τολμήσαμε μέχρι τώρα να αναθέσουμε σε τυχάρπαστους σεξο-μπουρδολόγους, την διαπαιδαγώγηση τέτοιου σοβαρότατου θέματος.
Εάν όλα τα μυστήρια των ψυχών και των σωμάτων μας ξεγυμνωθούν, η σημαντική γοητεία του «ζην» και του «αναπτύσσεσθαι» έχει αποκλειστεί. Κάθε πράμα στον καιρό του λέει ο σοφός λαός μας.
Δες ακόμη και :
ΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ; ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ - ΛΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ!!!;;;
Τα αποτελέσματα της Σεξουαλικής Αγωγής στα Βρετανικά σχολεία

http://www.inout.gr/showthread.php?t=24778http://www.zougla.gr/news.php?id=5868
Εκτός αυτού όμως δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστα τα βλάσφημα λόγια σου που δείχνουν απαράδεκτη άγνοια για μια δασκάλα που εννοείται διαπλάθει παιδικές ψυχές.
Γράφεις σχετικά: «ξέχασα στο δικό σου φανταστικό κόσμό ανάμεςσα στα ροζ συννεφακια και τους κρίνους του θεού»
Σεβαστή αναγνώστρια,
Είναι δικαίωμά σου να ζεις μέσα στο δικό σου φανταστικό κόσμο, αφού σου αρέσει. Δεν μπορείς όμως να μεταδίδεις τις ροζ αντιλήψεις σου στα παιδιά.
Να τις κρατήσεις για τον εαυτό σου.
Η πολιτεία και οι γονείς δεν σου εμπιστεύθηκαν τα παιδιά, για να τα εκπορνεύεις.
Η φράση σου τα «κρίνα του θεού» αποδεικνύει την πλήρη άγνοιά σου.
Εσύ διάλεξες το ροζ δρόμο σου. Άφησε ήσυχα τα παιδιά. Έχουν γονείς να τα κατευθύνουν.

Ανώνυμος είπε...

πιστεψε με δεν προκειται επ ουδενί να μπω στη λογική να απαντήσω σε ολα αυτα που αναφερεσαι, όχι γιατι δεν μπορώ να τα αντικρούσω αλλά γιατι δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσω διάλογο μαζί σου. παρολαυτά οφείλω να σε ενημερώσω ότι ο λόγος που μπήκα εξαρχής στον κόπο να γράψω ήταν γιατι δυστυχώς όταν στο google βαλείς αναζήτηση «σεξουαλική αγωγή στο δημοτικό» βγαίνει πρώτη επιλογή αυτό (το λέω παντελώς απαξιωτικά) το blog και είναι κρίμα όποιος μπαίνει να νομίζει ότι ο κλάδος μας βασίζεται σε τέτοιες απόψεις.
είμαι σίγουρη ότι πολλοί σε θεωρούν ακατάλληλο και επικύνδινο για να διδάσκεις παιδιά...

Μανόλης,δάσκαλος,Χανιά είπε...

Ψάχναμε με τα παιδιά της τάξης μου στο διαδίκτιο για σχόλια για τα νέα βιβλία και ξαφνικά πέφτουμε πάνω σε αυτό το "κείμενο".Το σχολιάσαμε αναλόγως όπως κάνουμε και με άλλα θεματα της επικαιρότητας ή ό,τι κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών από τα Μέσα Μάζικής Εξαπάτησης όπως τα λέμε.Μα έιναι δυνατόν συναδελφοι να είναι τόσο κοιμισμένοι.Όι κουμπάρω ,εγώ είμαι από τη Κρήτη και έχω μάθει να λέω τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη.Μας έχουνε βάλει δασκάλους για να ανοίγουμε τα μάτια τω κοπελιώ και όχι για να τα κλείνομε.Εγώ κάνω φέτος μάθημα σε ΣΤ τάξη και έχω αρχίσει την σεξουαλική αγωγή με μεγάλη επιτυχεία σε πληροφορώ και με τα χειροκροτήματα των γονιών.Αν είχες κάνει τον κόπο αντι να λες "φτου κακά" στα κοπέλια να τα ακούσεις τι απορίες έχουνε και τι παραπληροφόρηση πέρνουνε από τα ΜΜΕξαπάτησης ή από διαφόρων ειδών περιοδικά και ημιμαθείς μεγαλύτερους ο ίδιος θα ξεκινούσες την σεξουαλική αγωγή.Βγάλε τα μαύρα γιαλιά και δες τα νοσήματα τις εκτρώσεις την κακαποίηση και τον ρόλο που παίζεις εσύ αφού οι γονείς κρυβονται πίσω από το δάχτυλο τους.Τα δίπτωτα ρήματα και οι αναλογίες είναι ενα μικρό κομμάτι από αυτά που τα παιδιά περιμένουν από σένα.Σε εμπιστεύονται απόλυτα και εσύ τα κοροιδεύεις στα μούτρα τους όταν τους λες ιστορίες για Εύες και πελαργούς (Κατεργάρη σε τσάκωσα,σίγουρα λες ότι υπάρχει και κρυφόσχολειό εεε!!!)Το μόνο που θέλουν τα παιδιά από μας είναι η Αλήθεια χωρίς υπεκφυγές και μη μου πεις για ωριμότητες και άλλες μπούρδες.(Αν έκανες τον κόπο να ενημερωθείς πάνω στο θέμα της σεξουαλικής αγωγής θα έβλέπες ότι σε προηγμένα κράτη σε θέματα παιδείας όπως η Φιλανδιά όσο πιο νωρίς η σεξουαλική ενημέρωση τόσο αργούν τα παιδιά να προβουν πρώτη φορά σε σεξουαλική πράξη-αυτό δεν φοβάστε όλοι;ότι δηλαδή το παιδί μας μόλις μάθει θα αρχίσει να σεξουαλίζεται ασύστολα;)
Και όσο για τον αριθμό των εκτρώσεων κοιμάσαι!!!Απλώς στην Ελλάδα και αυτό όπως και τόσα άλλα γίνονται στα μουλωχτά και δεν καταγράφεται πουθενά όπως άλλες χώρες.Επειδή όμως ξέρω πως χάνω τα λόγια μου προσπαθώντας να αποδειξω οτιη γη δεν είναι επίπεδη μια συμβουλή σου δίνω.Τα δικά σου τα κοπέλια μπορείς να τα καταστρέψεις με τα μυαλά που κουβαλάς,αλλά δεν μπορείς να "παίζεις " με τα κοπέλια του κοσμάκη και να τα αποκοιμίζεις στον αγγελικό σου ψευτό-κοσμο.Πάρε μια μετάταξη να κόβεις αποδείξεις στην ΔΕΗ να μην κάνεις κακό σε κανένα...¨αντε γεια....
Υ.Γ.Θερμά συγχαρητήρια στην υπεύθυνη της Αγωγής Υγείας του Νομού Χανιών για την άκρως κατατοπιστική ημερίδα με θέμα την Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Δημοτικό που έγινε το Φθινόπωρο στα Χανιά)

ΑΚΤΙΝΑ είπε...

Αυξάνουν οι καρποί της σεξουαλικής αγωγής.

Όλοι όσοι ενέκριναν το βιβλίο ιστορίας της Στ΄Δημοτικού αλλά και όλα σχεδόν τα καινούργια βιβλία, επιστρέφουν δριμύτεροι με την σεξουαλική αγωγή από το δημοτικό!!!!
Ας δούμε κάποιες ειδήσεις από μια χώρα που από χρόνια διδάσκεται η σεξουαλική αγωγή στα μικρά παιδιά.


Το «κορίτσι» του Σαββατοκύριακου
Μια μαθήτρια 15 χρόνων κατόρθωσε να συγκεντρώσει 15.600 ευρώ μέσα σε διάστημα δύο μηνών εξασκώντας το αρχαιότερο των επαγγελμάτων αλλά μόνο κάθε σαββατοκύριακο, μετέδωσαν την Πέμπτη τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης.
Το δραστήριο νεαρό κορίτσι, η ταυτότητα του οποίου δεν αποκαλύφθηκε για ευνόητους λόγους, σταμάτησε τις «ενασχολήσεις» του σαββατοκύριακου όταν ένας καθηγητής του σχολείου που φοιτούσε στο Νότιο Σιλντς, κοντά στο Νιουκάστλ, βρήκε μέσα στη μαθητική της τσάντα προφυλακτικά, λιπαντικά και λεπτομέρειες του γραφείου με το οποίο συνεργαζόταν.
Το Νοέμβριο, η αστυνομία ανακάλυψε στο σπίτι της 8.000 στερλίνες σε μετρητά κρυμμένα σε μια γωνία της σοφίτας. Η μαθήτρια κέρδιζε 1.700 λίρες την εβδομάδα.
Οι λεπτομέρειες της υπόθεσης αποκαλύφθηκαν ενώπιον του δικαστηρίου, το οποίο στις 13 Φεβρουαρίου αποφάσισε να κατασχεθούν όλα τα χρήματα που ανακαλύφθηκαν. Η δικαιοσύνη θα λάβει αργότερα οριστικές αποφάσεις για την υπόθεση.
Η αστυνομία συνέλαβε έναν 44χρονο άνδρα και μια 46 χρονη γυναίκα ως υπόπτους για εμπλοκή σε κύκλωμα πορνείας αλλά στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι.
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=77891
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11512&subid=2&tag=9283&pubid=2532763
Ανήλικες μητέρες
Ανησυχητική αύξηση έχει σημειώσει ο αριθμός ανύπανδρων μητέρων το τελευταίο διάστημα στην Βρετανία και όλα δείχνουν ότι το σχέδιο της κυβέρνησης να μειώσει τα ποσοστά κατά 50% μέσα στο επόμενο έτος μάλλον αποτελούν ευσεβή πόθο. Στο μεγαλύτερο μάλιστα ποσοστό ανεπιθύμητων εγκυμοσύνων η ηλικία της μητέρας δεν ξεπερνούσε τα 15 έτη. Οι ειδικοί επισημαίνουν την αναγκαιότητα ύπαρξης μιας ισχυρότερης ενημερωτικής εκστρατείας στα σχολεία.
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=77866
2 ανήλικοι διεκδικούν την πατρότητα του μωρού του 13χρονου.
Ανήλικα αγόρια διεκδικούν την πατρότητα της μικρής Μεισι Ροξάν. Είναι το μόλις μιας εβδομάδας μωρό που έγινε γνωστό από τον 13χρονο πατέρα της Αλφι Πάτεν και την 15χρονη μητέρα της Σαντέλ.Ο 16χρονος Ριταρντ Γκουντσελ και ο 14χρονος Τάιλερ Μπάρκερ, ισχυρίζονται ότι έκαναν έρωτα με την ανήλικη μητέρα πριν από εννέα μήνες. Μετά απ΄αυτό ο 13χρονος θέλει να υποβληθεί σε τεστ DNA αν και νωρίτερα είχε δηλώσει: «Ρωτησα στην Σαντέλ αν είμαι ο πατέρας του παιδιού. Απάντησε “ναι” και την πιστεύω».Από την άλλη ο πατέρας του θέλει να κερδίσει χρήματα από αυτή την υπόθεση και για να το καταφέρει προκάλεσε τους δημοσιογράφους φορώντας μάσκα και φέροντας ένα πανό που έγραφε «όχι σχόλια, καλέστε τον Μαξ», τον άνθρωπο που είναι γνωστός για τις συνεντεύξεις του, έναντι μεγάλων αμοιβών. Στην Βρετανία, το ποσοστό των ανήλικων κοριτσιών που κάνουν παιδιά είναι υψηλό και πολλά από αυτά ζουν με κρατικά επιδόματα.
http://www.alphatv.gr/index.asp?a_id=92&news_id=34927
ΣΧΟΛΙΑ
Ο πρόεδρος του «Ελληνικού Σεξολογικού Ινστιτούτου» και στενός συνεργάτης του κ. Θάνου Ασκητή, κ. Ζήσης Παπαθανασίου, σε συνέντευξη του στο περιοδικό Schoolήκι το 2005 δήλωσε :
"Από ποια ηλικία θα ξεκινούσατε εσείς το μάθημα της Σεξουαλικής Αγωγής στα σχολεία;

Η δική μας πρόταση ήταν να ξεκινήσουμε απ' το Λύκειο.

Πρώτη Λυκείου;

Από οποιαδήποτε τάξη, αρκεί να προλαβαίναμε τις ασθένειες και τις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες."


ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Α΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ; ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ;
Ανάλογη αγωγή όμως παίρνουν τα παιδιά και μέσα από πολλά καινούργια βιβλία π. χ :
Όπως έχουμε γράψει στο βιβλίο : «Αρχαία Ελληνικά Β´ Γυμνασίου -Ο τόπος και οι άνθρωποι - Ανθολόγιο», γίνεται μάθημα περί ιεροδούλων : «Οι εταίρες –μετάφραζε: ιερόδουλες– στη ζωή και στην κωμωδία»,Αλέξης, Ισοστάσιο, απόσπασμα 103, όπου παρατίθεται το κείμενο σε μετάφραση και στο τέλος οι ερωτήσεις α) … να γράψετε τις προδιαγραφές για την εμφάνιση και την συμπεριφορά της ιδεώδους εταίρας·

β) ποια καλλυντικά αναφέρονται και σε ποια σημεία του σώματος χρησιμοποιούνται ; (σελ. 39 – 42), (παρακαλούμε να διαβασθεί το κείμενο σελ. 39-42 )·

http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/anthologio_arx_ell/math.pdf

Τα σχόλια περιττεύουν, χάθηκε η αιδώς, ιθύνοντες και τέκτονες των βιβλίων αυτών ευρίσκονται «πλανώντες και πλανώμενοι» (Β´ Τιμ. 3, 13), (βλ. και «Νεοελληνική Γλώσσα» Α´ Γυμνασίου, σσ. 16, 75, 76 κ.α

Άλλο χαρακτηριστικό μάθημα είναι το :«Το θέλγητρο της Ανδαλουσίας» ( Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄ Γυμνασίου) γράφει: «Η Ανδαλουσία είναι μια γυναίκα του λαού, κρουστή και μελαψή, με κόκκινα χείλια και φλογερό βλέμμα, που αγαπάει τη ζωή, το χορό και το τραγούδι• μια γυναίκα όλη χυμούς και ζωτικότητα…» σελ.114

http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/keimena_a/math/111-128.pdf

«Ανδαλουσία! Ανδαλουσία…Ανθισμένα πάτιος…..που ρυθμίζουν τους ηδονικούς χορούς των τσιγγάνων……..θρησκευτικές λιτανείες που περιφέρουν γλυκερές Παναγίες ντυμένες σαν κούκλες και γεμάτες δαντέλες και μαργαριτάρια, ακολουθούμενες από μετανοούντες που κρύβουν το προσωπό τους μέσα σε κουκούλες μοναχών και που, όταν περνάν κάτω από τα παράθυρα της αγαπημένης τους γυναίκας, χτυπούν το κορμί τους με βίτσες…..» σελ115

http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/keimena_a/math/111-128.pdf
Δυστυχώς όπως λέει και ο σοφός λαός μας, έτσι χαΐρι και προκοπή δεν γίνεται!

Πληροφορίες

Η Φωτό Μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com